En toen lag alles platquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef borisz het volgende:
Mogge
ICE zendt extra treinen in was net op de radio iig.
Net op de radio dat het waarschijnlijk iig tot 20.00 vanavond gaat duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:18 schreef freecell het volgende:
[..]
En toen lag alles plat
En ik maakte gisteren vanuit het niets een enorm slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:18 schreef freecell het volgende:
En toen lag alles plat
En ik maakte gisteren vanuit het niets een enorm slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei!
Braam, succes met je hardloopding, hopelijk haal je het!
Ik heb lekker geslapenAlleen wel een beetje vroeg wakker, maar ja je kan niet alles hebben.
D_H succes met de thuisreis. Had je je vlucht al geboekt? Je krijgt iig wel je geld terug![]()
oh! En nu?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef LieLie het volgende:
ik heb zo een presentatie, en ik ben m'n stem kwijt.
en met kwijt bedoel ik ook kwijt, ik hoest zzelfs zonder geluid..
Hoe goed ben je in gebarentaal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef LieLie het volgende:
ik heb zo een presentatie, en ik ben m'n stem kwijt.
en met kwijt bedoel ik ook kwijt, ik hoest zzelfs zonder geluid..
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei even grappigEn ook zo leuk
En bescheiden ook
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei even grappigEn ook zo leuk
En bescheiden ook
Ja dat gaat hardnekkig door. Erg smerigquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
hoe gaat het met de stukjeshoest?
ik heb het idee alsof ik net een beetje tand heb lopen kauwen, het knarst zo.
ik hoop het, ik heb net een jodekoek gegeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat gaat hardnekkig door. Erg smerig
Kan het niet een klein stukje iets uit iets dat je gegeten hebt? Kiezeltje in het brood/tussen de nootjes?
Ik kan 'koffie, thee, melk, suiker'. En verder NIETquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:01 schreef LieLie het volgende:
Euhm.. 'ik hou van jou' ken ik nog wel, maar 'kwalitatief veldonderzoek' is een ander verhaal
Ben bang dat een groepslid 't moet overnemen, er komt niks uit..
doe es link/foto's pmenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:06 schreef cybermans het volgende:
![]()
Paps was vond het huisje er ook wel ok uitzien op de foto's
![]()
![]()
om half 10 maar eens met de makelaar voor een bezichtinging gaan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer het huis niet meer op funda staat doe ik dat wel... vind jullie allemaal heel lief enzo, maar er zijn hier teveel engerds die enkel lurkenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef Braamyo het volgende:KAPOT !!!!
26.07 minuten, 5de tijd tot nu toe, maar volgende week nog een intest waar veul meer mensen aan mee doen.![]()
Dus volgende week grote herkansing om toch nog ff 10/20 seconden van mijn tijd af te lopen, denk dat ik die bij het uitscheuren nog wel terug moet winnen.
IIG, terwijl ik ruim 4 maanden geen conditie getrained heb, heb ik toch ruim 23 seconden van mijn persoonlijk record afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de eerste bak mensen valt al af? Goed bezig!!!!
Vandaar ook de pm functiequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef cybermans het volgende:
[..]
wanneer het huis niet meer op funda staat doe ik dat wel... vind jullie allemaal heel lief enzo, maar er zijn hier teveel engerds die enkel lurken
Goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:04 schreef cybermans het volgende:
Doen jullie het beter dan ik.... Ik kan enkel gebaren FY
ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:06 schreef cybermans het volgende:![]()
Paps was vond het huisje er ook wel ok uitzien op de foto's
![]()
![]()
om half 10 maar eens met de makelaar voor een bezichtinging gaan bellen
HEHE,quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
Maar de eerste bak mensen valt al af? Goed bezig!!!!
foto ruilen danquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vandaar ook de pm functie
Maar is goed, ik wacht wel geduldig dan![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef Braamyo het volgende:KAPOT !!!!
26.07 minuten, 5de tijd tot nu toe, maar volgende week nog een intest waar veul meer mensen aan mee doen.![]()
Dus volgende week grote herkansing om toch nog ff 10/20 seconden van mijn tijd af te lopen, denk dat ik die bij het uitscheuren nog wel terug moet winnen.
IIG, terwijl ik ruim 4 maanden geen conditie getrained heb, heb ik toch ruim 23 seconden van mijn persoonlijk record afgelopentop dat je toch bent doorgegaan ondanks je gedachts! nu ben je gelijk warm, nog een paar keer oefenen en dan ren je iedereen eruit bij de herkansingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
was de bedoeling niet van dat speedmarsen dat je een afstand kan afleggen en dan nog "vers" aan het gevecht kan meedoen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
HEHE,
geef ook echt enorm veel voldoening als je compleet uitgeput en versleten toch die finish overrent terwijl de hele compagnie staat toe te kijken
Dat is de organieke bedoeling van een 3KM speedmars.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
was de bedoeling niet van dat speedmarsen dat je een afstand kan afleggen en dan nog "vers" aan het gevecht kan meedoen?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
top dat je toch bent doorgegaan ondanks je gedachts! nu ben je gelijk warm, nog een paar keer oefenen en dan ren je iedereen eruit bij de herkansing
I'll show you mine if you show me yoursquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:17 schreef Braamyo het volgende:
I'll show you mine if you show me yoursDie heb je dus voor jezelf al verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk heb je tijdens je date niet zoveel spierpijn dat het niets gaat worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik weet iig nu waar mijn fouten lagen![]()
te snel van start gegaan 86 seconden voor de eerste 400M was echt veul te snel.
En moet veel harder tijdens het uitscheuren kunnen gaan. Dat laatste heb ik mezelf goed duidelijk gemaakt bij de laatste 100M uitscheuren, toen vloog ik daar in minder dan 18 seconden doorheen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
**Breaking news**
De aswolk boven IJsland ís niet van een vulkaanuitbarstingZe zijn al het geld dat wij in de rest van Europa nog van ze moeten krijgen, aan het verbranden! 'Jullie willen het hebben? Nou, hier zal je het krijgen!' aldus een woordvoerder van Iceave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |