quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:17 schreef Revje1 het volgende:
Dit is voor diegene die naar de fim Kick ass zijn geweest.al op imdb.com gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.imdb.com/title/tt1250777/soundtrack
dan ga ik er maar eens wat ingooien (alhoewel ik denk dat je dit dan zelf ook al gevonden hebt), ik kom steeds bij dit stukje muziek uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Revje1 het volgende:
Ja heb ik gekeken maar het gaat om een instrumentaal nummer.
Ik heb ook al op google gekeken. Daar kwam ik dus achter dat het uit onderandere de film Sushine komt maar niks ervan kunnen vinden op Youtube.
?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef Revje1 het volgende:
Klopt het lijkt er heel erg op. Of het is moeilijk te vinden of ze hebben er een remix van gemaakt. Dus drums erin wat meer gitaar enzo.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi,
Ik zoek een typisch jaren 90 dance nummer met de tekst:
"You just be what you wanna, to be what you wanna to be"
en
"But love is such a strong thing can't you see.......
Thnx!
oh het is geloof ik een Remix van I want you back van Nsync...quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:23 schreef Barberella het volgende:
Haa, ik zoek een liedje dat ik dus de laatste tijd heel vaak hoor alleen ik kan (helaas) niet zo goed beschrijven hoe die nou gaat.. in ieder geval is het een housenummer en hoor je iemand (klinkt een beetje boyband achtig) zingen en dan eindigt het met iets van "I want it bad" (kan het niet helemaal goed verstaan) en dan dus zo'n vette house beat!
Iemand die kan mij helpen? Denk dat het een vrij recent nummer is.. maar weet niet zeker!! En dat I want it bad zou ook iets anders kunnen zijn dus
hoop het heel erg!!
Thnx voor de juiste en snelle reactie! Dit was hem inderdaad!quote:
De commercial is van de Citroën C3 Picassoquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zoek een bepaalde commercial:
- de storyline gaat over een vrouw in een auto, deze heeft een robothondje en 'vergeet' deze hond oid maar later pikt ze hem weer op
- volgens mij gaat het over een auto oid
- het 'achtergrondliedje' wordt gezongen door een klein meisje
- gisteren nog gezien op tv maar vergeten op te schrijven
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:44 schreef BB-Pieter het volgende:ooh, ik ga hier weer een onmogelijke 'ik zoek' plaatsen, maar wetend dat veel van jullie zo onvoorstelbaar veel van muziek weten kan ik het misschien toch omschrijven.
Het nummer/ de band die ik zoek is een mannenband die een musical op broadway hebben draaien (of daar i.i.g. de muziek voor hebben geschreven) en daarvan een nummer samen met de cast van de musical hebben uitgebracht. Ik heb het nummer recentelijk een keer op 3FM gehoord maar geen idee meer welk nummer het is, welke band of hoe die musical heet.
Wat ik wel weet is dat het nummer een cover is van hun eigen nummer. Dus dit nummer was eerst al een hit in Nederland, en toen brachten ze het nummer ook uit met een gedeelte van de cast van die musical.
Nou ja, kun je er wat mee, dananders ook
voor het nadenken!!
Thanks a bunch!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
De commercial is van de Citroën C3 Picasso
Zie alhier: http://www.citroen.nl/aut(...)c3-picasso/tvc-hond/
Het nummer is een variatie hierop (Somebody come and play):
quote:Op zondag 25 april 2010 03:58 schreef karoltje het volgende:
Ik ken wel n liedje met 'Tomorrow is just a song away', is dat t misschien?
quote:Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef Woep het volgende:
Zoek 'n nummertje, hoorde em van de week paar keer op de radio maar kan er niks van op internet vinden.
Tekst gaan over iets 365 dagen, doet me een beetje aan de zangeres Nikki denken...
Iemand?
quote:Op zondag 25 april 2010 13:18 schreef David891 het volgende:
Zoek de naam van het nummer in dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)kere_tweelingen.html
Heb al geprobeerd de lyrics in google op te zoeken maar daar kom ik niet ver mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |