abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:53:47 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80510521
Kersjes ook al zo'n toestand

lily, en als ze leah bij jou langs brengen?

bij ons zijn ook geen kolfvoorzieningen op het werk. en ik werk op verschillende locaties en nooit op vaste tijden dus ik moet nog zien hoe het in de praktijk gaat lopen. in het ergste geval ga ik naar huis om live te voeden of te kolven met harry in de buurt

<telegraafstuk lezen gaat> btw hou er rekening mee dat telegraaf een sensatiekrant is en ook een bepaald soort lezers trekt
pi_80510603
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Asyniur het volgende:
lily, en als ze leah bij jou langs brengen?
Wie moet dat gaan doen dan?
Die service hebben ze op het kdv niet
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:11:30 #153
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80510993
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Asyniur het volgende:

<telegraafstuk lezen gaat> btw hou er rekening mee dat telegraaf een sensatiekrant is en ook een bepaald soort lezers trekt
Daarom had ik ook veel meer negatieve reacties verwacht, met dat in mijn achterhoofd...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:16:06 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80511117
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef lily het volgende:

[..]

Wie moet dat gaan doen dan?
Die service hebben ze op het kdv niet
ow ja, snorry

Linda, ik heb niet eens alle reacties gelezen maar gewoon niks van aantrekken joh! Een deel is positief en een deel niet. So what? Omdat iemand anders het 'niet fatsoenlijk' vindt dat iemand in het openbaar voedt, ga ik niet op een toilet zitten ofzo. Ik probeer het een beetje discreet te houden maar soms lukt het niet door een spartelend jongetje. Pech dan! Ik vind het misschien wel heel onsmakelijk hoe iemand eet of een kind dat rondrent heel irritant of misschien vind ik iemand wel heel lelijk dat ik er steeds naar moet kijken. Maar daarvan verwacht ik toch ook niet dat die zijn broodje op het toilet eet of thuis blijft?

Ik heb overigens gevoed in een restaurant en in een overvolle trein (ik zat in een vol 4-zitje met een vreemde meneer naast me). Geen idee of die man iets heeft kunnen zien maar ik denk dat 3 kwartier met een schreeuwende hongerige baby vervelender is dan een stukje blote borst
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:20:15 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80511238
faja, wat naar! hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? ben je gevallen?

kersjes, wat naar dat het kolven niet gaat! maar mss kan je idd zonder kolven je productie op gang houden? en dan is het heel jammer dat hij dan kv moet, maar de rest van de tijd krijgt hij wel bv, dus das sowieso goed.

lily, helpt het om wat bv bij leah in dr neus te druppelen? (dat gaat hier vanzelf. beetje goede tsr en heet komt zo dr neus uit! meteenn doorgespoeld )

we doen hier aan galgenhumor
pr zegt: 'aviva, wil je nog wat drinken? uit een beker? je weet wel, zo'n ding waar melk in zit! dan steek je er een rietje in en dan kan je dat drinken!'
kvond hem best grappig eigenlijk

tprikt wel enorm, maar kweet niet of dat hoort. tis geen raynauds, dus het zal wel van de abces komen, denk ik.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80511443
Ik zou dat dus niet durven, in een volle trein borstvoeden. Stom van mezelf hoor want het moet uiteraard gewoon kunnen en ik vind het leuk als ik het zie.
Maar goed; ik zit nooit in een volle trein (ook niet in een lege)

Ik doe het alleen in het openbaar als ik een beetje beschut kan zitten.
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, helpt het om wat bv bij leah in dr neus te druppelen? (dat gaat hier vanzelf. beetje goede tsr en heet komt zo dr neus uit! meteenn doorgespoeld )
Haha, dat doorspoelen zou wel handig zijn! Dat lukt me helaas niet.
Niks helpt echt. Ze snottert en reutelt dat het een lievelust is. Vooral als ze drinkt natuurlijk.
Alleen als ze niest komt er wat los.
pi_80511513
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef DaviniaHR het volgende:
we doen hier aan galgenhumor
pr zegt: 'aviva, wil je nog wat drinken? uit een beker? je weet wel, zo'n ding waar melk in zit! dan steek je er een rietje in en dan kan je dat drinken!'
kvond hem best grappig eigenlijk
auw
pi_80511577
Die reacties!
Niet te geloven dat er zoveel azijnpissers rondlopen.
" Mijn man mag niet naar de borsten van andere vrouwen kijken..." Er is nogal veel borst te zien...
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:40:46 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80511889
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Die reacties!
" Mijn man mag niet naar de borsten van andere vrouwen kijken..." Er is nogal veel borst te zien...

Ja, of ik vind het onsmakelijk.
Nou ik vind het onsmakelijk als jij je broodje eet en toch vraag ik je ook niet om op het toilet te eten!

lily, ik vond het ook wel 'eng' hoor, maar we moesten toch echt terug en meneertje kreeg honger dus tja...
We waren een dagje treinen in Duitsland (150 jaar Duitse treinen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 20-04-2010 11:02:00 ]
pi_80511970
Stoer Asyniur Ik geef Niels ook gewoon overal de borst, ik vind het absurd om hem honger te laten lijden omdat andere mensen zo kortzichtig zijn Terwijl ik eigenlijk heel preuts ben, maar borstvoeding geven heeft daar niets mee te maken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80512016
omg sommige van die reacties
Idd lui die halfnaakt op straat lopen met een decolleté van heb ik jou daar wordt maar geaccepteerd, maar een voedende moeder niet? Echt kansloos
pi_80512208
In mijn blootje in de sauna gaan zitten en zo is ook echt niks voor mij. Maar borstvoeding geven in het openbaar heb ik echt geen probleem mee, je hoeft toch niets bloot te geven als je het wat handig doet.
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:53:21 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80512275
Wat is er nu onsmakelijk aan? Mijn borsten zijn gewoon schoon hoor...

En op dat moment vervullen ze gewoon de functie voeding, en niet de functie sex... Misschien vinden mensen blote borsten nog steeds een no-go... omdat ze het toch met sex associëren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80512354
Ik vind dat ook triestheid ten top. Ik voed ook in het openbaar als het nodig is, maar wel een beetje discreet. Overigens trek ik me liever ergens terug waar het wat stiller is omdat Hannah anders erg onrustig drinkt.

Ik ken iemand die wel pontificaal de boel opengooit (dus halfnaakt zit) en plein public en dat vind ik toch ook minder.

Hoe kan je een drinkende baby nou onsmakelijk vinden
pi_80512488
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een operatie aan een sleutelbeen? Ik dacht dat ze daar eigenlijk nooit wat aan deden, behalve dan als het bot door de longen steekt ofzo.
het bot staat te ver uit elkaar om aan elkaar te kunnen groeien, er moet nu een plaatje op beide delen worden bevestigd. En het hoogste gedeelte prikt tegen mijn huid aan, vandaar.

@Davinia, ik ben idd gevallen terwijl ik een brommer probeerde aan te duwen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:03:15 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80512605
Faja, toch een operatie?
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:04:13 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80512641
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Die reacties!
Ow, en misschien moet die vrouw in kwestie haar man gewoon leren om niet naar andervrouws borsten te kijken
pi_80512754
Vanmorgen bij het consultatie bureau geweest en weer gemeten en gewogen. 59.5 cm lang en 6.435 kg met een leeftijd van 13 weken en 3 dagen

http://www.borstvoeding.c(...)e/curve_weight/23835
http://www.borstvoeding.c(...)e/curve_length/23835
pi_80512784
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef octopussy het volgende:

Ik ken iemand die wel pontificaal de boel opengooit (dus halfnaakt zit) en plein public en dat vind ik toch ook minder.
Dat is met alles zo, he.
In omkleedruimtes heb je ook mensen die heel de kamer rondhuppelen in hun string en bh, terwijl ik gewoon een zwart hemdje onder aan doe dat kan aanblijven en een shortjesonderbroek...
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:13:43 #170
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80513001
Jemig, wat een verhalen weer zeg!

Wat jammer dat iets wat zo natuurlijk is als voeden soms zo kunstmatig gaat.
(En dan bedoel ik dus niet dat er geforceerd doorgegaan wordt maar juist dat ongeforceerd voeden zo moeilijk gaat.)

Teigetje krijgt nu 12 voedingen per dag van 22 milliliter. Da's dus 264 milliliter per dag. En dat red ik niet meer.
Gisteren heb ik een kolf-marathon dagje gehouden en vandaag weer, maar ik geloof dat ik echt aan de max van mijn productie zit.
De lactatiekundige heeft helaas ook geen opties meer voor me.
Teigetje krijgt nu ook kunstvoeding als er niet voldoende borstvoeding beschikbaar is. Ik ben blij dat ze dat krijgt en dus geen honger lijdt maar men, wat heb ik het er moeilijk mee dat ze niet meer volledig bv krijgt.

Ik ga voorlopig door met kolven; zolang ik nog minstens 1 voeding per dag bij elkaar kan sprokkelen hou ik het vol. Ze kan de antistoffen etc.nog prima gebruiken!

/einde ego-post & lief dagboekverhaal
A grand adventure has begun.
pi_80513299
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:

Lijkt me erg moeilijk in jouw geval, idd.
Maar mijns inziens dient 'kunst'voeding daar nu net voor.
De couveuze is ook geen natuurlijke gang van zaken, maar gelukkig kan het!

En alles wat ze nu nog krijgt is idd heel mooi meegenomen.
pi_80513399
Keshet wat ontzettend jammer dat je je productie niet omhoog krijgt. Zou je nog wat hebben aan mijn ingevroren melk, ik heb altijd alles gesteriliseerd voordat ik ging kolven?

Faja wat rot dat je geopereerd moet worden, het lijkt me heel pijnlijk en ik vind het dapper dat je doorvoed Ik kan de curves niet bekijken maar het klinkt als een flinke kerel!

Onderzoekers zijn er bij toeval achter gekomen dat de antibacteriële eigenschappen van moedermelk ook kankercellen dood!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:23:53 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80513420
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:
Jemig, wat een verhalen weer zeg!

(En dan bedoel ik dus niet dat er geforceerd doorgegaan wordt maar juist dat ongeforceerd voeden zo moeilijk gaat.)

Teigetje krijgt nu 12 voedingen per dag van 22 milliliter. Da's dus 264 milliliter per dag. En dat red ik niet meer.
Gisteren heb ik een kolf-marathon dagje gehouden en vandaag weer, maar ik geloof dat ik echt aan de max van mijn productie zit.
De lactatiekundige heeft helaas ook geen opties meer voor me.
Teigetje krijgt nu ook kunstvoeding als er niet voldoende borstvoeding beschikbaar is. Ik ben blij dat ze dat krijgt en dus geen honger lijdt maar men, wat heb ik het er moeilijk mee dat ze niet meer volledig bv krijgt.

Ik ga voorlopig door met kolven; zolang ik nog minstens 1 voeding per dag bij elkaar kan sprokkelen hou ik het vol. Ze kan de antistoffen etc.nog prima gebruiken!

/einde ego-post & lief dagboekverhaal
Daar is kunstvoeding toch ook voor? Het is een alternatief voor borstvoeding... (in mijn ogen dan he)

Maar als je teigetje aan de bost zou kunnen krijgen, over een tijdje... Dan is het gewoon goed mogelijk dat je asnog volledig kan voeden hoor. Een kindje drinkt effectiever, en dus zal je productie ook gewoon weer toenemen...
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:25:01 #174
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80513477
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
Keshet wat ontzettend jammer dat je je productie niet omhoog krijgt. Zou je nog wat hebben aan mijn ingevroren melk, ik heb altijd alles gesteriliseerd voordat ik ging kolven?

Faja wat rot dat je geopereerd moet worden, het lijkt me heel pijnlijk en ik vind het dapper dat je doorvoed Ik kan de curves niet bekijken maar het klinkt als een flinke kerel!

Onderzoekers zijn er bij toeval achter gekomen dat de antibacteriële eigenschappen van moedermelk ook kankercellen dood!
Wauw dat onderzoek... Dat zou echt een soort doorbraak zijn als dat echt zo is..
pi_80513521
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar is kunstvoeding toch ook voor? Het is een alternatief voor borstvoeding... (in mijn ogen dan he)

Maar als je teigetje aan de bost zou kunnen krijgen, over een tijdje... Dan is het gewoon goed mogelijk dat je asnog volledig kan voeden hoor. Een kindje drinkt effectiever, en dus zal je productie ook gewoon weer toenemen...
Oh, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn!! Ik dacht dat het zo was dat als de eerste weken niet voldoende melkproducerende cellen gestimuleerd worden dat de productie dan niet verder opgehoogd kan worden? Kunstvoeding is natuurlijk een prachtig alternatief, alleen zitten daar die belangrijke antistoffen voor Teigetje niet in, daarom dacht ik misschien kan mijn melk nog wat helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')