Ja ik vind mijn huid niet zo mooiquote:Op donderdag 15 april 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moeje heul nog niet gebruiken op jouw leeftijd, is zonde!
Waarschuwing voor GOSH Holographic; applicatie is vreselijk! Allemaal klontjes, vreselijkquote:Op donderdag 15 april 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
Ik heb net ook maar even een bezoekje gebracht aan het kruidvat. Heb Gosh holographic gekocht omdat ik maar niet tevreden raak over de zilveren holo´s die ik heb (en ja, dat zijn er eigenlijk te veel, dus binnenkort een aantal in het swap topic) en Gosh green hawaii (hoef ik ook de CG sour apple niet meer, haha). En nog nailart stickertjes 3 setjes, allemaal leuke bloemetjes en sterretjes en nog paarse oogschaduw![]()
@ Daph
Zo ziet het er bij nog niet eens uit na de clean up
Wow! Welke plate is dat? En welke lakjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
O hai!
TVP met mani van nu (Crappy foto van gisteravond, voor cleanup)
[ afbeelding ]
Oh... nou ja, ik ga vandeweek straks gewoon al mijn zilveren holo´s opdoen en dan kijk ik wel even welke het mooiste is en de rest gooi ik toch in het swap topic. De enige die tot nu toe echt goed bevalt is ds coronation, de rest geeft eigenlijk allemaal wel kale strepen, heel irritant! But thanks for the warningquote:Op donderdag 15 april 2010 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschuwing voor GOSH Holographic; applicatie is vreselijk! Allemaal klontjes, vreselijk
Twee laagjes RBL Bruised met China Glaze Joyquote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef samsuus het volgende:
[..]
Wow! Welke plate is dat? En welke lakjes?
Super mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Twee laagjes RBL Bruised met China Glaze JoyImageplate is M64
Tuuuuuuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:02 schreef samsuus het volgende:
Ow ik bedenk me net dat ik voor mn verjaardag een VVV bon heb gekregen. Daar mag ik toch best lakjes van kopen?
Dat valt mee hoor, je blijft alleen een vnl zien. De foto die ik eerder postte is zonder wit eronder.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:45 schreef Reska het volgende:
Oeh ik zie hier weer allemaal mooie lakjes voorbij komenSun worshipper! (dekt die zonder wit lakje er onder echt zo slecht? en zo ja welk wit lakje kan ik er dan het beste onder smeren?)
Al jullie faal foto's zijn ook erg leuk om naar te kijken, ben zelf maar niet naar het kruidvat gegaan, moet maar even wachten op mn salaris.
Aah kijk daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 15 april 2010 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, je blijft alleen een vnl zien. De foto die ik eerder postte is zonder wit eronder.
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook niet gefaald
En ik ben fan:
[ afbeelding ]
IRL is 'ie nog meer marker. Damn, hoe gaaf.(Twee laagjes over wit)
En je maakte je nog wel zo'n zorgen over die neonsquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Vast wel, ik heb gewoon een simpele wit van de etos eronder gegooid.
Edit: Ik bedoel, je merkt snel genoeg of het prettig werkt of niet.
Dan is ze vast wat vergeten aan te slaan, haha. Want die catrice lakjes zijn toch al 2,50 per stuk normaal? Dus nu 1,25 x 4 = 5 euro en dan die nailartpen nog.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:56 schreef Crientj het volgende:
Ik heb ook gefaald
Essence nailart pen, Play Plum With Me, I Sea You, Hot Or Not en London's Weather Forecast.
Voor het ongelovelijke bedrag van 4,65 xD.
Ik heb nog een witte van Color Club, dan ga ik dat METEEN proberen met ChG Limonytequote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Vast wel, ik heb gewoon een simpele wit van de etos eronder gegooid.
Edit: Ik bedoel, je merkt snel genoeg of het prettig werkt of niet.
Ik weet het.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je maakte je nog wel zo'n zorgen over die neons
Neh, het hoort ook geen 4,65 te zijn. Kreeg van mn moeder nog een lakje; die staat dan niet op deze bon.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan is ze vast wat vergeten aan te slaan, haha. Want die catrice lakjes zijn toch al 2,50 per stuk normaal? Dus nu 1,25 x 4 = 5 euro en dan die nailartpen nog.
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neh, het hoort ook geen 4,65 te zijn. Kreeg van mn moeder nog een lakje; die staat dan niet op deze bon.
Ik had wel gelukLWF & ISY zaten niet meer in het schap.. Ik brutaal gevraagd of ze die nog achter had liggen en toen kwam ze terug met die twee
Oh, meestal zeggen ze automatisch neequote:Op donderdag 15 april 2010 18:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Neh, het hoort ook geen 4,65 te zijn. Kreeg van mn moeder nog een lakje; die staat dan niet op deze bon.
Ik had wel gelukLWF & ISY zaten niet meer in het schap.. Ik brutaal gevraagd of ze die nog achter had liggen en toen kwam ze terug met die twee
Ik denk die matte ook wel hoor. Neons drogen ook mat opquote:Op donderdag 15 april 2010 18:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb nog een witte van Color Club, dan ga ik dat METEEN proberen met ChG Limonyte
Geen 1 wit is perfect dekkend in 1 laagje, tenzij je tipp-ex neemtquote:Op donderdag 15 april 2010 18:29 schreef DeltaCephei het volgende:
De Alabaster van CC was streaky, had eigenlijk 2 laagjes gemoeten. Is Alpine Snow wel goed te smeren in 1 laagje, heeft iemand die toevallig?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 laagje wit, 3 lagen China Glaze Limonyte
he bah, I knew it was to good 2 be truequote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen 1 wit is perfect dekkend in 1 laagje, tenzij je tipp-ex neemt
Mooi groen
Of je moet hele dikke lagen smerenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
he bah, I knew it was to good 2 be true
Volgende keer doe ik bonder, 2 laagjes wit en dan 2 laagjes Limonyte en dan SVquote:Op donderdag 15 april 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je moet hele dikke lagen smeren
Maar wit is zo... wit! Daar zie je elke oneffenheid in
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
Nou dames weer iets uitgetest voor jullie, mobiele telefoons kunnen tegen nagellakremover!
Flesje nagellakremover omgestoten en dat viel over mijn mobielquote:
Foto's van je nagels willen we zien!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef prsclla het volgende:
ik haal hier al een tijdje mijn inspiratie vandaan voor mijn nagels, allemaal erg mooi! dus ik dacht laat ik ook maar is een berichtje achterlaten met foto's van mij td bestelling
[ link | afbeelding ]
v.l.n.r Jade is de new black, Suzy says feng shui, Charged up cherry, Lemon fizz, Peachy keen,I believe in amour, Hot couture en nog matte about you maar die staat er niet op
Da's nie handigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Flesje nagellakremover omgestoten en dat viel over mijn mobielzat met me hoofd heel ergens anders dus zag het eerste instantie niet eens, gelukkig werkt alles nog!
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef prsclla het volgende:
ik haal hier al een tijdje mijn inspiratie vandaan voor mijn nagels, allemaal erg mooi! dus ik dacht laat ik ook maar is een berichtje achterlaten met foto's van mij td bestelling
[ link | afbeelding ]
v.l.n.r Jade is de new black, Suzy says feng shui, Charged up cherry, Lemon fizz, Peachy keen,I believe in amour, Hot couture en nog matte about you maar die staat er niet op
Dat dus!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Foto's van je nagels willen we zien!
En nu meurt alles natuurlijk ook verschrikkelijk..quote:Op donderdag 15 april 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Flesje nagellakremover omgestoten en dat viel over mijn mobielzat met me hoofd heel ergens anders dus zag het eerste instantie niet eens, gelukkig werkt alles nog!
Mijn telefoon ruikt nu naar nagellak jaquote:Op donderdag 15 april 2010 19:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
En nu meurt alles natuurlijk ook verschrikkelijk..gelukkig doet je foon het nog
Nice!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:35 schreef prsclla het volgende:
[ afbeelding ]
Op me pink met een laagje matte about you om even te testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |