abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80674013
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:17 schreef Revje1 het volgende:
Dit is voor diegene die naar de fim Kick ass zijn geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al op imdb.com gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack
pi_80674109
Ja heb ik gekeken maar het gaat om een instrumentaal nummer.

Ik heb ook al op google gekeken. Daar kwam ik dus achter dat het uit onderandere de film Sushine komt maar niks ervan kunnen vinden op Youtube.
pi_80674558
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Revje1 het volgende:
Ja heb ik gekeken maar het gaat om een instrumentaal nummer.

Ik heb ook al op google gekeken. Daar kwam ik dus achter dat het uit onderandere de film Sushine komt maar niks ervan kunnen vinden op Youtube.
dan ga ik er maar eens wat ingooien (alhoewel ik denk dat je dit dan zelf ook al gevonden hebt), ik kom steeds bij dit stukje muziek uit
pi_80674639
Klopt het lijkt er heel erg op. Of het is moeilijk te vinden of ze hebben er een remix van gemaakt. Dus drums erin wat meer gitaar enzo.
pi_80674787
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Revje1 het volgende:
Klopt het lijkt er heel erg op. Of het is moeilijk te vinden of ze hebben er een remix van gemaakt. Dus drums erin wat meer gitaar enzo.
?

Vanaf 1.10
pi_80675037
Nope is h´m niet. Hier word alleen de basedrum gebruikt. Die ik zoek word heel het drumstel gebruikt. En nog een hoorn ofzo.
Misschien nog maar een keer naar Kick ass gaan
pi_80675418
dan geef ik het even op, kom niet meer tegen dan deze 2 nummers
pi_80675736
Haa, ik zoek een liedje dat ik dus de laatste tijd heel vaak hoor alleen ik kan (helaas) niet zo goed beschrijven hoe die nou gaat.. in ieder geval is het een housenummer en hoor je iemand (klinkt een beetje boyband achtig) zingen en dan eindigt het met iets van "I want it bad" (kan het niet helemaal goed verstaan) en dan dus zo'n vette house beat!

Iemand die kan mij helpen? Denk dat het een vrij recent nummer is.. maar weet niet zeker!! En dat I want it bad zou ook iets anders kunnen zijn dus

hoop het heel erg!!
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:48:23 #159
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_80676396
Hoi,

Ik zoek een typisch jaren 90 dance nummer met de tekst:

"You just be what you wanna, to be what you wanna to be"

en

"But love is such a strong thing can't you see.......

Thnx!
Dreams do come true
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:52:06 #160
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_80676476
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi,

Ik zoek een typisch jaren 90 dance nummer met de tekst:

"You just be what you wanna, to be what you wanna to be"

en

"But love is such a strong thing can't you see.......

Thnx!

Die?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_80676540
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:23 schreef Barberella het volgende:
Haa, ik zoek een liedje dat ik dus de laatste tijd heel vaak hoor alleen ik kan (helaas) niet zo goed beschrijven hoe die nou gaat.. in ieder geval is het een housenummer en hoor je iemand (klinkt een beetje boyband achtig) zingen en dan eindigt het met iets van "I want it bad" (kan het niet helemaal goed verstaan) en dan dus zo'n vette house beat!

Iemand die kan mij helpen? Denk dat het een vrij recent nummer is.. maar weet niet zeker!! En dat I want it bad zou ook iets anders kunnen zijn dus

hoop het heel erg!!
oh het is geloof ik een Remix van I want you back van Nsync... maar kan nog steeds niet vinden
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:55:06 #162
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_80676550
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Die?
Thnx voor de juiste en snelle reactie! Dit was hem inderdaad!

Dreams do come true
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:39:42 #163
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_80677840
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zoek een bepaalde commercial:

- de storyline gaat over een vrouw in een auto, deze heeft een robothondje en 'vergeet' deze hond oid maar later pikt ze hem weer op
- volgens mij gaat het over een auto oid
- het 'achtergrondliedje' wordt gezongen door een klein meisje
- gisteren nog gezien op tv maar vergeten op te schrijven
De commercial is van de Citroën C3 Picasso

Zie alhier: http://www.citroen.nl/aut(...)c3-picasso/tvc-hond/

Het nummer is een variatie hierop (Somebody come and play):

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_80679939
ooh, ik ga hier weer een onmogelijke 'ik zoek' plaatsen, maar wetend dat veel van jullie zo onvoorstelbaar veel van muziek weten kan ik het misschien toch omschrijven.

Het nummer/ de band die ik zoek is een mannenband die een musical op broadway hebben draaien (of daar i.i.g. de muziek voor hebben geschreven) en daarvan een nummer samen met de cast van de musical hebben uitgebracht. Ik heb het nummer recentelijk een keer op 3FM gehoord maar geen idee meer welk nummer het is, welke band of hoe die musical heet.

Wat ik wel weet is dat het nummer een cover is van hun eigen nummer. Dus dit nummer was eerst al een hit in Nederland, en toen brachten ze het nummer ook uit met een gedeelte van de cast van die musical.

Nou ja, kun je er wat mee, dan anders ook voor het nadenken!!
pi_80680511
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:44 schreef BB-Pieter het volgende:
ooh, ik ga hier weer een onmogelijke 'ik zoek' plaatsen, maar wetend dat veel van jullie zo onvoorstelbaar veel van muziek weten kan ik het misschien toch omschrijven.

Het nummer/ de band die ik zoek is een mannenband die een musical op broadway hebben draaien (of daar i.i.g. de muziek voor hebben geschreven) en daarvan een nummer samen met de cast van de musical hebben uitgebracht. Ik heb het nummer recentelijk een keer op 3FM gehoord maar geen idee meer welk nummer het is, welke band of hoe die musical heet.

Wat ik wel weet is dat het nummer een cover is van hun eigen nummer. Dus dit nummer was eerst al een hit in Nederland, en toen brachten ze het nummer ook uit met een gedeelte van de cast van die musical.

Nou ja, kun je er wat mee, dan anders ook voor het nadenken!!

?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_80680621
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:39 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

De commercial is van de Citroën C3 Picasso

Zie alhier: http://www.citroen.nl/aut(...)c3-picasso/tvc-hond/

Het nummer is een variatie hierop (Somebody come and play):

Thanks a bunch!
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 april 2010 @ 00:11:59 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_80683104
Ik heb nu een liedje in m'n hoofd maar kom maar niet op de titel of artiest. Het is een recent nummer (2010 is goed mogelijk), wordt gezongen door een man en is het soort muziek dat je op 3FM verwacht. De tekst van het refrein (of wat is blijven hangen) lijkt een beetje op "Tomorrow keeps the sun away, the sun away, the sun away". Iemand enig idee?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_80686362
Ik ken wel n liedje met 'Tomorrow is just a song away', is dat t misschien?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 25 april 2010 @ 10:15:13 #169
39237 crew  H_T
2733
pi_80687839
quote:
Op zondag 25 april 2010 03:58 schreef karoltje het volgende:
Ik ken wel n liedje met 'Tomorrow is just a song away', is dat t misschien?
Dat is em! Awesome, bedankt! Die tekst maakt ook iets meer sense
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_80689440
Zoek 'n nummertje, hoorde em van de week paar keer op de radio maar kan er niks van op internet vinden.
Tekst gaan over iets 365 dagen, doet me een beetje aan de zangeres Nikki denken...

Iemand?
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_80691660
Einde van de show van Jiskefet, spelen ze dit nummer:
(Is M4A bestand) http://www.megaupload.com/?d=2RO0U69A
Iemand enig idee hoe die heet?
x
pi_80692407
Zoek de naam van het nummer in dit filmpje:

http://www.dumpert.nl/med(...)kere_tweelingen.html

Heb al geprobeerd de lyrics in google op te zoeken maar daar kom ik niet ver mee..
  zondag 25 april 2010 @ 13:37:33 #173
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_80692980
Hejj ik zoek een nummer en eigenlijk weet ik alleen dat het Nederlands is en dat ze aan het begin zeggen "we gaan beginnen"
#FreeHat
pi_80693159
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef Woep het volgende:
Zoek 'n nummertje, hoorde em van de week paar keer op de radio maar kan er niks van op internet vinden.
Tekst gaan over iets 365 dagen, doet me een beetje aan de zangeres Nikki denken...

Iemand?

pi_80693334
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:18 schreef David891 het volgende:
Zoek de naam van het nummer in dit filmpje:

http://www.dumpert.nl/med(...)kere_tweelingen.html

Heb al geprobeerd de lyrics in google op te zoeken maar daar kom ik niet ver mee..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')