Ik probeer de regen inderdaad wel te mijden jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Oksel het volgende:
Zeker, zeker..![]()
En ik hoorde trouwens ook dat je wel echt een mooi weer fietser bent..
Als je bij wilt blijven is dat wel handig ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Moet je persé met een racefiets komen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Moet je persé met een racefiets komen?
Ach, gewone fiets gaat nog redelijk hard.quote:
Echte fietsers hebben een auto!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zeer zeker, alleen heb ik wat moeite met het bereiken van de plaatsen
Omgeving Utrecht en er kan iemand meerijden met mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Echte fietsers hebben een auto!![]()
Rij met iemand mee..? Misschien handig dat we ff inventariseren waar mensen vandaan komen.
Twintigjarige studenten nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Echte fietsers hebben een auto!![]()
Rij met iemand mee..? Misschien handig dat we ff inventariseren waar mensen vandaan komen.
Ben dubbel zo oud maar heb ook geen auto. Fiets & trein gaan prima samen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Twintigjarige studenten nietIk kan overigens sowieso dat weekend niet hoor, maar toch
Utrecht en A'dam zijn al zo centraal dat een lift relatief makkelijk te regelen valt..quote:Oksel
Wombcat - Utrecht, plekje over in auto
Superher0
Askbrad
Pritt - Amsterdam, plekje over in auto
Captain_Fabulous
Yankee
OProg
urse
Tommeke
Fietsvriendinnetje van Tommekel
Als jij de groep bij kunt houden op een stadsfiets dan wordt je echt mijn grote heldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ach, gewone fiets gaat nog redelijk hard.![]()
Echte mannen fietsen overal naar toequote:
20 pasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef Littlecreep het volgende:
Twintigjarige studenten nietIk kan overigens sowieso dat weekend niet hoor, maar toch
Jep, moet nog wel ff goede route verzinnen en voorrijden samen met AskBrad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:23 schreef Superher0 het volgende:
Ik kom uit Amersfoort en heb ook een plekje in de auto over. Heb er zin in. Zo vaak fiets ik niet de Holterberg en het Sallandse Heuvelrug. Mooie omgeving.
Ach, drie dagen geleden was ik nog negentienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
20 pasBen je nog best een jong pikkebaasje zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |