Maar het is toch van de zotte?! Wie heeft dat verzonnenquote:
Officieel vanwege de veiligheid enzo. Maar inderdaad, fuck dat. Doe een wedstrijd zonder publiek dan maar. Supporters van beide clubs verneuken het keer op keerquote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef Bastard het volgende:
Waarom splitsen ze het?
Ze kunnen toch ook 1 wedstrijd doen zonder publiek?
Wat doen ze dan met de 2 uistlagen straks, bij elkaar optellen oid?
2007quote:Op donderdag 15 april 2010 15:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Model: Suzuki GSX-R 750
Year: 2007
Category: Sport
Rating: 77.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 749.00 ccm (45.70 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 70.0 x 48.7 mm (2.8 x 1.9 inches)
Fuel system: Injection
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital/transistorized
Lubrication system: Wet Sump
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 163.0 kg (359.4 pounds)
Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,125 mm (44.3 inches)
Overall length: 2,040 mm (80.3 inches)
Overall width: 715 mm (28.1 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Wheelbase: 1,400 mm (55.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension: Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, rebound and compression damping
Rear suspension: Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, compression and rebound damping
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17
Front brakes: Double disc
Rear brakes: Single disc
Speed and acceleration
Other specifications
Fuel capacity: 16.50 litres (4.36 gallons)
Ik moest even snel googlen!quote:
Testosteronbrommer!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik moest even snel googlen!
Hier dan
Engine Type Horizontal In-line
Cylinders 4
Engine Stroke 4-Stroke
Cooling Liquid
Valves 16
Valves Per Cylinder 4
Valve Configuration DOHC
Compression Ratio 12.5:1
Starter Electric
Fuel Requirements Regular
Fuel Type Gas
Transmission:
Transmission Type Manual
Number Of Speeds 6
Primary Drive (Rear Wheel) Chain
Wheels & Tires:
Front Tire (Full Spec) 120/70 ZR17M/C 58W
Rear Tire (Full Spec) 180/55 ZR17M/C 73W
Brakes:
Front Brake Type Dual Hydraulic Disc
Rear Brake Type Hydraulic Disc
Technical Specifications:
Wheelbase (in/mm) 55.3 / 1405
Fuel Capacity (gal/l) 4.5 / 17
Moet je wat compenseren Gijs?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gewoon een mooi ding
Te jong voor een chopper ofzo!
Nee, natuurlijk niet, weet je ook welquote:
Heb je nog een fiets nodig btw? Ik heb een stadfietsje te koop.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef kepler het volgende:
Ik heb twee oude fietsen
Bij beide valt de ketting er regelmatig af
Maar ik ben wel in Parijs geweest
Ik heb nog wel een (goede) fiets nodigquote:Op donderdag 15 april 2010 18:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je nog een fiets nodig btw? Ik heb een stadfietsje te koop.
Vast die van Royquote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een (goede) fiets nodigRoy heeft er echter ook 1tje staan, ik kijk wel even welke het beste is
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:04 schreef kepler het volgende:
Ik heb twee oude fietsen
Bij beide valt de ketting er regelmatig af
Maar ik ben wel in Parijs geweest
Niet als ze kapot zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 18:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Goed nieuws dus!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Magneet het volgende:
grrrr net niet genoeg rechten om fok toe te staan op de proxy
Voor de 16 GB.quote:
quote:
Intertoys heeft echt geen deal met Apple. Ze importeren hem gewoon.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te kansloos! En sowieso,... een deal met Intertoys! Nou ja,... de doelgroep is bereikt zou ik zeggen
Nutteloosquote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is trouwens wel een geinig apparaat.
Mifi
Soort router voor 3GS. Kaartje erin en al je apparaten (iPhone, iPad, laptop, PSP) kunnen onderweg gebruik maken van internet via WiFi.
Kan de iPhone ook, maar dan moet ik hem jailbreaken.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Nutteloos
Sim-kaart zit altijd in mn telefoon, en die kan ik ook als router gebruiken
Neuh, zover ik weet mag je iig bij Tmobile ook doorlussen naar je laptop. Zolang je wel binnen de normale grenzen blijft (dus geen films downloaden)quote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan de iPhone ook, maar dan moet ik hem jailbreaken.Hopelijk komen ze ooit nog eens met een echte app. Maar ik geloof dat T-mobile en de andere telefoonaanbieders dat blokkeren.
Ik niet. Ben wel een beetje klaar met die uitgebreide previews van games.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef kepler het volgende:
Eerst 12 minuten van Alan Wake staan online, wie zou dat nou kijken??
Mijn telefoon kan anders geen wifi uitzenden... Dan is die Mifi wel handigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Nutteloos
Sim-kaart zit altijd in mn telefoon, en die kan ik ook als router gebruiken
Want anders heb je even geen internet, wow!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan anders geen wifi uitzenden... Dan is die Mifi wel handigMaar inderdaad, tethering is wel handig. Ik gebruik het soms als mijn internet down is ofzo. Gewoon ff plaatjes in je browser uitzetten en gaan met die banaan.
Ik snap dat ook niet nee. Ik heb thuis internet, maar dat mobiel gebeuren doe ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want anders heb je even geen internet, wow!
Ze kunnen er niks aan doen, de behoefte word gecreeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet nee. Ik heb thuis internet, maar dat mobiel gebeuren doe ik allemaal niet.
Ik heb er geen behoefte aan in ieder geval! Niks voor mij zo onderweg met Internet spelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks aan doen, de behoefte word gecreeerd.
Besteed de tijd aan het lezen van een boek, even naar buiten kijken, een echt praatje maken met een medemens?quote:
Niet zonder Internet kunnen tijdens reizenquote:
Gaat het? Opa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |