Ja het was allemaal een leugen van Alberto Stegeman.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:21 schreef Bomil het volgende:
Is allemaal leugens van de overheid, as kan nooit helemaal van Ijsland naar Nederland komen.
Nu je het zegt. Als ik een bom ergens in een vulkaan gooi dan leg ik zo al het vliegverkeer van Europa platquote:Op donderdag 15 april 2010 18:33 schreef fransbreda het volgende:
Het zijn gewoon terroristen, wedden dat ze een bom in die vulkaan hebben gegooid.
Geheime asmachinequote:Op donderdag 15 april 2010 18:34 schreef Jahr00n het volgende:
DE HOGE HEEREN IN IJSLAND HEBBEN WEER WAT NIEUWS NOG EVEN EN ZE GAAN GELD VRAGEN OM HUN GEHEIME AS MACHINE TE STOPPEN
IK STEM GEERT OMDAT HIJ ZICH NIET LAAT CHANTEREN!11 ZEG HET VOORT
Die film heb ik net gedownload.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef Zith het volgende:
Eerste beelden van het leven in IJsland zijn ook al binnen, journalisten hebben en man en zn zoon gevolgd terwijl ze zich een weg door het verwoeste en donkere (door de as in de lucht) landschap proberen te slaan... triest beeld
http://tinyurl.com/y34hzfl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef Coiler het volgende:
Die uitbarsting is een Hoax!
Ik riskeer wellicht een ban als ik het vertel, maar mijn collega's waren het aan het rondbazuinen vandaag!Originele grap, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezusquote:Op donderdag 15 april 2010 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
de naam alleen al, IJsland. Beter hadden ze het Asland genoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |