enig idee hoe je daar een huur woning kan vinden?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien dat je dan in Maarsen of Houten kunt gana wonen: Waarschijnlijk een stuk goedkoper en niet te grote afstand.
http://www.woningnet.nlquote:Op donderdag 15 april 2010 14:46 schreef Wafflecoaster het volgende:
enig idee hoe je daar een huur woning kan vinden?
zoals ik al zei ik heb geen enkel ervaring met het zoeken/vinden van huurwoningen
antikraak ben ik geen fan van sorry, het mag dan wel chill wonen zijn maar de hoeveelheid regels die er bij te pas komen en het feit dat je niet ver van te voren weet wanneer je eruit moet staat mij niet aan.quote:
antikraak hier krijg je gewoon een andere woning aangewezenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Wafflecoaster het volgende:
[..]
antikraak ben ik geen fan van sorry, het mag dan wel chill wonen zijn maar de hoeveelheid regels die er bij te pas komen en het feit dat je niet ver van te voren weet wanneer je eruit moet staat mij niet aan.
Als ze 3 weken van te voren zeggen dat ik eruit moet dan zit ik dus hoogstwaarschijnlijk weer in Overijssel en met bijbaantjes is dat niet erg fijn. Ik huur liever een wonign waar ik mijn hele studie tijd in kan zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |