Oh ja, maar het gemiddelde ligt in mijn ogen ook best hoog. Op mijn werk is het gemiddelde volgens mij inmiddels 34... Zijn een aantal veertigers vorig jaar voor het eerst moeder geworden. En als ik in mijn vriendenkring kijk, heb ik maar 1 vriendin met kids, en 1 die zwanger is en de rest is er allemaal nog over aan het nadenken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, vroeg in verhouding tot het gemiddelde... Ik denk dat moeder worden op je 21e makkelijker is dan op je 37e. Qua energie en flexibiliteit enzo. Je past je nog makkelijker aan denk ik.
Dat mocht niet meer!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soms praten we een paar posts over iets anders ja
Woah! Je was even oud als ik toen je je dochter kreeg. Wauw. Vind het heel tof voor je, maar moet er zelf nu niet aan denkenquote:Op donderdag 15 april 2010 @ 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn oudste dame wordt in september acht en heeft sinds februari een zusje.....
Oftewel: jij gaat ook falenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef MissJ het volgende:
Tof al die KV faals![]()
Ik ga straks ook naar een KV, wil denk ik nog een paar van de nieuwe Catrice collectie hebben en ff kijken wat Essence voor leuks heeft en dan nog bij de andere make-up merken kijken
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
IRL is 'ie nog meer marker. Damn, hoe gaaf.(Twee laagjes over wit)
Snel, zet de horror in spoilersquote:
Oh wow!!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
Oeh, heel sjiek!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
TVP met mani van nu (Crappy foto van gisteravond, voor cleanup)
[ afbeelding ]
Gaaf!!!! En wat lak jij verdomde netjes, als dit voor de clean-up is...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
[ afbeelding ]
M'n ogen!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
Heul sjiek!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
[ afbeelding ]
Niet die van essence, wat een pruts foundation, laat dikke strepen achter. Ik gebruik eigenlijk altijd die van de hema.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:11 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook maar even bij KV ga falen. Ik heb nieuwe foundation nodig. Iemand aanraders?
Dat moeje heul nog niet gebruiken op jouw leeftijd, is zonde!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet die van essence, wat een pruts foundation, laat dikke strepen achter. Ik gebruik eigenlijk altijd die van de hema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |