Ik dacht net nog nog mogen zweefkisten dan wel vliegen? Nee dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Keiichi het volgende:
zoals niemand het ontgaan is, mogen er geen vliegtuigen meer gevlogen worden door een zeer grote en gevaarlijke aswolk.
Dus ik dacht met de zweefclub gewoon wat te gaan vliegen deze avond, echt hoog kom je ook niet met die dingen en ik heb eigenlijk nog geen motor op zo'n ding (waar ik in mag vliegen) gezien die vol met as zou kunnen lopen.
Dit is echt weer aanstellerij ten treure uit gewoon![]()
Klacht: er mag niemand vliegen
Ook dichtquote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Ensaf het volgende:
Terechte klacht.
Ik wilde vanavond Flight Simulator spelen.
quote:
Geen motor in een zweefvliegtuig. En ze komen nog niet eens op 5 km hoogte (normaal) terwijl de as op 10 zit.quote:
OP WIE MOETEN WE STEMMEN DAN?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Multivitamine het volgende:
DE OVERHEID PROBEERT NU ZELFS DIEREN REGELS OP TE LEGGEN EN NIEMAND MAG MEER VLIEGEN, HOE MOETEN DE VOGELS NU OP ZOEK NAAR ETEN ALS ZIJ NIET MEER KUNNEN VLIEGEN, ZIJ ZULLEN STERVEN EN DE INSECTEN ZULLEN HUN GANG KUNNEN GAAN EN ALLE BOMEN OPETEN ZODAT DE MENSHEID UITSTERFT!!! OPEN JE OGEN!!!!!!
Partij Vrije Vliegersquote:
Helaas voor TS is de as juist aan het dalen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Geen motor in een zweefvliegtuig. En ze komen nog niet eens op 5 km hoogte (normaal) terwijl de as op 10 zit.
Jammer voor TS het seizoen is net begonnen.
Jij op je toestemming stampen enzo. Want ja, je had hem toch gekregen?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Keiichi het volgende:
Er was wel eerst toestemming, zelfs van dutchmil.
En dan worden we gebeld terwijl we met al het materieel gereed staan.
"Oh ja, jullie mogen toch lekker niet vliegen![]()
"
Ik ook niet. Dit topic mag op slot, zodra ik minimaal 1cm as van mijn dak mag gaan vegenquote:
Ik ook nietquote:
Nee, da's heel gevaarlijk, dat kan niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Ensaf het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het mag al niet vanaf vandaag om 198:00 uur.
Ja maar hij is sowieso niet zichtbaar met het blote oog.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Misschien komt ie langs in de nacht
Dat kan toch nog gewoon? Aangezien dat gewoon op de PC gedaan kan worden en het niet echt is...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Ensaf het volgende:
Terechte klacht.
Het digitale luchtruim is ook gesloten, trekvlekquote:Op donderdag 15 april 2010 23:01 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat kan toch nog gewoon? Aangezien dat gewoon op de PC gedaan kan worden en het niet echt is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |