abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80359581
pi_80359740
PSV- Mike Dean 3-2
12345
pi_80359847
Dat die maar snel voorbij zijn
pi_80363406
En hier zijn we weer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80364863
Wanneer gaat toivonen weer scoren? Hij is echt geen slechte voetballer ofzo
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80367182
Is Zeefuik nog een talent of is ie bagger.??
12345
pi_80367387
quote:
'PSV scouts zien Petrović scoren'
15 april 2010 RvN

Volgens Servische media waren scouts van PSV vandaag aanwezig bij het bekerduel van Partizan Belgrado en Vojvodina Novi Sad. De scouts zouden daar geweest zijn voor de 21-jarige verdedigende middenvelder Radosav Petrović. De Serviër scoorde het enige doelpunt voor Partizan in de met 1-3 verloren bekerwedstrijd. Hij speelde inmiddels zes interlands voor Servië. Paris Saint germain zou de middenvelder al langer volgen.
"PSV is mijn kloep"

pi_80372586
quote:
Lens ziet overstap naar PSV wel zitten'
Jeremain Lens staat in de belangstelling van PSV. Dat meldt De Telegraaf vrijdag. De Eindhovenaren willen de aanvaller overnemen van AZ.

De 22-jarige Lens maakt de laatste maanden een uitstekende indruk in het shirt van de Alkmaarders. Lens begon dit seizoen als bankzitter, maar heeft zich eigenhandig in de basiself van AZ geknokt. Zijn goede spel heeft de interesse gewekt van PSV. De topclub hoopt Lens komende zomer over te nemen van AZ.

Wel zal PSV in de buidel moeten tasten. Lens heeft bij AZ nog een contract tot de zomer van 2013. De spits, die dit seizoen al twaalf keer het net wist te vinden, zou een transfer zelf wel zien zitten, meldt het ochtendblad.
Eindelijk goed nieuws . Meteen halen!
pi_80372671
Wat zou 'ie ongeveer moeten kosten en zou PSV het ervoor over hebben?
pi_80372721
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zou 'ie ongeveer moeten kosten en zou PSV het ervoor over hebben?
AZ staat volgens mij nog onder curatele. Ik weet ook niet precies hoe dat zit, maar aangezien ze het geld wel kunnen gebruiken, valt hij misschien voor een redelijk bedrag over te nemen...

Dit is sowieso een betere investering dan bijv. Vukovic....
pi_80374440
tvp
pi_80374515
Ook volgen natuurlijk
pi_80376987
Vroeger zou PSV zulke zaken geheim houden en zouden we er waarschijnlijk pas van horen als de doel al rond zou zijn....Nu loop je weer het risico dat andere clubs zich met deze speler gaan bemoeien, want waarschijnlijk zal ie minder kosten dan ie waard is.
Patat Friet
pi_80377521
Van mij hoeft dat inderdaad ook niet allemaal zo vroeg op straat te liggen. Maar dat lijkt mij inherent aan de media-/informatiemaatschappij. Dat lijkt me geen PSV probleem.

Dat Brands maar snel komt en Lens meeneemt.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:22:42 #15
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80381607
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:17 schreef ganzenherder het volgende:
Vroeger zou PSV zulke zaken geheim houden en zouden we er waarschijnlijk pas van horen als de doel al rond zou zijn....Nu loop je weer het risico dat andere clubs zich met deze speler gaan bemoeien, want waarschijnlijk zal ie minder kosten dan ie waard is.
Vroeger, toen alles beter was

Ja, tegenwoordig ligt alles bij ons open. Hoewel de transfer van Dzsudzsak heel snel was afgerond, en Vukovic natuurlijk. Lens lijkt me wel een goede, zouden we geen ruil met Koevermans kunnen doen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:24:48 #16
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80381692
Ik heb trouwens echt geen zin in zondag
pi_80382190
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:24 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik heb trouwens echt geen zin in zondag
Wie wel?
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:07:48 #18
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80383504
Aisatti terug naar Eindhoven? Kan er ook nog wel bij
pi_80383744
quote:
Rutten wil ook Aissati naar PSV halen
16 april 2010

Naast Jeremain Lens staat ook Ismail Aissati op het verlanglijstje van PSV. Trainer Fred Rutten gaf volgens Omroep Brabant vrijdag toe dat hij de middenvelder van Ajax graag terug naar Eindhoven wil halen. Bij Ajax komt de 21-jarige Aissati, afkomstig uit de jeugdopleiding van PSV, dit seizoen amper aan spelen toe.

Rutten kent Aissati goed, want hij werkte in het verleden al een half jaar met de spelmaker bij FC Twente. In de zomer van 2008 stapte Aissati over van PSV naar Ajax. Met deze transfer was destijds een bedrag van ongeveer vier miljoen euro gemoeid. Het contract van Aissati bij Ajax loopt nog ruim twee jaar door, tot de zomer van 2012.
Is dat wel verstandig vraag ik me af? Was hij niet o zo blij dat hij naar Ajax mocht?
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:23:58 #20
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80384175
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:13 schreef Brigand het volgende:

Is dat wel verstandig vraag ik me af? Was hij niet o zo blij dat hij naar Ajax mocht?
We hebben meer een type van Bommel nodig. Niet NOG eens een mooi weer voetballer.
pi_80384246
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

We hebben meer een type van Bommel nodig. Niet NOG eens een mooi weer voetballer.
Juist. Een controleur, iemand die de bal diep in plaats van opzij of achteruit geeft. Iemand die niet bang is voor een stevig duel.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80384292
Hij heeft in al die jaren nog niks bewezen. Als er iemand door de mand is gezakt is hij het wel.
Zou een topaankoop zijn ja
Patat Friet
pi_80384347
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:26 schreef ganzenherder het volgende:
Hij heeft in al die jaren nog niks bewezen. Als er iemand door de mand is gezakt is hij het wel.
Zou een topaankoop zijn ja
Toch heb ik hem een paar keer goed zien spelen met Ibi samen
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:28:59 #24
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80384395
quote:
OB: Koevermans gestrand in Belgrado door aswolk

PSV-speler Danny Koevermans is gestrand op het vliegveld van Belgrado. De aanvaller was de afgelopen dagen onder behandeling bij de Servische wonderdokter Mariana Kovacevic. Door de grote aswolk uit IJsland is het voor Koevermans nu niet mogelijk om terug te keren naar Eindhoven.

Koevermans liep in het duel met Feyenoord (0-0) een spierscheuring in de linkerkuit op. Om dit seizoen toch nog in actie te kunnen komen, zocht hij zijn heil bij Kovacevic. Zij maakt gebruik van een spraakmakende methode met placentavocht. De Servische dokter behandelde eerder al met succes diverse ploeggenoten van Koevermans bij PSV.

Wanneer Koevermans weer terugkeert in Nederland, is nog niet bekend. Het Nederlandse luchtruim is zeker tot zaterdagochtend afgesloten.
pi_80384404
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, maar wie wil je dan halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')