Vorig jaar waren er 2!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:52 schreef Superher0 het volgende:
[..]
hmm.. 1 keer per jaar? eigenlijk wanneer iemand opschept over zijn grote tuin, de barbeque installatie en de mooie omgeving. Als je er een wilt organiseren, graag
Ik had het al aan Oksel verteld, maar: als alle klusserij bij mij in Vreeswijk straks klaar is, heb ik een compleet zomerseizoen aan kilometers in te halen. Daar heb ik jullie hulp wel bij nodig, (en ook om te beoordelen of het het waard was om 2-3 maanden mn fiets amper aan te raken)quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er 2!
Eigenlijk allemaal gekomen omdat iemand vond dat er in zijn omgeving maar eens gezamenlijk gefietst moest worden.
Desnoods afspreken in meerssen, vlak aan de A2, en de mergelland route rijden. 120 km, precies een mooi rondje voor zo'n club als de onze.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, Limburg moet sowieso nog eens. Wie woont er in Limboland? Dat lijkt me wel tof.
We kunnen wel een keer een dagje heuveltraining doen op de Brienenoord brugquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Waarom dan het platgegtrapte rondje? Er zijnveel mooiere in bijv. het Land van Herve.
Ja, lijkt me enig. Lekker tussen het drukke verkeer en de vieze lucht genieten van het lelijke uitzicht!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer een dagje heuveltraining doen op de Brienenoord brug
Vooral dat... En toch verbaas ik me er iedere keer weer over hoeveel wielrenners daar heuveltraining doen. Maar ja, weinig keus in de randstad. Zal blij zijn als ik hier weer weg ben wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, lijkt me enig. Lekker tussen het drukke verkeer en de vieze lucht genieten van het lelijke uitzicht!
Ik ken ze toch geen van beidequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Waarom dan het platgegtrapte rondje? Er zijnveel mooiere in bijv. het Land van Herve.
Lang leven de Holterberg. Prachtig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vooral dat... En toch verbaas ik me er iedere keer weer over hoeveel wielrenners daar heuveltraining doen. Maar ja, weinig keus in de randstad. Zal blij zijn als ik hier weer weg ben wat dat betreft.
Er is niks mis mee met de van Brienenoord. Het uitzicht bovenop is eigenlijk best mooi over oostelijke polders. Kom es in Zuid-Holland fietsenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, lijkt me enig. Lekker tussen het drukke verkeer en de vieze lucht genieten van het lelijke uitzicht!
Overigens valt dat ook wel mee hoor. Verborgen in de polders liggen een paar korte steile klimmetjes over oude vuilnisbelten, waar je achtjes kan draaien en kan klimmen. Het is natuurlijk geen Holterberg of wat dan ook, maar als je zoekt kan het best.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vooral dat... En toch verbaas ik me er iedere keer weer over hoeveel wielrenners daar heuveltraining doen. Maar ja, weinig keus in de randstad. Zal blij zijn als ik hier weer weg ben wat dat betreft.
Het uitzicht is idd wel aardig daarboven, maar ik moet echt zeggen dat de lucht in Rotterdam ronduit slecht is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met de van Brienenoord. Het uitzicht bovenop is eigenlijk best mooi over oostelijke polders. Kom es in Zuid-Holland fietsen
[..]
Overigens valt dat ook wel mee hoor. Verborgen in de polders liggen een paar korte steile klimmetjes over oude vuilnisbelten, waar je achtjes kan draaien en kan klimmen. Het is natuurlijk geen Holterberg of wat dan ook, maar als je zoekt kan het best.
Hollandse Hobbelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Het uitzicht is idd wel aardig daarboven, maar ik moet echt zeggen dat de lucht in Rotterdam ronduit slecht is.
Kun je eens een paar van die heuveltjes pinpointen voor me op Google Maps?
Super bedankt man!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hollandse Hobbels
Met credits naar Wielertoerist.nl die dit soort dingen verzameld. Voornamelijk de heuveltjes bij Bergschenhoek en Zoetermeer zijn erg leuk.
De heijnenoord en de killtunnel. Met name de eerste is "leuk". De brienenoord stelt echt niets voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Super bedankt man!Ik dacht al dat ik aan de Brien vast zat, maar zelfs Dordt heeft er twee op de kaart staan. Zal als ik mijn derailleur heb vervangen zeker eens gaan kijken.
Deze zit ook in de route. En anders draaien we gewoon een extra rondje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:11 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Oksel ik neem aan dat je de motieweg ook mee hebt genomen in je route?
Ik kan op het apparaat zelf niet de richting aanpassen. Maar ik zal hem opslaan in 2 richtingen op het apparaat. Om heel eerlijk te zijn gebruik ik de navigatie niet maar zet ik hem op de mapweergave en heb ik de route weergegeven op de kaart als een dikke paarse streep. Moet geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Oksel het volgende:
Ik skip die, wacht boven wel op jullie
Superher0, maakt het uit in welke richting je de route rijdt? Kun je dat instellen?
Route is goed genoeg hoor. Qua afstand en moeilikheidsgraad. Je pakt het mooiste van Salland. De route is ook gemaakt door de lokale fietsclub dus je kunt ervan uit gaan dat het mooie en rustige weggetjes zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:09 schreef Oksel het volgende:
SuperHer0, heb een poging gedaan de route die ik je had gestuurd te uploaden naar BikeRouteToaster, zodat ik hem aan kan passen, maar dat lukt niet echt. En alles zelf maken is teveel werk..
Ik vind het altijd prettig om eerst 20km warm te rijden alvorens ergens te klimmen. Als je eerst de Holterberg pakt ben je fris en kun je knallen. Pak je deze op het eind dan ben je minder fris en wordt het knallen minder. Mij maakt het niet uit. wat wil jezelf? Hebben de anderen een duidelijke voorkeur?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:27 schreef Oksel het volgende:
Nou, pakken we eerst het noordelijke deel van de route, of eerst het zuidelijke deel? Wat is wijsheid? eerst holterberg knallen, of die aan het eind?
Totaal 135km. Moet toch te doen zijn. Als jij dan ook ergens een goede plek weet voor een pauze (koffie en appelgebak) moet het helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Oksel het volgende:
We kunnen naar de "Start" van de route fietsen, dan de route fietsen, en vanaf "Start" weer terug naar huis fietsen. Komt er wel 35km bij, of we moeten van het zuidelijke deel van de route een stuk afsnijden ergens.
Ook goed. Daarna kunnen we de zuidelijke lus doen en dan bij Enter of Rijssen naar Wierden rijden ipv weer naar Holten mochten de benen op zijn. Zijn we tenminste fris als we de holterberg doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef Oksel het volgende:
Ik denk trouwens dat we eerst de Holterberg maar pakken, na een warming up van 20km.
Wel een goed idee, dan kunnen sommige mensen nog even zich helemaal laten gaan, en anderen rustig richting casa Oksel peddelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:49 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin rijdt mee in de volgauto, met flesjes water/sportdrank, en een warmte tas met warme apeltaart en thermoskannen koffie.
To be honest: geen idee..Maar we vinden vast wel wat..
![]()
20-30km voor het eind van de route kunnen we besluiten of we de lus maken, of dat we terug gaan.
Waaiers! KOERS!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:38 schreef ursel het volgende:
Ik hoop dat er volgende week wel wat minder wind staat..
Ach, nog steeds 7 man, leuk groepje tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef Wombcat het volgende:
Oksel
Superher0
Askbrad
Captain_Fabulous
Yankee
OProg
ursel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |