Hoi 2nutzquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enig inlezen in de materie voor je dit soort topics aanmaakt is wel wenselijk ja.
Hoi stevenmac26.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
njah, die ken ik niet, nooit gehoord van die user![]()
ik zit hier ook pas +/- 3 maanden
Mijn stem heb je bijdeze alvastquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Een van de speerpunten van mijn campagne is dat ik ga pleiten voor een ban voor AP, indien ik gekozen wordt tot KLB-burgemeester.
penisbaardquote:
Precies, al weet ik nog niet helemaal hoe ik met deze verantwoordelijkheid om moet gaan. Is het de bedoeling dat ik nu afbeeldingen van mijn nakende lichaam voor mijn keukenkastje in mensen hun fotoboek ga posten?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De echte bazen van KLB zoeken zelf hun opvolger uit, zoals bij jou.
Fotoboek van Penisbaard
Blij dat je terug bent mattie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Een van de speerpunten van mijn campagne is dat ik ga pleiten voor een ban voor AP, indien ik gekozen word tot KLB-burgemeester.
je mag er ook een topic of zelfs een site voor openen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, al weet ik nog niet helemaal hoe ik met deze verantwoordelijkheid om moet gaan. Is het de bedoeling dat ik nu afbeeldingen van mijn nakende lichaam voor mijn keukenkastje in mensen hun fotoboek ga posten?
Ik denk dat je de kern van de taken die op je wachten begrijpt. Naakt voor je keukenkastje zitten was tenslotte een sociologisch experiment. Ik denk dat Lamon. je nog wel zal inwerken, waarschijnlijk gaan jullie daarvoor samen de fotoboeken van jonge FoK!-sters afschuimen en die versieren door middel van als begroeting meteen een complete alinea aan waardebeoordeling te typen. Veel succes!quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, al weet ik nog niet helemaal hoe ik met deze verantwoordelijkheid om moet gaan. Is het de bedoeling dat ik nu afbeeldingen van mijn nakende lichaam voor mijn keukenkastje in mensen hun fotoboek ga posten?
Bedankt, klinkt als een grote verantwoordelijkheid. Ik heb al een tienermeisjeskloon klaarstaan om mee te posten nadat ik dramatisch mijn vertrek van Fok! zal aankondigen. Gewoon, om jullie te testen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kern van de taken die op je wachten begrijpt. Naakt voor je keukenkastje zitten was tenslotte een sociologisch experiment. Ik denk dat Lamon. je nog wel zal inwerken, waarschijnlijk gaan jullie daarvoor samen de fotoboeken van jonge FoK!-sters afschuimen en die versieren door middel van als begroeting meteen een complete alinea aan waardebeoordeling te typen. Veel succes!
Ik help je even op weg. Vind je nu zelf niet dat je post veel meer indruk maakt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, klinkt als een grote verantwoordelijkheid![]()
. Ik heb al een tienermeisjeskloon klaarstaan om mee te posten nadat ik dramatisch mijn vertrek van Fok! zal aankondigen
![]()
![]()
. Gewoon, om jullie te testen
![]()
.
Ik ben laatst geband omdat ik Lamon bashdequote:Op vrijdag 16 april 2010 14:37 schreef IkBenOzan het volgende:
# De meest irritante KLB'er is :
# Shirley92
# BaasD
# Nickofzo
Waarom heb je lamon er niet tussen gezete?
Trek het je niet aan.quote:
Inderdaad, het gebruik van vrolijke emotie-iconen maakt gelijk meer indrukquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik help je even op weg. Vind je nu zelf niet dat je post veel meer indruk maakt?
Held.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben laatst geband omdat ik Lamon bashde
Tegenwoordig zijn mensen die elke dag een kuttopic maken in plaats van 1x in de twee weken een kwaliteitstopic meteen een baas.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Tegenwoordig ben je al een baas als je 2 bans gehad hebt.
De echte bazen van KLB zijn degenen die de SC mogelijk hebben gemaakt, ervoor gezorgd hebben dat er kastes kwamen en die KLB van een nietig kut subforum een publiekstrekkert hebben gemaakt.
Misschien moet FOK die mensen eens bedanken. Dankzij die users kan Danny Ted binnenkort afbetalen.
Als je "baas" vervangt voor "stakker" klopt je post wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Tegenwoordig ben je al een baas als je 2 bans gehad hebt.
De echte bazen van KLB zijn degenen die de SC mogelijk hebben gemaakt, ervoor gezorgd hebben dat er kastes kwamen en die KLB van een nietig kut subforum een publiekstrekkert hebben gemaakt.
Misschien moet FOK die mensen eens bedanken. Dankzij die users kan Danny Ted binnenkort afbetalen.
Blij dat je het zelf inziet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, het gebruik van vrolijke emotie-iconen maakt gelijk meer indrukEindelijk zullen mensen mij serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |