Ik ken de vrouwtjes!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want je hebt nu al begrepen dat als jullie samen gaan wonen jij geen flikker meer te zeggen hebt?
Keck schnell ausgedacht, Herr Pedophile.
Ik hussel de vrouwtjes al sinds mijn vierde!quote:
Ze zijn nog steeds in de war door al dat gehussel?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hussel de vrouwtjes al sinds mijn vierde!
En nu liggen ze allemaal door elkaarquote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar als je maar 3 weken vakantie hebt is het zo zonde van je reistijd als je naar Amerika gaatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Dat zeg ik toch ook niet?
![]()
Ik vind het alleen erg zielig voor die kids (en ja, ook voor de medepassagiers), zo'n lange en vermoeiende reis. Waarom niet gewoon met de auto ergens naartoe, dan kun je stoppen en luchten enzo. Maar dat is dikwijls niet goed genoeg voor papa en mama
Arme Laysa, helemaal door elkaar gehusseldquote:Op donderdag 15 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welnee....ik doe hier het husselenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme Laysa, helemaal door elkaar gehusseld
Ik wil ook een nwe broek kopenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef hondjes het volgende:
Boodschappen in huis..
Gordijnen opgehaald voor Spanje..![]()
Witte kniebroek en gave korte broek gekocht.....![]()
En nu de zooi opruimen.
Door zwemmen, Jantje!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Maar als je maar 3 weken vakantie hebt is het zo zonde van je reistijd als je naar Amerika gaat
Dan heb je als moeder ontzettende spierpijn in je arm van het naar achteren maaien.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door zwemmen, Jantje!
Ook al ga je alleen naar Italië. De vliegreis is zo voorbij. Elf uur met vermoeide kinderen in een auto lijkt me een grotere opgave. Voor ouders en kinderen.
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door zwemmen, Jantje!
Ook al ga je alleen naar Italië. De vliegreis is zo voorbij. Elf uur met vermoeide kinderen in een auto lijkt me een grotere opgave. Voor ouders en kinderen.
Je bent duidelijk gezegendquote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef Noek het volgende:
Ik vind het allebei goed te doen, vliegen en lang in de auto zitten. Die van mij vinden ook echt alles leuk. Het is genetisch!
Nee, en nu? Ik wil idd niet op een camping in Klundert staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.
Gesjallig.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Noek het volgende:
Dan vlieg ik wel naar Klundert deze zomer!
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat zeg ik, iets dat dichtbij is is niet goed genoeg voor papa en mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |