dat zegt een Armeniërquote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nederlands is de voertaal in dit topic..
Sercan abi is stoerderquote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
méh je oude avatar was leuker.
Maar dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
Sercan abi doet het met de zusje van Hülya Avsar
QFT.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een idioot was, bij deze heb je het zelf bewezen.
De zusjequote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
Sercan abi doet het met de zusje van Hülya Avsar
Zit op mobiel, dus kan geen rare namen intypenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
het zusje is minder lekker..
google op Hülya Avsar
Nu komt er een Geert kloonquote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:
Tsunami van klonisering.
We hebben een Geertje nodig tegen deze kloons.
Dunnow.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Rookert het volgende:
Waar is het epische Pirates of the Caribbean deuntje als intro?
En knap ja, ze kijkt alleen boos
Zij is wel heel mooi, inderdaad. Ik weet wel dat Burcu Esmersoy heel erg beroemd is in Turkije als sportnieuwslezeres.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kende haar niet. Is ze beroemd in Turkije? Ze is wel erg mooi voor een nieuwslezers.
Dan moet je bij Kanal D en Star TV zijn. Dit is CNN Türkquote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Rookert het volgende:
Waar is het epische Pirates of the Caribbean deuntje als intro?
En knap ja, ze kijkt alleen boos
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kijk nooit Turkse TV maar toen ik vandaag keek viel zij mij op.Ik heb haar meteen geplaatst in de Turkse babes topic.
Ik heb Burcu Esmersoy er ook bij geplaatst.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik zag het! (dat je haar daar postte)
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb Burcu Esmersoy er ook bij geplaatst.
Nou, bedankt?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat je domme en vage praatjes hebt.
`schurft`quote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
msnk, ik vind je echt uyuz en vaag.
En ik ben weg.
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=698082quote:De gevaarlijkste Islamitische extremist ter wereld komt niet uit Afghanistan, Pakistan, Soedan of de Palestijnse gebieden, maar uit Turkije. Fethullah Gulen woont in een luxueus, fort-achtig landhuis in de bergen van Pennsylvania, wordt beschermd door een privé legertje van 100 Turkse Moslimstrijders, en leert via zijn over de hele wereld opgezette madrassahs (speciale Islamitische scholen) dat de Moslims geduldig moeten wachten totdat zij sterk genoeg zijn om in zowel Amerika als Europa de macht over te nemen. Zijn 'recept' om dit te bereiken is in zijn thuisland Turkije reeds zeer succesvol gebleken.
In 1998 ontvluchtte Gulen Turkije om zo te voorkomen dat hij vervolgd zou worden vanwege zijn pogingen om de seculiere Turkse regering omver te werpen en van Turkije een door Islamisten geregeerde staat te maken. Sinds zijn aankomst in de VS heeft het ministerie van Homeland Security vergeefs geprobeerd hem te deporteren. In 2008 besloot een federale rechter dat hij in de VS mocht blijven vanwege zijn 'buitengewone verdiensten op het gebied van onderwijs'. Een tamelijk vreemde redenering, aangezien Gulen zelf geen enkel formeel onderwijs of trainingen heeft gehad.
De macht van Gulen reikt echter enorm ver. De Islamitische AKP-partij, die in Turkije de macht heeft, staat onder zijn controle. Zowel Abdullah Gul, de eerste Islamistische president van Turkije, als premier Recep Tayyip Erdogan zijn discipelen van Gulen. Dat geldt eveneens voor Yusuf Ziya Ozcan, het hoofd van de Turkse Raad voor Hoger Onderwijs.
Onder de AKP is Turkije razendsnel veranderd van een seculiere staat in een streng Islamitisch land met 85.000 moskeëen -één voor elke 350 inwoners, het hoogste aantal per inwoner ter wereld-, 90.000 imams (meer dan er leraren en artsen zijn) en vele duizenden door de staat bestuurde Islamitische scholen. Ondanks de officiële retoriek dat Turkije wil toetreden tot de Europese Unie heeft het land duidelijk zijn politieke loyaliteit verlegd van het Westen naar Iran, Syrië, Rusland en de Islamitische terreurgroepen Hamas en Hezbollah, en bezigen de Turkse politici steeds vaker extreem anti-Westerse taal.
Gulens volgelingen, bekend als 'Fehtullahisten', hebben inmiddels totale controle over de Turkse media, financiële instituten, banken en zakenorganisaties. Volgens Bayram Balci, een Turkse wetenschapper, promoten Gulens scholen over de hele wereld 'de Islamisering van de Turkse nationaliteit en de Verturkisering van de Islam', met als uiteindelijk doel een Islamitisch wereldrijk (kalifaat) onder Islamitische wetgeving. Om deze reden zijn Gulens scholen in bijvoorbeeld Rusland en Oezbekistan illegaal verklaard, en heeft zelfs ons eigen, buitengewoon Islam-vriendelijke Nederland de subsidiekraan naar zijn onderwijsinstellingen dichtgedraaid vanwege de onmiddellijke bedreiging voor de sociale orde.
Ondanks Gulens eigen paramilitaire groepering, die rond zijn 'fort' in de VS regelmatig trainingen uitvoeren met vuurwapens, veroordeelt hij officieel het terrorisme en roept hij op tot een interreligieuze dialoog. Hiertoe heeft hij reeds ontmoetingen gehad met de toenmalige paus Johannes Paulus II, de Greeks Orthodoxe Partriarch Bartholomeos en het hoofd van de Israëlische Sefardische Joden, Rabbi Eliyahu Bakshi-Doron.
]Voor eigen kring verkondigt Gulen echter dat 'om een ideale Moslim maatschappij te vestigen iedere methode en ieder pad geoorloofd is, inclusief het vertellen van leugens.' In een preek voor de Turkse TV verklaarde Gulen: 'Jullie moeten je onopgemerkt in de slagaders van het systeem begeven, totdat jullie alle machtscentra hebben bereikt.... totdat de tijd rijp is, moeten jullie (volgelingen) dit blijven doen. Als ze te vroeg iets ondernemen, zal de wereld ons vermorzelen, en zullen de Moslims overal zwaar te lijden hebben... De tijd is nu nog niet rijp. Jullie moeten wachten totdat de omstandigheden gunstig zijn en wij de hele wereld aankunnen. Jullie moeten wachten totdat jullie... de macht van de wetgevende instituten aan jullie kant hebben... Totdat het zover is, is iedere stap te vroeg... Wat gedaan moet worden is de wereld confronteren.'
Amerika en Europa het doelwit van de Islam
Zowel in de VS als in Europa bevinden we ons nog in Gullens 'afwacht'fase. Islamisten in het Westen presenteren zich nog als 'vreedzaam' en krijgen ruim baan, waardoor moskeëen en Islamitische scholen als paddestoelen uit de grond kunnen schieten. In Amerika zijn -met subsidie- al meer dan 90 van zijn radicaal-Islamitische madrassahs geopend, waar jonge Moslims worden voorbereid op het sluipend overnemen van de wetgevende- en regeringsinstellingen. Zelf vergaarde Gullen al ruim $ 30 miljard dollar om zijn ultieme droom te kunnen waarmaken: de vernietiging van de Westerse democratiën en de oprichting van een groot Islamitisch wereldrijk onder Turks bestuur.
De huidige Amerikaanse president Barack Obama heeft de termen 'jihad' en 'Islamitisch extremisme' inmiddels officieel in de ban gedaan,
en als ministers en andere officials van zijn regering spreken over het terrorisme noemen zijn nooit Moslims, maar wel 'conservatieve Christenen', 'anti-abortus / pro-life aanhangers', 'Grondwetfanatici', 'veteranen', 'rechtste politici', etcetera. Het lijkt er daarom steeds sterker op dat de Mosliminfiltratie in de VS al tot in de allerhoogste kringen, zelfs het Witte Huis, is doorgedrongen.( Obama is ook moslim)
En Europa? Bijna overal waar je buiten Europa krantencolumns leest -of dit nu in Azië, Amerika of Australië is- hebben commentatoren het steevast over 'Eurabia'. Europa wordt door de rest van de vrije wereld namelijk als een aan de Islam verloren contintent beschouwd. Zelf hebben we dat helaas nog maar nauwelijks in de gaten.
Zo neemt Turkije's invloed in bijvoorbeeld de Oost Europese Balkanlanden ongemerkt steeds verder toe. Premier Erdogan opende deze week de nieuwe Turks-Islamitische campus van de Universiteit van Sarajevo in Bosnië, dat ooit tot het Turks-Ottomaanse Rijk behoorde. Bosnië, dat sinds de Balkanoorlog in de jaren '90 in snel tempo steeds Islamitischer is geworden, herbergt ook al een universiteit (IBU, International Burch University) die de extremistische filosofie van Fathullah Gullen verkondigt.
De (Turkse) Islam rukt dus langzaam maar zeker op naar het hart van Europa. Het valt daarom niet moeilijk voor te stellen dat een eventueel Turks lidmaatschap van de Europese Unie gelijkstaat aan het binnenhalen van het Paard van Troje, wat het definitieve einde van de Europese vrijheid en democratie zal betekenen.
bron: Family Security Matters
quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:00 schreef GenusButeo het volgende:
Ben ik er weer 'n keer, is iedereen weg.
Lol, madrassah betekent letterlijk school, dus wat er nou zo Islamitisch aan is...quote:Op vrijdag 16 april 2010 04:40 schreef AryaMehr het volgende:
Stormfront is soms best grappig om te lezen:
en leert via zijn over de hele wereld opgezette madrassahs (speciale Islamitische scholen) dat de Moslims geduldig moeten wachten totdat zij sterk genoeg zijn om in zowel Amerika als Europa de macht over te nemen
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=698082
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, madrassah betekent letterlijk school, dus wat er nou zo Islamitisch aan is...
Maar Turkije is nu dus te vergelijken met Saoedie Arabie?
Ik maakte enen grapske hèquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Sinds wanneer is iets wat op SF staat waar?
Gulen is conservatief maar geen extremist, Europa en de VS overnemen is al helemaal onzin. De Gulen stroming is juist 1 van de meer liberale stromingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Zucht, wat is je (expres) verslapen toch vervelend.
Waar ga je naar toe met de treinquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Niet veel bijster interessante stof denk ik.
Straks weer twee uur met de trein. Een goed moment om te gaan leren, denk ik.
Iemand van stormfront, dus dat hoef je meteen al niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:51 schreef mariox het volgende:
Gulen extremist...
In hartje amerika heeft hij moslimstrijders
Welke malloot verzint dit?
linkje..quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kwam net via google op een Griekse forum terecht. Damn, die Turken haat daar.
Heb het al afgesloten. Het ging over Turks DNA en dat Grieken en Turken een bepaald soort DNA ofzo zouden delen.quote:
De turken hebben ongeveer 450 jaar over hun geregeerd. Welk barbaarse of intolerant land/volk laat 450 jaar lang toe dat minderheden hun taal. religie en waarden en normen hebben mogen behouden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb het al afgesloten. Het ging over Turks DNA en dat Grieken en Turken een bepaald soort DNA ofzo zouden delen.
De reacties:
'Turken hebben veel vrouwen ontvoerd en verkracht, 'Turken zijn barbaren', 'Turken moeten terug naar Mongolie'. Weet wel, de standaard dingen.
Hè waarquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:26 schreef Rookert het volgende:
NRC Next 6 weken voor 6 euro is begonnen
Gierige hollander die je er bentquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben 35 uur wakker, help 's een beetje
Zag wel iets over 6 weken 17 euro ofzo
Actie is net voorbij, je kan wel 4 weken voor 10 euro doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben 35 uur wakker, help 's een beetje
Zag wel iets over 6 weken 17 euro ofzo
Daar zal Voltaire het niet mee eens zijn:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:10 schreef mariox het volgende:
[..]
De turken hebben ongeveer 450 jaar over hun geregeerd. Welk barbaarse of intolerant land/volk laat 450 jaar lang toe dat minderheden hun taal. religie en waarden en normen hebben mogen behouden?
Die grieken mogen hun geschiedenis beter leren kennen (en de turken dankbaar zijn)
quote:"I wish fervently that the Turkish barbarians be chased away immediately out of the country of Xenophon, Socrates, Plato, Sophocles and Euripides. If we wanted, it could be done soon but seven crusades of superstition have been undertaken and a crusade of honour will never take place. We know almost no city built by them; they let decay the most beautiful establishments of Antiquity, they reign over ruins."
Ja rot op daar doe ik het niet voor!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Actie is net voorbij, je kan wel 4 weken voor 10 euro doen
Als die 's wist hoe Europa er uit zou komen te zien 150 jaar laterquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar zal Voltaire het niet mee eens zijn:
[..]
Er staat precies genoeg in voor een studentquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als student kun je een abo nemen voor 9 euro per maand.
De Turkse Telegraafquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:05 schreef hamzter9 het volgende:
Mensen die NRC Next lezen..![]()
Echte bazen lezen Hürriyet
Kloptquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er staat precies genoeg in voor een student
En toch heet het de Oerknal dus het is geen fout.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Feitelijk heeft er helemaal geen 'knal' plaatsgevonden. Fout maken veel mensen.
Betwetersquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
En toch heet het de Oerknal dus het is geen fout.
Zonquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:04 schreef SeriousBerry het volgende:
Wat een heerlijke dag was het vandaag
Hij is leuk, maar je moet wel tegen bloed kunnen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:51 schreef SeriousBerry het volgende:
Morgen misschien naar de bios kick-ass kijken
Bloed?! zit er veel bloed in dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar je moet wel tegen bloed kunnen.
Ik wist voor de film ook niet echt wat ik moest verwachten, maar verwacht jij dus maar veel actie en schietpartijenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Bloed?! zit er veel bloed in dan?![]()
Want ik kan niet zo goed tegen bloed eigenlijkvaak flauw gevallen enz..
Eh oke....quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist voor de film ook niet echt wat ik moest verwachten, maar verwacht jij dus maar veel actie en schietpartijen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
En niet alleen vanwege de grote gelijkenis tussen Wickie en mijn naam.
recess kijk ik nog steedsquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Die middelste twee was ik al weer helemaal vergeten.
Ja bij mij ook, volgens mij is dat 'samenvatting' van het begin van de vlucht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Tof, hij vloog bij mij de eerste paar seconden wel 100 miljoen miljard kilometer per uur
Een extra rondje van de zaak om Texel heen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat je als piloot de (vlieg)regels niet aan je laars mag lappen.
Er is maar één optie voor HaToRZquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
rotterdam![]()
![]()
"For now, all flights into and out of Amsterdam Airport Schiphol are cancelled until Sunday 18 April 11.00AM."
Volgens de KLM-facebookpagina.
Je bent gewoon jaloers. Ik heb net twee naar smaak gemaakte baggagelabels besteld, gratis en voor niets. Alleen voor fans. Ga jij maar lekker naar de THY-hievus of zo!quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Ik heb net twee naar smaak gemaakte baggagelabels besteld, gratis en voor niets. Alleen voor fans. Ga jij maar lekker naar de THY-hievus of zo!
Lollers, wel twitteren, maar niet facebookenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Trouwens ik heb dit gedaan: http://suicidemachine.org/
Dus geen web 2.0 meer voor mij.
Wie zegt dat ik twitter?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lollers, wel twitteren, maar niet facebooken_! Of was jij niet van de tweets?
Je manier van posten komt wel heel erg met die van haar overeen.quote:
Hoe post ik dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat jij daar zo'n fan van was, dat je het steeds verdedigde.
[..]
Je manier van posten komt wel heel erg met die van haar overeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik er een beetje verslaafd aan begin te rakenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
Whehe. Dat is waar.
Maar het is allemaal nutteloos. Nu nog afkicken van Fok! en alles komt goed.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:05 schreef IHVK het volgende:
Nee msn roept.Oh, internet 1,0 mag wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge en Peter heerschop
RTL heeft best goede programma's. (ook heel veel slechtequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Oké, ik geef het toe, omdat het een RTL-programma is heb ik het geen kans gegeven.
Mja, ik kijk eigenlijk sowieso bijna nooit tvquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
RTL heeft best goede programma's. (ook heel veel slechte)
GAMMA!?quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mja, ik kijk eigenlijk sowieso bijna nooit tv. Af en toe DWDD
[..]
GAMMA!?
Van wie was die kloon?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
Hoi. Mooi kan die kloon in de kliko.
Al dat gekloon maakt het topic minder leuk.
Hey Ayçaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef Ayca het volgende:
Hallo mensen![]()
Ik denk dat ik toch maar weer terugkom
Baby'tjes klein en liefquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:31 schreef Julis het volgende:
We zijn vandaag naar mijn pasgeboren nichtje gegaan. Wat zijn baby'tjes toch zo klein en lief. Ik kon haar wel knuffelen, maar dat mag natuurlijk niet. En later worden ze irritant
.
+ Mooi weer <3!
Voor de lolquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Hey Ayça.
Je hebt het nog best lang volgehouden. Maar waarom was je eigenlijk weg
?
van mijquote:
Nichtjes zijn zo liefquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:38 schreef Julis het volgende:
[..]
hihi, vreemd hé. Maar echt, als je ze in het echt ziet
![]()
![]()
. Oeff, zoooo lief.
Onmogelijk. De enige lieve baby op deze aarde verdween toen ik eenmaal een peuter werd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:38 schreef Julis het volgende:
[..]
hihi, vreemd hé. Maar echt, als je ze in het echt ziet
![]()
![]()
. Oeff, zoooo lief.
Oh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
van mij.
Ik had geen fokturken om mee te praten, dus deed ik het maar zo.
Whehequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onmogelijk. De enige lieve baby op deze aarde verdween toen ik eenmaal een peuter werd.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onmogelijk. De enige lieve baby op deze aarde verdween toen ik eenmaal een peuter werd.
Maar dan ben je er ook weer gelijk van af. Dus op zich beter dat het nu een keer dichtbij komt toch?quote:Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef maartjeh het volgende:
Hai. Net lekker een broodje gezond op en vanmiddag krijg ik nog een aardbeienslof.![]()
Vanaf dinsdag een week vloeibaar eten waarvan de eerste 2 dagen ziekenhuisvoer. Hooray.
Dat wel! Zal heel blij zijn als het allemaal achter de rug is, zie er wel een beetje tegenop maar ik weet waarvoor ik het doe.quote:Op zondag 18 april 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dan ben je er ook weer gelijk van af. Dus op zich beter dat het nu een keer dichtbij komt toch?
Die keuze alleen al isquote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, een week naar egypte, of koninginnedag meemaken?
Kap even met teksten van 1 van je 30.000 neven, het is gewoon beneden alle peilquote:Op zondag 18 april 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een strafblad zo dik als de atlas
Hihi, je zei dik, dat rijmt op wik!quote:Op zondag 18 april 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een strafblad zo dik als de atlas
hoe moet ik niet lachenquote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kap even met teksten van 1 van je 30.000 neven, het is gewoon beneden alle peil![]()
En lach niet zo
nu hoef ik de grap niet meer te makenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hihi, je zei dik, dat rijmt op wik!
Türkiye seninle gurur duyuyorquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK STA NOG MAAR EEN VIJF
IK BEN DE BESTE IK BEN DE BESTEEE
9,2 VOOR WISKUNDE
EN DIT VOLHOUDEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan het wel.quote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK STA NOG MAAR EEN VIJF
9,2 VOOR WISKUNDE
EN DIT VOLHOUDEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Heldinquote:Op maandag 19 april 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK STA NOG MAAR EEN VIJF
9,2 VOOR WISKUNDE
EN DIT VOLHOUDEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics en vertel hoe je hem maakt, wil dat eens proberen van de week ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen, ik heb vandaag de lekkerste pizza ooit gegeten. En ook nog helemaal zelf gemaakt.
Oh, en Bilmi, ik ben trots op je.![]()
Heb je een pizzapan thuis?quote:Op maandag 19 april 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics en vertel hoe je hem maakt, wil dat eens proberen van de week ofzo
quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Kun je niet eens een keer iets maken dat géén ingewikkelde kooktoestellen nodig heeft? Iets dat een arme student ook in z'n keuken heeft liggen?
Maar deze was echt net zo goed. Die bodem was gewoon perfect.quote:Op maandag 19 april 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan houd ik het voortaan wel bij pizza van de pizzeria.
Ja, ja, maak mij maar hongerig.quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar deze was echt net zo goed. Die bodem was gewoon perfect.
Nee hoor, ik heb ook honger!quote:Op maandag 19 april 2010 21:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Honger hebben de kindjes in Afrika. Je hebt trek bedoel je?
Maar ik ben alweer weg. Woesh.
Is hij nou kwaad omdat ik op die troll reacties reageerde? Wat een mongool zeg.quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wtf, sorry maar jij bent echt zielig bezig.
Iedereen die ook maar negatief is over de klank van de turkse taal krijgt van jou gelijk al eenreactie...
Ik ben trouwens opgegroeid met Turks, kan dan ook niet echt een heel goede mening geven in dit topic, zal wel niet tot de groep behoren die je met dit topic wilt bereiken...
quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Omdat je mij een nazi noemde! Hij weet hoe de pijn voelt die ik voelde.
Een echte Turk.quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
Pizzapan is hier aanwezig, kom maar op met je recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |