Gewoon even langs een goede hardloopspeciaalzaak gaan.. Daar kijken ze naar de stand van je voet /enkel/been tijdens het rennen en passen daar de schoenen op aan. Wel even een investering, maar wel een goede als je wat langer lekker wilt blijven lopen..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef stef040 het volgende:
Heeft iemand tips qua schoen keuze?
Waar moet ik op letten etc? (net begonnen met hardlopen)
bij voorbaat dank.
Oh dat is wel een hele goede service inderdaad, want vier weken is behoorlijk lang.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef GeleFiets het volgende:
Net even bij de hardloopschoenen winkel binnen gestapt, want wilde kijken of ze zooltjes hadden ofzo voor mijn hiel-voet-probleem..
Volgens de verkoper kunnen mijn pijntjes best door mijnschoenen komen die ik er een maand geleden heb gekocht.. Ondanks dat ik de schoenen al 4 weken gebruikt heb kan ik donderdag even een nieuwe loopanalyse laten maken en if necessary andere schoenen mee naar huis nemen,,
Toch wel netjes van ze..
Rustig opbouwen, en erg op je ademhaling letten, niet te lang in 1 keer willen lopen vooralquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef turnazz het volgende:
ik heb een probleem, ik kan niet zo lang hardlopen, niet vanwege spierpijn, maar omdat ik mijn ademhaling niet goed kan controleren. hebben jullie nog tips???
probeer het ook eens met een schema. Ik ben nu echt net begonnen. Ademhaling is ook hier een probleem, maar door het met een schema te doen gaat het tot nu toe goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef turnazz het volgende:
ik heb een probleem, ik kan niet zo lang hardlopen, niet vanwege spierpijn, maar omdat ik mijn ademhaling niet goed kan controleren. hebben jullie nog tips???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |