quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef Paineppol het volgende:
Jeweetwel, dat achterlijke volk dat de elite in zo'n aftands toestel laat rond fladderen, dat zich volledig voorspelbaar bij het kleinste beetje mist de grond in boort. Dat is dan nog tot daar aan toe, want het kan me werkelijk niks schelen hoe het de leiders van ons Oostblok vergaat.
Dat ze vervolgens massaal gaan lopen janken dat die president niet naast die maarschalk mag liggen slaat echt helemaal nergens op. Als JP zich verslikt in zijn boterham met leverworst mag hij van mij gewoon zijn intrek nemen naast Willem. Waarom moet daar nou weer zo'n major kuttopic van gemaakt worden?
Klacht: Gemierenneuk over de begraafplaats van Kaczynski.
Die Willem bedoelde ik ook echtquote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik dood ben wil ik echt niet naast die smerige kop van een Willem Alexander liggen hoor.
Omdat ze het niet vrijwillig willen zeker? WRAHAHAHAHAHAHHAJAAHAHHAquote:Op donderdag 15 april 2010 17:15 schreef Skonk het volgende:
Sommige Poolse wijven zou ik wel verkrachten anders hoor
Ja. Daar raak ik opgewonden van.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:46 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
[..]
Omdat ze het niet vrijwillig willen zeker? WRAHAHAHAHAHAHHAJAAHAHHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |