Het is ook geen gewone roet die in de lucht zit, dit is bankroet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
stomme ijslanders...eerst geld jatten en nu het luchtverkeer saboteren
Gooi jij dan ff een emmertje water in die vulkaan om 'm af te koelen...quote:
Ja, en? Je bent niet bepaald de enige gedupeerde.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Zoals ik al zei, ik verwachtte dus 6 familie-leden uit Spanje. Nu niet meer dus.
is niet leuk, maar nu heb je een lekker rustig weekend!quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Zoals ik al zei, ik verwachtte dus 6 familie-leden uit Spanje. Nu niet meer dus.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, en? Je bent niet bepaald de enige gedupeerde.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dus?
Moet ik me nu het leed van de rest ook aantrekken? Heb genoeg aan dat van mezelf.
Maar sorry hoor, ik zal niet meer klagen.
grmbl kutochtendhumeur
Maar dit wist je gisteren toch al Ama... ze komen gewoon gezellig een andere keer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dus?
Moet ik me nu het leed van de rest ook aantrekken? Heb genoeg aan dat van mezelf.
Maar sorry hoor, ik zal niet meer klagen.
grmbl kutochtendhumeur
Ja, dit wist ik gisteren al. En zij ook. Ik had ze daar immers over gebeld en de vlucht was gisteren al gecancelled ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dit wist je gisteren toch al Ama... ze komen gewoon gezellig een andere keer.![]()
Het is helaas niet anders.
tuurlijk mag je komen balen maar je hebt alleen jezelf er mee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dit wist ik gisteren al. En zij ook. Ik had ze daar immers over gebeld en de vlucht was gisteren al gecancelled ja.
Maar schijnbaar mag ik hier niet komen balen.
Dus ik ga wel weer elders heen.
Baal maar lekker hier hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dit wist ik gisteren al. En zij ook. Ik had ze daar immers over gebeld en de vlucht was gisteren al gecancelled ja.
Maar schijnbaar mag ik hier niet komen balen.
Dus ik ga wel weer elders heen.
Dat zou ook kloppenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeur maar lekker hier hoorLaat de rest maar balen
Gewoon met een roeiboot naar IJsland gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
Een vriendin zou vanuit Glasgow naar Ibiza vliegen vandaag, maar dat gaat ook niet door.
Al zou ik nu wel graag in IJsland een rondje willen rijden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is ook geen gewone roet die in de lucht zit, dit is bankroet.
en vanuit Glasgow gewoon met de auto naar Ibizaquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon met een roeiboot naar IJsland gaan.
Thanks voor het lachen om mijn grap, doet me goed.quote:
Val ik meteen af en dan noemt Artic me geen vetklep meerquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon met een roeiboot naar IJsland gaan.
2 problemen opgelost.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Val ik meteen af en dan noemt Artic me geen vetklep meer
Ik denk wel dat je er enorme bovenarmen van krijgt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Val ik meteen af en dan noemt Artic me geen vetklep meer
Oh ja... dat klopt ook niet he... Nou, dan ga ik ook gewoon leren roeien met mn benenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je er enorme bovenarmen van krijgt.
met armen en benen tegelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh ja... dat klopt ook niet he... Nou, dan ga ik ook gewoon leren roeien met mn benen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je er enorme bovenarmen van krijgt.
ze is niet in de stemming voor grapjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:23 schreef ArTiC het volgende:
Fout in de TT...het moet Juan Loel zijn
Ze zou nog veel minder in de stemming zijn als er WEL gevlogen werd en haar familie willens en wetens in gevaar gebracht werd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze is niet in de stemming voor grapjes.
Precies!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zou nog veel minder in de stemming zijn als er WEL gevlogen werd en haar familie willens en wetens in gevaar gebracht werd.
Het is niet leuk, maar het is wel gewoon het beste om het luchtverkeer op het moment stil te leggen.
Valt klussen onder leuk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies!
Gaat er iemand nog iets leuks doen het weekend?
Klussen leuk, nou ja dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Valt klussen onder leuk?Dan ja. Anders nee.
De badkamer, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Klussen leuk, nou ja dat ligt eraan.
Wat ga je klussen?
En nu douche je onder de tuinslang?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
De badkamer, natuurlijk.![]()
We zijn al 5 maanden bezig met de badkamer.
![]()
Maar er is wel vanalles tussendoor gekomen.We zijn druk aan het tegelen, maar dat kost ook gewoon veel tijd.
Nee, we hebben een tijdelijke douche in de bijkeuken gemaakt. Daar douchen we al sinds half december.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu douche je onder de tuinslang?
Ik ga hangen bij mn ouders
Aahquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, we hebben een tijdelijke douche in de bijkeuken gemaakt. Daar douchen we al sinds half december.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
AahDat zal een feestje worden als je eindelijk kunt douchen in je nieuwe badkamer
Precies!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
AahDat zal een feestje worden als je eindelijk kunt douchen in je nieuwe badkamer
boekje niet te vergeten en wellicht V.?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeker en ik voor het eerst in jaaaren weer in een echt bad kan gaan zitten. Heb al besloten mezelf een avond lang op te gaan sluiten in de badkamer.
Muziekje er bij, kaarsjes, wat te bikken.![]()
Nee, gewoon in mijn uppie. V was het ook niet met mijn plan eens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
boekje niet te vergeten en wellicht V.?
Arme V. Hij zwoegen en tegelen zonder het vooruitzicht om zodra het klaar is even lekker met z'n vrouw in bad te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, gewoon in mijn uppie. V was het ook niet met mijn plan eens.![]()
Boekie is wel een goed plan.![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arme V. Hij zwoegen en tegelen zonder het vooruitzicht om zodra het klaar is even lekker met z'n vrouw in bad te kunnen gaan.![]()
Ik ben overigens erg benieuwd hoe het er uit komt te zien.
Samen in bad is zo ontzettend onhandig en koudquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Samen tegelen, he!
En ik ga niet elke avond in mijn eentje daar zitten.Het is meer mijn -als het af is- droombeeld waar hij niet in zit. Dan heb ik namelijk meer ruimte in bad.
En ik hou het langer uit in bad dan hij en hij houdt niet van kaarsjes etc etc
vanavond de laatste voorbereidingen en mijn nieuwe recorder testen, morgen ben ik vanaf 1600 uur bezig tot diep in de nacht.quote:
Ik heb daar helemaal geen last van, kan me prima vermaken zo met z'n 2-tjes.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Samen in bad is zo ontzettend onhandig en koudAlleen badderen is idd beter
V en ik zijn misschien wat meer badvulling dan jij en colt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen last van, kan me prima vermaken zo met z'n 2-tjes.
Samen tegelen? Ieder z'n muurtje? Of hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Samen tegelen, he!
En ik ga niet elke avond in mijn eentje daar zitten.Het is meer mijn -als het af is- droombeeld waar hij niet in zit. Dan heb ik namelijk meer ruimte in bad.
En ik hou het langer uit in bad dan hij en hij houdt niet van kaarsjes etc etc
Daarom was ik ook serieusquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze is niet in de stemming voor grapjes.
Maar hoe zit je dan? Ik kan mn benen niet kwijt als er iemand tegenover me zit... en tegen hem aan liggen is al helemaal ongemakkelijk, want dan heb je 4 benen naast elkaar en mijn heupen zijn meestal al even breed als het badquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen last van, kan me prima vermaken zo met z'n 2-tjes.
We werken altijd samen. Is gewoon handiger, met dingen aangeven en vasthouden, meten, lijm maken whatever.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Samen tegelen? Ieder z'n muurtje? Of hoe doe je dat?
omdat je zo dik bentquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hoe zit je dan? Ik kan mn benen niet kwijt als er iemand tegenover me zit... en tegen hem aan liggen is al helemaal ongemakkelijk, want dan heb je 4 benen naast elkaar en mijn heupen zijn meestal al even breed als het bad
Kan op beide manieren, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat we zelf geen bad hebben en als we dus een keer kunnen misschien niet zo op dat soort dingen allemaal letten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hoe zit je dan? Ik kan mn benen niet kwijt als er iemand tegenover me zit... en tegen hem aan liggen is al helemaal ongemakkelijk, want dan heb je 4 benen naast elkaar en mijn heupen zijn meestal al even breed als het bad
Smalle kontjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan op beide manieren, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat we zelf geen bad hebben en als we dus een keer kunnen misschien niet zo op dat soort dingen allemaal letten.
Ik heb zelf ook geen bad, maar na een paar keer in een hotel te hebben geprobeerd samen in bad te zitten zijn we er ook maar mee opgehouden. Samen douchen is ook leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan op beide manieren, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat we zelf geen bad hebben en als we dus een keer kunnen misschien niet zo op dat soort dingen allemaal letten.
ach toen was je nog jong....quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef ArTiC het volgende:
heb ook 3x ofzo met vriendin in bad gezeten...ach, ik vind het niet iets aparts eigenlijk.
Samen op de bank tegen elkaar aankruipen is comfortabeler...en er klotst geen water over de rand
Dat doen we inderdaad vaker dan samen in bad zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen bad, maar na een paar keer in een hotel te hebben geprobeerd samen in bad te zitten zijn we er ook maar mee opgehouden. Samen douchen is ook leuk
16 jaquote:
have funquote:
ik boek wel een hotelletje met bad voor onsquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat bedoel ik, je zou het nu nog eens moeten proberen.
Dat gaat goedkomen denk ik zoquote:
colt heeft een klein kontje, jij niet volgens mij...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik boek wel een hotelletje met bad voor ons
[/voorspelbaar]
Sourbrodt (Belgie) en Belek (Turkije)quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we willen natuurlijk wel weten waarheen enzo
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef ArTiC het volgende:
heb ook 3x ofzo met vriendin in bad gezeten...ach, ik vind het niet iets aparts eigenlijk.
Samen op de bank tegen elkaar aankruipen is comfortabeler...en er klotst geen water over de rand
er is niks mis met mijn kontjequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
colt heeft een klein kontje, jij niet volgens mij...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fufr, als jullie in bad gaan zitten past er geen water meer bij.
hebben jullie een bad?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
mij een beetje kwetsen willen he, omdat ons bad te klein is
ziet er relaxed uit!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben dit bad gekocht:
[ afbeelding ]
Met ruimte voor niet-smalle-kontjes.
ik ben op mijn werk nu dus ik moet mijn broek aanhouden (staat in mijn arbeidscontract)quote:
Als je broek mooi zit, kunnen we het ook met broek aan beoordelen, hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben op mijn werk nu dus ik moet mijn broek aanhouden (staat in mijn arbeidscontract)
Lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben dit bad gekocht:
[ afbeelding ]
Met ruimte voor niet-smalle-kontjes.
Oh, zonder die lellike plastic ombouw, trouwens.![]()
Dat wat Levi zegt of je gaat even naar de wcquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben op mijn werk nu dus ik moet mijn broek aanhouden (staat in mijn arbeidscontract)
Misschien moet hij op de wc ook wel zijn broek aanhouden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat wat Levi zegt of je gaat even naar de wc
Daarvoor hebben mannen een gulpquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet hij op de wc ook wel zijn broek aanhouden.![]()
quote:
Poepen hoort niet op je werkquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij kan niet door zijn gulp poepen!
Makkelijk praten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Poepen hoort niet op je werkDat hou je maar in tot je weer thuis bent
Ik kan niet poepen op mijn werk maar het is natuurlijk de grootst mogelijke onzin die er bestaat he.. wat je hierboven verkondigd. Ieder mens moet poepen, iets heel natuurlijks en niks raars aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Poepen hoort niet op je werkDat hou je maar in tot je weer thuis bent
Was een grapjequote:Op vrijdag 16 april 2010 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan niet poepen op mijn werk maar het is natuurlijk de grootst mogelijke onzin die er bestaat he.. wat je hierboven verkondigd. Ieder mens moet poepen, iets heel natuurlijks en niks raars aan.
Lijkt mij niet meer dan normaal, maar ja bij sommige veel mensen is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Was een grapje
Maar ik vind wel dat je moet opruimen als je poept op je werk. Niets zo vies als remsporen
Ja. ik haat drankquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Moggel SQ, heb je vandaag een extra kater in huis?
Ik ben gewoon een domme faaltrut met een alcoholprobleemquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet even iets gaan eten, helpt!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:58 schreef Levitation het volgende:
Voedsel is ook beter dan drank.
DrankVeel drank
VoedselVeel voedsel
Point proven.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een domme faaltrut met een alcoholprobleemIk wil stoppen
Ja klopt, dat artikel heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon weer proberen, komt echt wel goed met jou.
Ik las trouwens ergens dat voornamelijk intelligente, hoogopgeleide vrouwen (te) veel drinken. Ergo: je bent slim!![]()
dan moet je nog opschieten met alles inpakkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Juup© het volgende:
3 boterhammetjes met jonge Milner kaas en een glas halfvolle melk.
Oh ja, eind mei de sleutel van het nwe huis
Schiet lekker op!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Juup© het volgende:
3 boterhammetjes met jonge Milner kaas en een glas halfvolle melk.
Oh ja, eind mei de sleutel van het nwe huis
Is al grotendeels gedaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet je nog opschieten met alles inpakken
Gelukkig wel, nu kan ik eindelijk gaan plannen en weet ik waar ik aan toe ben. Dat afwachten is een van mijn slechtste kanten.quote:
Ik trek er 6 weken voor uit en dat is inclusief het verhuizen zelf en het opleverklaar maken van de huidige woning.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Schiet lekker op!
Hoe lang denk je te gaan klussen?
Oh, dat is netjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik trek er 6 weken voor uit en dat is inclusief het verhuizen zelf en het opleverklaar maken van de huidige woning.
of die is weer stuk..het blijft een Acerquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef ArTiC het volgende:
Juup heeft de laptop inmiddels ook al ingepakt zo te zien, lekker rustig
Dat zou ook goed kunnen iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of die is weer stuk..het blijft een Acer
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of die is weer stuk..het blijft een Acer
Doe dat ff over PM jullie 2quote:
ik moest ff wat afreagerenquote:
alweer of nog steeds?quote:
SQ, bij mij thuis ook graagquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
sq leg je bier koud? ben ik wel aan toe namelijk.
ik ging chatroulettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef bleiblei het volgende:
en je zat vannacht om half 5 nog beneden
Hoe laat ben je thuis?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
sq leg je bier koud? ben ik wel aan toe namelijk.
Ken je dit nummer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef febster het volgende:
Ik had laatst een chatroulette feestje.
dus?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef bleiblei het volgende:
en je zat vannacht om half 5 nog beneden
Had ze net zo goed tot 7 op kunnen blijven om zijn bammetjes te smeren...quote:
Hehe vaag. Maar idd ik hoor het ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ken je dit nummer?
Eindhoven 1787 - lekkere recepten met viooltjes
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis?
Ik moet om 17:00 nog ff naar de blokhut voor Koninginnedag... en nee ik drink geen bier
Watjequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen cola gehad. Ik heb daar na zo'n nacht echt ff een paar dagen geen behoefte meer aan
Meelopers.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef febster het volgende:
Heel irritant. De halve journalistieke NL wereld heeft dus al een iPad.
Dat sowieso ookquote:
Awwww.... Maar gelukkig voldoen ze niet aan het predikaat "kansloze achter de hypevolgers"quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef febster het volgende:
Heel irritant. De halve journalistieke NL wereld heeft dus al een iPad.
Nee iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Awwww.... Maar gelukkig voldoen ze niet aan het predikaat "kansloze achter de hypevolgers".
Ik vraag mezelf toch elke keer weer af wat mensen met zo'n slagschip moeten? Alleen voor de status denk ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 04:15 schreef febster het volgende:
Roman Ibramovic nieuwe jacht:
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval ruimte zat om je 20 vrouwen uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf toch elke keer weer af wat mensen met zo'n slagschip moeten? Alleen voor de status denk ik.
P.S.
Het is Roman Abramovich ipv Roman Ibramovic
Natuurlijk gaat dat niet om status en machtsvertoonquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf toch elke keer weer af wat mensen met zo'n slagschip moeten? Alleen voor de status denk ik.
P.S.
Nee, hij vind het oprecht een mooi jacht en dat het protserig is, is geheel onbedoeld en toevallig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet om status en machtsvertoon
daarmee kom je verder dan met het vliegtuig op het momentquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
P.S.
Ik heb vandaag met verbazing naar de lucht gekeken, heeeeelemaal blauw, geen witte condens strepen door vliegtuigen, heel raar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarmee kom je verder dan met het vliegtuig op het moment
Wat had je nu gezegd als je vandaag op vakantie gegaan zou zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met verbazing naar de lucht gekeken, heeeeelemaal blauw, geen witte condens strepen door vliegtuigen, heel raar.![]()
En het is hier zo heerlijk stil in V'hoven, geen vliegtuigen merk je echt.
Naja, dan zou het nog een bijzonder moment zijn, maar dan wel bijzonder vervelend.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat had je nu gezegd als je vandaag op vakantie gegaan zou zijn?
was het dan ook zo prachtig?
Ik hoor zo goed als nooit vliegtuigen in veldhoven.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met verbazing naar de lucht gekeken, heeeeelemaal blauw, geen witte condens strepen door vliegtuigen, heel raar.![]()
En het is hier zo heerlijk stil in V'hoven, geen vliegtuigen merk je echt.
Wij wel, best duidelijk ook. Niet echt hinderlijk, maar wel hoorbaar. Als het hinderlijk was, was ik hier niet gaan wonen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik hoor zo goed als nooit vliegtuigen in veldhoven.
Om wat dan wel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet om status en machtsvertoon
Bij ons vliegen ze straks bijna over. Denk dat de vliegroute zo'n 500 meter van ons huis ligt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij wel, best duidelijk ook. Niet echt hinderlijk, maar wel hoorbaar. Als het hinderlijk was, was ik hier niet gaan wonen.
Dat was sarcastisch juup.quote:
Boven heel europa vliegt momenteel 1 vliegtuig!quote:
KLM krijgt toestemming voor proefvluchtquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Boven heel europa vliegt momenteel 1 vliegtuig!![]()
Oh, herstel, onderin zit er nog 1.![]()
Normaal stikt het van de vliegtuigen...
Klopt, maar dat ziet er toch geinig uit, ze zijn daar in hun eentje een beetje aan het spelen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
KLM krijgt toestemming voor proefvlucht
Hebben ze iig alle ruimtequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ziet er toch geinig uit, ze zijn daar in hun eentje een beetje aan het spelen.
Je zou er zelfs (een (klein) beetje) trots van kunnen wordenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ziet er toch geinig uit, ze zijn daar in hun eentje een beetje aan het spelen.
Goedddd bezig!quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Zo! HTC Desire besteld.
Paste gratis binnen mijn abo.
Fotooooquote:Op zondag 18 april 2010 16:36 schreef Inu het volgende:
SQ, ik heb een nagellak gevonden die snel droog is zonder zo'n bovenlaagNu alleen nog even wennen dat mn nagels felrood zijn
![]()
En mn ouders hebben Mario Kart Wii gekocht, heb al heul veul geunlocked
Ik zie niets nu qua vliegtuigen dan op die site.quote:Op zondag 18 april 2010 20:04 schreef ArTiC het volgende:
http://casper.frontier.nl/eham/
en we vliegen weer![]()
een vrachtvliegtuig boven de Veluwe iig
Ik denk van niet, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 19 april 2010 08:46 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!
Ben benieuwd of het mijn zwager vandaag lukt om vanuit New york naar huis te komen.
Zijn die met de trein onderweg? Of met de taxi, zoals John Cleese?quote:Op maandag 19 april 2010 08:50 schreef Inu het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb ws dinsdag een paar logees die vanuit Noorwegen weer naar Engeland teruggaan
Nee, volgens mij gewoon een autoquote:Op maandag 19 april 2010 08:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zijn die met de trein onderweg? Of met de taxi, zoals John Cleese?
Komiek Cleese: taxi van Oslo naar Brussel
Ken je die mensen dan Inu?quote:Op maandag 19 april 2010 08:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon een autoMaar het is een groepje en ik weet nog niet met hoeveel ze zijn... want ik heb maar een klein huis en anders laat ik ze gewoon naar Job doorrijden, die heeft plek zat
In het ED stond vanochtend ook iemand die een taxi had genomen vanaf Barcelona
Ahaquote:Op maandag 19 april 2010 09:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, iig 2 ervan... die waren afgelopen zomer ook allemaal in IJsland
Dat zal ook een vermogen gekost hebben!quote:Op maandag 19 april 2010 08:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon een autoMaar het is een groepje en ik weet nog niet met hoeveel ze zijn... want ik heb maar een klein huis en anders laat ik ze gewoon naar Job doorrijden, die heeft plek zat
In het ED stond vanochtend ook iemand die een taxi had genomen vanaf Barcelona
Nou ja, het zijn allemaal studenten van Oxford of Cambridge, dus ik betwijfel of ze mn hele huis overhoop halenquote:Op maandag 19 april 2010 09:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
AhaMaar dan nog zou ik er niet zo om springen
. Geen idee wat voor mensen ze nog meer bij zich hebben en blijven ze ook als jij aan het werk bent?
Dat had de verzekering hem laten doen, dus ik denk dat hij het zelf niet hoefde te betalenquote:Op maandag 19 april 2010 09:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zal ook een vermogen gekost hebben!![]()
Ik ken iemand die vanuit Belgrado met de trein naar huis is gekomen.
Dat zou je verwachten ja, maar wellicht hebben ze er niks van.quote:Op maandag 19 april 2010 09:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn allemaal studenten van Oxford of Cambridge, dus ik betwijfel of ze mn hele huis overhoop halenVerwacht wel enigzins klasse van zulke universiteiten eigenlijk... Ik zeg idd wel dat ze alleen 's nachts kunnen blijven en misschien ga ik dan zelf een uurtje later werken ofzo, dat vind ik niet zo erg...
Gelukkig woon ik ver genoeg van een coffeeshop af dat dat niet heel haalbaar isquote:Op maandag 19 april 2010 09:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten ja, maar wellicht hebben ze er niks van.
Gekke engelsen die in NL komen, moeten natuurlijk naar de coffeeshop enzulks
quote:Op maandag 19 april 2010 08:46 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!
Ben benieuwd of het mijn zwager vandaag lukt om vanuit New york naar huis te komen.
Da's op die manier nog best een eind.quote:
elleholte?quote:Op maandag 19 april 2010 09:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb gisteren in de tuin gezeten en nu is mn linkerarm vet verbrandHeb ook zitten haken, dus met mn armen gebogen dus heb een mooie scheidingslijn in mn armholte (of hoe heet de binnenkant van je elleboog?)
http://www.goeievraag.nl/(...)-binnenkant-arm.8587quote:De officiële benaming voor dit plekje van je arm is: picondylus medialis.
De onofficiërle benamingen voor dit plekje zijn: elleboogholte en elleboogsplooi.
Maar wel te doenquote:Op maandag 19 april 2010 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's op die manier nog best een eind.
Lijkt me inderdaad sneller.quote:Op maandag 19 april 2010 09:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar wel te doenIk denk dat hij dan beter op het weer openstellen van het luchtruim kan wachten
quote:Op maandag 19 april 2010 09:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sneller.
Of vliegen naar ijsland (dat schijnt nog wel te kunnen) en dan daarvandaan met de waterfiets naar Schotland en in Schotland de trein pakken.![]()
Do's:quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef ReWout het volgende:
Over 4 maandjes ongeveer ga ik van M-limburg naar Eindhoven verhuisen, hiervoor heb ik langer dan anderhalf jaar gewoond in het rijn/roer gebieddus heb ik een beetje Duitse trekjes gekregen enzo
Mijn vraag wat moet ik zeker (niet) doen wanneer ik me onder het Eindhovens volk beland?
quote:Op maandag 19 april 2010 10:46 schreef ReWout het volgende:
Ja ik was luimaar evengoed toch maar gewoon hier in een lokale sportketen gekocht.
Je ze waren goedkoper, als ik naar Eindhoven reed moest ik ook nog eens benzine kosten betalen en dan was ik wat duurder uitquote:
Zonnesteekquote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Levitation het volgende:
Wat is iedereen stil. Postweekenddipjes?
Is vermoeiend hoor, in de zon liggen! En nee dit is niet sarcastisch bedoeld, ik voel me vaak ook brak na een dag liggen in de zon.quote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zonnesteek
Maar het heeft me wel goed gedaan, op mijn ligbed in de lentezon!
Voel me alleen wel superbrak nu
Ik ook niet. Wel hoofd- rug- en maagpijnquote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef -moppie- het volgende:
zon en alcohol zijn bij mij geen goede combi.
alhoewel ik gisteren geen drup alcohol op heb, had ik gisteravond wel enorme koppijn.
Jamaar, het was maar van 15:00 tot 16:30quote:Op maandag 19 april 2010 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is vermoeiend hoor, in de zon liggen! En nee dit is niet sarcastisch bedoeld, ik voel me vaak ook brak na een dag liggen in de zon.
Dat zal het zijn!quote:Op maandag 19 april 2010 11:17 schreef Levitation het volgende:
Ik krijg in het voorjaar vaak hoofdpijn van de zon, moet daar echt altijd weer aan wennen.
Onze bomen en andere bloemen (god mag weten welke het zijn) staan ook ineens in bloei.quote:Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Moet wel zeggen dat al mijn plantjes een boost hebben gekregen van de afgelopen dagen![]()
Zitten nu blommen in al mijn petuniabakken, de clematissen schieten omhoog en zelfs mijn loze tulpen hebben knoppen gekrijgt
Tussendoortje China-style?quote:
Het is super goed groei weer.quote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Onze bomen en andere bloemen (god mag weten welke het zijn) staan ook ineens in bloei.
Bomen waren vorige week nog kaal nu volop groen!![]()
Dat mag zelfs nog wel vaker dacht ik, met nieuw geplante planten. Hier krijgt ook alles om de dag een plens, in de zomer straks elke avondquote:Op maandag 19 april 2010 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is super goed groei weer.![]()
Onze conifeertjes zijn ook al een heel stuk gegroeid!(we geven ze wel 2 keer per week water momenteel
).
drommels..dat moest ik doen!quote:
nee hoor, ik ben er zelf ook.quote:Op maandag 19 april 2010 12:00 schreef -moppie- het volgende:
Fufr is alleen maar van de plaatjes vandaag?
zeg maar gewoon dat je op de camping bent geweest, het heel lekker weer was en je de bbq aangestoken hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben er zelf ook.
wijf modus:
oh wat was het mooi weer gisteren, het zonnetje scheen, overal kwamen bloemen
tsja, je bent ook niet meer de jongste he..quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
zaterdag niet naar bed gegaan, rechtstreeks van party naar camping alwaar nog 3 mensen wakker waren om mij gezelschap te houden.
gisteravond wel op de bank in slaap gevallen :')
Lekkerquote:
Oh, wij hebben vorige week zaterdag ook geBBQ-d voor bb's verjaardagquote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben vorige week zaterdag al geBBQ't.
Alleen was het zo koud dat we met de deuren dicht binnen hebben gezeten.Maar V moest persé BBQ'en voor zijn verjaardag.
oh wacht, op de party is wel gebbqt. telt dat ook mee?quote:
hullemaal niet, ik zag er zelfs nog fris uit ook..quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR verpaupert toch best in een rap tempo nog
och zo lang ik actief blijf blijf ik ook wakker. maar Pdevries kijken is dodelijk saai, dan slaap ik zo.quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, je bent ook niet meer de jongste he..
V. zat in zijn eentje buiten.quote:Op maandag 19 april 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, wij hebben vorige week zaterdag ook geBBQ-d voor bb's verjaardag![]()
3 mannen buiten, de rest binnen bij de kachel
Ja bb's zwager is BBQ-fanaat en mijn broertje heeft het altijd heet, dus die zaten gedrieen buiten. Het vroor ook niet, maar je had wel een jas nodigquote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. zat in zijn eentje buiten.en wij zaten gezellig binnen.
Voelde me wel een beetje schuldig, maar had écht geen zin om plek te ruilen. Ik had voorgesteld "normaal" te koken, maar hij wilde BBQ'en. tja...
Het is behoorlijk fris!quote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef -moppie- het volgende:
Voor de mensen hier die in Eindhoven/veldhoven zijn.
zou het vandaag lekker genoeg zijn voor een bbq?
Ik zou wel een jas, das, handschoenen enzo klaarleggen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef -moppie- het volgende:
Voor de mensen hier die in Eindhoven/veldhoven zijn.
zou het vandaag lekker genoeg zijn voor een bbq?
Je kan het natuurlijk overdrijven Leviquote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou wel een jas, das, handschoenen enzo klaarleggen.![]()
[ afbeelding ]
A. Dat was inderdaad overdreven, Juup.quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk overdrijven Levi15 graden is geen das en handschoenenweer
!!!
En als ze op de site roepen 15 graden is het in de tuin, in de zon en uit de wind echt wel een paar graden warmer.quote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk overdrijven Levi15 graden is geen das en handschoenenweer
!!!
Dat was mijn instelling ook, gevolg, V loopt in ongestreken blousen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Inu het volgende:
Oe, BBQ is goed planMag kiezen wat we eten
Heb net alle strijkwas van mn moeder weggewerkt. Als mijn man later overhemden wil dragen mag ie ze ook zelf strijken
Ben je gewoon vrij Inu?quote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Inu het volgende:
Oe, BBQ is goed planMag kiezen wat we eten
Heb net alle strijkwas van mn moeder weggewerkt. Als mijn man later overhemden wil dragen mag ie ze ook zelf strijken
Levi, echt waar?quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was mijn instelling ook, gevolg, V loopt in ongestreken blousen.Maar, hij zoekt het maar uit, het is een principe kwestie.
BB strijkt wel eens, maar meestal heeft ie er zelf ook geen zin in.quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was mijn instelling ook, gevolg, V loopt in ongestreken blousen.Maar, hij zoekt het maar uit, het is een principe kwestie.
Jaquote:
Daar zou ik dus ook vrij weinig om gevenquote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
bij mij ook, als ze niet strijkt kan ze in principe ook bij dr moeder gaan wonen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Echt bizar, merktoners zijn ruim twee keer zo duur als merkloze toners (kleurenlaserprinter)
Iemand ervaring met die merkloze?
quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Levi, echt waar?
Ik zou het toch niet tof vinden als Colt dat zou doen. Je weet wel, het oog wil ook wat.
Oh, bb kan het ook veul beter dan ikquote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik strijk niet, basta. Ben z'n vrouw, niet z'n werkster.
Hij hangt zijn blousen wel altijd netjes uit. Dus heel erg gekreukeld zijn ze niet, maar dat ze niet gestreken zijn zie je wel. Overigens help ik hem wel altijd als hij zelf een keertje gaat strijken, hij kijkt dan altijd zo wanhopig en daar ben ik heel gevoelig voor.
ja, SQquote:
FUFje zit onder de duim.quote:
werkt gewoon goed, ik bestel bij tonershop of sneltoner en win op een compleet pakket van 4 kleuren een kleine 100 euro.quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou je je ervarings wellicht willen delen, FUFR?
Zo ja, doe dat dan
Geen merkbaar verschil dus? Mooiquote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
werkt gewoon goed, ik bestel bij tonershop of sneltoner en win op een compleet pakket van 4 kleuren een kleine 100 euro.
alleen de prijsquote:
Job en ik strijken allebei niks en die blouse die af en toe gestreken moet worden strijk ik dan wel, maar zodra het heel veel wordt ga ik dat echt niet allemaal doenquote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, bb kan het ook veul beter dan ik
Ik heb 'm ook een heel mannelijk stoomstrijkijzer kado gedaan met kerst...
Ik strijk er alleen maar meer vouwen in, da's echt een drama. Laat mij maar koken enzo
Ja, weer wakker.quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Levitation het volgende:
Wat is iedereen stil. Postweekenddipjes?
Leuk voor de katquote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Inu het volgende:
Uh, er huptst een koolmeesje de huiskamer binnen...
Ik doe het ook niet tenzij het echt niet anders kan, maar meestal doet DuchessX het gelukkig.quote:Op maandag 19 april 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB strijkt wel eens, maar meestal heeft ie er zelf ook geen zin in.
Ik vind strijken echt zoooo
quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, bb kan het ook veul beter dan ik
Ik heb 'm ook een heel mannelijk stoomstrijkijzer kado gedaan met kerst...
Ik strijk er alleen maar meer vouwen in, da's echt een drama. Laat mij maar koken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |