Ja, het is daar ongetwijfeld een grote wilde orgie nu.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:54 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat er heel veel romantische affaires ontstaan tussen de mensen achter de paspoortcontrole die nu dag en nacht op elkaar zitten
no shit, helft van de tijd moeten staan in de ICE. en dat in 1e klasse. 2e klasse was nog erger schijnt het.quote:Op zaterdag 17 april 2010 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste treinen,boten,auto's,bussen en taxi's wel volgeboekt nu. Voor diegenen die willen investeren is een busdienst geen slecht idee, zeker als die vulkaan nog 2 jaar blijft brommen.
veetransport dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
no shit, helft van de tijd moeten staan in de ICE. en dat in 1e klasse. 2e klasse was nog erger schijnt het.
Ben ik even blij dat mijn lief en ik twee weken terug een bootvakantie hebben geboekt!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
no shit, helft van de tijd moeten staan in de ICE. en dat in 1e klasse. 2e klasse was nog erger schijnt het.
Zolang er dan maar niet zoveel as valt dat de Noordee dichtslibdquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat mijn lief en ik twee weken terug een bootvakantie hebben geboekt!
Dat duurt nog wel even.. Neem ik aanquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang er dan maar niet zoveel as valt dat de Noordee dichtslibd
zoiets. heb mijn collega's aangeraden morgen gewoon met de auto er heen te gaan. ga er niet vanuit dat het beter wordt dit weekend.quote:
Dat zou wel eens kunnen kloppen:quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zoiets. heb mijn collega's aangeraden morgen gewoon met de auto er heen te gaan. ga er niet vanuit dat het beter wordt dit weekend.
quote:Brits luchtruim zaterdag niet meer open
SCHIPHOL - Het Britse luchtruim gaat zaterdag niet meer open in verband met de aswolk die boven het continent hangt na een vulkaanuitbarsting in IJsland. Het Nederlandse luchtruim blijft in ieder geval tot zaterdag 14.00 uur gesloten
En er bestaat ook nog zoiets als afweergeschutquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen:
[..]
ze moeten naar Duitslandquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen kloppen:
[..]
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?ld=96122&seqnr=1&ident=88.05782122.1271492384&rt=1&rememberSortType=minDeparture&HWAI=JS!ajax=yes!&HWAI=CONNECTION$C0-0!id=C0-0!HwaiConId=C0-0!HwaiDetailStatus=details!;~CONNECTION$C0-0!HwaiMapStatus=UNDEFINED!HwaiMapNumber=UNDEFINED!HwaiMapSlider=UNDEFINED!;quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ze moeten naar Duitsland
maar de luchthaven daar zit ook dicht.
quote:Volcanic eruptions in Iceland which this week caused thousands of flights to be canceled may continue for months, disrupting European air traffic as ash is sporadically blown above the continent’s busiest airports.
...
“It could go on for months,” Sigrun Hreinsdottir, a geophysicist at the University of Iceland, said in a telephone interview from Reykjavik. “From what we’ve seen, it could erupt, pause for a few weeks, and then possibly erupt again.”
en al die verse appels uit afrika, banaantjes uit amerika en blaadjes sla uit andere vreemde en verre oorden? Die blijven geen weken goed op zo'n boot en worden dus gevlogen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:55 schreef IHVK het volgende:
Voedseltransport gaat toch voornamelijk over het water?
Er komt weer een flinke rooie pluim die vulkaan afzetten zeg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:45 schreef kloink het volgende:
Ik vlieg dinsdagochtend potdomme!!
Hier een kaartje die realtime richting aangeeft van wolk
[ afbeelding ]
Ja, ik dus ook, damnit damnit damnit. 7:20 naar Londen, en dan om 10:15 (plaatselijke tijd) verder naar Chicago. Optiefen met die aswolk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:45 schreef kloink het volgende:
Ik vlieg dinsdagochtend potdomme!!
Hier een kaartje die realtime richting aangeeft van wolk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |