Nee, ze heeft lang blond haar en is 1.65quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:18 schreef Penisbaard het volgende:
Die kaartNet een krabbelplaatje, Michelle is een lekkere gekke dame met een pittig kapsel?
Viel mij ook al op.quote:
Tja dan vraag je er ook om.quote:
Wel een toffe naam hoorquote:
Misschien is TS Javier Guzman wel, dat weet je niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
TS is naar de show van Javier Guzman geweest.
Daar kwam dat stuk over neuken op zijn hondjes met
bolle rug ook in voor. En dit onderwerp ook al.
Vuile jattert.
Verzin eens wat origineels, 'baas'.
Je kan er niet mee omgaan eh, dat je geen 'baas' genoemd werd in dat topicquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile jattert.
Dat van die bolle rug wel ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile jattert.
Sorry Michellequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
He TS post mijn kaart eens niet onlineIk dacht dat ik wat betekende voor je!!1
TS heeft z'n moeder gevraagd dit kaartje te schrijven om een "leuk" topic op fok te kunnen openen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vuile jattert.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
PS3. Als ik er een zie draai ik 360 graden en loop ik weg.
Vandaar dat bed nooit verschonen, afschriktactiekquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik heb het altijd andersom. Van die huilerds die maar blijven proberen. Jezus, wees blij als een meisje eens een keertje alleen wil neuken. Sjongejonge.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
PS3. Als ik er een zie draai ik 360 graden en loop ik weg.
Kijk, bij jou zou het tenminste werken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vandaar dat bed nooit verschonen, afschriktactiek
Ik zou de voordeur uit zijn voordat het bed geraakt wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:39 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Kijk, bij jou zou het tenminste werken.
Hehehehe. Ach, ik heb ook nog ergens een keukentafel staan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou de voordeur uit zijn voordat het bed geraakt was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |