Nee, ik heb het maandag avond besteld en krijg het waarschijnlijk maandag pas.(ook express besteld)quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik nu nog iets bestel, en dat extra snel verzenden kies, heb ik het dan zaterdag binnen ?
wordt ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef rens90 het volgende:
[..]
@G-NILES: zoek op google: hoe wordt ik grappig
Vannacht besteld, krijg mailtje om 19.04 dat het verzonden is.:quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef rens90 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het maandag avond besteld en krijg het waarschijnlijk maandag pas.(ook express besteld)
Your order was place late Monday evening and would have then been sorted with our Warehouse Team and would have then been awaiting for it to be despatched. Your order was then despatched early Wednesday morning.
Fingers crossed you will received your parcel in time for the weekend but I am afraid we cannot guarantee this.
Extra betalen werkt niet echt volgens mij.
@G-NILES: zoek op google: hoe wordt ik grappig
Volgens mij shipping methode ja. Express duurt 3 werkdagen, normaal 5 dacht ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wordt ik
btw: het extra betalen heeft alleen te maken met de shipping-methode toch? niet met de snelheid waarmee ze inpakken...
Zwartquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef Stefanovich het volgende:
http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Short-Sleeve-Poplin-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1043763&cid=10772&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Black
Wat vinden jullie van dit shirt? Ik weet niet, miss een beetje saai... En welke kleur is mooier, wit of zwart?
Ik heb net gister besteld. Dus hij zal vandaag wel weer komen ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Seam het volgende:
Ik zit ook verschrikkelijk te wachten op een nieuwe code
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Seam het volgende:
Ik zit ook verschrikkelijk te wachten op een nieuwe code
Jep.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef fyah het volgende:
loont het tegenwoordig nog om de currency in GBP te laten staan?
had ik ook gedaan, maar 2 van de artikelen die ik heel graag wilde zijn er nu alweer uitverkocht in mijn maat.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef fyah het volgende:
binnenkort nog eens een doos laten overvaren dan. Alvast dingen bookmarken en dan wachten op de code
Altijd bij asos. maar de pond is weer erg aangesterkt zie ik (1.160 euro). Scheelt dus 1.60 voor elk tientje (damnit.)quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef fyah het volgende:
loont het tegenwoordig nog om de currency in GBP te laten staan?
Ze zijn goed om ergens onderin te dragen, maar als toplaag is het net wat cheapquote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef Merkie het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=543794
Heeft iemand deze? Ik ben benieuwd of het een beetje de moeite waard is, ik heb al zoiets van H&M maar dat is na een paar keer wassen toch al gauw vormloos en dun. Informatie is over de pasvorm is ook welkom.
Mee eens! Ik kan geen leuk t-shirt ontdekken!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aanbod van nu vind ik maar zeer matig. Normaal koop ik vrij veel van Junk De Luxe maar dat is ook niet meer wat het geweest is.
Als de kortingscode komt ga ik maar weer eens rondkijken of er dan wat is dat me aanspreekt.
ja ik heb die, vind hem niet super. is al beetje gekrompen. ik draag hem ergens onder.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef Merkie het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=543794
Heeft iemand deze? Ik ben benieuwd of het een beetje de moeite waard is, ik heb al zoiets van H&M maar dat is na een paar keer wassen toch al gauw vormloos en dun. Informatie is over de pasvorm is ook welkom.
Die is echt nicequote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ja ik heb die, vind hem niet super. is al beetje gekrompen. ik draag hem ergens onder.
Ik heb er ook één van H&M, maar dan een soort stretch spul.. labeltje daarvan zegt 'fine cotton stretch'. en die is veel beter. blijft mooi strak en is qua pasvorm ook mooier. kostte iets van 9 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |