Ik vind het ook wel meevallen, alleen zoveel kutartiesten die in de prijzen vallen is wel jammerquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ben ik de enige die deze show niet helemaal kut vind?
Probleem is dat het een publieksprijs is. Blijkbaar zijn er dus mensen die Kane daadwerkelijk goed vinden.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik schakel net in, maar fail na fail na fail zeg.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken, alsof hij bang is dat mensen hem anders niet herkennenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Soms verdenk ik Dinand ervan dat ie expres zo praat
Ik heb hetzelfde. De show is wel tof, maar de nominees en winnaars zijn drama... maar da's dan ook de schuld van de luisteraars.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, alleen zoveel kutartiesten die in de prijzen vallen is wel jammer
Nee ik vind t ook wel oke. Maar zeiken is zo leukquote:Op donderdag 15 april 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb achteraf het gevoel dat ik naar een privé-sextape van 3fm heb zitten kijken.
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb achteraf het gevoel dat ik naar een privé-sextape van 3fm heb zitten kijken.
Hij moet het ook nog willen he, daar gaat iedereen maar automatisch van uitquote:Op donderdag 15 april 2010 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Gerard moet echt gaan presenteren. Hij heeft er echt een super stem voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |