ik vind het een mooi landquote:
Lekker relaxenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nu zoveel vrij (ik werk wel wat meer), dat ik een nieuwe hobby moet gaan zoeken
Dat welquote:
om te schrijven ja das een hell spreken gaat nog wel redelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar ik vind Duitsers niet leuk en de Duitse taal zuigt ook
Italianen ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan naar de eiffel, leek mij wel leuk
Gewoon het feit dat ik weg ben is al
En ik spreek een beetje Duits
Fransen willen geen Engels praten, Duitsers wel hoor
daar ga ik deze zomer wel achter komenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Italianen ook niet
Maar die kunnen het meestal ook niet
Ze staan niet zo snel open voor andere talen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ga ik deze zomer wel achter komen
italianen niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze staan niet zo snel open voor andere talen.
Nee, Italianen zijn erg nationalistischquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
italianen niet?
hebben ze pecht want ik spreek et geen woord
heile mussoliniquote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, Italianen zijn erg nationalistisch
Ja maar, is dat zoiets als niks doen ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel ?
Ga winkelen in een grote stad of kijk een paar films.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar, is dat zoiets als niks doen ofzo?Want dat kan ik niet.
Winkelen heb ik al gedaan, het is beter dat ik even stopquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga winkelen in een grote stad of kijk een paar films.
M'n witte auto, dat wordt weer poetsen...quote:
Hardlopen danquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Winkelen heb ik al gedaan, het is beter dat ik even stopEn films... mwa... ik kijk niet zoveel films eigenlijk
Dat dus. Dan loop ik nog liever doelloos door het centrumquote:
Heb je soms zand in je vagina ?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Stoeprand het volgende:
tietvaginapiemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |