En vooral ook ontzettend vrolijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef StarGazer het volgende:
Die Nathalie is echt zeldzaam dom en lelijk zeg
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef StarGazer het volgende:
Die Nathalie is echt zeldzaam dom en lelijk zeg![]()
Dan zit je teveel naar die tieten van Nathalie te kijken als de uitzending te kort duurtquote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Pizzalover het volgende:
Is het nu korter dan de eerste serie? Heb het idee dat die langer duurde..
Dan zat je te lang naar die snikkel van dat schildermodel te kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:24 schreef Pizzalover het volgende:
Ahum, ik ben niet zo van de borsten aangezien ik aan die van mezelf al genoeg hebIk ben zo leeghoofdig dat ik het echt leuk vind
![]()
Ja ik denk het ook.. Al was het wel even zoeken met dat woeste oerwoud..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan zat je te lang naar die snikkel van dat schildermodel te kijken![]()
Hij was ook op de miljonairfairquote:Op donderdag 15 april 2010 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar wat deed hij in deze serie?
Ik mis Florinequote:Op maandag 19 april 2010 16:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind die ene wel heel erg lelijk hoor, hadden ze niet iets beters kunnen nemen?
Iddquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
Jezusze doen wel behoorlijk denigrerend.
Als een vrouw mij dat zou vragen op de eerste date dan vind ik dat sowieso een afknapper. Daarnaast zou het mij geen kont interesseren in wat voor auto iemands vader rijdt. Maar goed, ik heb dan persoonlijk ook geen ene fuck met auto'squote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dat hele 'wat doet je vader' vind ik serieus zo sneu. Wat maakt het in godsnaam uit wat iemand's vader doet?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Dat hele 'wat doet je vader' vind ik serieus zo sneu. Wat maakt het in godsnaam uit wat iemand's vader doet?
Wrsch vind je het een volstrekt normale vraag als je wel uit dat milieu komt...quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als een vrouw mij dat zou vragen op de eerste date dan vind ik dat sowieso een afknapper. Daarnaast zou het mij geen kont interesseren in wat voor auto iemands vader rijdt. Maar goed, ik heb dan persoonlijk ook geen ene fuck met auto's.
Ja maybe so. Maar ik vind het iig volstrekt irrelevant.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wrsch vind je het een volstrekt normale vraag als je wel uit dat milieu komt...
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met een zonnebril op uien snijden.
Kan wel kloppenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef MeneerKaktus het volgende:
Trouwens de vader van Stephanie is volgens mij Lars Magnusson. Stephanie vertelde dat haar vader uit Zweden komt en dat hij gescheiden is van haar moeder. Lars Magnusson heeft zijn fortuin in NL in de jaren '80 gemaakt en is getrouwd geweest met een Nederlandse vrouw.
Hier een foto van de man met biografie. http://www.larmag.com/people/ceo.php
(dit stond op het viva forum.)
Dat is inderdaad opmerkelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef StarGazer het volgende:
Die Nathalie is echt zeldzaam dom en lelijk zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |