Gewoon zo eentje met een normale gleuf, maar in het midden issie ineens weer gewoon vlak, oftewel een onderbroken gleuf. Daarom wil ik met een oude schroevendraaier het midden er even uit zagen, zodat dat over die uitsparing heen past.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:22 schreef Brentmeister het volgende:
Wat voor schroefje is het?
Heb je niet iets beters te doen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zo eentje met een normale gleuf, maar in het midden issie ineens weer gewoon vlak, oftewel een onderbroken gleuf. Daarom wil ik met een oude schroevendraaier het midden er even uit zagen, zodat dat over die uitsparing heen past.
Uiteraard, mijn huis moet ook nog opgeknapt worden, maar ik heb nú zin in thee!quote:
Toch knap van jequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef ToT het volgende:
Hmmm, groene thee met ginseng!![]()
Contactjes gesoldeerd en met smeltlijm geïsoleerd (was eigenlijk niet nodig, maar ik heb altijd zoiets van: Safety first!) en hij doet het weer!
Zo goed als nieuw, maar nu met een langere kabel als voorheen!
PC-kabel, FTW!
Jouw Dremel doet het nog, die van mij heeft vanmiddag de geest gegevenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:04 schreef ToT het volgende:
De ironie: ik heb de slachtoffer-schroevendraaier zelf gebruikt om een slijptol-bitje van mijn Dremel vast te schroeven, die ik ging gebruiken om die uitsparing in diezelfde schroevendraaier uit te slijpen!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jouw Dremel doet het nog, die van mij heeft vanmiddag de geest gegeven
Thx!quote:
you cheap-ass motherfuckerquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Ja de lijmpistool heeft ook de geest gegeven, dus heb ik de lijm ff met een soldeerbout laten smelten!
Ondanks dat zo'n lijmpistooltje in de grabbelbak voor een knaak ligt, wil ik toch ff kijken of ik hem nog kan repareren!I'm on a roll, somebody stop me!
Heb hem al open gemaakt maar kan niks vinden, dat wordt toch een enkeltje gemeentewerf vrees ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zuigt, man!
Okee ik noem het een Dremel, maar het is er eentje van Black & Decker. Half zo duur en net zo goed!
Oh en tip: loop eens bij de Action binnen als je nog slijpsteentjes en dat soort shit er voor nodig hebt. Voor een knaak heb je iets van een 105-delige set of zo!
De bouwmarkt is 3 km hier vandaan of zo, 6 km rijden, half litertje benzine of zo (okee met choke is het dus wat meer....laten we een liter zeggen), plus die knaak....quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
De bouwmarkt is 3 km hier vandaan of zo, 6 km rijden, half litertje benzine of zo (okee met choke is het dus wat meer....laten we een liter zeggen), plus die knaak....
ik had laatst een dikke paarse vlek in me loewe tv (4;3 beeldbuisquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
De bouwmarkt is 3 km hier vandaan of zo, 6 km rijden, half litertje benzine of zo (okee met choke is het dus wat meer....laten we een liter zeggen), plus die knaak....
Ik heb hem voor de gein ff uit elkaar gehaald; los contactje. Makkelijk te verhelpen, maar de knop die de lijm vooruit drukt zit met een veertje vast en ik heb weinig zin om me voor die knaak te gaan zitten frustreren om 'm weer op z'n plek te krijgen; straks knalt hij zo weer uit elkaar als ik hem in elkaar wil schroeven!
Hij ligt al bij het vuilnis. Er zijn grenzen!
Ja de naam van de pica was wel duidelijk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:42 schreef Erasmo het volgende:
Ja dat was een fiets, hoe raad je het?
Ook niet met dit weer?
Beterrrrrrr!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:43 schreef ukga het volgende:
[..]
ik had laatst een dikke paarse vlek in me loewe tv (4;3 beeldbuis)
met een magneet lopen kute tot ie het weer deed
ik voelde me een opperbaas toen die vlek weg was(was toendertijd een vrij dure tv
)
En zo is everybody happyquote:Op zondag 25 april 2010 23:05 schreef ToT het volgende:
Ik ben nu juist met een enorme opruiming bezig:wat oude dubbele en kapotte spullen uit de schuur wegdonderen, een goede kleine Sony tv die op zolder stond en zelden gebruikt is aan een buurjochie gegeven, net als een lavalamp die ik al een jaar niet aan heb gehad maar die hij erg fascinerend vond enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |