Wie moet dat gaan doen dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Asyniur het volgende:
lily, en als ze leah bij jou langs brengen?
Daarom had ik ook veel meer negatieve reacties verwacht, met dat in mijn achterhoofd...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:53 schreef Asyniur het volgende:
<telegraafstuk lezen gaat> btw hou er rekening mee dat telegraaf een sensatiekrant is en ook een bepaald soort lezers trekt
ow ja, snorryquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef lily het volgende:
[..]
Wie moet dat gaan doen dan?
Die service hebben ze op het kdv niet
Haha, dat doorspoelen zou wel handig zijn! Dat lukt me helaas niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, helpt het om wat bv bij leah in dr neus te druppelen? (dat gaat hier vanzelf. beetje goede tsr en heet komt zo dr neus uit!meteenn doorgespoeld
)
auwquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:20 schreef DaviniaHR het volgende:
we doen hier aan galgenhumor
pr zegt: 'aviva, wil je nog wat drinken? uit een beker? je weet wel, zo'n ding waar melk in zit! dan steek je er een rietje in en dan kan je dat drinken!'
kvond hem best grappig eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Die reacties!
Niet te geloven dat er zoveel azijnpissers rondlopen.
" Mijn man mag niet naar de borsten van andere vrouwen kijken..." Er is nogal veel borst te zien...
het bot staat te ver uit elkaar om aan elkaar te kunnen groeien, er moet nu een plaatje op beide delen worden bevestigd. En het hoogste gedeelte prikt tegen mijn huid aan, vandaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een operatie aan een sleutelbeen?Ik dacht dat ze daar eigenlijk nooit wat aan deden, behalve dan als het bot door de longen steekt ofzo.
Ow, en misschien moet die vrouw in kwestie haar man gewoon leren om niet naar andervrouws borsten te kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Die reacties!
Niet te geloven dat er zoveel azijnpissers rondlopen.
" Mijn man mag niet naar de borsten van andere vrouwen kijken..." Er is nogal veel borst te zien...
Dat is met alles zo, he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef octopussy het volgende:
Ik ken iemand die wel pontificaal de boel opengooit (dus halfnaakt zit) en plein public en dat vind ik toch ook minder.
Lijkt me erg moeilijk in jouw geval, idd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:
Wat jammer dat iets wat zo natuurlijk is als voeden soms zo kunstmatig gaat.![]()
Daar is kunstvoeding toch ook voor? Het is een alternatief voor borstvoeding... (in mijn ogen dan he)quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:
Jemig, wat een verhalen weer zeg!
Wat jammer dat iets wat zo natuurlijk is als voeden soms zo kunstmatig gaat.![]()
(En dan bedoel ik dus niet dat er geforceerd doorgegaan wordt maar juist dat ongeforceerd voeden zo moeilijk gaat.)
Teigetje krijgt nu 12 voedingen per dag van 22 milliliter. Da's dus 264 milliliter per dag. En dat red ik niet meer.
Gisteren heb ik een kolf-marathon dagje gehouden en vandaag weer, maar ik geloof dat ik echt aan de max van mijn productie zit.![]()
De lactatiekundige heeft helaas ook geen opties meer voor me.![]()
Teigetje krijgt nu ook kunstvoeding als er niet voldoende borstvoeding beschikbaar is. Ik ben blij dat ze dat krijgt en dus geen honger lijdt maar men, wat heb ik het er moeilijk mee dat ze niet meer volledig bv krijgt.
Ik ga voorlopig door met kolven; zolang ik nog minstens 1 voeding per dag bij elkaar kan sprokkelen hou ik het vol. Ze kan de antistoffen etc.nog prima gebruiken!
/einde ego-post & lief dagboekverhaal
Wauw dat onderzoek... Dat zou echt een soort doorbraak zijn als dat echt zo is..quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:23 schreef Twinkly het volgende:
Keshet wat ontzettend jammer dat je je productie niet omhoog krijgt. Zou je nog wat hebben aan mijn ingevroren melk, ik heb altijd alles gesteriliseerd voordat ik ging kolven?![]()
Faja wat rot dat je geopereerd moet worden, het lijkt me heel pijnlijk en ik vind het dapper dat je doorvoedIk kan de curves niet bekijken maar het klinkt als een flinke kerel!
Onderzoekers zijn er bij toeval achter gekomen dat de antibacteriële eigenschappen van moedermelk ook kankercellen dood!
Oh, dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn!! Ik dacht dat het zo was dat als de eerste weken niet voldoende melkproducerende cellen gestimuleerd worden dat de productie dan niet verder opgehoogd kan worden? Kunstvoeding is natuurlijk een prachtig alternatief, alleen zitten daar die belangrijke antistoffen voor Teigetje niet in, daarom dacht ik misschien kan mijn melk nog wat helpen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar is kunstvoeding toch ook voor? Het is een alternatief voor borstvoeding... (in mijn ogen dan he)
Maar als je teigetje aan de bost zou kunnen krijgen, over een tijdje... Dan is het gewoon goed mogelijk dat je asnog volledig kan voeden hoor. Een kindje drinkt effectiever, en dus zal je productie ook gewoon weer toenemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |