quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet doen saaaabje
Jij moet een man heel gelukkig maken. De geluksvogel! *jaloers*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet doen saaaabje
Jij moet een man heel gelukkig maken. De geluksvogel! *jaloers*
Er is ook een torrentquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Doe hem eens uppen naar een gewone torrent site
Na al dat gelul hier ben ergens heel benieuwd
Fok natuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef Tegan het volgende:
Wtf is dan zijn eerste?
ik heb het vaker gehoort.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:19 schreef Tegan het volgende:
Ik snap nog niet waarom hij twee onderbroeken aanhad na die stylingcoach. De bovenste was nog wel ok. Ook zijn kleding was hetzelfde.
Ik had hem ook geleerd dat je haar kan scheren, overal.
Die heeft hijquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:37 schreef Lauwierent het volgende:
Die gast kan nu wel opscheppen tegenover zijn vrienden (als hij die heeft)
Mja, had al het vermoeden dat dat de reden was. Kan me helaas geen voorstelling ervan maken, dus geen idee hoe vervelend dat hangen is. Lijkt me wel fijn dat alles kan luchten enzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef fespo het volgende:
[..]
ik heb het vaker gehoort.
dat zijn mensen die 'hip' willen zijn met een boxer maar het niet prettig vinden dat alles los bengelt/
Als ik James was geweest dan had ik die grijze al eens flink gepopt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Tegan het volgende:
Ik zie nu trouwens ineens overal vrouwen met kort grijs haar. En nu weet ik ook hoe ze er naakt uitzien *ril*. Moet wel zeggen dat ze nog erg goed eruitziet voor 58.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |