Maar het is toch van de zotte?! Wie heeft dat verzonnenquote:
Officieel vanwege de veiligheid enzo. Maar inderdaad, fuck dat. Doe een wedstrijd zonder publiek dan maar. Supporters van beide clubs verneuken het keer op keerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Bastard het volgende:
Waarom splitsen ze het?
Ze kunnen toch ook 1 wedstrijd doen zonder publiek?
Wat doen ze dan met de 2 uistlagen straks, bij elkaar optellen oid?
2007quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Model: Suzuki GSX-R 750
Year: 2007
Category: Sport
Rating: 77.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 70.0 x 48.7 mm (2.8 x 1.9 inches)
Fuel system: Injection
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital/transistorized
Lubrication system: Wet Sump
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 163.0 kg (359.4 pounds)
Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,125 mm (44.3 inches)
Overall length: 2,040 mm (80.3 inches)
Overall width: 715 mm (28.1 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Wheelbase: 1,400 mm (55.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension: Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, rebound and compression damping
Rear suspension: Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, compression and rebound damping
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17
Front brakes: Double disc
Rear brakes: Single disc
Speed and acceleration
Other specifications
Fuel capacity: 16.50 litres (4.36 gallons)
Ik moest even snel googlen!quote:
Testosteronbrommer!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik moest even snel googlen!
Hier dan
Engine Type Horizontal In-line
Cylinders 4
Engine Stroke 4-Stroke
Cooling Liquid
Valves 16
Valves Per Cylinder 4
Valve Configuration DOHC
Compression Ratio 12.5:1
Starter Electric
Fuel Requirements Regular
Fuel Type Gas
Transmission:
Transmission Type Manual
Number Of Speeds 6
Primary Drive (Rear Wheel) Chain
Wheels & Tires:
Front Tire (Full Spec) 120/70 ZR17M/C 58W
Rear Tire (Full Spec) 180/55 ZR17M/C 73W
Brakes:
Front Brake Type Dual Hydraulic Disc
Rear Brake Type Hydraulic Disc
Technical Specifications:
Wheelbase (in/mm) 55.3 / 1405
Fuel Capacity (gal/l) 4.5 / 17
Moet je wat compenseren Gijs?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gewoon een mooi ding
Te jong voor een chopper ofzo!
Nee, natuurlijk niet, weet je ook welquote:
Heb je nog een fiets nodig btw? Ik heb een stadfietsje te koop.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef kepler het volgende:
Ik heb twee oude fietsen
Bij beide valt de ketting er regelmatig af
Maar ik ben wel in Parijs geweest
Ik heb nog wel een (goede) fiets nodigquote:Op donderdag 15 april 2010 18:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je nog een fiets nodig btw? Ik heb een stadfietsje te koop.
Vast die van Royquote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een (goede) fiets nodigRoy heeft er echter ook 1tje staan, ik kijk wel even welke het beste is
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef kepler het volgende:
Ik heb twee oude fietsen
Bij beide valt de ketting er regelmatig af
Maar ik ben wel in Parijs geweest
Niet als ze kapot zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 18:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Goed nieuws dus!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Magneet het volgende:
grrrr net niet genoeg rechten om fok toe te staan op de proxy
Voor de 16 GB.quote:
quote:
Intertoys heeft echt geen deal met Apple. Ze importeren hem gewoon.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te kansloos! En sowieso,... een deal met Intertoys! Nou ja,... de doelgroep is bereikt zou ik zeggen
Nutteloosquote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is trouwens wel een geinig apparaat.
Mifi
Soort router voor 3GS. Kaartje erin en al je apparaten (iPhone, iPad, laptop, PSP) kunnen onderweg gebruik maken van internet via WiFi.
Kan de iPhone ook, maar dan moet ik hem jailbreaken.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Nutteloos
Sim-kaart zit altijd in mn telefoon, en die kan ik ook als router gebruiken
Neuh, zover ik weet mag je iig bij Tmobile ook doorlussen naar je laptop. Zolang je wel binnen de normale grenzen blijft (dus geen films downloaden)quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan de iPhone ook, maar dan moet ik hem jailbreaken.Hopelijk komen ze ooit nog eens met een echte app. Maar ik geloof dat T-mobile en de andere telefoonaanbieders dat blokkeren.
Ik niet. Ben wel een beetje klaar met die uitgebreide previews van games.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef kepler het volgende:
Eerst 12 minuten van Alan Wake staan online, wie zou dat nou kijken??
Mijn telefoon kan anders geen wifi uitzenden... Dan is die Mifi wel handigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Nutteloos
Sim-kaart zit altijd in mn telefoon, en die kan ik ook als router gebruiken
Want anders heb je even geen internet, wow!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan anders geen wifi uitzenden... Dan is die Mifi wel handigMaar inderdaad, tethering is wel handig. Ik gebruik het soms als mijn internet down is ofzo. Gewoon ff plaatjes in je browser uitzetten en gaan met die banaan.
Ik snap dat ook niet nee. Ik heb thuis internet, maar dat mobiel gebeuren doe ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want anders heb je even geen internet, wow!
Ze kunnen er niks aan doen, de behoefte word gecreeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee. Ik heb thuis internet, maar dat mobiel gebeuren doe ik allemaal niet.
Ik heb er geen behoefte aan in ieder geval! Niks voor mij zo onderweg met Internet spelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks aan doen, de behoefte word gecreeerd.
Besteed de tijd aan het lezen van een boek, even naar buiten kijken, een echt praatje maken met een medemens?quote:
Niet zonder Internet kunnen tijdens reizenquote:
Gaat het? Opa?quote:
Dat vragen mijn ouders zich al jaren af als ik weer eens een GBA of DS mee naar huis namquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:12 schreef Chocobo het volgende:
We worden inderdaad oud Gijs! Ik merk het aan zaken als de iPad. Dan vraag ik me echt af wat je daar nou mee zou moeten.
Ga je me nou vertellen dat je standaard geen gebruik kan maken van Wi-Fi op een iPhone? Ik snap dit even niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is trouwens wel een geinig apparaat.
Mifi
Soort router voor 3GS. Kaartje erin en al je apparaten (iPhone, iPad, laptop, PSP) kunnen onderweg gebruik maken van internet via WiFi.
Op dit moment heb ik er ook niets aan, maar als ik een lange reis zou maken kan het best handig zijn. En wat te denken aan één internetabonnement voor jou alleen? Dat 3G gewoon zo snel wordt dat je de vaste lijn er uit kan mieteren? Dan is zo'n 3G Wifi modem echt handig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,... een warme Wi-Fi deken over de gehele wereld zou fijn en handig zijn voor mijn werk, maar ik ga er geen gadgets voor kopen en of configureren.
Je begrijpt het verkeerd. Een iPhone heeft internet over 3G (GSM netwerk) of Wifi, afhankelijk wat er op dat moment in de lucht hangt natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat je standaard geen gebruik kan maken van Wi-Fi op een iPhone? Ik snap dit even niet.
Jawel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat je standaard geen gebruik kan maken van Wi-Fi op een iPhone? Ik snap dit even niet.
Epischquote:
Snap het niet! 3G geeft internet (GSM), maar Wi-Fi kan ook! Ik begrijp je DS opmerking, maar wat heeft dat met een iPhone te maken dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Een iPhone heeft internet over 3G (GSM netwerk) of Wifi, afhankelijk wat er op dat moment in de lucht hangt natuurlijk.
Die Mifi haalt 3G uit de lucht en zet dat om in Wifi. Zo kun je met je DS online spelen, zonder dat er een 'normaal' draadloos netwerk is. Overal waar er GSM ontvangst is.
Om maar aan te tonen dat het bespottelijk is dat men maar zoveel mogelijk tijd 'online' moet doorbrengen.. het lijkt wel een vlucht uit de realiteit!quote:
De iPhone is één van de apparaten die je er op kan 'aansluiten'. Zo kun je de simkaart van je iPhone in die Mifi stoppen en daarmee verschillende apparaten online gooien. Bijvoorbeeld. Als je enkel een iPhone hebt is het niet nuttig nee, want dat is dubbelop.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap het niet! 3G geeft internet (GSM), maar Wi-Fi kan ook! Ik begrijp je DS opmerking, maar wat heeft dat met een iPhone te maken dan?
Oh nee. Als ik een weekend bij mijn ouders ben check ik zelfs niet eens mijn mail. Ik zie alleen de potentie van een apparaat, de Mifi in dit geval, maar ik kan best zonderquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om maar aan te tonen dat het bespottelijk is dat men maar zoveel mogelijk tijd 'online' moet doorbrengen.. het lijkt wel een vlucht uit de realiteit!
Ik zit nog wel eens een aantal uur in de auto op de bijrijdersstoel.. nimmer heb ik de behoefte om dan eens online te gaan
Dus de iPhone als router gebruiken,... dat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De iPhone is één van de apparaten die je er op kan 'aansluiten'. Zo kun je de simkaart van je iPhone in die Mifi stoppen en daarmee verschillende apparaten online gooien. Bijvoorbeeld. Als je enkel een iPhone hebt is het niet nuttig nee, want dat is dubbelop.
Kan ook zijn dat wij vluchten uit de realiteit Gijs. Internet is nu eenmaal de realiteit. Gebruik van Twitter en dergelijke tonen dat wel aan! Er is geen stoppen aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om maar aan te tonen dat het bespottelijk is dat men maar zoveel mogelijk tijd 'online' moet doorbrengen.. het lijkt wel een vlucht uit de realiteit!
Ik zit nog wel eens een aantal uur in de auto op de bijrijdersstoel.. nimmer heb ik de behoefte om dan eens online te gaan
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus de iPhone als router gebruiken,... dat bedoel je?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Leg ik het nou zo moeilijk uit of wat?
Zodat je andere apparaten ook draadloos op internet kunt hebben? Onderweg, of op vakantie. Je eigen hotspot creëren?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
Waarom zou je een simkaart uit je iPhone moeten halen om die in een MiFi ding te doen! Serieus help me nou hier. Misschien is het de logica die me ontgaat
Ter info,... 1 pet kost 25$quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:25 schreef Chocobo het volgende:
WAT een gat in de markt is dat WoW toch,... ze maken twee nieuwe pets! (5 dagen ontwikkeling),... en verdienen meteen miljoenen op de dag van release in de pet store
http://kotaku.com/5518416(...)s-for-blizzard-today
OK,... dus de SIM in combinatie met de MiFi is eigenlijk je gateway voor derden om via Wi-Fi naar buiten te gaan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodat je andere apparaten ook draadloos op internet kunt hebben? Onderweg, of op vakantie. Je eigen hotspot creëren?
Je creëert er je eigenlijk een nieuw draadloos netwerk mee ja, en je hebt er een SIMkaart voor nodig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OK,... dus de SIM in combinatie met de MiFi is eigenlijk je gateway voor derden om via Wi-Fi naar buiten te gaan!
De SIM 3G teller blijft doorlopen neem ik aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je creëert er je eigenlijk een nieuw draadloos netwerk mee ja, en je hebt er een SIMkaart voor nodig.
Internet als informatiebron is prachtig, maar zoveel mogelijk tijd er op willen doorbrengen is een ander.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat wij vluchten uit de realiteit Gijs. Internet is nu eenmaal de realiteit. Gebruik van Twitter en dergelijke tonen dat wel aan! Er is geen stoppen aan
Ik luister gewoon muziek in mijn auto! Internet gebruik ik alleen thuis of op werk, maar that's it. Zelden tot nooit op vakantie en of weekendjes weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Internet als informatiebron is prachtig, maar zoveel mogelijk tijd er op willen doorbrengen is een ander.
Serieus.. wat is er mis met een praatje maken in de trein, of een boek te lezen? Waarom moet je zelfs als je naar de wc gaat om te poepen er een telefoon meegaan waar je op kan internetten?
Ik snap het niet.. nu al niet meer.. prima.
Uiteraard. Maar voor een tientje ben je onbeperkt online. Mits je geen meuk gaat zitten downloaden, dan krijg je een mailtje met het vriendelijke verzoek je binnen de FUP te houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De SIM 3G teller blijft doorlopen neem ik aan?
Nog veel leuker als je de South Park aflevering ook daadwerkelijk gezien hebtquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Ginger is er weerDit is zijn derde!
http://www.dumpert.nl/med(...)r_nu_echt_boos_.html
Geen idee,... volg het sinds de film niet meer!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog veel leuker als je de South Park aflevering ook daadwerkelijk gezien hebtDaarin zijn de Gingers een terroristische organisatie
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... volg het sinds de film niet meer!
Puntige knieën.quote:
quote:
Shangai ligt in China Gijs.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:00 schreef Chocobo het volgende:
Japan weet wat echt openbaar vervoer is en hoe het moet zijn
quote:
Geen idee, lelijk kut kind zo te zien zonder geluid.quote:
Was dronken, moest om 9 uur op school zijn. Best kut ookquote:
Heb je nog een blog geschreven? Dan kan je vandaag toch lekker eerder weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:56 schreef Bastard het volgende:
![]()
Ben kapot van deze week.. intensief werk opgeleverd.. voel nu echt een enorme klaar..
quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was dronken, moest om 9 uur op school zijn. Best kut ook, ging om 8 uur eruit, toen weer snel erin.
Had ik normaal ook, alleen ik viel zo weer in slaap. Het is alleen kut want ik moet morgen om 06 uur werken. Doordat ik vandaag zo lang slaap kan ik vannacht niet meer slapen, wordt in 1x doorgaan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik zo oud als jou was ging ik dronken weer naar mn werk, wist ik smiddags niet meer wie ik welke pillen gegeven had
En dat zeg je terwijl je tijdens werktijd aan het discussieren bent op een internetforumquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Internet als informatiebron is prachtig, maar zoveel mogelijk tijd er op willen doorbrengen is een ander.
Serieus.. wat is er mis met een praatje maken in de trein, of een boek te lezen? Waarom moet je zelfs als je naar de wc gaat om te poepen er een telefoon meegaan waar je op kan internetten?
Engineering op de grensquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:36 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ash_slow_motion.html
Willen sturen ook
Stoere meiden fiets Gijsquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:49 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Deze fiets heb ik dus gewonnen, net binnen. Kleuren, tja boeit mij niet zo veel, wel een lekkere fiets.
Oude fietsen
OMG...sold!quote:
,............................quote:
Nou, internet is een grondrecht volgens D66. Daar ga je Bquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:“And then we have to build more houses, which makes the Netherlands even heavier. The country will sink even lower, which will make the flooding worse."
31 dagen, 11 uur en 18 minuten nogquote:
Ik zat er ook aan te denken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef kepler het volgende:
Vanochtend een motor rijles kado gekregenErg leuk!! Van de zomer verder met lessen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
29 april me examenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef kepler het volgende:
Vanochtend een motor rijles kado gekregenErg leuk!! Van de zomer verder met lessen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken!Aanrader Gijs? Is het erg moeilijk?
Wil je het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja, meteen rijschool bellen! Wel wat lastiger als een auto, heel veel kijken en plaats op de weg waar je als automobilist niet aan denkt maar vooral met dit weer is het zo lekker om te rijden!α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Daarom. Als je nu begint ben je met geluk voor de winter klaar.quote:
[..]
Supertof! Ik heb vroeger schakelbrommer gereden, dus het rijden zelf was redelijk makkelijk. Ik heb ongeveer 24 lessen nodig. Komt op 1200 euro. Ik ga echter eerst voor een goede tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, internet is een grondrecht volgens D66. Daar ga je B
D66: internettoegang is een grondrecht
.Daar ben ik het wel mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig wordt er zoveel geregeld via internet (Digid, belasting, etc) dat je eigenlijk niet meer zonder kan. Aan de andere kant geldt dit ook niet voor telefoon, dus een beetje raar wel
The line is a dot to you!
Gisteren dat rioolstuk gehad en heb nu een superclaw om die muren om te halenquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer super veel uren in FFXIII gestoken! Uur of 50 op de teller nu denk ik en zo'n 30 hunts gedaan. De kleine olifanten gaan nu zonder problemen neer, net als bijna alle vijanden. De grotere olifanten laat ik nog even gaan...
Zodra ik alle C missies gedaan heb en alle drie de hoofdpersonages zijn maxed op hun drie hoofdjobs ga ik naar de eindbaas. Zodra die neer is alle B en A missies afmaken. Als dat gaat lukken uiteraard.
Bizar hoe de game me nog steeds niet verveeld ofzo, bij Lost Odyssey had ik dat op een gegeven moment wel. Levelen was niet leuk meer. Hier wel!
Daar ben ik ook altijd angstig voor geweest.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:18 schreef Bastard het volgende:
Heb ook vaak getwijfeld over motorrijlessen... maar ik zou me dood rijden.
4 wielen is voor mij goed genoeg
[..]
Midlife? Oh wacht,... je spoiler inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Goede race van hem, net als Rosberg en Hamilton. Schumacher kan wel met pensioenquote:Op zondag 18 april 2010 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jammer van die Pacecar, Petrov lag erg goed!
Spek en bonnen hequote:Op zondag 18 april 2010 12:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Goede race van hem, net als Rosberg en Hamilton. Schumacher kan wel met pensioen
Ik vond hem ook geweldig!quote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Up in the Air gezien. Fantastische film!![]()
![]()
Hij had van mij de Oscar mogen winnen.
[ afbeelding ]
Vond hem echt geweldig. Ook wel wat herkenbare stukjes. Wat die jonge muts dus doet (processen/systemen) is mijn werk!quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond hem ook geweldig!Maar velen delen onze mening niet overigens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond hem echt geweldig. Ook wel wat herkenbare stukjes. Wat die jonge muts dus doet (processen/systemen) is mijn werk!![]()
Clooney
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Aanrader dus?quote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Van het weekend overigens Into the Wild gezien,... serieus episch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Genoten?quote:
Ja was super Gijs! Hele mooie grapihix, coole moves, coole settings, echt toffe eindbazen en dat vechtsysteem is ongeevenaard!quote:Op maandag 19 april 2010 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Genoten?
Ik vond het echt een hele toffe game. Uiteindelijk nog best duur geworden door alle Batman graphic novels die ik ben gaan kopen.
Een van me favo filmsquote:Op zondag 18 april 2010 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Van het weekend overigens Into the Wild gezien,... serieus episch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Gijsquote:
Party pooper achievement was briljant!quote:Op maandag 19 april 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsWas je een party pooper?
En die ene keer dat je tegen Scarecrow moet en het lijkt alsof je hele Xbox vastloopt... Ik schrok me de tyfus!
Ik ben geen party pooperquote:Op maandag 19 april 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsWas je een party pooper?
En die ene keer dat je tegen Scarecrow moet en het lijkt alsof je hele Xbox vastloopt... Ik schrok me de tyfus!
Geen party pooper?quote:Op maandag 19 april 2010 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben geen party pooper
Was zeker voor de joker daar? .. Ze deden mij ook niks
Combo achievement had ik al ergens anders, zal wel zo'n arena zijn geweest... motherfucker die joker stelde niks voor maar het pad er naar toe!!
Gijs je speelde op Easy tochquote:Op maandag 19 april 2010 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stukje lopen. Kijken. Wachten. Niets. Weer een stukje lopen. Kijken. Wachten.
Succes met de challenges dan.quote:Op maandag 19 april 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs je speelde op Easy tochZelfs ik liep onbevreesd rond, ik wist dat ik toch sterker was!
Was ergens 1 stukje echter, kom je een tunneltje uit en moet je naar een control room voor de bediening van de pompen, liepen iets van 8 gewapende mannen... heb ik wel ff zitten kutten om daar ongeschonden doorheen te komen!Maar voor de rest, 20 man, 30 man.. bring it on
Die knifers en electrostavenquote:
Was er na een paar weer zo klaar mee jaquote:Op maandag 19 april 2010 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die knifers en electrostaven![]()
Word ik wel woest van.. sta je lekker te rammen krijg je weer een stroomstoot of een mes
Jaquote:Op maandag 19 april 2010 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dibs on GoW3
Maar waarom Gijs? Doekoe nodig?
Si, wat bied je dan slet! Gaat best snel in dat topicquote:Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoW3 is gewoon NL release? Ik ben morgen in DH vlakbij het UMC kom ik m wel ophalen
Je vraagprijs.quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Si, wat bied je dan slet! Gaat best snel in dat topic
Heet, ben je morgen bij Kep? Kan ik hem ook wel in zijn brievenbus knallen. Ik rijd daar zo rond 15:45 langs.quote:
Prima. Weet alleen niet zijn exacte adres nuquote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heet, ben je morgen bij Kep? Kan ik hem ook wel in zijn brievenbus knallen. Ik rijd daar zo rond 15:45 langs.
En toon ook eens ongevraagd interesse in je medepassagierquote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
n en ik mag van B niet internetten in de trein... Ik ga dus ff wat lezen
Ik ben net klaar met dit boek, zal hem er morgen ook ingooien, erg goed!quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima. Weet alleen niet zijn exacte adres nuPM hem daar maar even voor en PM mij je rekeningnr. Ik ga nu de trein in en ik mag van B niet internetten in de trein... Ik ga dus ff wat lezen
Deel 3 alweer! Life in the West! Episch Gijsquote:
Ik eet haar helemaal leeg!!quote:Op maandag 19 april 2010 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 3 alweer! Life in the West! Episch Gijs
http://www.rockstargames.(...)_in_the_west.article
Uit de trein gezet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
En toon ook eens ongevraagd interesse in je medepassagier
Jij praat via je Swansquote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uit de trein gezet.
Sexuele intimidatie ofzo
Jij nietquote:
35, maar ik denk dat die al weg is. Iemand biedt voor HR en GoW collection 65, he's crazyquote:
[Upd] Vulkaanuitbarsting blijkt vals alarmquote:Op maandag 19 april 2010 20:02 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)sting_IJsland__.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)avond_op_gang__.html
quote:Op maandag 19 april 2010 19:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
35, maar ik denk dat die al weg is. Iemand biedt voor HR en GoW collection 65, he's crazy!
Als dat niet doorgaat laat ik het je weten.
Laten liggen in een bar!quote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe iPhone gelekt!Werknemer van Apple heeft een prototype laten liggen in een bar.
Wat voor kutdag heb je dan?
http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone
Defensie heeft ook wel eens een USB stickie laten slingerenquote:Op maandag 19 april 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was er een tijdje terug niet ook iets anders vergeten in een bar? Script voor een film ofzo? Te kansloos.
deel van het script van 1 van de Harrie Frotter films toch?quote:Op maandag 19 april 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was er een tijdje terug niet ook iets anders vergeten in een bar? Script voor een film ofzo? Te kansloos.
Ik was al mn T-shirts vergeten in een hostel in Australiequote:Op maandag 19 april 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
mond, ik ga hem zo kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...net aflevering 6 van The Pacific gekeken.![]()
![]()
Nog nooit zoveel rondvliegende ledematen gezien.
Kon je ook niet wachten Gijs?quote:
Vind het stiekem nog een beetje tegenvallen tot nu toequote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kon je ook niet wachten Gijs?![]()
Je gaat genieten!![]()
Beste aflevering tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Anders...maar net zo goed.quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef kepler het volgende:
Nog steeds wel een goede serie, maar niet het niveau van BoB
Ik weet niet precies wat, maar ik kon meer meeleven met de soldaten in BoB.quote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders...maar net zo goed.
Oorlog in The Pacific was ook bizar.
Misschien omdat je die serie vaker heb gezien? Ik kon de eerste keer nagenoeg niemand uit elkaar houden bij BoB. Ja, behalve Winters.quote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat, maar ik kon meer meeleven met de soldaten in BoB.
Serieus,.... nieuwe permanente OPquote:
Brianna Frostquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:24 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/600561/76673a8f/meisje.html
ergste is nog, ik herkende haar aan die badkamerquote:
Hij schiet soms iets te ver door onder het kopje 'veiligheid'. Als het aan Teeven ligt komt er ook in je huis een camera te hangen bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-hufterigheid.dhtml
Ik mag die Teeven wel, Teeven for president?
Dus dan maar doorgaan met zachte politiek?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij schiet soms iets te ver door onder het kopje 'veiligheid'. Als het aan Teeven ligt komt er ook in je huis een camera te hangen bijvoorbeeld...
Nee, zeker niet. Maar we moeten wel opletten dat we niet doorslaan. Het argument "ik heb niets te verbergen" gaat mijns inziens niet op, want niemand hoeft te weten hoe lang ik op de WC zit bijvoorbeeld! Om maar een voorbeeldje te noemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus dan maar doorgaan met zachte politiek?
Je verdwaalt in teveel lullen bemerk ik, een ziekteverschijnsel wat we heden tendage in ruimte mate zien in de politiek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar we moeten wel opletten dat we niet doorslaan. Het argument "ik heb niets te verbergen" gaat mijns inziens niet op, want niemand hoeft te weten hoe lang ik op de WC zit bijvoorbeeld! Om maar een voorbeeldje te noemen
Doe eens normaal Gijs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je verdwaalt in teveel lullen bemerk ik, een ziekteverschijnsel wat we heden tendage in ruimte mate zien in de politiek.
Wat jij noemt zijn de extremen die niet aan de orde zijn. We hebben een probleem, daar moet een passende oplossing op komen, eerst invoeren en dan zien we wel tot hoever we gaan, zolang eerst maar de maatschappelijke onrust is weggenomen en het algehele gevoel van veiligheid wederkeert op straat, ook na zonsondergang.
Gijs. Apple doet niet aan lekken. Echt niet.quote:Op maandag 19 april 2010 20:45 schreef Chocobo het volgende:
Laten liggen in een bar!Ze weten bij Apple wel hoe ze hypes moeten starten he. Los van die overduidelijke fake faal vind ik het wel goede nieuwe features. Camera met flash, misschien hogere resolutie, iets platter design, betere locatie van knoppen en inputs. Erg interessant
Gijsquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs. Apple doet niet aan lekken. Echt niet.
Lees dit maar: http://gizmodo.com/542705(...)ple-hunts-down-leaks
Die medewerker heeft echt een zware kutdag.Wel een tof dingetje. Volgend jaar maar eens upgraden.
Ja,... zo zie ik het ook jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol, gijs,… Apple is meester in hypes creerenEcht wel laten liggen daarzo
Weekend.. mooi weer.. joint.. biertje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Trek…joint…
Want je komt met regelmaat in 1 van die stedenquote:
Het is nu toch gratis, altijd handigquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want je komt met regelmaat in 1 van die steden
En dan is het handiger om een app te hebben
PM je adres nou is door dan…quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weekend.. mooi weer.. joint.. biertje.
Doei.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zeker.
Backpack pakken en naar Alaska zeg ik!
Goed idee. Als ik de middelen zou hebben... was ik al weg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zeker.
Backpack pakken en naar Alaska zeg ik!
Epischquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders haal je me van je blocklist op MSN af?
Ik kom dagelijks in Amsterdam ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want je komt met regelmaat in 1 van die steden
En dan is het handiger om een app te hebben
Prima slag op 0:33minquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Chocobo het volgende:
Dit is mijn WFT van de dag!
http://www.dumpert.nl/mediabase/914681/5c04b192/wtf_.html
Volgens mij is er geen aparte brievenbus per letter. Is bij mij hier ook niet, alleen internquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Wessiej het volgende:
Roy,
Ik hoop echt dat ik hem in de goeie brievenbus heb gepleurt. Goeie straat, goed nummer, alleen hij zei in pm dat hij op de A woont, die zag ik nergens staan. Hopen dus
Ok het is een bubbeltjesenvelop met een getekende postzegel erop en jouw naamquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen aparte brievenbus per letter. Is bij mij hier ook niet, alleen intern
Jezelf nu al indekkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok het is een bubbeltjesenvelop met een getekende postzegel erop en jouw naam, dus als iemand het jat kan je rondvragen.
Meerdere malen heb ik je opnieuw toegevoegd en zag je gisteren zelfs online komen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders haal je me van je blocklist op MSN af?
Anders haalt B. je even van zijn blocklist af!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Meerdere malen heb ik je opnieuw toegevoegd en zag je gisteren zelfs online komen?
Als Ker B ziet heeft B Ker niet geblokkeerd. Dat heeft er niets mee te maken. Als B Ker niet ziet heeft Ker B geblokt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Anders haalt B. je even van zijn blocklist af!
Weet ik veel Gijs. Vind dat MSN zo kansloos!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Ker B ziet heeft B Ker niet geblokkeerd. Dat heeft er niets mee te maken. Als B Ker niet ziet heeft Ker B geblokt.
Aaaanyway. B, we kunnen weer kip eten. Die resistentie komt vooral van reizen:
http://nos.nl/artikel/151(...)ich-door-reizen.html
Let eens op je geld Gijs... Dit is echt enorm verslavend en rationeel gokken is lastig. Zeker als het om je eigen clubje gaat...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik win krijgen jullie allemaal een ijsje
MSN staat hier de hele dag aan. Blijft handig zo'n IM client.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet ik veel Gijs. Vind dat MSN zo kansloos!
Oh,... was er overigens een probleem met kip dan? Wordt gek van deze wereld Gijs. Nu weer die vliegsoap!
Ik doe het maar een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Let eens op je geld Gijs... Dit is echt enorm verslavend en rationeel gokken is lastig. Zeker als het om je eigen clubje gaat...
[..]
MSN staat hier de hele dag aan. Blijft handig zo'n IM client.
Okay. Ik wil niet heel betuttelend overkomen, maar gokken is extreem verslavend...quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik doe het maar een paar keer per jaar
care to explain?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik win krijgen jullie allemaal een ijsje
Ja. Ik weet dat je het '16-jarig' vind, maar er is niet echt een ander chat app…quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doen jullie dat allemaal nog steeds dat MSN?
Hahaha, met paar vrienden een zooi snoep gekochtquote:
Wacht even tot vanavond!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet ik veel Gijs. Vind dat MSN zo kansloos!
Oh,... was er overigens een probleem met kip dan? Wordt gek van deze wereld Gijs. Nu weer die vliegsoap!
Paar keer per jaar naar het casino, paar keer per jaar unibet. Ik verlies altijdquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay. Ik wil niet heel betuttelend overkomen, maar gokken is extreem verslavend...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hahaha, met paar vrienden een zooi snoep gekocht.
Lekker door mijn mapske aant kijken
Is het een meneer?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het een meneer?Naaktpics mogen na PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |