Ik heb echt een schema nodig voor de structuur. Enerzijds om mezelf niet voorbij te lopen en na 2 x sporten met een dikke knie thuis te zitten, anderzijds om een doel te hebben om naartoe te werken. De 5km is nu echt mijn doel zeg maarquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:08 schreef Beetjevaag het volgende:
Ik heb wel eens met schema's gelopen, maar als ik toch loop om het lopen/sporten doe ik gewoon maar wat (heel kort door de bocht gezegd) ik ren ook niet echt met een doel (10K ofzo), maar gewoon om te sporten.
Vinden jullie dat het beter werkt met een schema? Krijg je er meer discipline door? Of doe je het om andere redenen?
Straks zal je je weer top voelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef Marurk het volgende:
Ik ga nu maar lopen dan, alhoewel ik eigenlijk geen zin heb.
Is bij mij eigenlijk hetzelfde. Ik zou zonder schema ook echt geen flauw benul hebben hoe het aan te pakken. Door de structuur krijg ik automatisch ook de discipline. Ik weet waar ik aan toe ben, ik weet waar ik naartoe werk en dat vind ik erg prettigquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:16 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook een schema nodig, om ongeveer dezelfde redenen als KingOfMars. Alleen zal ik mezelf niet snel voorbij lopen, maar juist veel eerder stoppen..soort van grenzen verleggen en leren dat ik het wel kan is het voor mij.
5 km is ook mijn doel, wil na Evy een 5km lopen. Zou echt een minimijlpaal in m'n leven zijn..
Ohja, dat denk ik ook. Als je eenmaal regelmatig 10k kunt lopen dan is een schema natuurlijk niet meer nodig. Als je maar weet hoeveel 10k is en afhankelijk van wat je wilt verbeteren (uithoudingsvermogen of snelheid) dit bijhoudt enzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Beetjevaag het volgende:
Ja da's natuurlijk wel fijn. Voor de 5K en 10K heb ik ook een schema gebruikt, maar nu ik niet meer train voor een bepaalde afstand of wedstrijd, loop ik een x aantal rondjes park en probeer dat steeds een beetje op te voeren. Voor mij werken rondjes ook heel structurerendAls je maar een ijkpunt hebt, kun je jezelf ook goed leren verbeteren denk ik
Welke supermarkt? Ik ga denk ik morgen even kijken of de Appie hem heeft. Het lijkt mij ook wel leuk om wat leesvoer te hebben op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:34 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens net een leuk tijdschrift gekocht bij de supermarkt van Runnersworld: Start to Run.
Staan wel interessante artikelen in, misschien een leuke tip voor hierEcht gericht op beginnen met lopen.
Ik ga ook zondag en ik hoop er ook op.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:30 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik mag zondag weer! 15 minuten lopen, 1 min wandelen en weer 15 minuten lopen. Hoop op een lekker zonnetje, misschien worden we zelfs bruin van het hardlopen!
Haha ja tis ook wel opeens een stuk warmer zo met een zonnetje. Maar ook wel weer lekker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:14 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik ga ook zondag en ik hoop er ook op.![]()
De vorige keer liep ik in de stralende zon, en ik had er achteraf wel rode wangetjes van gekregen.
Ah leuk! Ik ga zelf meedoen aan de 5 km op de Leidse Marathon op 16 Mei.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:18 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Haha ja tis ook wel opeens een stuk warmer zo met een zonnetje. Maar ook wel weer lekker.
Ik zit erover na te denken mee te doen aan die ladiesrun in rotterdam, maar bne nog niet klaar voor 30 min aan 1 stuk (ja over anderhalve week wel).
13 juni. Dus opzich nog tijd zat om voor te bereiden (als tegen de tijd ik besluit me in te schrijven, de inschrijving nog niet gesloten is).quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:25 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik ga zelf meedoen aan de 5 km op de Leidse Marathon op 16 Mei.![]()
Wanneer is die Ladiesrun? Ik zou er als ik jou was pas aan meedoen als je zeker weet dat je er klaar voor bent.
Ik loop nu nog geen 5 km... Ik begin volgende week pas met voor het eerst 10 minuten achter elkaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:03 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
13 juni. Dus opzich nog tijd zat om voor te bereiden (als tegen de tijd ik besluit me in te schrijven, de inschrijving nog niet gesloten is).
Jij loopt dus al 5K? Ben je ook begonnen met de conditie van een pinda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |