Interesse in de lampen, TVP.quote:
Ik zal het aan me broer vragen!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Zou je die banken voor me willen opmeten?
Sorry maar voor 10 euro gaat hij niet weg. Hij wil er echt 25 euro voor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
10 euro voor het schilderij van het strand
Tja...Weet niet waar je woont?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef Hetiszover het volgende:
Ik wil die foto van Parijs wel, alleen Steenwijk
Jammer, mijn bod blijft gelden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry maar voor 10 euro gaat hij niet weg. Hij wil er echt 25 euro voor.
Geen ideequote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef Charizma het volgende:
Allemaal Ikea volgens mij![]()
Weet je ook hoe hoog die spiegel is?
Sorry, te laag.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef Iridal het volgende:
Voor die hanglamp boven de tafel: 15 euro
Oke succes met je verkoop;-).quote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef VeerEli het volgende:
Ok even in zijn algemeenheid dan.
Me broer is duidelijk geweest niks te willen verkopen onder de vraagprijs.
Nou weet ik niet hoe dat zit met bijv. de bank omdat het daarbij om een groter bedrag gaat, maar de 'kleinere' dingen gaan dus niet onder de vraagprijs weg.
Dan wens ik je broer veel plezier met de verkoop.quote:
Waarom reageren jullie nou zo dom? Hij verkoopt het echt niet voor de prijzen waar hij het voor gekocht heeft, hij zit zelfs flink onder de prijzen wat hij er zelf voor betaald heeft.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef Iridal het volgende:
[..]
Dan wens ik je broer veel plezier met de verkoop.
Alles domweg afwijzen kom je er mijns inziens niet mee, beetje onderhandelen zou niet verkeerd staan.
En anders blijft ie toch lekker met de spullen zitten, I don't care.
Wat jij doet heeft weinig met handelen te maken hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Iridal het volgende:
Dat heet handelen, en dat kan en mag je hier verwachten.
Kan je daar niet tegen? Niet posten hier.
Je kan hier net zo goed verwachten dat iemand gewoon de vraagprijs hebben wil voor hetgeen hij/zij het te koop zet en het niet voor minder wil verkopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Iridal het volgende:
Dat heet handelen, en dat kan en mag je hier verwachten.
Kan je daar niet tegen? Niet posten hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |