Ah aardig ben je weerquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vlotej is Russisch voor lekker wijf, dat wilde ik toch wel even herstellen.
quote:
Echt, als je hier terugleest...quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kan me nu niet inbeelden hoe je dat hardop moet zeggen
Wat!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vlotej is Russisch voor lekker wijf, dat wilde ik toch wel even herstellen.
quote:Forecast models suggest air traffic to be disrupted until Sunday evening at least, until wind direction change blows cloud towards US coast
Whahahahahahahaaa!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, als je hier terugleest...![]()
Die mails voor TCD heb ik niet verzonden hoor trouwens, dat gaat via die registratietoestand.
Ik was Ll vergeten daar af te melden wegens vorig slecht gedrag
Heb ff geen tijd om dat op te zoekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er had wat tussen moeten staan.
Действительно роговой женщина
Dat dat hersteld moest wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vlotej Russisch voor lekker wijf of dat het hersteld moest worden?
Wees duidelijk wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Sowieso is tot morgenochtend 06.00 uur alles nog dicht qua luchtruim boven Ned. enz.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn nicht zou morgen naar de VS... Om te gaan wonen...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dat hersteld moest wordenVolgens mij ben je door mijn aanvulling ruimschoots gecompenseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit hij wel goed qua onderdak en zo? Ik neem aan dat hij niet op het vliegveld bivakkeert, toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso is tot morgenochtend 06.00 uur alles nog dicht qua luchtruim boven Ned. enz.
Dus vertrekken morgen wordt lastig, ik denk niet dat de wind vandaag nog snel gaat draaien.
En zelfs als ie gaat draaien, dan gaat het richting de VS. Dus...
Wat een klotezooi he. En nu schijnen de hoge heren ook bang te zijn dat de grotere vulkaan op IJsland ook getriggerd wordt en tot uitbarsting gaat komen. Daar schijnt ook al enige activiteit te zijn. En dan komt er een krater van 10 kilometer en dan is het helemaal niet te overzien qua wolk![]()
Heer G gaat bellen of hij op de boot van morgenavond nog mee kan. Maar die van vanavond zat al vol, zal voor morgen ook al wel zo zijn. En anders blijft ie daar maar gewoon tot ie weer naar huis kan vliegen zei hij al. Maar dat kon nog wel ff duren..
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je door mijn aanvulling ruimschoots gecompenseerd
Letterlijk staat erquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik kan het niet vertalen... alleen het eerste en derde woord, 'echt' en 'vrouw'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |