KIJK nou!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En hij is cute.
Op een huisdier achtige manier. Ik zou wel een schattige willen hebben, en een Alexander Klöpping. Kunnen ze fijn samen spelen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar zit je dan weer, op je vrije avond, met vapon en knutselkarton!Wat maak je?
Ow ja want dan is je avond helemaal puik toch? Nadat je gedouchet hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*hips*
Ja, was prima! ik kom net onder de douche vandaan
moet ie figuur spreken? Is dat net zoiets als figure skating?quote:
je spamt gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
Post 5... en niemand te zien
Zeker!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja want dan is je avond helemaal puik toch? Nadat je gedouchet hebt
quote:
Hahahahaquote:
tis ook nooit goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
Zegt ie ook een keer wat ipv... komt dat eruit...
Neej das waarquote:
Jaquote:
Die twee oudjes op dat bed. De kidnertjes die gaan slapen. En dan die muziek eronder.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, dus dit is de pagina van Bartje?
Bart?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Die twee oudjes op dat bed. De kidnertjes die gaan slapen. En dan die muziek eronder.
.
Ik kom ook steeds reclames tegen van HTC de laatste tijd, op Internet en televisie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Met die HTC Desire kun je ook geweldig Youtube filmpjes bekijken.
Met dit liedje trouwens, op televisie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kom ook steeds reclames tegen van HTC de laatste tijd, op Internet en televisie.
Je bent zelf een Klöpping!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |