Met oorpijn moet je meteen gaan man gekquote:Op donderdag 15 april 2010 18:12 schreef nickofzo het volgende:
[..]
Doe ik wel volgende week, als 't niet over is.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met oorpijn moet je meteen gaan man gek
Je hebt 50% kans op oorkanker, en als je een week wacht word dat verhoogd naar 80%.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef nickofzo het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Gaat wss wel over, en anders ga ik gewoon.
Dat is wel mooi balen dan voor mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je hebt 50% kans op oorkanker, en als je een week wacht word dat verhoogd naar 80%.
de enige optie is nog om je oor er af te snijdenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:24 schreef nickofzo het volgende:
[..]
Dat is wel mooi balen dan voor mij.
Ja dat laat ik de dokter mooi doen als ik er maandag heen ga als het niet over is maar als het wel over is dan ga ik niet naar de dokter dus hoeft ie er ook niet af dus dat zou dan wel weer een voordeel zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 18:35 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
de enige optie is nog om je oor er af te snijden
Echt serieus? Helpen oordruppels tegen oorpijn? WTF HAD IK NOOIT VERWACHT GEKquote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef aloe_vera het volgende:
serieus: otalgan oordruppels erin gooien en je hebt geen pijn meer. Halen bij de drogist/apotheek!
Ja, maar het gaat er om welke muziek je aan het luisteren was......quote:Op donderdag 15 april 2010 18:40 schreef nickofzo het volgende:
[..]
Luister nu rustige Twin Atlantic, ligt 't niet aan
En hij staat erg zacht, maar ik zal 'm wel uitzetten voor jouquote:Op donderdag 15 april 2010 18:44 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er om welke muziek je aan het luisteren was......
ik hep alleen met condoom om mein oreen muziek geluisterdt bijj frank bouwerrquote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Stevennn het volgende:
Als je oorontsteking hebt, heb je een probleem. Dan heb je namelijk AIDS. en AIDS is geen pretje, vooral niet in je oor. Dat doet pijn aan je oor. Ik hoop niet dat je oorontsteking hebt.
Dan is er niks aan het handje.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef nickofzo het volgende:
[..]
ik hep alleen met condoom om mein oreen muziek geluisterdt bijj frank bouwerr
liefquote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wat vindt je van mij? Als persoon.
Stevennn had toch gelijk...het is aids...ik vrees voor eekhoorn-aidsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef nickofzo het volgende:
[..]
Verveel me de klere en me oor doet pijn.
Al me vriendjes zijn weg
Maar hij heeft wel een condoom gebruikt hé. En hij luisterde Frank Bouwer, en die heeft naar mijn weten geen SQAIDS. Maar de symptomen komen inderdad sterk overeen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef Smidieeee het volgende:
[..]
Stevennn had toch gelijk...het is aids...ik vrees voor eekhoorn-aids
Kan te maken hebben met hooikoorts!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:06 schreef nickofzo het volgende:
Het begon een paar dagen geleden, me oor ging dichtzitten.
Maar vandaag was 't helemaal erg, hij begon nog pijn te doen ook, en niet zo'n beetje ook!
Ben al vanaf 12 uur aan 't balen en pijnlijden.
Klacht: PIJN
Anti-klacht: hee me eten is klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |