En toen lag alles platquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef borisz het volgende:
Mogge
ICE zendt extra treinen in was net op de radio iig.
Net op de radio dat het waarschijnlijk iig tot 20.00 vanavond gaat duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:18 schreef freecell het volgende:
[..]
En toen lag alles plat
En ik maakte gisteren vanuit het niets een enorm slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:18 schreef freecell het volgende:
En toen lag alles plat
En ik maakte gisteren vanuit het niets een enorm slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei!
Braam, succes met je hardloopding, hopelijk haal je het!
Ik heb lekker geslapenAlleen wel een beetje vroeg wakker, maar ja je kan niet alles hebben.
D_H succes met de thuisreis. Had je je vlucht al geboekt? Je krijgt iig wel je geld terug![]()
oh! En nu?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef LieLie het volgende:
ik heb zo een presentatie, en ik ben m'n stem kwijt.
en met kwijt bedoel ik ook kwijt, ik hoest zzelfs zonder geluid..
Hoe goed ben je in gebarentaal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef LieLie het volgende:
ik heb zo een presentatie, en ik ben m'n stem kwijt.
en met kwijt bedoel ik ook kwijt, ik hoest zzelfs zonder geluid..
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei even grappigEn ook zo leuk
En bescheiden ook
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei even grappigEn ook zo leuk
En bescheiden ook
Ja dat gaat hardnekkig door. Erg smerigquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
hoe gaat het met de stukjeshoest?
ik heb het idee alsof ik net een beetje tand heb lopen kauwen, het knarst zo.
ik hoop het, ik heb net een jodekoek gegeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat gaat hardnekkig door. Erg smerig
Kan het niet een klein stukje iets uit iets dat je gegeten hebt? Kiezeltje in het brood/tussen de nootjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |