bij LCD's misschien, maar die beeldbuis bakbeesten gingen vaak maar tot 82cmquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dit vind ik weer zo'n bijkomend iets bij mensen die alles bewaren. Niet materialistisch zijn is een goede eigenschap, zomaar alles klakkeloos weggooien is zonde. Maar een TV van 81cm is al jaren het instapmodel voor een degelijke breedbeeld TV. We wonen in 1 van de welvarendste landen in de wereld. Wat luxe mogen we wel verwachten.
Niet dat er iets mis is met een 81cm TV, maar ga niet doen alsof het iets speciaals is door het een kolos te noemen.
Die zijn ook al jaren uitgefaseerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
bij LCD's misschien, maar die beeldbuis bakbeesten gingen vaak maar tot 82cm
ZOOOOOO herkenbaar he!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:20 schreef Leipo666 het volgende:
ik bewaar ook veel kleine dingen (vele jaren soms) en eens in de zoveel tijd gooi ik dat soort spulletjes weg...
...om er een week later achter te komen dat ik het op dat moment zeer goed kon gebruiken
doen het anders nog prima! hier in huis komt ook pas een LCD als deze 4:3 66cm beeldbak echt overleden is (hij kan wel al een aantal jaar alleen nog maar aan en uit door de stekker erin en eruit te trekkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die zijn ook al jaren uitgefaseerd.
Het gaat idd om nog zo'n "ouderwetse" met beeldbuis. Deze noem ik écht wel een kolos; het ding weegt geloof ik meer dan 60 kilo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die zijn ook al jaren uitgefaseerd.
Kijk jij zo weinig TV dan? Zo niet dan is het toch behoorlijk sloeberig als je dat ding niet vervangt met een betere. Tenzij je koopkracht gelijk staan aan iemand met een uitkering.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
doen het anders nog prima! hier in huis komt ook pas een LCD als deze 4:3 66cm beeldbak echt overleden is (hij kan wel al een aantal jaar alleen nog maar aan en uit door de stekker erin en eruit te trekken)
2x modaal, maar geef mijn geld liever uit aan andere dingen. mijn e-penis vergroot ik wel met andere dure apparatenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kijk jij zo weinig TV dan? Zo niet dan is het toch behoorlijk sloeberig als je dat ding niet vervangt met een betere. Tenzij je koopkracht gelijk staan aan iemand met een uitkering.
Is 't ook uitgegaan omdát je weigerde het ding op mp te zettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
(...)
Nou, de relatie is uitgegaan, ik ben verhuisd en in dit huis is die eethoek wel gewoon in de woonkamer terecht gekomen en is nog gebruikt ook!
Daar heb ik een speciaal bakje voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
(...)Of 2 dingen die bij elkaar horen. Heb je 1 van de 2 dingen geen maanden meer gezien en flikker je 'm maar weg, en PRECIES zodra de container geleegd is, kom je het andere deel tegen!(...)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
doen het anders nog prima! hier in huis komt ook pas een LCD als deze 4:3 66cm beeldbak echt overleden is (hij kan wel al een aantal jaar alleen nog maar aan en uit door de stekker erin en eruit te trekken)
Lawl, nee maar wel door talloze van dat soort zinloze conflicten!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Is 't ook uitgegaan omdát je weigerde het ding op mp te zetten?
[..]
quote:Daar heb ik een speciaal bakje voor. Zitten zelfs sokken in
Oewwww inderdaad ja, te erg!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:08 schreef Farenji het volgende:
Helemaal eens met klacht.
Nog erger zijn dingen die niet eens te repareren zijn. Waar de fabrikant dus expres moeite heeft gedaan zodat gebruikers ze niet open kunnen maken om ze te fixen. Een tijd geleden had ik dat met een waterkoker die het niet meer deed. Ik stond al klaar met mijn soldeerbout om het te fixen want wsch was er gewoon iets doorgebrand. Maar nee, er was een speciaal soort schroefje gebruikt dat met geen mogelijkheid eruit te krijgen was. Dus moest ik hem weggooien.
En dat alleen omdat de fabrikant anders niet genoeg verdient; die wil gewoon dat je een nieuw exemplaar gaat kopen want zodra iets langer meegaat dan zeg een jaar dan maakt ie verlies. Nodeloze verspilling.
Lawl, ik ben echt geen arbeider hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Arbeiders topic. Voor mij niet interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |