Iddquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
Jezusze doen wel behoorlijk denigrerend.
Als een vrouw mij dat zou vragen op de eerste date dan vind ik dat sowieso een afknapper. Daarnaast zou het mij geen kont interesseren in wat voor auto iemands vader rijdt. Maar goed, ik heb dan persoonlijk ook geen ene fuck met auto'squote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dat hele 'wat doet je vader' vind ik serieus zo sneu. Wat maakt het in godsnaam uit wat iemand's vader doet?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dat hele 'wat doet je vader' vind ik serieus zo sneu. Wat maakt het in godsnaam uit wat iemand's vader doet?
Wrsch vind je het een volstrekt normale vraag als je wel uit dat milieu komt...quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als een vrouw mij dat zou vragen op de eerste date dan vind ik dat sowieso een afknapper. Daarnaast zou het mij geen kont interesseren in wat voor auto iemands vader rijdt. Maar goed, ik heb dan persoonlijk ook geen ene fuck met auto's.
Ja maybe so. Maar ik vind het iig volstrekt irrelevant.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wrsch vind je het een volstrekt normale vraag als je wel uit dat milieu komt...
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met een zonnebril op uien snijden.
Kan wel kloppenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef MeneerKaktus het volgende:
Trouwens de vader van Stephanie is volgens mij Lars Magnusson. Stephanie vertelde dat haar vader uit Zweden komt en dat hij gescheiden is van haar moeder. Lars Magnusson heeft zijn fortuin in NL in de jaren '80 gemaakt en is getrouwd geweest met een Nederlandse vrouw.
Hier een foto van de man met biografie. http://www.larmag.com/people/ceo.php
(dit stond op het viva forum.)
Dat is inderdaad opmerkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef StarGazer het volgende:
Die Nathalie is echt zeldzaam dom en lelijk zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |