Ja, want hoevaak kom je een DC stopcontact tegenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ahaa, dus wat hij geeft is DC? Verwarrend dat al die manuals zeggen dat je per se een AC-adapter moet hebben, maar nu snap ik het. Ik ben me een beetje in de materie aan het verdiepen omdat ik een goede power supply voor al mijn pedalen wil. Daar zitten ook een paar afwijkende bij, dus ik moet een veelzijdig ding hebben. Thanks voor je antwoord iig.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een goede amp en je hebt niks geen fx meer nodig.
Onzin, je hebt helemaal niet veel fx nodig bij een goede amp!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een goede amp en je hebt niks geen fx meer nodig.
of je veel of weinig effecten wil gebruiken is afhankelijk van wat je met je geluid wil doen. zo heb ik een line 6 M13 samen met een H&K TriAmp nu, en dat geeft een goede combi, distortion/overdrive van de amp, en de effecten van het pedaal (zitten ook verder geen effecten in de amp).quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst een pedaaltje gekocht, een super fuzz van behringer, (sf300), maar is het bij jullie ook zo dat je kabel van gitaar naar pedaal en van pedaal naar gitaar zo makkelijk eruitgaan?![]()
En wat is jullie mening hierover?; Beter een goede versterker zonder of met matige effecten en een multieffectenpedalen apparaat of een versterker waar dat ding al in zit? Dus met goede effecten?
VETquote:De drie winnaars in alfabetische volgorde zijn:
-Menn0-
motorbloempje
Pluis_Konijn
Gefeliciteerd ?! In totaal hebben er 262 mensen hun stem uitgebracht.
De rest ontzettend bedankt voor het meedoen, wil je weten op welke plek je geëindigd bent, stuur dan een PM naar Idols.
Voor de drie winnaars moet nu een liedje gekozen worden dat ze gaan zingen in de volgende ronde. In dit topic kun je suggesties aandragen voor eventuele nummers. Je hebt hiervoor tot woensdagavond 23:59 de tijd. Daarna wordt er een stemtopic geopend waarin de definitieve nummers bepaald worden.
Let op: Je mag voor alledrie de winnaars een apart nummer uitkiezen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
of je veel of weinig effecten wil gebruiken is afhankelijk van wat je met je geluid wil doen. zo heb ik een line 6 M13 samen met een H&K TriAmp nu, en dat geeft een goede combi, distortion/overdrive van de amp, en de effecten van het pedaal (zitten ook verder geen effecten in de amp).
quote:Op zondag 18 april 2010 01:14 schreef The_Dean het volgende:
Een losse top zonder cabinet kopen zou ik niet direct doen. Goede combo is natuurlijk aan te raden, vooral als je eerst alleen in de slaap- of woonkamer speelt.
quote:
Nou, als ik later het geld heb (zegmaar, een maand of twee) voor de cabinet, is dat dat geen goede inverstering? En met een losse top bedoel ik iets van http://www.feedback.nl/gi(...)l/mg-100-100w-w-dfx.quote:Op zondag 18 april 2010 01:25 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar een losse top heb je niet echt veel aan
quote:Op zondag 18 april 2010 01:30 schreef The_Dean het volgende:
Wacht dan iets langer en koop meteen een halfstack, anders staat die top daar maar wat te staan zonder je er iets mee kan
En de MG heb je ook in halfstack. Leuk ding is dat, zelf ook een paar jaar gehad
Er zijn veel leuke halfstacks te koop, hangt gewoon van je budget af
quote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef The_Dean het volgende:
Niet te veel focussen op die ingebouwde effectdingen, hoe meer een amp kan, hoe nepper alles klinkt. Je kan gewoon een degelijke [simpele] versterker kopen en dan wat pedalen zoeken [of een multi-fx] voor de effecten.
En waarom dat, als ik dat vragen mag?quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef The_Dean het volgende:
Omdat ik zelf de schijt heb aan multi-fx, maar er zijn hier een paar die zweren er wel bij, dus
Vind die dingen zo nep/kut klinkenquote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
En waarom dat, als ik dat vragen mag?
Je postte een link naar die MG top van Marshall... die MG set heb je ook als halfstack, dus die top met een 4x12 cabinetquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
En wat bedoel je met MG halfstack>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |