Dat was om 20:00 toch al?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef fl1pp13 het volgende:
Zo anders maar is naar Rotterdam gaan, als het goed is word er geprotesteerd
Ja.. maar ben net terug van training:S Hoogstwaarschijnlijk krijg ik hier thuis ook weer gezeik, dus even kijken hoe ik dat kan regelenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je moet niet tegen moeder de vrouw ingaan, anders moet je met de sokjes aan naar bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QFT.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je moet niet tegen moeder de vrouw ingaan, anders moet je met de sokjes aan naar bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
Prijskaartje van ticket omhoog naar 100 euro en de beveiliging is gefinancierd.
Voor de rest heb je dit gezeik alleen in Nederland
Doe normaal en kanker op naar je eigen topic zielige kneus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Moet je je jodenvriendje even helpen?
SCHIJTEN WIJ OP @MSTERDAM?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Doe normaal en kanker op naar je eigen topic zielige kneus.
Met z'n drieën, het wordt beter en beter denk?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Doe normaal en kanker op naar je eigen topic zielige kneus.
Pics van rellen in de stad met ME enzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Nederland ja.
Dat is toch de charme van de beker ?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
de rotterdammers worden niet benadeeld op deze manier, ze balen alleen omdat ze sneller winnen van ajax in 1 wedstrijd, dan over 2 wedstrijden gezien. Iedereen weet dat ajax op dit moment gewoon beter is dan fijenoord.
Pff hoogstandje.. ga je eens gauw schamen voor je eigen team.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Moet je je jodenvriendje even helpen?
Dit dus, het is volkomen 100% eerlijk en ook nog eens veiliger, maar ze zien hun laatste sprankje hoop vervliegen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
de rotterdammers worden niet benadeeld op deze manier, ze balen alleen omdat ze sneller winnen van ajax in 1 wedstrijd, dan over 2 wedstrijden gezien. Iedereen weet dat ajax op dit moment gewoon beter is dan fijenoord.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics van rellen in de stad met ME enzo?
tuurlijk, maar dit is wel de meest eerlijke oplossing, de finale mag geen uit/thuis voordeel hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:43 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat is toch de charme van de beker ?
Haha, z'n Chelsea shirt wordt gescheurd. En terecht!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |