Hij ziet er helaas niet echt uit-elkaar-haalbaar uitquote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef Deetch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat rubberen ding (bij v1) dat in de pomp zit en op en neer gaat met de hendel is los of kapot. Je zou de hele pomp uit elkaar kunnen draaien en kijken of die los zit dan zou je hem kunnen repareren.
Dat aluminiumkapje aan de bovenkant kun je ook openschoeven, in z'n geheel.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Evelien het volgende:
[..]
Hij ziet er helaas niet echt uit-elkaar-haalbaar uit... ik denk dat dit technisch gezien voor mij te hoog gegrepen is dan. Er zitten een soort bouten in de houten plaat waar je amper grip op kunt krijgen, ook niet met een tang o.i.d.
Ik ga nog even goed naar 't ding kijken.
Die krijg ik niet los.. au. Ik vraag het vanavond wel even aan m'n vriend. Bedankt voor de tips!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat aluminiumkapje aan de bovenkant kun je ook openschoeven, in z'n geheel.
Wat versta je niet van: "geen (tegen)druk"quote:Op donderdag 15 april 2010 15:29 schreef De_Logica het volgende:
Zo een heb ik ook, kwestie van de slang zodanig draaien dat het niet in een rare hoek zit en proberen maar. Zo doe ik het al jaren.
Wat begrijp jij niet van druk, dat het verdwijnt uit de slang? Dan is er geen drukquote:Op donderdag 15 april 2010 15:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat versta je niet van: "geen (tegen)druk"
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet van druk, dat het verdwijnt uit de slang? Dan is er geen druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |