Ze maken anders bekend dit jaar inderdaad. Ook niet losse namen, maar steeds een hele zwik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef WalterSobchak het volgende:
Andere jaren vulde het nachtprogramma pas relatief laat op voor mijn gevoel. Dit jaar zijn er al redelijk wat Bravo-acts bekend. Of ligt dat aan mij?
Gelukkig hebben we jou..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze maken anders bekend dit jaar inderdaad. Ook niet losse namen, maar steeds een hele zwik.
En ze gaan wel erg langzaam voor een festival wat toch al compleet uitverkocht is [ afbeelding ]
Techno is altijd wel goed vertegenwoordigd. We hebben in elk geval Dave Clarke en Richie al. Speedy J moet ook weer komen, bijvoorbeeld samen met Chris Liebing, maar apart mag ook. Verder gewoon willekeurig wat namen van de AWFS line-up plukken...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:26 schreef SnuggLe het volgende:
Ach ja, leuk en gezellig wordt het toch wel.
Zou het mooi vinden als er nog iets bijkomt zoals bv Zero 7, Dixon/Ame, Paul Kalkbrenner, Thievery Corporation, James Holden, of wat goede techno.
Mag wel weer wat meer Techno geboekt worden naar mijn mening, afgelopen jaar had je volgens mij 1 echte Technoavond, en dat was de zaterdag, voor de rest was het toch wat meer de "Rauwe" Electrosound zoals Boyz Noys enzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Techno is altijd wel goed vertegenwoordigd. We hebben in elk geval Dave Clarke en Richie al. Speedy J moet ook weer komen, bijvoorbeeld samen met Chris Liebing, maar apart mag ook. Verder gewoon willekeurig wat namen van de AWFS line-up plukken...
Toch mag ik, als overwegend nacht-lowlander, tot nu toe absoluut niet klagen met de bekendmaking van namen tot nu toe...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Mag wel weer wat meer Techno geboekt worden naar mijn mening, afgelopen jaar had je volgens mij 1 echte Technoavond, en dat was de zaterdag, voor de rest was het toch wat meer de "Rauwe" Electrosound zoals Boyz Noys enzo.
Dat is meer een Wanted lijst. Justin Bieber 0 stemmenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:33 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, iets nieuws op www.lowlove.nl
http://www.lowlove.nl/geruchtenmolen
'meest verwacht'.
Als ze Justin Bieber regelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:41 schreef portie het volgende:
[..]
Dat is meer een Wanted lijst. Justin Bieber 0 stemmen
En in dat geval zie ik ook nog wel gebeuren dat die hele tent bomvol staat.quote:Op zondag 25 april 2010 13:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als ze Justin Bieber regelenIk zie het nog wel gebeuren ook
En dan gillen en sokken en bier gooien.quote:Op zondag 25 april 2010 13:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
En in dat geval zie ik ook nog wel gebeuren dat die hele tent bomvol staat.
Dan ben ik niet de enigequote:Op zondag 25 april 2010 16:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op Justin Bieber
Ik vind zijn liedje leuk!quote:Op zondag 25 april 2010 16:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben stiekem verliefd op Justin Bieber
het is vreselijkquote:Op zondag 25 april 2010 18:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind zijn liedje leuk!En mijn collega's lachen me uit en betichten me van wansmaak.
leukquote:Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef Mr.DD het volgende:
Trouwens, offtopic. Ich liebe mn nieuwe achtergrond= [ afbeelding ]
quote:Lowlands Festival Rapid_Razor_Bob
Ja hoor, ze komen! The National op Lowlands én op 6 juli in Paradiso:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |