TS is geen lekker wijf, dus we mogen hatenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:52 schreef ukga het volgende:
wat zit iederen te haten
TS heeft gewoon gelijk, indien TS lekker wijf is, anders niet
ja dan gaat mijn argument dus niet opquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS is geen lekker wijf, dus we mogen haten
Als er eentje uit de lucht dondert kost het ze ook klauwen vol geldquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het kost KLM 10 miljoen euro per dag om alle kisten aan de grond te houden.
maar dat wordt voor een groot deel veroorzaakt door de inkomstenderving van de belachelijk hoge brandstof toeslagen die de KL(e)M al jaren hanteert. Koekje van eigen deeg................quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
boeie ze zullen elke dag wel meer netto winst maken dan 10 miljoen, dus ze moeten niet zo seikenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waar komen die inkomsten dan vandaan als er niemand vliegt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef ukga het volgende:
[..]
boeie ze zullen elke dag wel meer netto winst maken dan 10 miljoen, dus ze moeten niet zo seiken
Gelukkig voor de Nederlandse economie is jouw mening in dit opzicht net zo veel waard als die van mijn kat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind het prima, van mij mag het luchtruim voorgoed gesloten worden. Als je Nederland uit wil, dan pak je maar de boot of trein.
Heerlijk die rust. Ik zit nu heerlijk op mijn balkon met mijn laptop op schoot. Het is een beetje fris, maar heerlijk stil, zo stil hebben we het sinds 11 september niet meer gehad.
ehm, van de afgelope paar duizend dagen dat schiphol wel open wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Waar komen die inkomsten dan vandaan als er niemand vliegt?
Ga dan niet naast Schiphol wonen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind het prima, van mij mag het luchtruim voorgoed gesloten worden. Als je Nederland uit wil, dan pak je maar de boot of trein.
Heerlijk die rust. Ik zit nu heerlijk op mijn balkon met mijn laptop op schoot. Het is een beetje fris, maar heerlijk stil, zo stil hebben we het sinds 11 september niet meer gehad.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Pff ze gooien Schiphol ook echt voor het minste of geringste dicht.
Indien dit geen troll is:quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
Maar waarom kunnen ze niet wat lager vliegen dan?? Dat as zit op 10km hoogte, ga lekker op 5 km vliegen!!!!1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar dat is niet de reden waarom men niet gewoon wat "lager" gaat vliegen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Indien dit geen troll is:
Op 5km is er meer luchtweerstand en dus meer brandstofverbruik.
je hebt het over elke dag meer dan 10 miljoen netto winst domoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef ukga het volgende:
[..]
ehm, van de afgelope paar duizend dagen dat schiphol wel open was
Je moet ook niet precies op een aanvliegroute gaan wonen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
Was je biertje lekker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Jumparound het volgende:
sommige mensen worden daar geboren.... Schiphol bestaat echt al zo lang!
En het rare is.... sommige mensen zijn gehecht aan de plek waar ze wonen, ondanks de vliegtuigen...
nouja, raar toch?!?
THAT THIS CAN IN THE NETHERLANDS!!!?!
nog geen druppel opquote:
ik ga maar slapen dan... kan niet eens vliegtuigspotten nuquote:
Zoals in die film The Terminal?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja man ik zit hier al 3 dagen in de vertrekhal.
Jij hebt liever wat extra slachtoffers vanwege jouw 'stoere' redenering?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:32 schreef appelsjap het volgende:
Wat een huilies.
Waait er wat as over, helemaal uit IJsland, alsof het hier nog zo merkbaar is, gaan ze meteen alle vluchten annuleren.
Alsof het oh zo gevaarlijk is, niemand merkt er wat van, maar laten we het zekere voor het onzekere nemen.
Zelfde als mensen 30 laten rijden op een weg waar midden in de nacht niet aan gewerkt wordt. Want het is zo gevaarlijk!!!!
Die is al zo oud als het internet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TVP
Die grap over Sugar Lee___
het internet is 1 dag oud ?!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die is al zo oud als het internet.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Indien dit geen troll is:
Op 5km is er meer luchtweerstand en dus meer brandstofverbruik.
Indien dit een troll is:Dan maar wat meer benzine!!! En waarom zouden er niet gewoon wat minder vliegtuigen gaan vliegen???? MENSEN OPEN DIE OGEN TOCH EENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland liggen de huizen ook voor het oprapenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je moet ook niet precies op een aanvliegroute gaan wonen.
want vliegtuigen vliegen idd op benzinequote:Op zaterdag 17 april 2010 11:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan maar wat meer benzine!!! En waarom zouden er niet gewoon wat minder vliegtuigen gaan vliegen???? MENSEN OPEN DIE OGEN TOCH EENS
Ja, geen probleem.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef ukga het volgende:
[..]
want vliegtuigen vliegen idd op benzine![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |