En toen lag alles platquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef borisz het volgende:
Mogge
ICE zendt extra treinen in was net op de radio iig.
Net op de radio dat het waarschijnlijk iig tot 20.00 vanavond gaat duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:18 schreef freecell het volgende:
[..]
En toen lag alles plat
En ik maakte gisteren vanuit het niets een enorm slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:18 schreef freecell het volgende:
En toen lag alles plat
En ik maakte gisteren vanuit het niets een enorm slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei!
Braam, succes met je hardloopding, hopelijk haal je het!
Ik heb lekker geslapenAlleen wel een beetje vroeg wakker, maar ja je kan niet alles hebben.
D_H succes met de thuisreis. Had je je vlucht al geboekt? Je krijgt iig wel je geld terug![]()
oh! En nu?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef LieLie het volgende:
ik heb zo een presentatie, en ik ben m'n stem kwijt.
en met kwijt bedoel ik ook kwijt, ik hoest zzelfs zonder geluid..
Hoe goed ben je in gebarentaal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef LieLie het volgende:
ik heb zo een presentatie, en ik ben m'n stem kwijt.
en met kwijt bedoel ik ook kwijt, ik hoest zzelfs zonder geluid..
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei even grappigEn ook zo leuk
En bescheiden ook
quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We zijn allebei even grappigEn ook zo leuk
En bescheiden ook
Ja dat gaat hardnekkig door. Erg smerigquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
hoe gaat het met de stukjeshoest?
ik heb het idee alsof ik net een beetje tand heb lopen kauwen, het knarst zo.
ik hoop het, ik heb net een jodekoek gegeten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat gaat hardnekkig door. Erg smerig
Kan het niet een klein stukje iets uit iets dat je gegeten hebt? Kiezeltje in het brood/tussen de nootjes?
Ik kan 'koffie, thee, melk, suiker'. En verder NIETquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:01 schreef LieLie het volgende:
Euhm.. 'ik hou van jou' ken ik nog wel, maar 'kwalitatief veldonderzoek' is een ander verhaal
Ben bang dat een groepslid 't moet overnemen, er komt niks uit..
doe es link/foto's pmenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:06 schreef cybermans het volgende:
![]()
Paps was vond het huisje er ook wel ok uitzien op de foto's
![]()
![]()
om half 10 maar eens met de makelaar voor een bezichtinging gaan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer het huis niet meer op funda staat doe ik dat wel... vind jullie allemaal heel lief enzo, maar er zijn hier teveel engerds die enkel lurkenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef Braamyo het volgende:KAPOT !!!!
26.07 minuten, 5de tijd tot nu toe, maar volgende week nog een intest waar veul meer mensen aan mee doen.![]()
Dus volgende week grote herkansing om toch nog ff 10/20 seconden van mijn tijd af te lopen, denk dat ik die bij het uitscheuren nog wel terug moet winnen.
IIG, terwijl ik ruim 4 maanden geen conditie getrained heb, heb ik toch ruim 23 seconden van mijn persoonlijk record afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de eerste bak mensen valt al af? Goed bezig!!!!
Vandaar ook de pm functiequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef cybermans het volgende:
[..]
wanneer het huis niet meer op funda staat doe ik dat wel... vind jullie allemaal heel lief enzo, maar er zijn hier teveel engerds die enkel lurken
Goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:04 schreef cybermans het volgende:
Doen jullie het beter dan ik.... Ik kan enkel gebaren FY
ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:06 schreef cybermans het volgende:![]()
Paps was vond het huisje er ook wel ok uitzien op de foto's
![]()
![]()
om half 10 maar eens met de makelaar voor een bezichtinging gaan bellen
HEHE,quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
Maar de eerste bak mensen valt al af? Goed bezig!!!!
foto ruilen danquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vandaar ook de pm functie
Maar is goed, ik wacht wel geduldig dan![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:08 schreef Braamyo het volgende:KAPOT !!!!
26.07 minuten, 5de tijd tot nu toe, maar volgende week nog een intest waar veul meer mensen aan mee doen.![]()
Dus volgende week grote herkansing om toch nog ff 10/20 seconden van mijn tijd af te lopen, denk dat ik die bij het uitscheuren nog wel terug moet winnen.
IIG, terwijl ik ruim 4 maanden geen conditie getrained heb, heb ik toch ruim 23 seconden van mijn persoonlijk record afgelopentop dat je toch bent doorgegaan ondanks je gedachts! nu ben je gelijk warm, nog een paar keer oefenen en dan ren je iedereen eruit bij de herkansingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
was de bedoeling niet van dat speedmarsen dat je een afstand kan afleggen en dan nog "vers" aan het gevecht kan meedoen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
HEHE,
geef ook echt enorm veel voldoening als je compleet uitgeput en versleten toch die finish overrent terwijl de hele compagnie staat toe te kijken
Dat is de organieke bedoeling van een 3KM speedmars.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
was de bedoeling niet van dat speedmarsen dat je een afstand kan afleggen en dan nog "vers" aan het gevecht kan meedoen?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
top dat je toch bent doorgegaan ondanks je gedachts! nu ben je gelijk warm, nog een paar keer oefenen en dan ren je iedereen eruit bij de herkansing
I'll show you mine if you show me yoursquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:17 schreef Braamyo het volgende:
I'll show you mine if you show me yoursDie heb je dus voor jezelf al verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk heb je tijdens je date niet zoveel spierpijn dat het niets gaat worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik weet iig nu waar mijn fouten lagen![]()
te snel van start gegaan 86 seconden voor de eerste 400M was echt veul te snel.
En moet veel harder tijdens het uitscheuren kunnen gaan. Dat laatste heb ik mezelf goed duidelijk gemaakt bij de laatste 100M uitscheuren, toen vloog ik daar in minder dan 18 seconden doorheen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
**Breaking news**
De aswolk boven IJsland ís niet van een vulkaanuitbarstingZe zijn al het geld dat wij in de rest van Europa nog van ze moeten krijgen, aan het verbranden! 'Jullie willen het hebben? Nou, hier zal je het krijgen!' aldus een woordvoerder van Iceave
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
**Breaking news**
De aswolk boven IJsland ís niet van een vulkaanuitbarstingZe zijn al het geld dat wij in de rest van Europa nog van ze moeten krijgen, aan het verbranden! 'Jullie willen het hebben? Nou, hier zal je het krijgen!' aldus een woordvoerder van Iceave
Ik doe niet aan spierpijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hopelijk heb je tijdens je date niet zoveel spierpijn dat het niets gaat worden.
Oefenen m'n jong
Mijn grapjequote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef Laydina het volgende:
Lein![]()
die hoorde ik inderdaad gister ook.
Of dat ze het as van Sugar Lee Hooper aan het verstrooien zijn
ga ook maar een ICE boeken. auto wordt te duurquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:01 schreef borisz het volgende:
Mogge
ICE zendt extra treinen in was net op de radio iig.
Net op de radio dat het waarschijnlijk iig tot 20.00 vanavond gaat duren.
balen dat je niet een porsche kan nemenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga ook maar een ICE boeken. auto wordt te duur
dan is de trein goedkoper jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
yep. een kia werd al 600 euro door het inleveren in NL
Jamaar ik had het nog nergens gelezenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
SorryMaar je kan niet echt meer spreken over iemands grapje, want iedereen doet ze al
Dan heb je hem wel leuk bedachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Jamaar ik had het nog nergens gelezenWas toen het net bekend werd
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan spierpijndas voor mensen die nog training nodig hebben
Ach jee, DH, dat is ook zo watquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Den_Haag het volgende:
munchen zegt dat mijn vlucht gecancellled is
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Den_Haag het volgende:
begin volgende weekquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Bluezz het volgende:
K*t DH
Cyber, leuk wanneer??
P
oent de rest
Ik probeer iets meer dan normaal te werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:23 schreef cybermans het volgende:
of draaien mijn hersenen op dubbele snelheid of is hier hier zo stil
en wil het lukkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik probeer iets meer dan normaal te werken
Voor zover het kan wel jaquote:
Spannendquote:
aangezien ik geen auto heb, wil ik in de buurt van station wonen. Dat is voor mij wel iets wat het zoeken flink beperktquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ben rete benieuwd
Weet niet wat je budget is enzo maar er staat op zich wel her en der wat leuks te koop, maar ook ontzettende opknappers die nogal duur gaan uitvallen.
Ja absoluut waar, hier heeft de mr hetzelfde hoor en moet veel met het openbaar vervoer naar zijn werk, voor ons is het ook erg belangrijk om alles met de fiets te kunnen doen, en dat kanquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
aangezien ik geen auto heb, wil ik in de buurt van station wonen. Dat is voor mij wel iets wat het zoeken flink beperkt
Fietsafstand van een station of loopafstand?quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
aangezien ik geen auto heb, wil ik in de buurt van station wonen. Dat is voor mij wel iets wat het zoeken flink beperkt
NS zet extra HiSpeed treinen in. Iig Frankfurt en Keulen, München misschien ook?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Den_Haag het volgende:
deze is fietsbaar naar station en als het echt moet is het ook nog wel lopend te doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fietsafstand van een station of loopafstand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef TAV74 het volgende:
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom fotograferen 2 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
oh als jij ergens tijd hebt, zou je dan alle valkuilen die je kan bedenken bij het kopen van een huis willen PM'enquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:10 schreef MissHobje het volgende:
Oh maar eerst nog even de notaris regelen
volgende keer gewoon je visite aan het werk zettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Tezz het volgende:
Ik heb potverdorie de hele ochtend visite gehad! Weten die mensen niet dat het vrijdag-poetsdag is?? Nu kan ik vanmiddag nog eens beginnen met poetsen en daar heb ik meestal geen zin meer in.........
Oh, en mijn moeder kwam nog eens twee machines was brengen. Haar (overigens nieuwe en zeer dure) machine is voor de zesde keer in een half jaar tijd kapot.....
hahahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgende keer gewoon je visite aan het werk zetten
K*T, ben er altijd goed in nieuwe overghemden te slopen, laatste keer ging er een steak overheen, Gelukkig is het in de was er wel uit gegaanquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef z80 het volgende:![]()
![]()
![]()
overhemd naar de knoppen.
olie van een hoogte verstelbaar buro op gekomen.
en natuurlijk midden op de borst, dus goed zichtbaar.
Das balenquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef z80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het staat in den agendaquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:11 schreef TAV74 het volgende:
We hadden het gisteren over je foto's, en zet het inderdaad maar vast in je agenda: 26 en 27 maart 2011. We hebben je graag als huisfotograaf voor het hele weekend![]()
Dat sucks mare doe je toch ietsjes minder poetsen, moet keertje kunnen hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:13 schreef Tezz het volgende:
Ik heb potverdorie de hele ochtend visite gehad! Weten die mensen niet dat het vrijdag-poetsdag is?? Nu kan ik vanmiddag nog eens beginnen met poetsen en daar heb ik meestal geen zin meer in.........
Oh, en mijn moeder kwam nog eens twee machines was brengen. Haar (overigens nieuwe en zeer dure) machine is voor de zesde keer in een half jaar tijd kapot.....
sucks... grrrr hehe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef z80 het volgende:![]()
![]()
![]()
Nog niet weggooien! Probeer het met ossengalzeep. En als dat niet werkt, met dreft. Niet opgeven voor je gevochten hebt!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef z80 het volgende:![]()
![]()
![]()
Ach ja, visite is inderdaad ook wel leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat sucks mare doe je toch ietsjes minder poetsen, moet keertje kunnen hoor.
enne welk merk wasmachien/type?dan koop ik die niet hehe
Dan leg je ze uit hoe die moet en maken ze hem maar !quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:06 schreef cybermans het volgende:
ik heb zin in een BLT, maar dat hebben ze hier niet
En vanish, daar kreeg ik in de horeca (witte kokskleding) echt alles uit. En in was een smeerpoetsquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog niet weggooien! Probeer het met ossengalzeep. En als dat niet werkt, met dreft. Niet opgeven voor je gevochten hebt!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
nu hopen dat ik er op tijd kom. Geen taxi beschikbaar
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
goed borisz!
ik heb een ICE plek kunnen regelen. Hele site van de bundesbahn lig er uit. rond middernacht weer in NL.
Heb je niet toevallig een collega die je kan brengen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
nu hopen dat ik er op tijd kom. Geen taxi beschikbaar
Ik doe mijn bestquote:
Omdat het vervelend isquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Tezz het volgende:
Net terug van de huisarts (uitstrijkje/bevolkingsonderzoek). Ik stond binnen 5 minuten weer buiten. Waarom hik ik daar toch altijd zo tegenaan terwijl het gewoon geen ene fluit voorstelt !(tenminste bij mij dan).
Jij hebt tenminste weekend. Ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dinsdag en woensdag weer een cursus. Discussietechnieken dit keer. Ik kreeg net van mijn mentor / teamleider te horen waar ik allemaal beter in moet worden. Leuk joh...dat soort feedbackMaar goed....bijna weekend
3 dagen vol met fotografie
haha ja precies, hij vlucht met de trein naar Den Haag... ach, dat geeft wel aan dat ie niet zo sterk is als je zou denken hèquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:32 schreef z80 het volgende:
@FF
DH doet komt met opzet niet per vliegtuig.
begint bang te worden voor het gevecht.
dat is toch elke 5 jaar ?? die oproep?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:11 schreef Tezz het volgende:
Net terug van de huisarts (uitstrijkje/bevolkingsonderzoek). Ik stond binnen 5 minuten weer buiten. Waarom hik ik daar toch altijd zo tegenaan terwijl het gewoon geen ene fluit voorstelt !(tenminste bij mij dan).
Jij hebt weekend als ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste weekend. Ik moet werken![]()
Door vanavond alvast te beginnenquote:En hoe krijg je 3 dagen fotografie op zaterdag en zondag gepropt?
Jep, iedere vijf jaar. Maar ik ben vorige maand 35 geworden he, dus ik was weer aan de beurt....quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat is toch elke 5 jaar ?? die oproep?
Snap er anders niets van dat ik die niet gehad hebt..
Kom hier niet weg trouwens ben druk vanalles aan het regelen voor het huis
Wel even in de gaten houden, want mijn oproep kreeg ik al in februari (en ik ben 3 maart 35 geworden). NIet dat ze je vergeten.......quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef MissHobje het volgende:
spannend meis, ik duim voor een goede uitslag, hmm dan zal ik het wel komende 2 maanden verwachten, ben net 13 dagen geleden jarig geweest
Die 1e oproep kreeg ik toen ruim van te voren, vandaar eigenlijk.
Spannendquote:
Wat denk je zelf als de conclusie is dat we je graag terug zien in 2011quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het staat in den agendaEn dat je het over mijn foto's had was toch wel in positieve zin he
![]()
Nog een klene 40 minuutjes tot het WWEEEEEEKKKKKEEEEEENNNNNDDDDDD !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat ze nog steeds brak kunnen zijn, maar beter dan wat je hadquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als de conclusie is dat we je graag terug zien in 2011
We hopen gewoon dat je het met een betere camera wel kuntquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ze nog steeds brak kunnen zijn, maar beter dan wat je had![]()
Maareh.....het weekend staat in de agenda
Ik heb het volste vertrouwen in mezelfquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hopen gewoon dat je het met een betere camera wel kunt
Da'jammer maar goed dat het binnen je calculaties vielquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef borisz het volgende:
Belastingrecht nu ook binnen een ingecalculeerde 3.
Ik had alles op vermogensrecht gezet en belastingrecht alleen maar gedaan om te 'voelen hoe het tentamen is'. Deze periode alle tijd om goed aan belastingrecht te werken.
*notes niet de belasting door Borisz laten invullenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:00 schreef borisz het volgende:
Belastingrecht nu ook binnen een ingecalculeerde 3.
Ik had alles op vermogensrecht gezet en belastingrecht alleen maar gedaan om te 'voelen hoe het tentamen is'. Deze periode alle tijd om goed aan belastingrecht te werken.
Bekend, hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel even in de gaten houden, want mijn oproep kreeg ik al in februari (en ik ben 3 maart 35 geworden). NIet dat ze je vergeten.......
En ja. Mijn oproep heeft echt 2 maanden op het prikbord gehangen voordat ik eindelijk eens een afspraak maakte. Shoot me.
Pfffff...zijn we in NL nou zo onvoorzichtig of is Belgie TE voorzichtig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Hier in Belgie moet je vanaf 25 elke 1 a 2 jaar. Boh. Gelukkig een aardige, efficiente vrouwelijke arts, dat maakt de drempel voor mij net wat lager!
Op onze site staan ze inmiddels ook: klik (selectie foto's die het meest laten zien wat wij willen uitstralen), ook daar worden ze nog bekekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in mezelf
edit: ik zit net de statistiekjes door te kijken en die fotoserie van Vivarium is best veel opgevraagd. Leuk
Coolquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op onze site staan ze inmiddels ook: klik (selectie foto's die het meest laten zien wat wij willen uitstralen), ook daar worden ze nog bekeken
Heb ik dat gedaan?quote:
Wat minimumleeftijd betreft, zit Belgie beter; 20 zou eigenlijk nog beter zijn, 30 is echt te oud. Voor de frequentie weet ik het eigenlijk niet zo; de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. waar is Isa als je haar nodig hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pfffff...zijn we in NL nou zo onvoorzichtig of is Belgie TE voorzichtig?
Hier nog 45 minutenquote:
De meningen daarover zijn verdeeld:quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Wat minimumleeftijd betreft, zit Belgie beter; 20 zou eigenlijk nog beter zijn, 30 is echt te oud. Voor de frequentie weet ik het eigenlijk niet zo; de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. waar is Isa als je haar nodig hebt
Aldus de Nederlandse site over dit onderwerp.quote:In sommige andere landen begint het bevolkingsonderzoek wel vanaf 25 jaar. Bij vrouwen onder de 30 jaar zijn de nadelen van het bevolkingsonderzoek groter dan de voordelen. Bij deze vrouwen is de kans op lichte afwijkingen (een voorstadium) groter. Veel vrouwen zouden dan in aanmerking komen voor vervolgonderzoek. Meestal gaat het om lichte afwijkingen die vanzelf over gaan. Een te grote groep vrouwen zouden onterecht behandeld worden of maken zich onnodig ongerust.
row row your boat.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef golfer het volgende:
Zo. En nu heb ik even als snaai-eten tussendoor een halve bak nasi met veel sambal en een beetje ketjap manis achterover geslagen.
Vervelendquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:25 schreef golfer het volgende:
Zo. En nu heb ik even als snaai-eten tussendoor een halve bak nasi met veel sambal en een beetje ketjap manis achterover geslagen.![]()
Ja, 't is natuurlijk een bepaalde afweging die je maakt. Het valt mij op dat 'men' hier makkelijker even naar de dokter stapt voor een uitstrijkje bij zaken als aanhoudende buikpijn en menstruatieproblemen. En dat is toch op z'n minst positief. En idd, het komt juist in de leeftijdscategorie 25-30 veel voor dat het allemaal wat onrustig is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
De meningen daarover zijn verdeeld:
[..]
Aldus de Nederlandse site over dit onderwerp.
Iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef golfer het volgende:
Sowieso goed dat er tegenwoordig een bevolkingsonderzoek is naar een aantal ziektes, zodat men in een vroegtijdig stadium er bij kan zijn om in te grijpen.
Je begint weer in een beetje een normaal patroon te komen, of niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
en even heel iets anders: vanavond ga ik pannenkoeken bakken
doe ik expres want alleen op yoghurtjes en appelmoes en wat toast kan je niet levenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je begint weer in een beetje een normaal patroon te komen, of niet?Wel lekker, pannekoeken
Ik zit hier nu mijn laatste bak koffie weg te werken
Bevolkingsonderzoek is inderdaad goed. Wat mij betreft mag de leeftijdsgrens naar 20! En eens in de drie jaar of zo....quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
bevolkingsonderzoek is heel goed idd
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:04 schreef Laydina het volgende:
hierbij bericht van DH. hij is ondertussen in stuttgart gekomen.
hij wou graag dat jullie dat wisten
hij is niet voor niks een slettebak hequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Die slettebak heeft ook werkelijk met alle vrouwen in deze SC privé-contacten.
nou bedankt voor het doorgeven he?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:04 schreef Laydina het volgende:
Lekkuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
bevolkingsonderzoek is heel goed idd
Hier ook risottoquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bevolkingsonderzoek is inderdaad goed. Wat mij betreft mag de leeftijdsgrens naar 20! En eens in de drie jaar of zo....
En pannenkoeken, jummie ! Hier staat risotto op het menu,ondanks luid beklag van mijn man (hoe kun je risotto niet lekker vinden?Echt onbegrijpelijk!
)
Veel slap geouwehoerquote:
Groot gelijk heb je hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
doe ik expres want alleen op yoghurtjes en appelmoes en wat toast kan je niet leven
dus probeer zoveel mogelijk gewoon te eten (lekker dus pannenkoeken vanavond , had ik ineens zin in)..
Mooiquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:04 schreef Laydina het volgende:
Was je jarig danquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ook risottomet paddestoelen en vissnitzel, heb iets met vis deze week ofzo
Oh en happy hierheb een marlies dekkers setje gehad nog voor mijn verjaardag van mijn nichtje
ikke kei blij
altijd leuk natuurlijk.
Hoor ik Whisky?!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel slap geouwehoerKlaar
Tijd voor koken, foto's en whisky
Goeie cijfers, DH heeft een thuisreis met hindernissen. DE gaat pannekoeken bakken en eten en Tezz gaat man en kind knuffelen. Op voorstel van Bluezz stem ik voor een chaos-bonus voor zorgverleners.quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoor ik Whisky?!![]()
![]()
En foto's?? laat zien dan!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie cijfers, DH heeft een thuisreis met hindernissen. DE gaat pannekoeken bakken en eten en Tezz gaat man en kind knuffelen. Op voorstel van Bluezz stem ik voor een chaos-bonus voor zorgverleners.
En na 1,5 jaar heb ik weer gestreken.
PdH gaat dit weekend naar bands. En volgend jaar gaat hij iets fotograferen met vissen en kikkers.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoor ik Whisky?!![]()
![]()
En foto's?? laat zien dan!
Veeeeeeeeeeeeeeeel bandsquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
PdH gaat dit weekend naar bands. En volgend jaar gaat hij iets fotograferen met vissen en kikkers.![]()
De stapel werd te groot en je was door al je onderbroeken heen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
En na 1,5 jaar heb ik weer gestreken.
Oh ja, en hij gaat het Bluezz-concert fotograferen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeel bandsIk geloof dat er vanavond 3 en morgenavond 5 of 6 op het programma staan en dan misschien zondag ook nog 3
Waarbij ik vind dat er veeeeeeeeeeeel meer CUL-lers moeten komenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja, en hij gaat het Bluezz-concert fotograferen!
Strijk jij je onderbroeken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
De stapel werd te groot en je was door al je onderbroeken heen?
Ja, voer de druk voor het optreden vooral nog wat verder op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
Waarbij ik vind dat er veeeeeeeeeeeel meer CUL-lers moeten komen
Hmm, volgens mij is xxl de grootste die we hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh volgend jaar kom ik een beetje vrijwilliger spelen idd. Ik wil nl. ook zo'n cool Vivarium Crew T-shirtWel maatje 4XL aub
Oh ja. Das waar ook. De kanten stringetjes voor in de sportschool hoeven niet gestreken te worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb alles van kant, je weet toch, sportschool.....
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, voer de druk voor het optreden vooral nog wat verder op.
Hoewel ik Kant veel te pseudo-nihilistisch vind.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Das waar ook. De kanten stringetjes voor in de sportschool hoeven niet gestreken te worden.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is xxl de grootste die we hebbenMaar de polo's zijn best groot ds we gaan het zien
Benodigdheden: Passend t-shirt, liefst in Vivariumkleur, schaar en bisonkit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Komt goed. Anders moeten we ff iets verzinnen. Het is gewoon praktisch als men kan zien dat ik bij de crew hoor. Scheelt een berg vragende blikken
jupsquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was je jarig danFeli alsnog
Enneh...Marlies Dekkers roept natuurlijk om [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef MissHobje het volgende:
mare foto's dat euhm skip ik maar ff hehe
Groot gelijk! (behalve de bosbessensausquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef cybermans het volgende:
Vandaag even poep aan alle afval wensen... vanochtend begonnen met croissanten, met de lunch een panini met mozzarella en pesto, net een bakje chips op en zo een pizza
en als dessert kaneelijs met bosbessen saus (die combi)
ik bijna altijdquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef MissHobje het volgende:
demzo had ik ook een ijsje met witte en bruine choco
![]()
Maar ik heb zoete trek vandaag.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik bijna altijd
marlies dekkers fotos ben ik ook voorstander vanZien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet tegenwoordig fruit als ik zoete trek heb...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ja, bedacht ik me ook later op de zaterdagquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Komt goed. Anders moeten we ff iets verzinnen. Het is gewoon praktisch als men kan zien dat ik bij de crew hoor. Scheelt een berg vragende blikken
Eeen henna tattoo houdt wel even. 'Crew' op PdeH's voorhoofd. Opgelost.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik me ook later op de zaterdag
Daar verzinnen we vast wel wat opquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik me ook later op de zaterdag
We hebben ieder jaar goede schminkers in de kinderhoek staanquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eeen henna tattoo houdt wel even. 'Crew' op PdeH's voorhoofd. Opgelost.![]()
Wel een foto graag.
Nee, ik ga niet rondlopen als een kikkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben ieder jaar goede schminkers in de kinderhoek staan![]()
Ik wilde voorstellen om PdeH als kikker te laten schminken. Bij nader inzien zou het hem imho wel erg afleiden als hij steeds wordt gezoend. Iets met prinsen enzo.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We hebben ieder jaar goede schminkers in de kinderhoek staan![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet rondlopen als een kikker
GMTA!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet rondlopen als een kikker
Is dat net zoiets als dat ik laatst Peggy Bundy in een serieuze rol zag?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:03 schreef cybermans het volgende:
w000t een dude die eerder in 24 (S8) dood ging zie ik nu in the pacific... small world zeker
mwoah ik zie het wel steeds vaker (moet ik maybe minder series kijken)quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dat ik laatst Peggy Bundy in een serieuze rol zag?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef DarkElf het volgende:
t wordt een broodje kroket ook lekker , das wel weer genoeg voor mij
Ik zag laatst die eh, Cho, geloof ik in een heel andere serie. Ik vind het grappig omdat ik dan heel hard moet denken: Wie! Waar!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
mwoah ik zie het wel steeds vaker (moet ik maybe minder series kijken)
maar deze keer was ik verbaasd doordat het beide series zijn die nog lopen (ok in de ene was die wel al een paar afleveringen dood maar toch)
Hmmm...dit biedt perspectievenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Bij nader inzien zou het hem imho wel erg afleiden als hij steeds wordt gezoend. Iets met prinsen enzo.....
Beterquote:
Ook tofquote:
quote:
Eet smakelijk, DEquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:10 schreef DarkElf het volgende:
t wordt een broodje kroket ook lekker , das wel weer genoeg voor mij
Ken jij de leuke (matige) grap op de rommelmarkt? Dan ben je imho een oldbie.quote:
En dat was tactisch bedoeld ja?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:14 schreef PdeHoog het volgende:Ok
Of een beer
Tijdens een cursus Tactisch Optreden werd er verkondigd dat ik een knuffelbeer was
Jup.. ze zijn er mee gestopt toen ze er achter kwamen dat je met padden meer effect hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar kikkerlikker is toch allang geleden?
Mooi! ´t is de Nieuwe Waterweg?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
En dan waarvoor ik gisteravond bevroren ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het groter nog beter
Ocherm....quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ben geradbraakt. Ik heb met 2 oude buurmeisjes/oppaszusjes van 15 en 13 pizza gebakken en gegeten. Alleen heeft die van 13 ADD en was ze érg druk en heel aanhankelijk. Ze heeft een poosje op mijn rug gezeten terug van het boodschappen doen, en na het eten wilde ze graag stoeien. Had ze alleen niet gezegd, dus sprong ze op mijn rug toen ik de bakvormen e.d. terug aan het zetten was in de oven. Auw
Gelukkig kon ik r om 7 uur weer eruit schoppenMaar helaas nu wel rugpijn
Ja, reuze gezellig. Maar ook wel weer fijn dat t afgelopen isquote:
Nah, beter dan moe van verveling toch.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, reuze gezellig. Maar ook wel weer fijn dat t afgelopen isIk ben volledig gesloopt, moe moe moe
Jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar kikkerlikker is toch allang geleden?
en jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ken jij de leuke (matige) grap op de rommelmarkt? Dan ben je imho een oldbie.
Zoals ik het lees zijn add-ers net zo hyper als adhd-ers, maar dan in hun hoofd. Ik kan me indenken dat dat er soms ook uitkomt?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Hey, ADD-ers zijn meestal niet zo hyper toch?
Hmm, meestal zijn ze juist wat stiller enzoquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zijn add-ers net zo hyper als adhd-ers, maar dan in hun hoofd. Ik kan me indenken dat dat er soms ook uitkomt?
Als OUD lurker zou ik zeggen: het is een faaaaaaaase.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmm, meestal zijn ze juist wat stiller enzomaar je hebt altijd variaties
Maar zodra het er regelmatig uitkomt zijn het weer ADHD-ers
Goeiemorgen Golfer!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
Zo. dat kan ik geen tukkie meer noemen, Dat was gewoon anderhalf uur diep in slaap vallen.
Pfff ik ken een ADD'er waar je anders echt plaatsvervangend dood moe van wordt hoor! Probleem is dat het niet alleen lijfelijk is maar ook mondeling.. Dat ratelt maar door joh, niet te zuinigquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zoals ik het lees zijn add-ers net zo hyper als adhd-ers, maar dan in hun hoofd. Ik kan me indenken dat dat er soms ook uitkomt?
Geen idee, maar zij vandaag wel. De oudere zus zei ook al dat ze achterlijk druk wasquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Hey, ADD-ers zijn meestal niet zo hyper toch?
Dankje. Dat had ik ook echt nodig. Zit nu met een grote sterke bak espresso beetje minder duf proberen te worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen Golfer!aan Golfer geeft.
JA, inderdaad. Man, ik weet hoe chaotische gedachten werken, heb het zelf ook wel eens. Maar ze was niet bij te houden. In 2 zinnen van Neopets naar Twilight naar Hubba Hotel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ik ken een ADD'er waar je anders echt plaatsvervangend dood moe van wordt hoor! Probleem is dat het niet alleen lijfelijk is maar ook mondeling.. Dat ratelt maar door joh, niet te zuinig
Klinkt als Freecell die zich niet op haar gemak voeltquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JA, inderdaad. Man, ik weet hoe chaotische gedachten werken, heb het zelf ook wel eens. Maar ze was niet bij te houden. In 2 zinnen van Neopets naar Twilight naar Hubba Hotel?
Echt een stuiterbal dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
JA, inderdaad. Man, ik weet hoe chaotische gedachten werken, heb het zelf ook wel eens. Maar ze was niet bij te houden. In 2 zinnen van Neopets naar Twilight naar Hubba Hotel?
Klein zusje van je dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee, maar zij vandaag wel. De oudere zus zei ook al dat ze achterlijk druk was
Ik herken het een beetje van mezelf. Hoewel het veel beter gaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als Freecell die zich niet op haar gemak voelt
Springspinnen vind ik koddig!! Er zijn niet veel spinnen die ik koddig vind, maar die welquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
En mijn hordeur deugt niet. Er zat zo'n springspin op m'n monitor.
Whehehe. Ik ben heel hyper als ik moe ben, onder grote druk sta of als ik me ook niet op m'n gemak voel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:47 schreef freecell het volgende:
Klinkt als Freecell die zich niet op haar gemak voelt
Ik vind spinnen alleen leuk als ze haske dood zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Springspinnen vind ik koddig!! Er zijn niet veel spinnen die ik koddig vind, maar die wel
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind spinnen alleen leuk als ze haske dood zijn
Whaaaa die zijn eng!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
En mijn hordeur deugt niet. Er zat zo'n springspin op m'n monitor.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind spinnen alleen leuk als ze haske dood zijn
Ik heb arachnafobie, behalve voor die dunne doorzichtige hoekspinnetjes. De vorm van springspinnen zou ik in het uiterste geval als koddig omschrijven. Maar hun gedrag is een ander woord met een k, voor een bangerik als ik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Springspinnen vind ik koddig!! Er zijn niet veel spinnen die ik koddig vind, maar die wel
Spinnen zijn griezelig. Kijk maar naar die van Kaas. Als er zoeen hier zou zitten, zou ik direct al m'n spulletjes bij elkaar rapen, PC inpakken en terug vluchten naar het ouderlijk huis.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Spinnen zijn mijn vriendjes.. op afstand, dat wel.. ze eten namelijk muggen op en als ik ergens een hekel aan heb in het dierenrijk zijn het wel muggen
(en teken..)
Count me in!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:54 schreef DarkElf het volgende:
mooie foto's idd
Moe -> Eten -> Filmpje dus dekentje, bank, wat te drinken en niet te laat
Spinnen zijn ook niet leuk achter glas. Ook achter glas krijg ik er nachtmerries van.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef cybermans het volgende:
spinnen zijn ook leuk als ze achter glas zitten
Ik vind hem koddigquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Spinnen zijn griezelig. Kijk maar naar die van Kaas. Als er zoeen hier zou zitten, zou ik direct al m'n spulletjes bij elkaar rapen, PC inpakken en terug vluchten naar het ouderlijk huis.
*huiver*
Spinnen zijn nuttig en natuur. Sommige natuur hoort buiten. Als ik durf zet ik ze buiten, ik mep ze liever niet dood.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Spinnen zijn mijn vriendjes.. op afstand, dat wel.. ze eten namelijk muggen op en als ik ergens een hekel aan heb in het dierenrijk zijn het wel muggen
(en teken..)
Als die muggen zich daar aan zouden houden zoude de spinnen van mij ook buiten mogen blijven jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spinnen zijn nuttig en natuur. Sommige natuur hoort buiten. Als ik durf zet ik ze buiten, ik mep ze liever niet dood.
Dat springen is onvoorspelbaar en dus eng. Die harige zijn ook heul eng, maar nog te vangen zodat je ze buiten kan zetten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind hem koddigook uitvergroot! En juist dat springen vind ik zo lollig..
Maar van die grote harige huisspinnen vind ik niet zo tof
Gewone spinnen, no problem. Glaasje erover. papiertje er onder. Op de stoel, even navegen met je schoen en klaar. Maar dit soort tropsiche vampier-spinnen, neen, dank u zeer vriendelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
We wonen in een huis van 100 jaar oud, ´t stikt hier van de spinnen
Het schijnt zo te zijn dat de gemiddelde mens 1 tot 5 van die krengen per jaar in de slaap naar binnen werkt. Dat weer wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
We wonen in een huis van 100 jaar oud, ´t stikt hier van de spinnen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gewone spinnen, no problem. Glaasje erover. papiertje er onder. Op de stoel, even navegen met je schoen en klaar. Maar dit soort tropsiche vampier-spinnen, neen, dank u zeer vriendelijk![]()
Broodje aap.. zo dom zijn spinnen niet namelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat de gemiddelde mens 1 tot 5 van die krengen per jaar in de slaap naar binnen werkt. Dat weer wel.
dan had je er vast op gekliktquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
Spinnen zijn ook niet leuk achter glas. Ook achter glas krijg ik er nachtmerries van.
En Kaas je hebt een enorme dreun tegoed omdat je dat plaatje niet in achter een spoiler zette!
Ik geloof er niet in. Dat refuseer ik pertinent, om aan zulks onzin te participeren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de gemiddelde mens 1 tot 5 van die krengen per jaar in de slaap naar binnen werkt. Dat weer wel.
Het schijnt dat dat een urban myth isquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
Je kunt ze eten, vraag maar aan Floortje Dessing. Gefrituurd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:02 schreef golfer het volgende:
En je kunt ze ook niet eten, dus verder ook niet culinair verantwoord, die 8-potige krengen.
Amen to thatquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Broodje aap.. zo dom zijn spinnen niet namelijkdie vinden onze huid veel te warm dus die lopen niet vrijwillig over ons heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |