abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80345687
quote:
De KNVB Bekerfinale wordt over twee duels gespeeld. Feyenoord zal zondag 25 april eerst in de Arena spelen en ontvangt Ajax op donderdag 6 mei in De Kuip. Beide duels vinden plaats zonder supporters van de bezoekende club. Dat is de uitkomst van een overleg met de KNVB, de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam en de directies van beide clubs, waarvoor Feyenoord donderdagmorgen werd uitgenodigd op het Rotterdamse Stadhuis. Deze uitnodiging was mede ingegeven door een interventie van de minister van Binnenlandse Zaken.

Tijdens het overleg zijn alle argumenten nog eens aan de orde geweest en hebben alle partijen hun zorg uitgesproken over de enorme maatschappelijke onrust die is ontstaan als gevolg van de grote veiligheidsoperatie die met de bekerfinale gepaard zou gaan. Feyenoord heeft nogmaals haar zienswijze op het zo goed mogelijk organiseren van de bekerfinale benadrukt. De Rotterdamse club stond een model voor waarin zo veel mogelijk kaarten aan bij de club(s) bekende supporters (seizoenkaarthouders) verkocht zouden worden en zo min mogelijk aan ‘neutrale’ bezoekers.

Hoewel de KNVB het principe van één finalewedstrijd onderschreef, liet de voetbalbond uiteindelijk weten - mede onder druk van het Ministerie van Binnenlandse Zaken - overstag te gaan en gebruik te maken van haar recht om, in het licht van de maatschappelijke verantwoordelijkheid van de bond en in het belang van het Nederlandse voetbal, de reglementen te wijzigen en te opteren voor een finale met een uit- en thuiswedstrijd. Uiteindelijk hebben alle partijen laten weten het besluit te zullen respecteren.

‘Ook in het overleg van donderdagmorgen hebben we ons nog zeer hard gemaakt voor één wedstrijd en extra kaarten voor de Feyenoord-supporters. We zijn dus ook teleurgesteld dat het sportieve reglement nu eenmalig gewijzigd wordt’, laat algemeen directeur Eric Gudde weten, ‘maar Feyenoord erkent dat de KNVB het recht heeft om deze stap te zetten. Bovendien is het nog altijd beter dan de opties die anders actueel waren geworden zoals een finale zonder publiek of helemaal geen finale. Vanwege de maatschappelijke verantwoordelijkheid die ook wij als voetbalclub dragen, leggen we ons nu neer bij het besluit om de finale over twee wedstrijden te spelen. Laten we er in gezamenlijkheid voor zorgen dat het na vandaag weer over voetbal gaat en dat het bekerseizoen toch een schitterend slot krijgt. Geluk bij sportief ongeluk is dat nu in elk geval zeker een kleine 40.000 Feyenoord-supporters straks de beslissende wedstrijd hier in De Kuip kunnen bijwonen.’

Mario Been sluit zich aan bij de woorden van Gudde: ‘Een finale hoort wat ons betreft in één wedstrijd gespeeld te worden en daar ging onze voorkeur ook naar uit. Maar nu de KNVB heeft beslist dat het eenmalig anders moet, gaan we dat gewoon doen’, zegt de Feyenoord-trainer.

'De KNVB is altijd voorstander geweest van één finale, maar sluit de ogen ook niet voor de maatschappelijke realiteit. Natuurlijk is Feyenoord teleurgesteld - het is te prijzen dat de club, net als de andere betrokkenen, heeft ingestemd met het besluit', aldus KNVB-directeur bedrijfsvoering Bert van Oostveen. De KNVB benadrukt dat het besluit zeker niet impliceert dat de finale in de toekomst altijd over twee wedstrijden gespeeld wordt. Na afloop van beide wedstrijden zal de hele gang van zaken met alle betrokken partijen worden geëvalueerd. De KNVB neemt daarna een besluit over de opzet van de KNVB bekerfinale in de toekomst.

De KNVB heeft in overleg met de clubs bepaald dat Feyenoord op zondag 25 april om 18.00 uur eerst in de Amsterdamse Arena aantreedt, terwijl op 6 mei in de Rotterdamse Kuip op hetzelfde tijdstip voor de return wordt afgetrapt. Gespeeld wordt volgens het Europa Cupsysteem en beide duels vinden plaats zonder uitsupporters. Per wedstrijd zullen 8.000 kaarten naar de KNVB gaan. Eventuele gele kaarten die spelers van beide teams tot nog toe in het bekertoernooi hadden verzameld, zullen worden weggestreept, zodat de teams met een schone lei aan de finale-in-tweeën kunnen beginnen.

Feyenoord zal op deze plek zo snel mogelijk berichten over de kaartverkoop voor de wedstrijd op 6 mei en de gevolgen voor supporters die al kaarten hadden aangeschaft
Even het bericht van de officiele site hier plaatsen.

Volgens mij wordt er echt heel erg overtrokken gereageerd. Ga eens na wanneer het echt fout is gegaan? Alleen in 2005 toch? En Beverwijk, maar dat telt niet mee omdat er toen niet eens tegen elkaar gespeeld werd. Die uitsupporters-straf was er toch alleen omdat er spreekkoren waren? Ik doe nooit aan spreekkoren, maar daar gaat toch niemand dood van? Ik vind het zwaar overdreven en ik denk dat als je het op 1 wedstrijd in de Kuip had gehouden het helemaal goed was afgelopen.
pi_80345708
Eerst uit of thuis ?
pi_80345713
en ook nog eens eerst in de arena..
erg laf van feyenoord om niet vol te houden..
ik zeg boycotten en alsnog een lege kuip !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80345722
Gudde
knjb
020
van praag
henk kessler
aboutaleb
  donderdag 15 april 2010 @ 15:08:49 #6
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80345733
Vanavond demonstratie bij de kuip, ik ben erbij, helemaal uit Amsterdam
ga eens koffie halen
pi_80345760
Juist
pi_80345768
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef Calciumdude het volgende:
dan lachen ze in 020 nog harder dan ze nu al doen
  donderdag 15 april 2010 @ 15:09:54 #9
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80345779
Titel

Ik ben er vanavond ook bij
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_80345804
Laat ze de bombardementskanker krijgen met die beker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken of ik vanavond ga, heb geen zin in gezeik met ME enzo
Feyenoord Rotterdam
pi_80345827
Er zit nog bijna 2 weken tussen ook
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:11:16 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80345829
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Even het bericht van de officiele site hier plaatsen.

Volgens mij wordt er echt heel erg overtrokken gereageerd. Ga eens na wanneer het echt fout is gegaan? Alleen in 2005 toch? En Beverwijk, maar dat telt niet mee omdat er toen niet eens tegen elkaar gespeeld werd. Die uitsupporters-straf was er toch alleen omdat er spreekkoren waren? Ik doe nooit aan spreekkoren, maar daar gaat toch niemand dood van? Ik vind het zwaar overdreven en ik denk dat als je het op 1 wedstrijd in de Kuip had gehouden het helemaal goed was afgelopen.
Je hebt gelijk.
2000 light years from home
pi_80345869
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef Ritmo het volgende:
KNVB KNJB!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2010 15:35:03 ]
pi_80345879
De KNVB Bekerfinale wordt over twee duels gespeeld. Feyenoord zal zondag 25 april eerst in de Arena spelen en ontvangt Ajax op donderdag 6 mei in De Kuip. Beide duels vinden plaats zonder supporters van de bezoekende club. Dat is de uitkomst van een overleg met de KNVB, de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam en de directies van beide clubs, waarvoor Feyenoord donderdagmorgen werd uitgenodigd op het Rotterdamse Stadhuis. Deze uitnodiging was mede ingegeven door een interventie van de minister van Binnenlandse Zaken.

Jezus....minister van Binnenlandse Zaken zit ook al in het jodencomplot.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:12:49 #15
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80345887
Ik denk ook dat dit de kans op rellen alleen maar vergroot
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80345904
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Sinnie het volgende:
Vanavond zullen de eerste zijn denk ik.
pi_80345936
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef super-gabber het volgende:
Gudde
knjb
020
van praag
henk kessler
aboutaleb
Even voor de duidelijkheid: Aboutaleb is het dus totaal niet eens hiermee, en werd hier vanmorgen mee verrast juist toen hij een pakket veiligheidsmaatregelen wou prestenteren.
-
pi_80345959
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef patrickt37 het volgende:

Jezus....minister van Binnenlandse Zaken zit ook al in het jodencomplot.
Nee, dat is gewoon die Christenhond van een Hirsh Balin.
-
pi_80345987
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Sinnie het volgende:
Dat denk ik niet, niet rondom de wedstrijden zelf althans. Opzich een verstandige oplossing, maar ik ben geen Feyenoordsupporter om verstandig te komen doen. De finale is 1 wedstrijd, wij loten thuis, geen uitsupporters. Simpel.
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 15:15:33 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80345997
Leuk, een lege kuip met een beetje pech met de tweede wedstriijd.
Ja, ik ben Feijenoorder, maar ook realistisch.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80345999
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Vanavond demonstratie bij de kuip, ik ben erbij, helemaal uit Amsterdam
Ik zit te denken om ook te gaan vanuit amsterdam maar moet eigenlijk werken...
  donderdag 15 april 2010 @ 15:15:51 #22
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80346017
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon die Christenhond van een Hirsh Balin.
Ernst Maurits Henricus Hirsch Ballin (Amsterdam, 15 december 1950)

zegt mij genoeg hoor.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_80346018
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Aboutaleb is het dus totaal niet eens hiermee, en werd hier vanmorgen mee verrast juist toen hij een pakket veiligheidsmaatregelen wou prestenteren.
Mja, hij had ze in eerst instantie al thuis moeten laten.
Feyenoord Rotterdam
pi_80346472
pi_80346539
quote:
Maatschappelijke onvrede over de hoge politiekosten bij de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax is de hoofdreden voor het spelen van de titelstrijd over twee duels. Dat maakte KNVB-directeur Henk Kesler donderdag bekend.

Minister Hirsch Ballin van Binnenlandse Zaken heeft zowel de KNVB als de gemeente Rotterdam gewezen op de te hoge kosten in tijden van bezuinigingen. "Het zou een megaoperatie worden voor de politie. De kosten die daarmee gepaard gaan, zorgen voor te veel maatschappelijke onrust'', verklaarde Kesler.

De bekerfinale zou op zondag 25 april in de Rotterdamse Kuip worden gespeeld. De KNVB heeft nu besloten dat de eerste wedstrijd op diezelfde datum in Amsterdam zal plaatsvinden. Het tijdstip blijft 14:00 uur. Het tweede duel wordt op donderdag 6 mei gespeeld in Rotterdam-Zuid.
Wat een kutrede. Alsof je nu geen politie nodig hebt.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:30:16 #26
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80346557
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef Calciumdude het volgende:
Eerst uit lijkt me juist nog het beste in dat geval.
Mocht er eventuele verlenging komen
pi_80346606
Feyenoord flink benadeeld zo
pi_80346664
Gaat ook leuk worden als Ajax die beker in ontvangst neemt in de Kuip met alleen Feyenoord-supporters.
-
pi_80346668
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef ursel het volgende:

[..]

Verlies je de eerste wedstrijd met 4-0 dan komt er geen hond bij de volgende wedstrijd.
pi_80346825
Wat gebeurd er nu met de reeds verkochte kaartjes ?
Ik heb mijn kaart gerkocht in de veronderstelling dat er één finale zou zijn .

Je kan als vekopende partij toch niet zomaar de afspraken veranderen?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_80346891
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef ursel het volgende:

[..]

die drogrede snap ik dus niet ,
want elk doelpunt van ajax wat in die verlenging valt telt dan weer dubbel he ...
heb dat nooit als voordeel gezien..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 15 april 2010 @ 15:37:57 #32
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80346896
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Verlies je de eerste wedstrijd met 4-0 dan komt er geen hond bij de volgende wedstrijd.
Dan moet je zorgen dat je niet met 4-0 verliest. Lijkt me logisch toch
pi_80346974
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

feyenoord en playoffs gaan gewoon niet samen ..
en dit is nu een soort playoff geworden
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80347184

Nu wordt het nog mooier allemaal: Aboutaleb had alles voor elkaar en de kosten die Rotterdam nu moet maken zijn even hoog als bij 1 wedstrijd.

KNVB.
-
pi_80347291
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:45 schreef Ritmo het volgende:

Nu wordt het nog mooier allemaal: Aboutaleb had alles voor elkaar en de kosten die Rotterdam nu moet maken zijn even hoog als bij 1 wedstrijd.

KNVB.
Waren die hoge kosten niet het enige argument van Kesler? Dat is dan nu mooi onderuit gehaald, ik zeg: alsnog 1 wedstrijd
pi_80347391
Gele kaarten weggestreept.

Welke spelers van Feyenoord en Ajax stonden op scherp?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_80347998
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:51 schreef UltraR het volgende:
Gele kaarten weggestreept.

Welke spelers van Feyenoord en Ajax stonden op scherp?
lekker boeiend ook..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80348078
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

lekker boeiend ook..
Yep, want als 1 van de 2 ploegen een boel spelers op scherp had staan wordt die ploeg dus sterk bevoordeeld hierdoor.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  donderdag 15 april 2010 @ 16:16:26 #39
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80348260
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef UltraR het volgende:

[..]

Yep, want als 1 van de 2 ploegen een boel spelers op scherp had staan wordt die ploeg dus sterk bevoordeeld hierdoor.
Zit er nou niet mee in je maag. Benadeeld worden wij toch.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_80348267
nee hoor want een gewone bekerfinale is dat ook niet aan de orde..
ze hebben de beker zojuist tot dezelfde hoogte gebracht als die fruitschaal aan het begin vh seizoen ..

zou mooi zijn als we als feyenoord supporters een statement maken en gewoon niet gaan..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 15 april 2010 @ 16:17:22 #41
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80348304
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef UltraR het volgende:

[..]

jij hoopt zeker dat er meer spelers van ajax op scherp stonden zodat je weer lekker kan bashen?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 15 april 2010 @ 16:23:45 #42
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80348536
Het risico is hoger, de kosten blijven hetzelfde. Ik zeg KNVB
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80349400
Mogelijk ook strijd om JC Schaal over twee duels
15/04/2010 16:41

Mochten Ajax en Feyenoord elkaar later dit jaar treffen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal dan zal deze finale waarschijnlijk net als de bekerfinale van dit seizoen ook niet over één wedstrijd gespeeld worden.

'We willen niet op de muziek vooruit lopen, maar met de bekerfinale in ons achterhoofd lijkt het spelen van één duel niet het ideale scenario', zegt een woordvoerder van de KNVB tegen Voetbal International.

Normaliter wordt de finale om de Johan Cruijff Schaal, een duel tussen de landskampioen en de bekerwinnaar, gespeeld over één wedstrijd in de Amsterdam Arena. Een ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord is reëel aangezien beide clubs elkaar ontmoeten in de dubbele bekerfinale en Ajax nog nadrukkelijk in de race is voor de landstitel.

De strijd om de Nederlandse Super Cup staat voor komend seizoen vooralsnog gepland op zaterdag 31 juli in de Amsterdam Arena.
-
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 16:46:49 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80349433
Geen reet aan zo.
Jammer hoor.
Er is NIETS gebeurd behalve wat gebral op internet. Maar tot en met de minister van binnenlandse zaken aan toe wordt er gezanikt over die finale. Wat een opgeklopt achterlijk gedoe.

En ja tuurlijk heeft de ploeg met een begroting die 27 miljoen euro groter is (=70% hoger dan de begroting van Feyenoord), de meeste kans op de winst over twee wedstrijden. Juist één wedstrijd, waarbij de kans op een verrassing groter is, en waarbij de spelers beseffen dat álles van die 90 minuten en een evt verlenging afhangt en zich daarop leeg kunnen knokken, heeft zoveel charme. Dat is nu onderuitgeschoffeld door paniekvoetbal. Of misschien wel door lobbywerk van ajax hoor. Dat hebben ze dan goed gedaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80349467
Maar dan mogen we volgend jaar ook een bekerfinale over 2 wedstrijden verwachten, of veranderd de KNVB de regels dan maar weer even snel terug?
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 15 april 2010 @ 16:48:27 #46
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80349493
Ik zie het al voor me, Ajax pakt de beker in een volle Kuip omdat ze thuis van Feyenoord hadden gewonnen. Als dat niet garant staat voor rellen dan weet ik het ook niet meer
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80349560
Hadden we vorig jaar maar 2 wedstrijden. Dan had Twente ook niet van Heerenveen verloren
pi_80349604
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef Gert het volgende:
Of misschien wel door lobbywerk van ajax hoor. Dat hebben ze dan goed gedaan.
Alsof de bekerwinst nog maar enige glans heeft nu
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 15 april 2010 @ 16:53:30 #49
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80349698
Die fruitschaal moeten ze nou wel in 2 wedstrijden spelen want anders breekt de pleuris helemaal uit.

Het is toch wat, speel je een knock-out toernooi met als finale 2 wedstrijden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 15 april 2010 @ 16:57:17 #50
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80349831
Feyenoord moet gewoon niet akkoord gaan om te spelen, en vasthouden aan de vastgestelde regels. 1 finale in de Kuip zonder uit-publiek des noods. En anders steken ze die beker maar in hun kanaal, en zondag met dubbele cijfers verliezen van Twente.

Complete minachting voor de supporters die dagen in de rij hebben gelegen voor een kaartje. De supporters waar het de KNVB zo gezegd altijd om te doen is.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_80350008
nog leuker scenario ..
de beker word gewonnen op basis van uitgescoord doelpunt bij 2x gelijke stand ..
how about degradatie van dat kleine beetje history wat is opgebouwd..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_80350250
Ik heb er dus echt totaal geen zin meer in, kan mij het allemaal schelen wat ze nou nog doen. Ik zou inderdaad niet op komen dagen bij heel die wedstrijd.
  donderdag 15 april 2010 @ 17:11:15 #53
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80350362
Als Feyenoord nog zondag wint dan is de zwarte week wat mij betreft wel zo'n beetje compleet
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80350479
Doet me pijn als Feyenoorder, maar ik ben op deze manier toch ook wel voor verliespartijtje met een nulletje of 30 zondag.
pi_80350507
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:11 schreef Sinnie het volgende:
Als Feyenoord nog zondag wint dan is de zwarte week wat mij betreft wel zo'n beetje compleet
Zul je idd zien ja, dat ze opeens wel goed gaan spelen.
Dan wel winnen, maar dan verliezen die kneuzen met 4-0 in de Arena. De dubbel netjes bij Ajax in de handjes gelegd met een kusje op hun kont erbij.

Of allebei winnen, of allebei verliezen.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 17:20:51 #56
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80350668
quote:
‘Er is geen sprake van. Onbespreekbaar.’

aldus KNVB--directeur Henk Kesler op 29 maart jl over het spelen van twee bekerfinales.
quote:
‘Het lijkt me niet dat de spelregels tijdens het toernooi veranderd moeten worden. Ik heb inmiddels van de gemeente Amsterdam en Rotterdam begrepen dat een dergelijk verzoek niet zal worden ingediend.'

aldus Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon op 7 april jl over het spelen van twee bekerfinales.
quote:
'Wij tornen niet aan de reglementen. Alleen als beide clubs zouden verzoeken de finale over twee wedstrijden te spelen wordt het anders, dan kunnen we zonder problemen een midweekse wedstrijd plus een weekendduel organiseren. Maar dat is hier niet het geval. Feyenoord houdt vast aan één wedstrijd en de KNVB simpelweg aan de reglementen. Ik begrijp best dat Ajax een finale over twee wedstrijden wil. Dan maken ze sportief gezien veel meer kans tegen Feyenoord. Als Ajax het er niet mee eens is, dan is dat maar zo en sturen ze maar geen supporters naar De Kuip. Maar ik neem aan dat ook Ajax uiteindelijk alles op een goede manier wil regelen voor 25 april.'

aldus KNVB-directeur Henk Kesler op 7 april jl over het spelen van twee bekerfinales.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_80352202
Het zou Been sieren als ie zondag de complete A1 opstelde.
Als de KNVB toch pro-competitievervalsing is....
-
pi_80352211
quote:
Verrekte hamstring Vlaar

Ron Vlaar heeft gisteren, in de competitiewedstrijd van Feyenoord tegen Sparta, een verrekte hamstring opgelopen. Dit meldt Feyenoord op haar website.

Pas komend weekeinde kan de medische staf van de Rotterdamse club bepalen hoe groot de schade bij de verdediger is. Het is daarom onzeker of hij komende zondag in actie kan komen in de wedstrijd tegen FC Twente.
-
pi_80352814
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:08 schreef Ritmo het volgende:
Het zou Been sieren als ie zondag de complete A1 opstelde.
Als de KNVB toch pro-competitievervalsing is....
als Feyenoord zondag wint en juicht , ben ik geen Feyenoord supporter meer.
pi_80352897
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet er gewoon boven blijven staan. Als we zondag winnen, mooi. Verliezen we? Dan hoeven we een keer niet saggo te zijn
  donderdag 15 april 2010 @ 18:31:42 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80353115
Dus...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80353370
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Happel het volgende:
Dus...
Een tvp plaatsen mag tegenwoordig weer? Hoort dat bij het zogenaamde nieuwe beleid?
pi_80353405
quote:
ze kunnen nog geen eens een bekerfinale organiseren, laat staan een wk
  donderdag 15 april 2010 @ 18:40:07 #65
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_80353434
quote:

[..]

misschien zijn ze dan beter af zonder jou
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_80353451
Wie gaan er vanaaf 20.00 dwaasgebouw?
pi_80353607
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:40 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik ben er bijna, zit nu in metro
pi_80353815
quote:
Het was wel de bedoeling dat we zouden gaan. Maar ik ben inmiddels een beetje afgekoeld en over mijn eerste emoties heen.
De hele finale kan me eigenlijk nog weinig schelen.
pi_80353834
Ik ga niet, weer 3 kwartier reizen en het helpt waarschijnlijk toch niet.
quote:
Als het WK niet doorgaat kunnen wij voorlopig nog in De Kuip blijven voetballen
pi_80353837
quote:
dwaasgebouw?
pi_80353885
quote:

[..]

Waar is dat Schoen-topic heen
'And I called your name,
pi_80353989
de tering met de knvb.

Door dat achterlijke gedraai van die joden en de knvb is zo gekomen. En die knvb met hun neutrale vakken. Hadden gewoon alles eerlijk moeten verdelen, kut bobo's. En die stinkjoden met hun 7700 kaarten, de rest niet aan ons willen geven, en dan semi stiekem toch nog bussen inladen met joden en vak 410 kinders

Het zal mij verbazen als ik uberhaupt de tv aan zet om het te kijken, laat staan de kroeg in te gaan.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  Moderator donderdag 15 april 2010 @ 19:08:26 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80354282
Je kunt echt merken dat het bij iedereen respect afdwingt dat het Feyenoord-bestuur ruggengraat toont.

Aan de andere kant: het is eigenlijk ook niet meer dan logisch natuurlijk, dat je je sportieve belangen niet verkwanselt en je ineens een extra uitwedstrijd door de strot laat douwen.

O wacht..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_80354381
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:52 schreef Ruud het volgende:
Ik ga niet, weer 3 kwartier reizen en het helpt waarschijnlijk toch niet.
[..]

Als het WK niet doorgaat kunnen wij voorlopig nog in De Kuip blijven voetballen
pi_80354516
Wat zijn jullie toch intens zielig.
- AFCA -
pi_80354563
Ik vraag me af wat al die supporters bij het Maasgebouw gaan doen. Wellicht is er niemand van het bestuur aanwezig.
pi_80354705
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af wat al die supporters bij het Maasgebouw gaan doen. Wellicht is er niemand van het bestuur aanwezig.
Je was het zelf ook van plan
pi_80354746
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef Gert het volgende:
Geen reet aan zo.
Jammer hoor.
Er is NIETS gebeurd behalve wat gebral op internet. Maar tot en met de minister van binnenlandse zaken aan toe wordt er gezanikt over die finale. Wat een opgeklopt achterlijk gedoe.

En ja tuurlijk heeft de ploeg met een begroting die 27 miljoen euro groter is (=70% hoger dan de begroting van Feyenoord), de meeste kans op de winst over twee wedstrijden. Juist één wedstrijd, waarbij de kans op een verrassing groter is, en waarbij de spelers beseffen dat álles van die 90 minuten en een evt verlenging afhangt en zich daarop leeg kunnen knokken, heeft zoveel charme. Dat is nu onderuitgeschoffeld door paniekvoetbal. Of misschien wel door lobbywerk van ajax hoor. Dat hebben ze dan goed gedaan.
Dat stoort me nog het meeste. Er is gvd NIKS gebeurd! Alleen wat plaatjes verschenen met daarop het bombardement van Rotterdam. Als we om plaatjes op het internet onze hele wetgeving en beleid gaan bepalen dan is het einde zoek. Vervolgens mag Johan Derksen als totaal ondeskundig man nog even olie op het vuur gooien, en kan het hele land met een beschuldigend vingertje wijzen naar de supporters.

Terwijl die supporters niks hebben uitgevreten..

Maarja de mannen van afca.nl hebben in ieder geval hun zin, met hun fake-berichten dat ze 500 neutrale kaarten bezitten. Die jongens kunnen veilig in amsterdam blijven.

Tyfus beker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 15-04-2010 19:36:15 ]
#12 is not for sale!
pi_80354810
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Je was het zelf ook van plan
Juist, maar zoals ik al zei. Toen ik het hoorde was mijn eerste emotie om er ook heen te gaan. Maar toen ik er wat langer over nadacht leek het me eigenlijk een nutteloos idee. 2x 1,5 uur in de auto zitten en er is waarschijnlijk niemand die je te woord staat.

Je hebt de KNVB het meest te pakken als je gewoon met 50.000 man de finale boycot. Leuk beeld voor het buitenland zo'n leeg stadion.
  donderdag 15 april 2010 @ 19:26:33 #80
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80354899
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Juist, maar zoals ik al zei. Toen ik het hoorde was mijn eerste emotie om er ook heen te gaan. Maar toen ik er wat langer over nadacht leek het me eigenlijk een nutteloos idee. 2x 1,5 uur in de auto zitten en er is waarschijnlijk niemand die je te woord staat.

Je hebt de KNVB het meest te pakken als je gewoon met 50.000 man de finale boycot. Leuk beeld voor het buitenland zo'n leeg stadion.
Ik heb er ook geen zin in, ik heb mijn portie Feyenoord wel weer gehad voor een tijdje.

Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80354967
quote:
Ik twijfel ook nog of ik ga, de lol is er totaal vanaf.
pi_80355014
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:28 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog of ik ga, de lol is er totaal vanaf.
Eigenlijk zou iedereen er aan moeten twijfelen. Maar je krijgt het toch nooit zo ver dat niemand gaat.
Misschien een idee om de eerste 12 minuten de tribunes leeg te houden als protest.
pi_80355083
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Eigenlijk zou iedereen er aan moeten twijfelen. Maar je krijgt het toch nooit zo ver dat niemand gaat.
Misschien een idee om de eerste 12 minuten de tribunes leeg te houden als protest.
Slecht idee. Als het zover is heeft Feyenoord de steun 90 minuten nodig.
pi_80355099
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo achterlijk als een stille tocht.
De KNVB zal het zien en zeggen: 'oh, ok'.

Mooiste is de KNVB zoveel mogelijk te schaden en voor lul te zetten. 2 keer een leeg stadion zou prachtig zijn.
-
pi_80355128
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo achterlijk als een stille tocht.
De KNVB zal zeggen: 'ok'. Mooiste is de KNVB zoveel mogelijk te schaden en voor lul te zetten. 2 keer een leeg stadion zou prachtig zijn.
Ja dat zou het mooiste zijn maar dat gaat je nooit lukken.
pi_80355153
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:31 schreef Ruud het volgende:

[..]

Slecht idee. Als het zover is heeft Feyenoord de steun 90 minuten nodig.
Feyenoord gaat de beker toch niet pakken. Er wordt alles aan gedaan om Ajax weer een succesje te geven na al die magere jaren.
pi_80355160
Parool jodenkrant.
-
pi_80355190
Het allermooiste zou zijn als de spelers met elkaar afspreken dat ze de aftrap nemen en daarna niks meer doen. 2 keer 0-0 en in de penaltyreeks steeds de 2e ring inschieten.
pi_80355215
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:33 schreef Ritmo het volgende:
Parool jodenkrant.
AD Kakkerlakkenkrant
pi_80355232
Hulde aan de man die Rotterdam op de kaart gaat zetten!
Ik zeg alleen nog de Tour op het laatste moment aflasten en je hebt het helemaal voor elkaar.
Wat een nietszeggend bestuurder is die Abouteleb zeg..

#12 is not for sale!
pi_80355242
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Het allermooiste zou zijn als de spelers met elkaar afspreken dat ze de aftrap nemen en daarna niks meer doen. 2 keer 0-0 en in de penaltyreeks steeds de 2e ring inschieten.
Wedden dat zo'n smerige jood het dan toch flikt om in de laatste minuut er een in te schieten. Ik zie Vertonghen er wel voor aan.
pi_80355268
quote:

[..]

want het buitenland wacht massaal op deze wedstrijd
pi_80355313
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef Haringkop het volgende:
Hulde aan de man die Rotterdam op de kaart gaat zetten!
Ik zeg alleen nog de Tour op het laatste moment aflasten en je hebt het helemaal voor elkaar.
Wat een nietszeggend bestuurder is die Abouteleb zeg..

[ afbeelding ]
. .
-
pi_80355318
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

want het buitenland wacht massaal op deze wedstrijd
Gast, jij bent echt te dom voor woorden.
Als het hele stadion leeg is tijdens een bekerfinale dan komt dat echt wel te oren in het buitenland.
pi_80355334

Verder heb ik er nauwelijks woorden voor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80355376
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast, jij bent echt te dom voor woorden.
Als het hele stadion leeg is tijdens een bekerfinale dan komt dat echt wel te oren in het buitenland.
oja berichtten op cnn etc boeit niemand ook het maar een reet, bovendien dat gebeurt never dat het stadion leeg blijft.
pi_80355421
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

oja berichtten op cnn etc boeit niemand ook het maar een reet, bovendien dat gebeurt never dat het stadion leeg blijft.
Wat jij wil
pi_80355463
quote:

[..]

Voor mij is het maar 20 min met de metro, nu eerst even bij mac eten
pi_80355519
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de UEFA en FIFA het wel te zien krijgen, het is totaal niet belangrijk dat een of andere boerenfamilie in Ierland het weet.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 15 april 2010 @ 19:47:30 #100
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80355783
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef MB23 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de UEFA en FIFA het wel te zien krijgen, het is totaal niet belangrijk dat een of andere boerenfamilie in Ierland het weet.
De UEFA en de FIFA zijn alleen bezig met grote kutclubs als real madrid.Die geven geen kk om Nederland
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_80355833
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef MB23 het volgende:

[..]

En dan? Die lui gaan echt niet ingrijpen om de bekeropzet te redden in Nederland oid.
pi_80355847
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

De UEFA en de FIFA zijn alleen bezig met grote kutclubs als real madrid.Die geven geen kk om Nederland
Iets met WK, 2018 en organiseren
  donderdag 15 april 2010 @ 19:49:55 #103
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80355911
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Iets met WK, 2018 en organiseren
Misschien, maar je weet toch hoe de uefa en fifa de grote clubs als prioriteit beschouwen?
LUHG
pi_80356181
Haha met Abouteleb een WK organiseren. Zie je het voor je Duitsland-Engeland in Rotterdam?

Je slaat als land gewoon een flater. Een cupfinale hoort over een wedstrijd te gaan. Aboutaleb had hier een mooie prestige strijd van kunnen maken. Een finale organiseren zonder problemen en met veel supporters..
Maar wij zitten inmiddels opgescheept met 2 bekerfinales, dankzij Kesler en Aboutaleb.
#12 is not for sale!
pi_80356269
Ik vind dat Aboutaleb niks te verwijten valt, wat hij ook besloten zou hebben, het zou fout zijn geweest.
pi_80356578
Als politiekosten het probleem zijn, hoef je nooit meer iets te organiseren in Rotterdam..

Verder met goed organisatorisch - en logistiek beleid had voor minder gekund. Desnoods pleur het hele gebied rondom de Kuip vol met zeecontainers.
#12 is not for sale!
pi_80356835
Zo'n 1000 man hier ongeveer, het is vooral gezellig

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2010 20:12:08 ]
pi_80357039
quote:
Feyenoordsupporters protesteren bij De Kuip
ROTTERDAM - Bij het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip zijn donderdagavond Feyenoordsupporters bijeengekomen om te protesteren tegen het feit dat de bekerfinale tegen Ajax in twee duels wordt afgewerkt. Het zijn naar schatting enkele honderden betogers.

Politie bij De Kuip tijdens een eerdere wedstijd van Ajax tegen Feyenoord. De supporters hebben spandoeken opgehangen met leuzen tegen de tweedeling van de finale, zoals ''Finale zonder charme'' en ''RIP Beker''. De politie is aanwezig, maar er is geen sprake van een grimmige sfeer.
-
pi_80357120
TYFUS KNVB
pi_80357619
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:06 schreef Haringkop het volgende:
Als politiekosten het probleem zijn, hoef je nooit meer iets te organiseren in Rotterdam..

Verder met goed organisatorisch - en logistiek beleid had voor minder gekund. Desnoods pleur het hele gebied rondom de Kuip vol met zeecontainers.
1 miljoen zou het kosten om de wedstrijd te houden.
350.000 nu het verdeeld is over 2 wedstrijden.

En bij een WK zou het het heel anders zijn gegaan, dan zou er ook veel meer tijd zijn geweest om veiligheids maatregelen te treffen. Die maatregelen zouden dan ook voor meerdere wedstrijden gelden, dus wordt dat goedkoper.
Leaf
pi_80358217
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

1 miljoen zou het kosten om de wedstrijd te houden.
350.000 nu het verdeeld is over 2 wedstrijden.

En bij een WK zou het het heel anders zijn gegaan, dan zou er ook veel meer tijd zijn geweest om veiligheids maatregelen te treffen. Die maatregelen zouden dan ook voor meerdere wedstrijden gelden, dus wordt dat goedkoper.
350.000 tot wij op internet gaan zeggen dat we minimaal 1.500 kaarten voor ajaxvakken tot onze beschikking hebben...

Bij een WK is het risico veel groter. Supporters lopen door elkaar en zijn verspreid over een gehele stad. Dat kost veel meer moeite omdat onder controle te houden. Nu zouden de ajaxsupporters allemaal gecontroleerd met een combi-trein komen. Daarop kan je veel eenvoudiger controle uitoefenen.

Daarnaast blijft de grootste kostenpost het inzetten van man-uren, ook bij een WK. Nee, Nederland slaat gewoon een flater dat ze niet eens een bekerfinale kunnen organiseren. Dan hoef je niet eens te beginnen aan wedstrijd Duitsland-Engeland.
#12 is not for sale!
pi_80358347
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Haringkop het volgende:
Dan hoef je niet eens te beginnen aan wedstrijd Duitsland-Engeland.
Wat is er nou leuker dan toe te kijken terwijl dat domme, lelijke Engelse tuig met die nare, gierige, schreeuwerige pleurismoffen loopt te matten?
pi_80358449
Ik ben er niet op tegen

Trouwens voor 300.000 je kansen voor het organiseren van een WK terugbrengen naar nul, je moet maar durven..
#12 is not for sale!
pi_80358629
Fuck ik ben weg hier loopt een beetje uit de hand hier. Dat heb je ervan als die JodenME even komt matten
pi_80358670
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck ik ben weg hier loopt een beetje uit de hand hier. Dat heb je ervan als die JodenME even komt matten
Nee nee, blijf nog even. Wie moet ons dan op de hoogte houden?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 20:53:56 #116
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80358734
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zal vast wel iets aan vooraf gegaan zijn....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80358795
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Ruud het volgende:

[..]

Nee nee, blijf nog even. Wie moet ons dan op de hoogte houden?
Nee ik vind dat eng ben een schijterd hoor
ok op een afstandje, moet me broertje in de gaten houden
pi_80359050
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Haringkop het volgende:

[..]

350.000 tot wij op internet gaan zeggen dat we minimaal 1.500 kaarten voor ajaxvakken tot onze beschikking hebben...

Bij een WK is het risico veel groter. Supporters lopen door elkaar en zijn verspreid over een gehele stad. Dat kost veel meer moeite omdat onder controle te houden. Nu zouden de ajaxsupporters allemaal gecontroleerd met een combi-trein komen. Daarop kan je veel eenvoudiger controle uitoefenen.

Daarnaast blijft de grootste kostenpost het inzetten van man-uren, ook bij een WK. Nee, Nederland slaat gewoon een flater dat ze niet eens een bekerfinale kunnen organiseren. Dan hoef je niet eens te beginnen aan wedstrijd Duitsland-Engeland.
Indrukwekkend hoor die uitgebreide analyse van hoe een WK en een bekerfinale worden georganiseerd.

Alleen jammer dat je er niet bij stil hebt gestaan dat een WK of EK jaren van voorbereiding heeft. Deze bekerfinale niet. Natuurlijk speelt het ook mee dat het, relatief gezien, vele malen goedkoper is om een stadion voor meerdere wedstrijden te beveiligen dan voor 1 wedstrijd.
Bij de afgelopen toernooien hadden ze ook een groot gebied rond de stadions compleet afgesloten dus zou niet weten waarom dat niet kan in Nederland.
Leaf
pi_80359061
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is er nou leuker dan toe te kijken terwijl dat domme, lelijke Engelse tuig met die nare, gierige, schreeuwerige pleurismoffen loopt te matten?
Engelse supporters

Ja ik weet alweer oud.. maar hij blijft leuk
'And I called your name,
pi_80359298
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Indrukwekkend hoor die uitgebreide analyse van hoe een WK en een bekerfinale worden georganiseerd.

Alleen jammer dat je er niet bij stil hebt gestaan dat een WK of EK jaren van voorbereiding heeft. Deze bekerfinale niet. Natuurlijk speelt het ook mee dat het, relatief gezien, vele malen goedkoper is om een stadion voor meerdere wedstrijden te beveiligen dan voor 1 wedstrijd.
Bij de afgelopen toernooien hadden ze ook een groot gebied rond de stadions compleet afgesloten dus zou niet weten waarom dat niet kan in Nederland.

Ja, en waarom zou je dan ook datzelfde niet kunnen doen tijdens een bekerfinale

Daarnaast heeft Rotterdam als sinds 1989 de bekerfinale georganiseerd en diverse Internationale finales. Hoe bedoel je geen jarenlange voorbereiding? De staat een indrukwekkende staat van dienst als het gaat om het organiseren van evenementen, met sportevenementen in het bijzonder.
#12 is not for sale!
pi_80359387
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zal vast wel iets aan vooraf gegaan zijn....
Nou dat heb ik dan gemist, waarom staat de me hier Er was niks aan de hand
pi_80359562
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Het is slechts een aanname van iemand die waarschijnlijk denkt dat alle voetbalsupporters hooligans zijn.
pi_80359574
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Voorzorg.. Na alles wat er gebeurd is de laatste tijd kan ik me inbeelden dat ze geen risico willen lopen met een groep demonstrerende feijenoordsupporters.
'And I called your name,
pi_80359633
Ik een hooligan daar ben ik te schijterig voor het was gezellig totdat de me kwam
pi_80359754
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Voorzorg.. Na alles wat er gebeurd is de laatste tijd kan ik me inbeelden dat ze geen risico willen lopen met een groep demonstrerende feijenoordsupporters.
Wat denken ze dan dat Feyenoorders gaan aanrichten? De eigen Kuip slopen? Willekeurige voorbijgangers aanvallen alsof ze agenten of Kesler zijn?
pi_80359782
quote:

[..]

Ze moeten zich niet zo aanstellen. Is gewoon weer burgertje pesten. Zit dat in hun opleiding ofzo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 21:14:40 #127
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80359815
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Ruud het volgende:

[..]

Het is slechts een aanname van iemand die waarschijnlijk denkt dat alle voetbalsupporters hooligans zijn.
Sure.
De ME zal niet snel charges uitvoeren.
Zeker niet nu alles onder een vergrootglas gehouden gaat worden daar.
  donderdag 15 april 2010 @ 21:14:43 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80359819
quote:

[..]

Niks voorzorg. Gewoon provoceren.
Elite
Tegen TTIP
pi_80359870
Zijn ze ook aan het ingrijpen/provoceren nu zonder aanleiding?

Dat zit ze in het bloed.. zowel in A'dam als in R'dam Zijn er geen rellen, dan maken ze ze zelf wel, anders staan ze ook zo voor lul met die wapenstokken.
'And I called your name,
pi_80359920
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Sure.

De ME stond een keer supporters uit te lachen toen Feyenoord verloren had, op het clubhuis waar veel Feyenoorders een biertje drinken. Ik wil niets goedpraten, maar de ME gaat zeker niet altijd vrijuit.
pi_80359943
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Niks voorzorg. Gewoon provoceren.
Idd!!!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 21:18:59 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80360017
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Ruud het volgende:

[..]

De ME stond een keer supporters uit te lachen toen Feyenoord verloren had, op het clubhuis waar veel Feyenoorders een biertje drinken. Ik wil niets goedpraten, maar de ME gaat zeker niet altijd vrijuit.
Gaan ze ook absoluut niet.
Maar om meteen de schuld bij hun te leggen is ook niet eerlijk.
Net zo min om het natuurlijk meteen bij de aanwezige Feijenoorders te leggen.
pi_80360021
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Zijn ze ook aan het ingrijpen/provoceren nu zonder aanleiding?

Dat zit ze in het bloed.. zowel in A'dam als in R'dam Zijn er geen rellen, dan maken ze ze zelf wel, anders staan ze ook zo voor lul met die wapenstokken.
Ja dat doen ze altijd. Je kan me niet vertellen dat een zwangere vrouw in staat is tot rellen. Nee maar wel een klap krijgen van de me! ( dit gebeurde bij mijn vriendin, paar jaar geleden)
pi_80360091
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:17 schreef Ruud het volgende:

[..]

Nope, ik heb het een keer meegemaakt een aantal jaar terug bij een grootschalig tentfeest ( ) in Pijnacker ( ) met Ali B ( ), ik zal niet te veel offtopic gaan maar dat was me een flink stuk uitlokking en onnodig geweld met honden en wapenstokken.

Maar iig, is het nu uit de hand aan het lopen in R'dam of niet?
'And I called your name,
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 15 april 2010 @ 21:22:21 #135
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80360186
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nope, ik heb het een keer meegemaakt een aantal jaar terug bij een grootschalig tentfeest ( ) in Pijnacker ( ) met Ali B ( ), ik zal niet te veel offtopic gaan maar dat was me een flink stuk uitlokking en onnodig geweld met honden en wapenstokken.

Maar iig, is het nu uit de hand aan het lopen in R'dam of niet?
Dat lag niet zo zeer aan de ME als wel aan de burgemeester die het nodig vond om veelste veel politie daarvoor op de been te brengen.
  donderdag 15 april 2010 @ 21:29:52 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80360677
Oh en dan nog zoiets. Begreep van een maatje dat de wedstrijd op donderdag 6 mei om 18:00 is? Moet ik nog vrij nemen ook. Kan er nog steeds niet over uit.

Irriteer me ook dood aan de Ajacieden, die het allemaal wel best vinden. Leuk al die gefrustreerde Feijenoordsupporters uitlachen, woei.
Elite
Tegen TTIP
pi_80360803
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Happel het volgende:
Oh en dan nog zoiets. Begreep van een maatje dat de wedstrijd op donderdag 6 mei om 18:00 is? Moet ik nog vrij nemen ook. Kan er nog steeds niet over uit.

Irriteer me ook dood aan de Ajacieden, die het allemaal wel best vinden. Leuk al die gefrustreerde Feijenoordsupporters uitlachen, woei.
Ga je nog kijken dan?
-
  donderdag 15 april 2010 @ 21:32:47 #138
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_80360854
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Happel het volgende:

Waarom op een donderdag, iedereen werkt etc.
pi_80360931
De media heeft het ook alweer opgepakt.

-
  donderdag 15 april 2010 @ 21:34:16 #140
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80360951
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Sure.
Wanneer is de laatste keer dat jij bij een wedstrijd bent geweest
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 15 april 2010 @ 21:34:30 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80360960
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga je nog kijken dan?
Van jou snap ik dat je het niet veel interesseert, teletekstsupporter dat je bent. Ik ben gewoon een supporter, die daar wel naar gaat kijken, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_80361078
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Van jou snap ik dat je het niet veel interesseert, teletekstsupporter dat je bent. Ik ben gewoon een supporter, die daar wel naar gaat kijken, ja.
Je moest eens weten hoe het me interesseert.

Veel plezier bij de anderhalf uur durende huldiging van Ajax.
-
pi_80361154
Charges uit voorzorg. Zolang er niks gebeurt is er geen reden om charges uit te voeren, want dan wéét je dat het los gaat. Nogal dubbel he, rellen uitlokken om rellen te voorkomen. Maargoed, elke voetbalsupporter is een hooligan. Had pas nog een heel gesprek met iemand die totaal niks om voetbal geeft, die was er heilig van overtuigd dat de supporters áltijd fout bezig zijn, de ME doet nooit iets zomaar, en nog meer onzin.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 15 april 2010 @ 21:40:21 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80361340
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe het me interesseert.
Ik zie het niet.

Ik zal er zeker wel met een heel ander gevoel staan, maar ik laat de kans niet schieten om mijn club gewoon aan te moedigen. Zeker als we het er de eerste wedstrijd goed vanaf brengen.
Elite
Tegen TTIP
pi_80361386
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Gaan ze ook absoluut niet.
Maar om meteen de schuld bij hun te leggen is ook niet eerlijk.
Net zo min om het natuurlijk meteen bij de aanwezige Feijenoorders te leggen.
Dan zijn we het daar over eens.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:20 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ali B op een tentfeest...
  donderdag 15 april 2010 @ 21:41:35 #146
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80361417
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef MB23 het volgende:
Charges uit voorzorg. Zolang er niks gebeurt is er geen reden om charges uit te voeren, want dan wéét je dat het los gaat. Nogal dubbel he, rellen uitlokken om rellen te voorkomen. Maargoed, elke voetbalsupporter is een hooligan. Had pas nog een heel gesprek met iemand die totaal niks om voetbal geeft, die was er heilig van overtuigd dat de supporters áltijd fout bezig zijn, de ME doet nooit iets zomaar, en nog meer onzin.
Wat een malloot, de echte hooligans zijn de M.E'ers. Een ieder die risico wedstrijden bezoekt kan dat beaamen. Utrecht - Ajax als perfect voorbeeld, ook Feyenoord-Twente dreigde uit de hand te lopen door die knuppels.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80361430
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zie het niet.

Ik zal er zeker wel met een heel ander gevoel staan, maar ik laat de kans niet schieten om mijn club gewoon aan te moedigen. Zeker als we het er de eerste wedstrijd goed vanaf brengen.
Aan te moedigen wanneer ze beginnen met een 4-0 achterstand?

Een finale hoort in 1 wedstrijd mét uit en thuis-supporters.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 21:44:59 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80361663
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Aan te moedigen wanneer ze beginnen met een 4-0 achterstand?
De wedstrijd is nog niet begonnen en iedereen gaat er al vanuit dat we dik verliezen daar. Hou toch op. Ja, ze spelen erg goed. Betekent dat meteen dat we geen kans hebben? Begin die joden nog te geloven ook, dat 'we' allemaal een minderwaardigheidscomplex hebben. Komop, hé.
quote:
Een finale hoort in 1 wedstrijd mét uit en thuis-supporters.
Tuurlijk hoort het dat, maar dat gebeurd niet. Gaat echt niet meer terug gedraaid worden nu.
Elite
Tegen TTIP
pi_80361976
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Happel het volgende:

[..]

De wedstrijd is nog niet begonnen en iedereen gaat er al vanuit dat we dik verliezen daar. Hou toch op. Ja, ze spelen erg goed. Betekent dat meteen dat we geen kans hebben? Begin die joden nog te geloven ook, dat 'we' allemaal een minderwaardigheidscomplex hebben. Komop, hé.
Raar he, na de afgelopen 4 edities?
quote:
Tuurlijk hoort het dat, maar dat gebeurd niet. Gaat echt niet meer terug gedraaid worden nu.
Klopt, maar de KNVB kun je enorm voor gek zetten als je straks 2 keer een volledig leeg stadion hebt. Maar dat zal helaas ook niet gebeuren.
-
pi_80362168
PSV uit was ook een verloren wedstrijd volgens velen.
Feyenoord Rotterdam
pi_80362243
Nee viel wel mee, ben richting huis, wat nou gebeurde. We stonden rustig bij de Kuip. Me stond verder op met busjes. Op een gegeven moment rennen een groep supporters naar die me busjes ( ik had het nog geen eens door) en de schijME reed weg richting Pathé de Kuip en daar stelde ze een linie op
  donderdag 15 april 2010 @ 21:58:54 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80362589
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Raar he, na de afgelopen 4 edities?
Zielig vooral.
Elite
Tegen TTIP
pi_80363687
Mwoah, als Ajax nou in een slechte vorm was en we daar vaak wonnen ok. Maar wees een beetje realistisch, in de Arena is momenteel elke Nederlandse club kansloos. En hoe lang geleden is het dat we in Amsterdam gewonnen hebben?

Enige hoop die je nog kunt hebben is dat het in de beker anders is, maar juist door die dubbele wedstrijd wordt het meer competitie-achtig.
-
pi_80363719
Ben het Happel eens.

Tuurlijk heeft de KNVB en wie dan ook allemaal deze bekerfinale onthoofd. Maar het is en blijft hoe dan ook een prijs. Als je nu ook ajax weet te verslaan in een tweeluik dan heb je echt de NL-beker met de meeste glans van de afgelopen 50 jaar.
#12 is not for sale!
pi_80364047
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nee viel wel mee, ben richting huis, wat nou gebeurde. We stonden rustig bij de Kuip. Me stond verder op met busjes. Op een gegeven moment rennen een groep supporters naar die me busjes ( ik had het nog geen eens door) en de schijME reed weg richting Pathé de Kuip en daar stelde ze een linie op
Toch vraag ik me nou af wat nou het nut is geweest van deze bijeenkomst. Je geeft de media alleen maar een podium om nog negatiever te schrijven. Dit had je ook wel van te voren kennen bedenken.
#12 is not for sale!
pi_80364247
Joepie, het komt straks in Hart van Nederland
pi_80364660
Nu dus
  donderdag 15 april 2010 @ 22:43:29 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80365333
Bedankt man.
pi_80365413
Hart van Nederland Dat is echt het ergste soort publiek. "Schaf dat hele voetbal maar af, niet van mijn belastingcenten!!!"
-
pi_80365458
Het ging echt nergens over. Alleen Kesler die zei: ja, ik ben ook niet gelukkig, maar dit was de enige oplossing!
En een shot van een ME'er die iemand slaat met z'n wapenstok
  donderdag 15 april 2010 @ 22:47:03 #161
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80365523
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Ben het Happel eens.

Tuurlijk heeft de KNVB en wie dan ook allemaal deze bekerfinale onthoofd. Maar het is en blijft hoe dan ook een prijs. Als je nu ook ajax weet te verslaan in een tweeluik dan heb je echt de NL-beker met de meeste glans van de afgelopen 50 jaar.
De beker had al de meeste glans van de afgelopen 50 jaar door in 1 wedstrijd in een sfeervolle Kuip Ajax op de knieeën te krijgen. De hele top 4 onderuit gehaald in de beker.

Nu wordt deze prijs ons gewoon ontnomen. Als je nou nog serieus denkt dat Feyenoord een kans maakt ben je niet goed bij je paasei. Feyenoord verliest uit bij Ajax met 3/4-0 en speelt alsnog in een halfleeg stadion de thuis-wedstrijd. Ajax houdt de beker omhoog in de Kuip, precies zoals de knjb het voor ogen had. Alleen het risico was te groot dat Feyenoord misschien zou winnen thuis.

En ik kan me hier echt op over winden: 'de grote winnaar was de échte fan', gaan ze een beetje voor iedereen bepalen wie een echte fan is of niet. Ik kan nu inderdaad de wedstrijd bezoeken maar ik ben er alles behalve blij mee. Vind het werkelijk waar walgelijk van de knvb en ik hoef die kutkoppe van hun echt niet op de tv te zien.

Is er nou minder politie nodig tijdens die twee wedstrijden? Dacht het niet, met Feyenoord-Ajax stond er ook een jood met een hond op elke vierkante meter. Stelletje $@#$E@#$#$#$#$#$#@$#$#@!
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80365867
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Sinnie het volgende:

[..]

De beker had al de meeste glans van de afgelopen 50 jaar door in 1 wedstrijd in een sfeervolle Kuip Ajax op de knieeën te krijgen. De hele top 4 onderuit gehaald in de beker.

Nu wordt deze prijs ons gewoon ontnomen. Als je nou nog serieus denkt dat Feyenoord een kans maakt ben je niet goed bij je paasei. Feyenoord verliest uit bij Ajax met 3/4-0 en speelt alsnog in een halfleeg stadion de thuis-wedstrijd. Ajax houdt de beker omhoog in de Kuip, precies zoals de knjb het voor ogen had. Alleen het risico was te groot dat Feyenoord misschien zou winnen thuis.

En ik kan me hier echt op over winden: 'de grote winnaar was de échte fan', gaan ze een beetje voor iedereen bepalen wie een echte fan is of niet. Ik kan nu inderdaad de wedstrijd bezoeken maar ik ben er alles behalve blij mee. Vind het werkelijk waar walgelijk van de knvb en ik hoef die kutkoppe van hun echt niet op de tv te zien.

Is er nou minder politie nodig tijdens die twee wedstrijden? Dacht het niet, met Feyenoord-Ajax stond er ook een jood met een hond op elke vierkante meter. Stelletje $@#$E@#$#$#$#$#$#@$#$#@!
Mensen die dit denken zijn echt elke realiteitszin verloren.
pi_80365933
En het ergste is nog wel dat ik dan weer een paar weken dat gezeik moet aanhoren van al die joodjes bij me op school enzo. Van die mensen die afgelopen zomer bij het optreden van U2 voor het eerst van hun leven in de arena zijn geweest.
  donderdag 15 april 2010 @ 22:55:14 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80365957
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
En het ergste is nog wel dat ik dan weer een paar weken dat gezeik moet aanhoren van al die joodjes bij me op school enzo. Van die mensen die afgelopen zomer bij het optreden van U2 voor het eerst van hun leven in de arena zijn geweest.
Daar heb je toch vuisten voor.
  donderdag 15 april 2010 @ 22:55:51 #165
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80365988
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mensen die dit denken zijn echt elke realiteitszin verloren.
Dat jij een plaat voor je kop hebt hoeft niet meteen te zeggen dat ik de 'realiteitszin' verloren heb.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80366051
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zijn de ergste idd. Zelfs door een goede vriendin van me waar heel de familie fanatiek Ajacied van is word ik na elke nederlaag van Feyenoord tegen Ajax plat-geSMSt, terwijl ze voetbal dom vindt en nog nooit in de Kuip of Arena is geweest.
-
pi_80366061
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Daar heb je toch vuisten voor.
Dat is waar ja

Nou ja, eerst maar afwachten, misschien valt het wel mee. Zijn ze heel miraculeus toch kampioen waardoor ze 6 mei beneveld door champagne en bier naar de Kuip komen zodat we toch nog die 4-0 uit de heenwedstrijd kunnen goedmaken met een 6-1 winst
pi_80366070
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Toch vraag ik me nou af wat nou het nut is geweest van deze bijeenkomst. Je geeft de media alleen maar een podium om nog negatiever te schrijven. Dit had je ook wel van te voren kennen bedenken.
Ach het was gezellig
  donderdag 15 april 2010 @ 22:58:30 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80366118
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat jij een plaat voor je kop hebt hoeft niet meteen te zeggen dat ik de 'realiteitszin' verloren heb.
"Ajax houdt de beker omhoog in de Kuip, precies zoals de knjb het voor ogen had."

Iemand die dat zegt, is inderdaad de realiteit een beetje uit het oog verloren. Alles is een groot complot, zet de alu-hoedjes maar vast op.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 22:59:48 #170
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80366173
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

"Ajax houdt de beker omhoog in de Kuip, precies zoals de knjb het voor ogen had."

Iemand die dat zegt, is inderdaad de realiteit een beetje uit het oog verloren. Alles is een groot complot, zet de alu-hoedjes maar vast op.
Gelukkig ben jij de enige uit de 50.000 supporters die zo denkt.

Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80366208
Sinnie, je moet idd niet te complot-achtig denken. Je hebt vaak goede opmerkingen, maar niet te paranoide worden.
-
pi_80366245
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef Happel het volgende:
zet de alu-hoedjes maar vast op.
pi_80366291
Pfff Geen Woorden Maar Daden toch..
Om ajax nou al die beker toe te schrijven. Geef ons niet veel kans, maar laat ze maar komen.

En thuis is het gewoon 'winnen of staken'
#12 is not for sale!
  donderdag 15 april 2010 @ 23:04:43 #174
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80366382
Ik denk ook niet complot-achtig, maar ben gewoon zó diep teleurgesteld. Weken naar uit gekeken, en het wordt gewoon uit handen gegeven door een paar malloten die nog bang zijn voor hun eigen schaduw.

De argumenten die ze gebruiken zijn gewoon om te janken. Probeer mij maar wijs te maken dat er nu minder politie nodig is. Om te beginnen waren er vandaag al meer dan genoeg mannen in het blauw aanwezig bij het maasgebouw, bij Feyenoord en bij Ajax zal dit alleen nog maar meer worden.

Het wordt me allemaal teveel
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 15 april 2010 @ 23:05:20 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80366408
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:59 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij de enige uit de 50.000 supporters die zo denkt.

Je mag me niet zo, hè.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 15 april 2010 @ 23:06:53 #176
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80366488
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Je mag me niet zo, hè.
Nee hoor, je bent een prima gozer. Alleen de keren dat we het met elkaar eens zijn is op 1 hand te tellen.

Vandaag is het ook een dag der frustratie, Feyenoord kan dit nog meer glans geven door ook nog van Twente te winnen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80366496
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:04 schreef Sinnie het volgende:
Ik denk ook niet complot-achtig, maar ben gewoon zó diep teleurgesteld. Weken naar uit gekeken, en het wordt gewoon uit handen gegeven door een paar malloten die nog bang zijn voor hun eigen schaduw.

De argumenten die ze gebruiken zijn gewoon om te janken. Probeer mij maar wijs te maken dat er nu minder politie nodig is. Om te beginnen waren er vandaag al meer dan genoeg mannen in het blauw aanwezig bij het maasgebouw, bij Feyenoord en bij Ajax zal dit alleen nog maar meer worden.

Het wordt me allemaal teveel
Iedereen is teleurgesteld en kwaad, zelfs bij Ajax.
-
  donderdag 15 april 2010 @ 23:07:57 #178
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_80366550
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zijn de ergste idd. Zelfs door een goede vriendin van me waar heel de familie fanatiek Ajacied van is word ik na elke nederlaag van Feyenoord tegen Ajax plat-geSMSt, terwijl ze voetbal dom vindt en nog nooit in de Kuip of Arena is geweest.
Die mensen ken ik ook . Die vrouw kent geen eens een speler opnoemen van die neusjes.
pi_80366656
Ach.. vanaf het eerste moment heb ik al geroepen dat de joden niet met 10.000 man zouden komen.
Had alleen verwacht dat ze meer naar een oplossing zouden gaan dat het uitvak vol, of 2.500 gasten mochten komen.

Over twee wedstrijden heb ik ook geen moment zien aankomen. Wat dat betreft kennen ze ook wel de tering genieten. Maar zou het toch zo verdomd zonde vinden als we na die mooie reeks er met z'n met de pet naar gooien.
#12 is not for sale!
  donderdag 15 april 2010 @ 23:14:11 #180
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80366847
Ik zag het ook totaal niet aankomen, dacht dat dat idee allang van de tafel was geveegd. Had er misschien nog wel op gerekent dat we zonder uit-supporters zouden spelen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80366899
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Iedereen is teleurgesteld en kwaad, zelfs bij Ajax.
Daar geloof ik geen tyfus van. Eerst al die bekerwedstrijd tussen jong ajax en jong Feyenoord die ze vakkundig om zeep hebben geholpen. En nu voortdurend onzin berichten op internet plaatsen om zo deze beslissing te sturen.
#12 is not for sale!
pi_80367072
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:07 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Die mensen ken ik ook . Die vrouw kent geen eens een speler opnoemen van die neusjes.
Nee hier ook, op kantoor heel het jaar niets gehoord, NIETS
nu ze op 1 punt staan en de bekerfinale zijn binnengestrompeld (Nec) hebben ze opeens een grote mond.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:39:09 #183
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80367824
Diep, dieptriest dit.

Het is een complete minachting naar de supporters.
Allereerst naar de supporters die dagen vrij hebben genomen om maar een kaartje te bemachtigen.
Of wat te denken van de supporters die helemaal niet kúnnen tijdens de geplande return op een doordeweekse dag. Van de Feyenoord-supporters zal minder dan 5% hier blij mee zijn, en zelfs van ajax zijn de meeste mensen het er niet mee eens, dus hoe bedenk je het in vredesnaam "de echte supporters zijn de winnaar".

Daarbij is het een doodsschop voor Feyenoord. We zitten in ongelooflijk zwaar weer met vrijwel geen uitzicht op positieve resultaten en dan wordt een laatste beetje hoop op een dergelijke wijze ontnomen: want laten we wel wezen, de kansen van ajax zijn door dit besluit gestegen van 40 tot 60% naar pakweg 90%. Niet alleen direct maar ook indirect heeft dit gevolgen (wordt nóg leuker shoppen). Wat te denken van het nieuwe stadion. Het organiseren van een WK komt hiermee wel héél erg onder druk te staan. Dit zou juist de basis vormen voor het bouwen van een nieuwe kuip, die in verband met aanleg van openbaar vervoer etc. juist weer de basis was voor een herstructurering van heel Zuid. Ondanks dat veel fans er nog niet weg van zijn, is het bestuur er van overtuigd dat het stadion noodzakelijk is om de club er bovenop te helpen.

De basis voor heel de besluiten zijn pure kulargumenten; een paar internethooligans, nergens op gebaseerde aannames, compleet verdraaide feiten.

Net nog van die lutsers op TV: nee, er is nu géén risico bij de kaartverkoop, omdat dit door de clubs zelf kan worden gedaan vanuit de bekende registers. Maar bij één wedstrijd was het onmogelijk om de kaartjes veilig te verkopen? Hoe bedoel je subjectieve informatieverstrekking.
Of die zogenaamde kostenbesparing voor politie/beveiliging. Ja ongetwijfeld, want die twee wedstrijden, supportersprotesten nu, én de protesten achteraf van de verliezende partij worden door de kat-z'n-kut beveiligd?
En nu kunnen er fijn 100.000 kaartjes worden verkocht in plaats van 25.000. Klopt helemaal, want beide wedstrijden zullen wel uitverkocht zijn, nadat de beker compleet verkracht is. Zeker de tweede wedstrijd zal druk bezocht worden als Feyenoord tegen en achterstand aankijkt.

Aboutaleb heeft compleet afgedaan als Burgemeester. Ondanks dat dit mogelijk niet zijn besluit was, heeft hij dus ook niet kunnen overtuigen dat dit veilig te regelen was. Na zijn overduidelijke falen bij de strandrellen, oudejaarsnacht, de gemeenteraardsverkiezingen en het verbieden van de Danceparade heeft hij nu dus in een jaar tijd Rotterdam compleet van de kaart geveegd als aantrekkelijke stad voor (jeugd)evenementen.

Steek die tyvusbeker maar ergens waar de zon nooit schijnt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_80367989
Hulde
Helemaal mee eens!

Laat alleen die plek waar de zon nooit schijnt dan wel de vitrine kast van Feyenoord wezen.
#12 is not for sale!
pi_80368040
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen tyfus van. Eerst al die bekerwedstrijd tussen jong ajax en jong Feyenoord die ze vakkundig om zeep hebben geholpen. En nu voortdurend onzin berichten op internet plaatsen om zo deze beslissing te sturen.
Dat is ook maar een specifieke groep. Wat vak 410-pubers en kneuzen van AFCA.nl
-
pi_80368304
Schijt Finale. Gewoon boycotten die zooi
  donderdag 15 april 2010 @ 23:55:31 #187
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80368418
Ik ga er ook niet naartoe. Wie bedoelen ze nou 'de echte supporters', zijn dat die kinderen die gister de wave wilde inzetten bij Feyenoord-Sparta
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80368517
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is ook maar een specifieke groep. Wat vak 410-pubers en kneuzen van AFCA.nl
Typerend is het iig wel, dat ze een rechtstreekse confrontatie in finale ten koste van alles proberen te voorkomen..
#12 is not for sale!
  donderdag 15 april 2010 @ 23:58:28 #189
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80368525
Helaas zullen ze er de ballen niet voor hebben om het vanuit de club te boycotten. Ik hoop dat in ieder geval de wedstrijden zo veel mogelijk geboycot worden door de supporters. Helaas, zoals ook met de play-offs al is gebleken, zal dat maar half werken.

Wat zou ik intens genieten als de teams inderdaad, zoals geopperd, 2x 0-0 spelen en bewust alle penalty's er naast knallen. Helaas is de kans daarop 0,00000%.

Heel die teringtyvusbeker kan me geen reet meer roesten als het zo moet, en die fruitschaal mogen ze al helemaal in de poepert nemen.
pi_80368542
Ik ga ook niet. Weet zelfs nog niet of ik uberhaupt ga kijken
pi_80368619
Het journaal is weer gehaald.
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:03:33 #192
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80368664
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:58 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Typerend is het iig wel, dat ze een rechtstreekse confrontatie in finale ten koste van alles proberen te voorkomen..
Joh, er worden van alle kanten vieze spelletjes gespeeld hier. Die supporters van ajax zijn er maar 1 van de partijen in. Ik geloof niet in "een joods complot" in die zin dat de hoofdreden het vergroten van de kansen voor ajax zou zijn, maar het dubbeltje valt wel te vaak die kant op.

Ajax is ook smerig bezig, die liepen al de hele tijd te zeiken over dubbele wedstrijden. Of eerst het geouwehoer dat ze wel evenveel kaarten eisen, maar ze vervolgens niet af durven nemen.

De KNVB precies het zelfde. Wel vast willen houden aan één wedstrijd en zelfs Feyenoord aanmoedigen de poot stijf te houden, maar vervolgens een beschuldigend vingertje wijzen van "ja zij daar willen nou eenmaal per se maar 1 wedstrijd".

dennenappel op je oog
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:05:37 #193
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80368725
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:01 schreef sig000 het volgende:
Het journaal is weer gehaald.
Ja maar, ja maar, ja maar al die mensen die protesteren zijn boeven, en terroristen De echte supporters vinden het helemaal niet erg, ze zullen er hooguit gewoon even aan moeten wennen, net als die o zo overzichtelijke play-offs, die zijn nu toch ook een daverend succes
pi_80369141
quote:
Demonstratie bekerfinale bij De Kuip

Op de Oproep om om 8 uur te verzamelen bij het maasgebouw kwamen enkele honderden Feyenoord supporters af.

Tijdens gesprekken met de aanwezige werd duidelijk dat het gevoel van onmacht de overhand had tijdens deze samenkomst.

Er waren mensen aanwezig die enkele dagen en nachten voor de kaartverkoop hadden gebivakkeerd om een (echte) finale kaart te bemachtigen.

Maar dit alles blijkt nu voor niks te zijn geweest.

Het was al geregeld het was intern al besloten,,

Nadat diverse 020 sites opruiende teksten en foto`s hadden verspreid werd het vuur aangestoken om de finale om zeep te helpen .

Na vele foute beslissingen van de KNVB en andere betrokken organisaties was het aan de minister om het doodvonnis te voltrekken over de bekerfinale tussen de club van het volk en de club van de media en de knvb .

Frustratie onmacht woede ,,,,,

Het hand in hand werd regelmatig ingezet

Na onderling overleg werd besloten om richting stadhuis te lopen

Natuurlijk gaat dat niet zonder slag of stoot

Wat fakkels en wat Rotterdamse humor zorgde voor een vreemd soort spanning

Pers werd duidelijk gemaakt dat zij niet gewenst waren

We hebben duidelijk gemaakt dat we het er niet me eens zijn ,
maar wie luistert er nou naar ons ?

Ge tocht naar de brug werd niet toegestaan door Me ,en dat liep uit op enkele fiks charges van zowel de fans als de massaal opgetrommelde politie

Maar al snel werd duidelijk dat wij hier met een kansloze actie bezig zijn

Behalve dan dat we duidelijk hebben gemaakt wat wij er van vinden.

We zijn weer een evenement kwijt in Rotterdam.

RIP BEKER FINALE/

1 wedstrijd 1 FINALE......................Geen schaal in 020 ,,,,,,,,,,geen 3e ster,,,,
Mario neem de jeugd mee naar Enschede ,
Gr JOHN
Bron FR12.nl
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:31:51 #195
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80369474
Gewoon boycotten de beker. Desnoods de spelersbus tegen houden. Wij niet naar Amsterdam dan niemand.
pi_80369504
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
Gewoon boycotten de beker. Desnoods de spelersbus tegen houden. Wij niet naar Amsterdam dan niemand.
Opzich geen slecht idee.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:34:25 #197
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80369534
quote:
Als je voor de bus ga staan zal je wel weggeknuppeld worden.
Zou wel leuk zijn als de bus genoeg wordt vertraagd dat de wedstrijd moet worden verplaatst omdat ze het om 20:00 niet meer aandurven in amsterdam
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:39:16 #198
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80369631
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:34 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als je voor de bus ga staan zal je wel weggeknuppeld worden.
Zou wel leuk zijn als de bus genoeg wordt vertraagd dat de wedstrijd moet worden verplaatst omdat ze het om 20:00 niet meer aandurven in amsterdam
Het hele parkeerterrein vast zetten met auto's.
pi_80369655
quote:
Gewoon stenen van een viaduct af donderen joh
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:41:24 #200
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80369670
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewoon stenen van een viaduct af donderen joh
Je mist duidelijk het punt..
pi_80369679
Wat ben ik er ziek van
pi_80369684
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:05 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, ja maar al die mensen die protesteren zijn boeven, en terroristen De echte supporters vinden het helemaal niet erg, ze zullen er hooguit gewoon even aan moeten wennen, net als die o zo overzichtelijke play-offs, die zijn nu toch ook een daverend succes
Ergens gaat er iets mis met het clubvoetbal in NL, aan wie dat ligt?
Zoals meestal zijn er meerdere oorzaken en daar is het gedrag van de verschillende supportergroepen er zeker 1 van.
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 00:44:19 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80369726
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:

Ajax is ook smerig bezig, die liepen al de hele tijd te zeiken over dubbele wedstrijden. Of eerst het geouwehoer dat ze wel evenveel kaarten eisen, maar ze vervolgens niet af durven nemen.
Maar ze hebben deze voorafgaande schermutselingen wél gewonnen uiteiindelijk hè!

Omgelooflijk, dat acoord is gegeven hierop door Feyenoord.
Liever geen beker maar wel meer recette? Is dat het?
pi_80369773
quote:
Vier arrestaties bij grimmig protest Feyenoord-fans

ROTTERDAM - Bij de protestmars van Feyenoordsupporters bij de Kuip zijn vier mensen aangehouden. Dat meldt een politiewoordvoerder. De demonstratie begon volgens de zegsvrouw rustig, maar op een gegeven moment werden stenen naar de Mobiele Eenheid gegooid.

Hierop werden charges uitgevoerd en vier arrestaties verricht. De politie gaat daarnaast kijken of zij nog iets kan doen met de bodycams die zijn ingezet. De rust is volgens de woordvoerder inmiddels teruggekeerd.

Aan de demonstratie deden naar schatting ongeveer vierhonderd mensen mee. De actievoerders wilden hun onvrede laten blijken over de beslissing om de bekerfinale tegen Ajax niet over één, maar over twee duels af te werken.

De fans vinden dat Feyenoord wordt benadeeld door de finale over twee duels af te werken. Traditioneel wordt de finale altijd in de Kuip gespeeld. Nu vindt er eerst op 25 april een duel plaats in de Amsterdam Arena, op 6 mei valt de beslissing in de Kuip. Bij beide ontmoetingen zijn alleen supporters van de thuisploeg welkom. (Novum/MC)

vrijdag 16 april 2010 @ 00:51:35 #205
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_80369830
Op die laatste foto weet die laatste ACABer het ook niet meer
LUHG
pi_80369843
En waarom is Feyenoord in godsnaam benadeeld door het spelen van twee wedstrijden?
Was het niet zo, dat wanneer er alleen een wedstrijd in de Kuip gespeeld zou worden, Ajax benadeeld zou zijn doordat Feyenoord thuis speelt?
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:55:32 #207
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80369886
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:52 schreef patrickt37 het volgende:
En waarom is Feyenoord in godsnaam benadeeld door het spelen van twee wedstrijden?
Was het niet zo, dat wanneer er alleen een wedstrijd in de Kuip gespeeld zou worden, Ajax benadeeld zou zijn doordat Feyenoord thuis speelt?
Feyenoord speelt niet thuis. In de bekerfinale is de Kuip neutraal terrein, ze hebben slechts thuisvoordeel afgedwongen door zich als eerst te plaatsen voor de finale. Geen bezoekende supporters, geen Ajax supporters dus. 1 wedstrijd anders niet, klaar.
pi_80369935
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:55 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Feyenoord speelt niet thuis. In de bekerfinale is de Kuip neutraal terrein, ze hebben slechts thuisvoordeel afgedwongen door zich als eerst te plaatsen voor de finale. Geen bezoekende supporters, geen Ajax supporters dus. 1 wedstrijd anders niet, klaar.
Speelt Feyenoord tweewekelijks in de Kuip, ja of nee?
Dus speelt Feyenoord toch thuis? Ongeachte het nu Feyenoord-Ajax is of Ajax-Feyenoord.
pi_80369953
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:52 schreef patrickt37 het volgende:
Er is al 100 jaar 1 finale, en nu is het Ajax niet naar z'n zin en moet het anders.

Hup Twente voor zondag
-
pi_80369960
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Speelt Feyenoord tweewekelijks in de Kuip, ja of nee?
Dus speelt Feyenoord toch thuis? Ongeachte het nu Feyenoord-Ajax is of Ajax-Feyenoord.
Nee aap. Als Ajax zich als eerste had geplaatst dan had Ajax in de kleedkamer mogen zitten waar Feyenoord normaal gesproken zit + dat ze in hun eigen tenue hadden mogen spelen.
pi_80370050
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee aap. Als Ajax zich als eerste had geplaatst dan had Ajax in de kleedkamer mogen zitten waar Feyenoord normaal gesproken zit + dat ze in hun eigen tenue hadden mogen spelen.
Het mooiste is idd dat de finale over 1 wedstrijd gaat. Helaas is dat door de KNVB en wat andere mannen in pak verandert in twee wedstrijden. Puur omdat ze bang zijn voor rellen. Dit hebben de "supporters" aan hun eigen te danken.

En je moet niet gaan beweren dat spelen in de kuip geen voordeel voor Feyenoord is. Iedereen loopt te roepen dat Feyenoord in de Kuip wel had kunnen winnen, maar dat Ajax niet te pakken is in de eigen Arena.

Door eigen supporters wordt het gezien als een kansloze missie, omdat Ajax nu ook een wedstrijd thuis speelt.
pi_80370080
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er is al 100 jaar 1 finale, en nu is het Ajax niet naar z'n zin en moet het anders.

Hup Twente voor zondag
Heeft Ajax dan aangegeven dat ze over twee wedstrijden de finale willen spelen?
pi_80370083
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:07 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het mooiste is idd dat de finale over 1 wedstrijd gaat. Helaas is dat door de KNVB en wat andere mannen in pak verandert in twee wedstrijden. Puur omdat ze bang zijn voor rellen. Dit hebben de "supporters" aan hun eigen te danken.

En je moet niet gaan beweren dat spelen in de kuip geen voordeel voor Feyenoord is. Iedereen loopt te roepen dat Feyenoord in de Kuip wel had kunnen winnen, maar dat Ajax niet te pakken is in de eigen Arena.

Door eigen supporters wordt het gezien als een kansloze missie, omdat Ajax nu ook een wedstrijd thuis speelt.
En dat is nou juist het punt. Ajax had helemaal niet thuis mogen spelen omdat Feyenoord zich als eerste heeft geplaatst. Of gaat Feyenoord nu in de ArenA ook de Ajax kleedkamer krijgen?
pi_80370084
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:07 schreef patrickt37 het volgende:
En je moet niet gaan beweren dat spelen in de kuip geen voordeel voor Feyenoord is.
Dit seizoen Feyenoord thuis niet gevolgd?
-
pi_80370091
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Heeft Ajax dan aangegeven dat ze over twee wedstrijden de finale willen spelen?
Ja die kwamen zelfs met het idee. Waarna de KNVB kwam met het antwoord dat dat absoluut niet ging gebeuren.
pi_80370157
We kunnen er uren over gaan discussieren, maar daar schieten we niets mee op. De finale zal gaan over twee wedstrijden, en de beste zal winnen.

Dit hebben we te danken aan de relschoppers.
pi_80370172
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit seizoen Feyenoord thuis niet gevolgd?
Dan is het voor Feyenoord toch juist prettig dat ze nog een wedstrijdje uit mogen spelen? Want dan spelen ze immers beter.
pi_80370184
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:14 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dan is het voor Feyenoord toch juist prettig dat ze nog een wedstrijdje uit mogen spelen? Want dan spelen ze immers beter.
Niet in een volle Arena zonder uitsupporters.
-
pi_80370203
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet in een volle Arena zonder uitsupporters.
Schiet me nu maar lek.
pi_80370216
De Bekerfinale verplaatsen naar Duitsland.
pi_80370220
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef sig000 het volgende:
Laat ik die grap maar niet maken
pi_80370225
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:17 schreef sig000 het volgende:
Dat was Keslers 1 april grap toch al?
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:19:33 #223
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80370245
Gaan jullie allemaal wel naar de finale ? ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_80370251
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat was Keslers 1 april grap toch al?
Ik volg die kerel niet zo, hij had wel iets met misplaatste grap geloof ik?
pi_80370257
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:19 schreef Winner_Taco het volgende:
Gaan jullie allemaal wel naar de finale ? ?
Nee
pi_80370274
Wanneer de finale over 1 wedstrijd was gespeeld in de Kuip, denken jullie dat het wat betreft rellen wel goed was gekomen?
pi_80370289
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:21 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer de finale over 1 wedstrijd was gespeeld in de Kuip, denken jullie dat het wat betreft rellen wel goed was gekomen?
Ja, dat weet ik wel zeker. Het is toch nooit echt fout gegaan?
pi_80370291
quote:
Aboutaleb in elk geval wel, die had een pakket klaar dat hij vanmiddag wou presenteren.
-
pi_80370299
quote:
Ja. Maar door al die onduidelijkheid van de KNVB wordt alles in de picture gezet. Ook die stoere praat van AFCA.nl heeft er niet echt aan bijgedragen.
pi_80370309
Ik ga er eens een nachtje over slapen...
pi_80370310
quote:

Wat is dat nu voor een olie op het vuur vraag? Het gaat toch om een mooi pot voetbal in een bekerfinale?
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:25:57 #232
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80370326
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ergens gaat er iets mis met het clubvoetbal in NL, aan wie dat ligt?
Zoals meestal zijn er meerdere oorzaken en daar is het gedrag van de verschillende supportergroepen er zeker 1 van.
Ontken ik nergens. Onkent niemand ergens. Probleem is dat ze hier in Nederland compleet incompetent zijn en er niet mee om kunnen gaan. Of dacht je dat bij Real-Barca, AC-inter, Liverpool-Everton, Glasgow-Celtic en zo nog pakweg 20 wedstrijden de rivaliteit minder is?
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:13 schreef patrickt37 het volgende:

Dit hebben we te danken aan de relschoppers.
Minstens zoveel aan de incompetente pussys die een traditie aanpassen aan puisterige internetpubers.
pi_80370331
Staan er voor de rest nog acties gepland? Gaan de Ajaxsupporters ook nog protesteren? Of vinden die het allemaal wel best?
pi_80370361
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor een olie op het vuur vraag? Het gaat toch om een mooi pot voetbal in een bekerfinale?
Het is niet bedoelt als een olie op het vuur vraag. Feit blijft dat er een gigantische hoeveelheid politie, ME en/of leger opgetrommeld had moeten worden. De kosten hiervoor waren door de clubs niet te dragen.
Bijkomend argument is dat de vrije verkoop van de kaarten niet in goede banen geleid kon worden.

Het spelen van twee wedstrijden is niet de meest sjieke, maar wel de veiligste oplossing.
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:29:57 #235
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80370366
quote:
Naturlijk. Die paarhonderd echte relschoppers zijn allang bekend en kunnen gewoon afdoende worden aangepakt. De veiligheidsmaatregelen waren ongetwijfeld zelfs overdreven scherp gezien die kutmarrokaan in z'n broek schijt sinds HvH. Het gaat keer op keer alleen maar fout door bangmakerijen van bovenaf: keer op keer blijkt de ME ook weer medeveroorzaker te zijn, en het is sowieso vrijwel nooit echt uit de hand gelopen.
pi_80370378
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik wel zeker. Het is toch nooit echt fout gegaan?
Wanneer heeft Ajax voor het laatst in een bekerfinale tegen Feyenoord gespeeld?
pi_80370379
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het is niet bedoelt als een olie op het vuur vraag. Feit blijft dat er een gigantische hoeveelheid politie, ME en/of leger opgetrommeld had moeten worden. De kosten hiervoor waren door de clubs niet te dragen.
Bijkomend argument is dat de vrije verkoop van de kaarten niet in goede banen geleid kon worden.

Het spelen van twee wedstrijden is niet de meest sjieke, maar wel de veiligste oplossing.
De veiligste én goedkoopste oplossing was 1 wedstrijd in de Kuip zonder Ajax-supporters. Boehoe niet eerlijk? Nee, dit ook niet.
-
pi_80370382
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wanneer heeft Ajax voor het laatst in een bekerfinale tegen Feyenoord gespeeld?
30 jaar geleden.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:32:28 #239
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80370394
quote:

[..]

2 wedstrijden + rellen vooraf + rellen achteraf door supporters die zich benadeeld voelen zal vast veel goedkoper zijn. Als dat tuig écht wil rellen, rellen ze echt.
quote:
Waarom zou de verkoop van kaarten voor 2 wedstrijden in vredesnaam makkelijker zijn dan voor 1 wedstrijd?
pi_80370405
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:29 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Naturlijk. Die paarhonderd echte relschoppers zijn allang bekend en kunnen gewoon afdoende worden aangepakt. De veiligheidsmaatregelen waren ongetwijfeld zelfs overdreven scherp gezien die kutmarrokaan in z'n broek schijt sinds HvH. Het gaat keer op keer alleen maar fout door bangmakerijen van bovenaf: keer op keer blijkt de ME ook weer medeveroorzaker te zijn, en het is sowieso vrijwel nooit echt uit de hand gelopen.
Het is gewoon door heel de media opgeblazen. Daardoor is Hirsch Ballin zich er ook mee gaan bemoeien.
In ieder geval is de charme van de bekerwedstrijd op deze manier verdwenen.

Wel blijf ik bij mijn standpunt dat het vreemd is dat de Feyenoord supporters zich nu benadeeld voelen.
pi_80370420
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:32 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

2 wedstrijden + rellen vooraf + rellen achteraf door supporters die zich benadeeld voelen zal vast veel goedkoper zijn. Als dat tuig écht wil rellen, rellen ze echt.
[..]

Waarom zou de verkoop van kaarten voor 2 wedstrijden in vredesnaam makkelijker zijn dan voor 1 wedstrijd?
Hiermee zou je een punt kunnen hebben, mits de verkoop van die kaarten ook vrije verkoop is. Of is het alleen mogelijk dat seizoenkaarthouders en clubkaarthouders een kaartje kunnen bemachtigen?
pi_80370434
quote:

[..]

Dan kun je de vraag stellen waarom een voetbalwedstrijd zulk een politiemacht op de been brengt?
Dat probleem ligt toch echt bij de supporters die de term: "Voetbal is oorlog" iets te serieus nemen.
pi_80370459
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dan kun je de vraag stellen waarom een voetbalwedstrijd zulk een politiemacht op de been brengt?
Dat probleem ligt toch echt bij de supporters die de term: "Voetbal is oorlog" iets te serieus nemen.
Het gaat om een kleine groep die zich supporters noemen, maar in mijn ogen niet zijn. Zij verpesten het voor de "normale" supporter.

En dan heb ik het niet over spreekkoren, want dat hoort er nu eenmaal bij. Het gezang over en weer is gewoon machtig. Dit gebeurt bij elke club. Zonder dat, zou er geeneens sfeer in een stadion zijn.
pi_80370514
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:40 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het gaat om een kleine groep die zich supporters noemen, maar in mijn ogen niet zijn. Zij verpesten het voor de "normale" supporter.

En dan heb ik het niet over spreekkoren, want dat hoort er nu eenmaal bij. Het gezang over en weer is gewoon machtig. Dit gebeurt bij elke club. Zonder dat, zou er geeneens sfeer in een stadion zijn.
Die kleine groep is ongeveer net zoals bij Marokkanen ook steeds rondreizend?

En spreekkoren is niets mis mee, de inhoud ervan wel.
pi_80370528
er was toch afgesproken dat de uitspelende ploeg geen publiek mocht meenemen, waarom voor deze finale ineens wel?!
pi_80370545
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:51 schreef opgebaarde het volgende:
er was toch afgesproken dat de uitspelende ploeg geen publiek mocht meenemen, waarom voor deze finale ineens wel?!
In de bekerfinale speelt niemand thuis qua kaarten normaal.
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:57:37 #247
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80370567
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:35 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Hiermee zou je een punt kunnen hebben, mits de verkoop van die kaarten ook vrije verkoop is. Of is het alleen mogelijk dat seizoenkaarthouders en clubkaarthouders een kaartje kunnen bemachtigen?
Voor beide opzetten wekt het precies hetzelfde: alleen gold/silver/seizoens/clubkaarthouders kunnen kaarten bemachtigen, welke op naam zijn. Daarbij is er 100% controle. De kaarten voor de neutrale vakken zouden alleen op naam naar relaties van de KNVB gaan (scheidsrechters, stewards etc) die ook geregistreerd staan en onbesproken gedrag hebben vertoond. Daar waar niet meer kon gegarandeerd worden dat de kaarten in goede handen kwamen is gewoon de verkoop gestaakt (tenzij de KNVB zelf aantoont uit complete prutsers te bestaan waardoor de kaarten verkeerd verkocht zijn)

complete flauwekul dus.
pi_80370570
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:40 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Jouw club heeft niet eens een echt voetbalstadion, dus waar heb je het over?

Dat het oneerlijk is wat er nu gebeurt (want competitievervalsing) is zeer ernstig, maar het is gewoon ook echt nutteloos. De logica dat twee wedstrijden zonder uitpubliek en met boze fans veiliger en/of goedkoper zou zijn dan één wedstrijd zonder uitpubliek ontgaat mij volledig. En dat is het argument wat de KNVB aandraagt. Het is gewoon dikke stierenstront die je alleen maar kunt verzinnen als je echt totaal niets van voetbal en voetbalsupporters begrepen hebt en er ook niet het minste beetje om geeft. Politici die verantwoordelijk worden geacht voor de veiligheid vegen hun straatje schoon en willen elk risico uitbannen en de man in de straat die loopt te janken over politiekosten naar de mond praten. En de charme van de KNVB-beker, sportieve en financiële belangen van de clubs, imagoschade van de KNVB, dat is niet hun pakkie aan en dus zijn het geen relevante belangen.
pi_80370572
Ajax zou toch de uitspelende ploeg zijn?
  vrijdag 16 april 2010 @ 01:58:30 #250
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80370574
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:48 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die kleine groep is ongeveer net zoals bij Marokkanen ook steeds rondreizend?

En spreekkoren is niets mis mee, de inhoud ervan wel.
Wat is nou eigenlijk je punt?
pi_80370593
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:58 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk je punt?
Dat voetbalsupporters eens wat meer moeten nadenken over de gevolgen van hun primitieve stammenstrijd.
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:03:30 #252
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_80370606
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:34 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het is gewoon door heel de media opgeblazen. Daardoor is Hirsch Ballin zich er ook mee gaan bemoeien.
In ieder geval is de charme van de bekerwedstrijd op deze manier verdwenen.

Wel blijf ik bij mijn standpunt dat het vreemd is dat de Feyenoord supporters zich nu benadeeld voelen.
Inderdaad: compleet opgeblazen, niets meer, niets minder. Genante vertoning voor het hele Nederlandse voetbal.

Na één wedstrijd in amsterdam voor Feyenoord de return waarschijnlijk op papier afwerken. Daarbij is het gewoon zo dat ajax een beter elftal heeft en dus meer kans maakt tijdens meer wedstrijden. Over één wedstrijd stunten is nog wel te doen, over meerdere is moeilijker. Dat is juist de charme van het hele toernooi en dat is juist de reden dat er al 30 jaar geen Feyenoord-ajax als finale is geweest. Het gaat dus niet zoals jij suggereert over het wegvallen van voordeel uit de 'normale' opzet.
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:04:02 #253
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80370611
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat voetbalsupporters eens wat meer moeten nadenken over de gevolgen van hun primitieve stammenstrijd.
En wat hebben voetbalsupporters precies met relschoppers te maken ?
Discriminerend , polariserend en vooral bijzonder ondoordacht .
pi_80370635
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:04 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En wat hebben voetbalsupporters precies met relschoppers te maken ?
Discriminerend , polariserend en vooral bijzonder ondoordacht .
Dat verzin ik niet zelf, zo zien de autoriteiten dat.
En stempels drukken is erg simpel.
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:11:55 #255
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80370639
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat blijkt ja
pi_80370651
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Maar owee als het om zielige allochtoontjes, Christenen of Moslims gaat.
-
pi_80370678
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat blijkt ja
Ik ben redelijk neutrale toeschouwer en heb een lichte voorkeur voor Feijenoord vanwege de Europacup historie.
Helaas is er blijkbaar een bepaalde aanhang die steeds weer negatief in de aandacht komt, dat is de ondergang voor elke club met zulk een aanhang die steeds voor strafmaatregelen zorgt.
pi_80370688
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:14 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar owee als het om zielige allochtoontjes, Christenen of Moslims gaat.
Tsja op de EO jongerendag is er maar weinig politie nodig.
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:32:23 #259
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80370741
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik ben redelijk neutrale toeschouwer en heb een lichte voorkeur voor Feijenoord vanwege de Europacup historie.
Helaas is er blijkbaar een bepaalde aanhang die steeds weer negatief in de aandacht komt, dat is de ondergang voor elke club met zulk een aanhang die steeds voor strafmaatregelen zorgt.
Ze hadden die voetbalwet allang rond moeten hebben . Kijk naar Engeland , Servie = 100x erger qua voetbalgeweld en nu is er geen gezeik meer dankzij zo'n wet .
Nu doet men alsof het "onvermijdelijk" is dat er geen andere opties bestaan .

Feyenoord moet niet spelen . Niet zozeer uit rivaliteit naar ajax , maar om een statement te maken naar de KNVB toe dat dit NIET de weg is.
pi_80371995
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ze hadden die voetbalwet allang rond moeten hebben . Kijk naar Engeland , Servie = 100x erger qua voetbalgeweld en nu is er geen gezeik meer dankzij zo'n wet .

Feyenoord moet niet spelen . Niet zozeer uit rivaliteit naar ajax , maar om een statement te maken naar de KNVB toe dat dit NIET de weg is.
Helaas hoeven we van de club niets te verwachten aangezien ze met deze wanvertoning hebben ingestemd
nu is het aan de supporters om een statement te maken , en dan niet zo'n kansloze bevestiging van de vooroordelen zoals gisteravond..

Lege Kuip tijdens de return , dat is een passend signaal ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:28:33 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80372076
Mensen die denken dat de voetbalwet helpt in Engeland.
Elite
Tegen TTIP
pi_80372568
In england komt het idd niet zo in het nieuws als hier. T wordt hier altijd opgeblazen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:57:44 #263
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80372630
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:28 schreef Happel het volgende:
Mensen die denken dat de voetbalwet helpt in Engeland.
Schijnbaar ja .

Vorig jaar zelf naar de finale geweest . Zit je gewoon met het hele spul in afgeladen treinen door elkaar .
Zal best wat geknokt worden maar niet op de schaal zoals men dat hier in Rotterdam graag doet

[ Bericht 0% gewijzigd door Winner_Taco op 16-04-2010 09:21:05 ]
pi_80372901
KNJB

Mensen please, het verlies is hier aan beide kanten. 2 wedstrijden voor een kut beker, waar gaat het over in godsnaam?? Waarom kan er godverdomme niet gewoon een wedstrijd georganiseerd worden waar zowel Ajacieden als Feyenoorders in 1 stadion zitten. En dan wel een WK willen organiseren

Als iedereen nou gewoon eerlijk is zijn de mooiste wedstrijden in Nederland Ajax - Feyenoord Feyenoord - Ajax. Het is zooooooooooooo fucking zonde dat dit gewoon niet meer mogelijk is
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 10:51:43 #265
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80376078
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Over één wedstrijd stunten is nog wel te doen, over meerdere is moeilijker. Dat is juist de charme van het hele toernooi
Juist. En die charme is nu kapot gemaakt door de regels ineens te veranderen vlak voor de finale.

En daar heb je dan AZ, PSV en Twente voor uitgeschakeld, om zo met je te laten sollen.
In diezelfde fase van het toernooi heeft ajax moeten afrekenen met achtereenvolgens WHC, NEC en Go Ahead Eagles. En nu krijgen ze ook nog een thuiswedstrijd kado.Geef die beker gewoon aan ze joh. Alsjeblieft, veel plezier ermee.
En het Feyenoord-bestuur accepteert dit gewoon. Hoi hoi, wéér een tonnetje extra recette. Ik hoop dat De Kuip zo leeg mogelijk blijft. Stelletje labbekakken.
pi_80376667
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat het oneerlijk is wat er nu gebeurt (want competitievervalsing) is zeer ernstig...

...

En de charme van de KNVB-beker, sportieve en financiële belangen van de clubs, imagoschade van de KNVB, dat is niet hun pakkie aan en dus zijn het geen relevante belangen.
In hoeverre zie jij dit als competitievervalsing? Of denk jij dat een Feyenoord - Ajax zonder bezoekers uit Amsterdam wél eerlijk is?

En al dat gezeur over de charme van de KNVB-beker. Welke charme heeft die dan? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit argument er steeds maar bij wordt gehaald omdat jullie eigenlijk bang zijn over twee duels minder kans te maken. Met andere woorden...jullie spelen liever alleen thuis, in Rotterdam, in jullie eigen stadion, voor jullie eigen publiek. Competitievervalsing?
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 11:15:57 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80376951
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef Fargo het volgende:

[..]

In hoeverre zie jij dit als competitievervalsing? Of denk jij dat een Feyenoord - Ajax zonder bezoekers uit Amsterdam wél eerlijk is?

En al dat gezeur over de charme van de KNVB-beker. Welke charme heeft die dan? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit argument er steeds maar bij wordt gehaald omdat jullie eigenlijk bang zijn over twee duels minder kans te maken. Met andere woorden...jullie spelen liever alleen thuis, in Rotterdam, in jullie eigen stadion, voor jullie eigen publiek. Competitievervalsing?
Ten eerste zou de wedstrijd niet alleen voor eigen publiek zijn geweest. Ajax mocht ook 10.000 man meenemen. En besloot 7700 kaarten af te nemen.
Ten tweede: ja natúúrlijk hebben we liever één wedstrijd. Hè hè, lampie. En zo stond het ook in de competitie-reglementen: de finale wordt in één wedstrijd beslist. En sinds jaar en dag vindt die in De Kuip plaats, ongeacht of Feyenoord wel of niet in de finale staat. Dus doe nou niet alsof er ineens onredelijke aanspraken worden gemaakt.

En als je niet snapt dat één finale waarin beslist wordt wie de winnaar is, méér charme heeft dan het uit te smeren over twee duels, dan kijk jij echt heel anders naar voetbal dan ik. En dan maakt het me niet uit of Feyenoord in die finale staat. Als het ADO tegen Utrecht was geweest had ik één finalewedstrijd óók veel mooier gevonden.
pi_80377153
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Ten eerste zou de wedstrijd niet alleen voor eigen publiek zijn geweest. Ajax mocht ook 10.000 man meenemen. En besloot 7700 kaarten af te nemen.
Ten tweede: ja natúúrlijk hebben we liever één wedstrijd. Hè hè, lampie. En zo stond het ook in de competitie-reglementen: de finale wordt in één wedstrijd beslist. En sinds jaar en dag vindt die in De Kuip plaats, ongeacht of Feyenoord wel of niet in de finale staat. Dus doe nou niet alsof er ineens onredelijke aanspraken worden gemaakt.

En als je niet snapt dat één finale waarin beslist wordt wie de winnaar is, méér charme heeft dan het uit te smeren over twee duels, dan kijk jij echt heel anders naar voetbal dan ik. En dan maakt het me niet uit of Feyenoord in die finale staat. Als het ADO tegen Utrecht was geweest had ik één finalewedstrijd óók veel mooier gevonden.
Amen
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:56:20 #269
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80378590
Maare , je kan nu ook 45.000 kaarten verkopen en er gewoon een feest van maken .
Lekker boycotten is stoer en je maakt een punt maar onze club heb vooral geld nodig om vooruit te komen als we eerlijk zijn toch ?
pi_80378657
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

moet je eens naar de engelse lager divisies gaan en daar een rondje om het stadion maken
wordt daar alleen veel beter buiten de pers gehouden.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:01:35 #271
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80378803
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:57 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

moet je eens naar de engelse lager divisies gaan en daar een rondje om het stadion maken
wordt daar alleen veel beter buiten de pers gehouden.
Volgens mij hadden we het over de bekerfinale toch ?
pi_80378845
Lekkere boeiend hoeveel wedstrijden ze gaan spelen of wat voor domme ideen die aboutaleb allemaal verzint.

Voor mij telt maar 1 ding

Dat is de finale op 6 mei en de uitslag daarvan niks! 2 wedstrijden en weet ik veel wat.

Als Feyenoord in de Kuip op 6 mei wint dan is dat voor mij gewoon bekerwinst
pi_80378990
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jouw club heeft niet eens een echt voetbalstadion, dus waar heb je het over?

Dat het oneerlijk is wat er nu gebeurt (want competitievervalsing) is zeer ernstig, maar het is gewoon ook echt nutteloos.
Verklaar je nader waarom het competitie vervalsing zou zijn.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:11:29 #274
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80379176
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:02 schreef Thunder0x het volgende:
Lekkere boeiend hoeveel wedstrijden ze gaan spelen of wat voor domme ideen die aboutaleb allemaal verzint.

Voor mij telt maar 1 ding

Dat is de finale op 6 mei en de uitslag daarvan niks! 2 wedstrijden en weet ik veel wat.

Als Feyenoord in de Kuip op 6 mei wint dan is dat voor mij gewoon bekerwinst
Ga je dan ook met je vrienden naar de huldeging ?
pi_80382235
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ga je dan ook met je vrienden naar de huldeging ?
Vier mn eigen feestje wel
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:47:44 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_80382692
Ajacieden bestoken Feyenoord-spelers met sms'jes

ROTTERDAM - Spelers van Feyenoord krijgen diverse sms'jes van bevriende Ajacieden, schrijft AD Sportwereld: of ze wel hun best gaan doen tegen FC Twente, zondag. Puntenverlies van FC Twente vergroot de kansen op de titel voor Ajax.

Sommige Feyenoord-supporters hopen dat hun club gewoon punten pakt tegen Twente, zodat de vierde plaats - wat volgend seizoen één ronde Europa League minder kan betekenen - in zicht blijft. Verreweg de meesten willen echter niet dat hun club rivaal Ajax gaat helpen.

,,Tussen de fans is het haat en nijd. Maar bij de spelers leeft dat niet'', zegt Georgino Wijnaldum. ,,Ik heb vrienden bij beide clubs.''

Stefan Babovic zit in een spagaat. Sobodan Rajkovic van FC Twente behoort tot zijn vriendengroep, maar ook landgenoot Marko Pantelic is een goede vriend. De hele week stuurt de Ajax-spits al sms'jes. ,,Hij schrijft: 'Jullie moeten minimaal een punt pakken, dat weet je toch?'"

Leroy Fer krijgt voortdurend belletjes van goede vriend Vurnon Anita (Ajax). ,,Wat ik heb geantwoord? Dat FC Twente wint."

,,Natuurlijk meen ik dat niet", vervolgt de middenvelder, die wel FC Twente als voorkeurslandskampioen heeft. ,,Maar ze krijgen het zwaar. Wij willen zondag winnen om de vierde plek vast te houden.''

Feyenoord-trainer Mario Been wordt 'doodmoe' van de vragen over de titelrace. ,,Ik snap de gedachte in Rotterdam, waar mensen massaal denken: 'laat maar lopen'. Maar ik doe er niet aan mee. Wij gaan voluit om de vierde plek vast te houden." (ad.nl)
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:49:52 #277
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_80382797
Ja zo kan het dus ook Gert .
Nu de supporters nog
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:29:11 #278
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80384402
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Ja zo kan het dus ook Gert .
Nu de supporters nog
Over me lijk

Ik hoop dat ze gewoon politiek correct zijn en dat ze zondag ondersteboven worden gespeeld.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80384432
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
Ajacieden bestoken Feyenoord-spelers met sms'jes

ROTTERDAM - Spelers van Feyenoord krijgen diverse sms'jes van bevriende Ajacieden, schrijft AD Sportwereld: of ze wel hun best gaan doen tegen FC Twente, zondag. Puntenverlies van FC Twente vergroot de kansen op de titel voor Ajax.

Sommige Feyenoord-supporters hopen dat hun club gewoon punten pakt tegen Twente, zodat de vierde plaats - wat volgend seizoen één ronde Europa League minder kan betekenen - in zicht blijft. Verreweg de meesten willen echter niet dat hun club rivaal Ajax gaat helpen.

,,Tussen de fans is het haat en nijd. Maar bij de spelers leeft dat niet'', zegt Georgino Wijnaldum. ,,Ik heb vrienden bij beide clubs.''

Stefan Babovic zit in een spagaat. Sobodan Rajkovic van FC Twente behoort tot zijn vriendengroep, maar ook landgenoot Marko Pantelic is een goede vriend. De hele week stuurt de Ajax-spits al sms'jes. ,,Hij schrijft: 'Jullie moeten minimaal een punt pakken, dat weet je toch?'"

Leroy Fer krijgt voortdurend belletjes van goede vriend Vurnon Anita (Ajax). ,,Wat ik heb geantwoord? Dat FC Twente wint."

,,Natuurlijk meen ik dat niet", vervolgt de middenvelder, die wel FC Twente als voorkeurslandskampioen heeft. ,,Maar ze krijgen het zwaar. Wij willen zondag winnen om de vierde plek vast te houden.''

Feyenoord-trainer Mario Been wordt 'doodmoe' van de vragen over de titelrace. ,,Ik snap de gedachte in Rotterdam, waar mensen massaal denken: 'laat maar lopen'. Maar ik doe er niet aan mee. Wij gaan voluit om de vierde plek vast te houden." (ad.nl)
Oprotten met dat gejank, kut-Ajacieden. En dan ons in de beker even lekker met 5-0 afslachten.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:34:49 #280
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80384673
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Oprotten met dat gejank, kut-Ajacieden. En dan ons in de beker even lekker met 5-0 afslachten.
Negatieveling.
Ik ben positiever gestemt en zeg, 6 mei zingen we "Helemaal niets in Amsterdam!" ondanks het verleden in die snelkookpan, dé underdog zijn we sowieso wel natuurlijk, gewoon defensief de boel nog meer dichttimmeren en lekker counteren.
Mocht het een gelijkspel worden daar, dan zet ik m'n geld zonder meer op Feyenoord, met een kleine nederlaag zie ik ook zeker nog wel kansen.

Als ze hun koppie er maar bij houden en niet teveel van de wijs raken mochten zíj scoren, daar is het over het algemeen mis gegaan de afgelopen jaren, dat ze totaal de weg kwijt raakten na een tegentreffer.
pi_80384788
Nou ik er een nachtje over geslapen heb ben ik het er nog steeds niet mee eens, maar ik zit er aan te denken om maar niet aan een boycot te gaan doen. Immers zijn we dit seizoen niet weggespeeld daar (ja, na de rode kaart) dus als we dit keer met 11 man blijven staan maken we een goede kans denk ik. En thuis winnen we sowieso wel.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:42:38 #282
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80385011
Boycotten heeft geen enkele nut, internet bereikt nog niet eens een kwart van alle Feyenoord supporters.

We staan machteloos, zo voelt het in ieder geval. Het is niet alleen de knvb en ajax dat hier een grote rol in speelt, maar wat te denken van Feyenoord die gewoon met zich laat sollen. De heren in het maasgebouw niet eens de klote hebben om naar buiten te komen.

Dat is het hedendaagse Feyenoord, dat is mijn Feyenoord..

Echt net een huwelijk met geweldige ups (Twente in de beker, Psv-uit) maar ook downs nog dieper dan de diepste oceaan.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:44:04 #283
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80385063
Ik boycot wel degelijk, maar dan wel met de afname van kaarten.
Iedere lege plek is er toch maar weer eentje, kost het me maar wat extra euro's, dan maar een keer minder uit eten.
pi_80385323
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Sinnie het volgende:
Boycotten heeft geen enkele nut, internet bereikt nog niet eens een kwart van alle Feyenoord supporters.

We staan machteloos, zo voelt het in ieder geval. Het is niet alleen de knvb en ajax dat hier een grote rol in speelt, maar wat te denken van Feyenoord die gewoon met zich laat sollen. De heren in het maasgebouw niet eens de klote hebben om naar buiten te komen.

Dat is het hedendaagse Feyenoord, dat is mijn Feyenoord..

Echt net een huwelijk met geweldige ups (Twente in de beker, Psv-uit) maar ook downs nog dieper dan de diepste oceaan.
Feyenoorders zijn nog zieliger dan ik dag. GET OVER IT en steun je club! Jullie schreeuwen en huilen omdat je vind dat je benadeeld wordt. De kansen zijn gewoon eerlijk verdeeld. Niet te verkroppen hé, dat je voordeel is weggenomen.

Boycotten, echt te triest voor woorden, dat zou zelf AZ niet doen
- AFCA -
pi_80385821
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:34 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Negatieveling.
Ik ben positiever gestemt en zeg, 6 mei zingen we "Helemaal niets in Amsterdam!" ondanks het verleden in die snelkookpan, dé underdog zijn we sowieso wel natuurlijk, gewoon defensief de boel nog meer dichttimmeren en lekker counteren.
Mocht het een gelijkspel worden daar, dan zet ik m'n geld zonder meer op Feyenoord, met een kleine nederlaag zie ik ook zeker nog wel kansen.

Als ze hun koppie er maar bij houden en niet teveel van de wijs raken mochten zíj scoren, daar is het over het algemeen mis gegaan de afgelopen jaren, dat ze totaal de weg kwijt raakten na een tegentreffer.
Doe toch realistisch man, zelfs Twente wordt vernederd in de Arena. Elke keer weer die hoop bij Feyenoorders voor Ajax - Feyenoord, ik vind het een beetje zielig. Doet me denken aan een doodziek en opgegeven persoon dat toch nog in God blijft geloven en bidt dat ie hem beter maakt. Hoe ziek die ook wordt.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:31 #286
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_80385846
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:50 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Feyenoorders zijn nog zieliger dan ik dag. GET OVER IT en steun je club! Jullie schreeuwen en huilen omdat je vind dat je benadeeld wordt. De kansen zijn gewoon eerlijk verdeeld. Niet te verkroppen hé, dat je voordeel is weggenomen.

Och rot op man! Als de bekerfinale altijd in de jodenhut zou worden gespeeld zouden jullie t er ook niet mee eens zijn dat ze het nu ineens gaan aanpassen. En we zijn idd benadeeld en jullie uiteraard bevoordeeld. Maarja dat zijn we zo onderhand wel gewend hier in NL he.
Ben benieuwd welke knjb clown de wedstrijd in 020 nu weer naar jullie had gaat zetten.

- doe normaal -

[ Bericht 9% gewijzigd door Happel op 16-04-2010 15:07:35 ]
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_80385866
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:44 schreef Lastpost het volgende:
Ik boycot wel degelijk, maar dan wel met de afname van kaarten.
Iedere lege plek is er toch maar weer eentje, kost het me maar wat extra euro's, dan maar een keer minder uit eten.
Je koopt dus kaarten en gaat niet? Respect.
-
pi_80386803
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:09 schreef DJRV het volgende:
KNJB

Mensen please, het verlies is hier aan beide kanten. 2 wedstrijden voor een kut beker, waar gaat het over in godsnaam?? Waarom kan er godverdomme niet gewoon een wedstrijd georganiseerd worden waar zowel Ajacieden als Feyenoorders in 1 stadion zitten. En dan wel een WK willen organiseren

Als iedereen nou gewoon eerlijk is zijn de mooiste wedstrijden in Nederland Ajax - Feyenoord Feyenoord - Ajax. Het is zooooooooooooo fucking zonde dat dit gewoon niet meer mogelijk is
Of het mogelijk is zullen we nooit weten. Omdat Kesler, Aboutaleb, en Hirsch Ballin liever paniek voetbal spelen.

Ohja en omdat Rick van der Boog geen verantwoordelijkheid durft te dragen voor z'n eigen acherban. Bij 17 van de 18 clubs in Nederland betekent dit dat je dan maar met minder man komt. Bij Ajax houdt dit in dat je wordt beloond met een extra thuiswedstrijd..
#12 is not for sale!
pi_80386855
quote:

[..]

In de arena met de JC-schaal is werkelijk nog nooit aandacht aan een eerlijke kaartverdeling besteed. Wij mochten met 1.600 man komen. En nou beginnen diezelfde joden te huilen over een thuisvoordeel?
#12 is not for sale!
pi_80388082
Braamhaar fluit in 020. Kan ie weer lekker juichen.
pi_80388231
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:25 schreef Haringkop het volgende:

[..]

In de arena met de JC-schaal is werkelijk nog nooit aandacht aan een eerlijke kaartverdeling besteed. Wij mochten met 1.600 man komen. En nou beginnen diezelfde joden te huilen over een thuisvoordeel?
je kan hier geen onderwerp openen of je ziet het joden hebben over complottheorieen en weet ik wat al niet meer....wat een zielepootjes zeg.
en dan te bedenken dat 3/4 daarvan nog nooit in het stadion geweest is en laat staan bij uitwedstrijden
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:02:01 #292
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_80388482
quote:

[..]

Boycotten zoals Ajax dat wou doen voordat de KNVB ze hun zin gaf bedoel je? Droeftoeter
pi_80388552
We kunnen natuurlijk ook een Feyenoord fansite oprichten, daarop posten dat we via via kaarten voor de wedstrijd in amsterdam hebben gekregen en dreigen dat we daar flink gaan rellen, tenzij er weer een finale over 1 wedstrijd komt.
pi_80388674
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een Feyenoord fansite oprichten, daarop posten dat we via via kaarten voor de wedstrijd in amsterdam hebben gekregen en dreigen dat we daar flink gaan rellen, tenzij er weer een finale over 1 wedstrijd komt.
Zat ik ook al aan te denken ja, gewoon hetzelfde truukje als AFCA.nl flikken en de wedstrijd volledig af laten lasten door paniek te zaaien.

Maar goed, heb je straks in een keer politie voor je deur staan.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:14:15 #295
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80388983
quote:

[..]

Ga jij een beetje voor mij uitmaken wat ik wel en niet moet doen? Ik steun me club door dik en dun, ben er bij elke thuis-wedstrijd, kan jij dat ook zeggen? Nee, dat zou me dus helemaal niets verbazen.

We worden ook benadeeld, er is nog nooit een finale geweest in de beker met 2 wedstrijden. We spelen verdomme een knock-out toernooi. Wij hebben als Feyenoord thuis-geloot dus die neuzen moeten lekker thuis-blijven en de finale wordt alleen in de Kuip gehouden. Dit is gewoon ronduit schandalig.

Wat doen jullie trouwens in het Feyenoord-topic? Ga lekker terug naar waar je vandaan kwam, tuig.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:19:19 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80389175
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Sinnie het volgende:
Wat doen jullie trouwens in het Feyenoord-topic? Ga lekker terug naar waar je vandaan kwam, tuig.
Euh, dat is niet voor jou om te bepalen. Iedereen is vrij om te posten in welk topic dan ook.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:22:39 #297
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_80389299
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Euh, dat is niet voor jou om te bepalen. Iedereen is vrij om te posten in welk topic dan ook.
Dat zal mij een worst wezen, maar ik kom ook niet in dat neuzen topic om de boel een beetje op te stoken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_80389371
Ik zie eigenlijk niet in waarom Feyenoord van Twente zou moeten verliezen? Maar ik acht Heracles ook niet kansloos tegen Ajax. Ik snap het hele gelul tussen 'elkaar' helpen ook niet. Op die manier trek je mijn inziens vooral de rotzooi makers en echte fans er tussen uit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80389820
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:14 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ga jij een beetje voor mij uitmaken wat ik wel en niet moet doen? Ik steun me club door dik en dun, ben er bij elke thuis-wedstrijd, kan jij dat ook zeggen? Nee, dat zou me dus helemaal niets verbazen.

We worden ook benadeeld, er is nog nooit een finale geweest in de beker met 2 wedstrijden. We spelen verdomme een knock-out toernooi. Wij hebben als Feyenoord thuis-geloot dus die neuzen moeten lekker thuis-blijven en de finale wordt alleen in de Kuip gehouden. Dit is gewoon ronduit schandalig.

Dat jij het feit dat je schijnbaar bij elke thuiswedstrijd bent, aandraagt als argument voor je 'echte' fanschap is weer lekker tekenend voor het iq van de gemiddelde havenslaaf

Nogmaals, je bent gefrustreerd, omdat je laatste sprankje hoop is weggenomen. Alleen met dit enorme voordeel maakte feyenoord een kans. Nu zijn de kansen eerlijk verdeeld en gaan jullie huilen. Wat mij betreft word de bekerfinale overigens NOOIT meer in die grafbak in rotterdam gespeeld. Slaat nergens op dat standaard feyenoord zo'n voordeel heeft. KNKB!!
Als de situatie andersom geweest was had je je mond gehouden. Feyenoord is te zwak om Ajax over 2 wedstrijden aan te kunnen en daarom ga je maar schreeuwen dat 'de charme van het bekertournooi zo weg is'
Hou toch op, je weet dat je bij eerlijke kansen, kansloos bent. Hypocriet!
- AFCA -
pi_80389831
Wanderson aan Ajax gelinkt nu. Mocht ie komend seizoen er daar 25 maken; Gudde een nekschot en Leo de nieuwe algemeen directeur.
-
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:38:59 #301
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80389957
Judas aan het roer. Ja, dat zal Feijenoord ten goede komen. Kunnen we er beter gelijk mee kappen.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')