Drie kilometer in een half uur is nog niet bijzonder veel. Maar wel een begin! Nu moet je proberen voor de vier te gaan. Langzaam uitbouwen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef cocodrillo het volgende:
gister voor de tweede keer gelopen. vorige week ook. maar nu helemaal geen spierpijn? beetje raar.
toch wel 3 kilometer gelopen in een half uurtje en het was zo teringheet, vond het best zwaar...
moet ik nu al langer gaan lopen dan?
yeah i know..quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Drie kilometer in een half uur is nog niet bijzonder veel. Maar wel een begin! Nu moet je proberen voor de vier te gaan. Langzaam uitbouwen.
Nee, als je al 5 km kan lopen hoef je Evy natuurlijk niet meer te gebruiken!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd het nut van Evy niet zo in. Ik heb ook niet zo'n geweldige conditie, maar bij mijn eerste keer lopen (vorige week maandag) heb ik het zelf een half uur kunnen volhouden en 4 km kunnen afleggen.
Gisteren 50 min gelopen en 7,1 km afgelegd. De gedachte speelt zelfs om mss ooit mee te doen aan een marathon
Gisteren een aflevering gezien van tomtesterom, marathon des sable
Het nut van Evy, en andere programma's als Start to Run, is niet per se om conditie te krijgen maar ook om de spieren en pezen geleidelijk laten wennen aan de belasting van hardlopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd het nut van Evy niet zo in. Ik heb ook niet zo'n geweldige conditie, maar bij mijn eerste keer lopen (vorige week maandag) heb ik het zelf een half uur kunnen volhouden en 4 km kunnen afleggen.
Zelfde hier. Moet ook weer aan de bak gaan met lopen. Misschien morgenavond.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef joers1 het volgende:
Door de extreme hitte anderhalf week niet gelopen. Vanavond mn eerste training bij de loopgroep van de atletiekvereniging.
Wil de CityRun in Eindhoven gaan doen in oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |