Zoals het hoort.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou Bt gewoon keihard in haar kont neuken zonder dat huh, huh, huh.
Gewoon hard.
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ze pakt 'm vast als een gevallen vogeltje.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:34 schreef Biogarde het volgende:
Doet me denken aan een keer dat ik met dikke stift in een dronken bui een gezichtje op m'n lul had getekend, m'n toenmalige vriendin 'm wou likken en dat gezicht zag en ik hardop moest lachen![]()
Geen seks voor Bio die avond
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:34 schreef Biogarde het volgende:
Doet me denken aan een keer dat ik met dikke stift in een dronken bui een gezichtje op m'n lul had getekend, m'n toenmalige vriendin 'm wou likken en dat gezichtje zag en ik hardop moest lachen![]()
Geen seks voor Bio die avond
dus datquote:Op donderdag 15 april 2010 23:34 schreef Kieswiel het volgende:
Heeft hij straks eindelijk het zelfvertrouwen om een grietje te strikken, ziet ze dit programma
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 23:35 schreef MissJ het volgende:
zomg! die beelden van zijn gezicht onder de douche
Boh, als nageslacht maakt je er dan meteen een end aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:36 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
dus datOf dat ie een kind krijgt. En dan komt zo'n klasgenootje met dit aanzetten
![]()
Ownage 2 the maX
James Riley geloof ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie zijn achternaam? Dan ik kijken hoe het nu met onze James staat.
Kut, je hebt een puntquote:Op donderdag 15 april 2010 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, wij posten op dit moment op een forum vol pubers ipv het 'bestijgen' van chicks![]()
Ik weet niet wat beter is
James Rileyquote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie zijn achternaam? Dan ik kijken hoe het nu met onze James staat.
quote:Do you think you would be the perfect partner for James?
Are you aged between 25 and 40?
If so, send a photograph of yourself with your name, age, address and reasons why you want to date James to Mega House, Crest View Drive, Petts Wood, BR5 1BT
In zijn situatie zou het ook wel kut zijn om een pik van 7 cm stijf te hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:39 schreef MissJ het volgende:
whehehe die vrouwen op de grond in een theekransje zeggende dat hij een grote erectie heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |