abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80471862
Bluh Chan hopelijk is de bv snel weer op peil, is de menstruatie alweer opgehouden?
Arme Leah Dat lijkt me zo naar als je kindje niet kan drinken terwijl het zo'n honger heeft.
Oeke is de spruw al weg? Accepteerde Ko de GV?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80471984
Wat een frustraties, Lin, zowel bij jou als bij Lotte. Hoop dat het vandaag beter gaat. Hoe gaat het voeden verder zonder tepelhoedje?

Ik wil de Cerazette slikken omdat ik dan niet meer ongesteld word. In de hoop dat m’n productie dan ook niet meer zo dramatisch terugloopt. Dus toen ik m’n theorie aan de ha voorlegde, zei ie dat het twee kanten op kan: ofwel je productie gaat erop vooruit, of erop achteruit. We shall see...

Wij hadden hier echt precies hetzelfde, Chan. Ik kolfde max. 80 cc per keer, maar Lente had nergens last van. Sterker nog: kolven is nog steeds ruk, maar Lente vindt het prima.

Beterschap voor je kleine meisje, Lily.

Grappig hè, Oek. Ik had dat al eens gelezen. Het schijnt ook zo te zijn dat baby’s van avondmelk juist weer lekker slaperig worden. Daarom zet ik altijd het tijdstip van kolven op m’n afgekolfde flesjes. Zodat op het kdv de tijdstippen enigszins overeen komen.
pi_80472133
Ik vind dat toch gewoon weer bijzonder. Zo knap zit alles in elkaar.

Goh Sserpente, ik hoop met je mee dat het helpt. Zou het niet ook kunnen dat het gewoon kwam omdat het je eerste ongesteldheid was? Dat die wat heftiger is? Geen idee eigenlijk hoor.

Twinkly, ik dacht dat het weg was, maar vannacht hoorde ik hem weer zo'n geluidje maken. Dus maar even kijken of we nog een vervolgkuurtje doen. Sowieso wel zo slim.
Zo meteen moet ik naar die dokter. Ik ga even wat info uit printen en meenemen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80472257
quote:

Ik vind dat toch gewoon weer bijzonder. Zo knap zit alles in elkaar.
jaaa!!

Irritant zo'n huisarts zeg!! Die van mij doet ook zo En het is al zo leuk om spruw te hebben...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80474299
Vanmorgen was het nog steeds met veel gemopper, maar ze hapte in 1x aan. De honger won blijkbaar van het dwars doen Ze heeft tot nu toe ook al 4x gepoept, dus misschien krijgt ze tandjes en had ze gewoon pijn? Ik heb geen idee.

Oeke, sterkte bij de huisarts. Hopelijk erkent ze dat ze fout zat

Ssserpente, ik hoop dat het dan de goede kant op gaat met je productie. Ben je al met die pil begonnen en merk je al wat? Wat betreft je vraag, voeden gaat eigenlijk heel goed, maar links doet heel erg zeer met aanhappen, iedere keer weer. Er is niks te zien, dus hoe het komt weet ik niet, maar vervelend is het wel.

Chan, hoe is het nu met Timo?
Lotte!
Noah!
  maandag 19 april 2010 @ 13:08:52 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80478443
oeke, succes bij de ha! als je wil heb ik nog wat orale daktarin over.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 19 april 2010 @ 15:42:42 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80484183
Daar zijn we weer!
Wat hebben we in de aanbieding deze week: "het abces, voor 3.2 cm voor de prijs van een blauwe pleister"

Rest van het verhaal in de spoiler, voor de mensen die mijn medische verhaal zat zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 19-04-2010 16:12:30 (Naam van PR gecensureerd) ]
  maandag 19 april 2010 @ 15:47:08 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80484368
Lekker Davinia.... En dan mag je het de aankomende dagen lekker openhouden met gaas En als je dan net zo smerig bent als ik en er nog lekker aan gaat lopen kutten, kun je er de aankomende dagen ook nog prut uitknijpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 19 april 2010 @ 15:55:28 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80484741
ik moest nog aan je denken idd, maar ze hebben dit gedaan met een smalle naald, dus het is verder nog dicht. geen geklooi met vette gaas en uitspoelen en zo. dat scheelt weer
  maandag 19 april 2010 @ 15:56:33 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80484772
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef DaviniaHR het volgende:
ik moest nog aan je denken idd, maar ze hebben dit gedaan met een smalle naald, dus het is verder nog dicht. geen geklooi met vette gaas en uitspoelen en zo. dat scheelt weer
Oh ik vond het wel vet, alleen het gaas eruit plukken ging ik bijna onderuit.. Maar ik kon er allemaal viezigheid uitknijpen.. en ik hou van peuteren.
  maandag 19 april 2010 @ 16:06:20 #111
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80485139
jeumig Daviniah dat kan je er ook nog wel bij hebben. En je bezoek aanhet zh verliep ook al zo soepeltjes
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_80485560
Davinia, het is niet te geloven. Het zit je echt niet mee, zeg. Pfft. Ik duim dat alles eruit is en dat je geen nasleep ervan zult hebben.
In ieder geval hadden ze wel toffe pleisters!

Hiiiii Ticoo, ik ben ook een peuteraar!

En ik ben een schaap.
Ik durfde niet. De dokter deed alsof er helemaal niets gebeurd was.
En ik was nerveus voor dat uitstrijkje, en sowieso al niet erg assertief, dus...

Uitgeprinte handleiding voor zorgverleners over spruw zat in mijn tas.

Ze moest een formulier invullen en daarin stond lactatie, dus zij vraagt, hoeveel weken heb je bv gegeven? (het stond ook in weken op het formulier)
Dus ik antwoordde, nog steeds, dus meer dan 10 maanden. Erg veel verbazing. En of ik wel aan mezelf dacht.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 19 april 2010 @ 16:23:10 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80485701
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef oeke het volgende:
Davinia, het is niet te geloven. Het zit je echt niet mee, zeg. Pfft. Ik duim dat alles eruit is en dat je geen nasleep ervan zult hebben.
In ieder geval hadden ze wel toffe pleisters!

Hiiiii Ticoo, ik ben ook een peuteraar!

En ik ben een schaap.
Ik durfde niet. De dokter deed alsof er helemaal niets gebeurd was.
En ik was nerveus voor dat uitstrijkje, en sowieso al niet erg assertief, dus...

Uitgeprinte handleiding voor zorgverleners over spruw zat in mijn tas.

Ze moest een formulier invullen en daarin stond lactatie, dus zij vraagt, hoeveel weken heb je bv gegeven? (het stond ook in weken op het formulier)
Dus ik antwoordde, nog steeds, dus meer dan 10 maanden. Erg veel verbazing. En of ik wel aan mezelf dacht.
Oh, toen ik 9 maanden voedde toen vroeg een oude arts of dat nog wel kon.
  maandag 19 april 2010 @ 16:36:22 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80486107
oeke, meen je dat nou? nadat ze vorige week zo was over de spruw?
wanneer ga je een nwe ha zoekenvinden?
pi_80486846
Davinia Wat een verhaal weer! Na je prachtige beschrijving van het spul, las ik dat je een kwakkie koffie ging drinken
Is die harde plek die je voelt niet 'gewoon' het kapsel van het abces?

maandag 19 april 2010 @ 16:55:45 #116
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80486866
hebben jullie de folder van de hema al in huis? Leuke voedingsbh voor de niet-zo-fors bedeelden onder ons.

tenminste ,ik vind hem leuk, ik doe al jaren (te lang dus) met dezelfde witte bh's die inmiddels meer grauw dan wit zijn. Het lukt mij maar niet om goede, passende, betaalbare nieuwe te vinden. Zelfs de dure anita bh die ik een jaar geledenofzo heb gekocht voldoet niet.
pi_80486974
he die is best leuk! met of zonder beugels?
pi_80487060
Davinia *knuffel* Ook dat nog!! Wat rot dat je ook nog helemaal alleen was, dat Aviva net moe werd en dat het zo'n pijn deed . Gelukkig hadden ze wel een mooie pleister om het goed te maken
Ik vind je dapper, je bent een enorme doorzetter!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80487124
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef Jelief het volgende:
hebben jullie de folder van de hema al in huis? Leuke voedingsbh voor de niet-zo-fors bedeelden onder ons.
[ afbeelding ]

tenminste ,ik vind hem leuk, ik doe al jaren (te lang dus) met dezelfde witte bh's die inmiddels meer grauw dan wit zijn. Het lukt mij maar niet om goede, passende, betaalbare nieuwe te vinden. Zelfs de dure anita bh die ik een jaar geledenofzo heb gekocht voldoet niet.
leuk! Zelfs die van mij zijn na 6 maanden al grauw wittig. Dit is er zo een waarbij niet de hele borst bloot komt toch?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 19 april 2010 @ 17:07:48 #120
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80487312
Volgens mij is het zonder beugels en wat ik inde folder kn zien zit er onder de cup nog een cup met gatzeg maar. In mijn bh zit dat ook maar dan is alsnog 3/4 van mijn borst ontbloot. Ik ben de schaamte al voorbij nabijna 4,5 jaar
  maandag 19 april 2010 @ 17:09:43 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80487384
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef WupWup het volgende:
Davinia Wat een verhaal weer! Na je prachtige beschrijving van het spul, las ik dat je een kwakkie koffie ging drinken
Is die harde plek die je voelt niet 'gewoon' het kapsel van het abces?

Ja, zoiets zei p_iglet net ook op msn.
Ach, kbel vanavond mn schoonzus ook nog wel ff (is in opleiding tot seh-arts), en maar hopen dat mn lichaam het zo onderhand wel gewoon gaat doen...
pi_80487405
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Jelief het volgende:
Volgens mij is het zonder beugels en wat ik inde folder kn zien zit er onder de cup nog een cup met gatzeg maar. In mijn bh zit dat ook maar dan is alsnog 3/4 van mijn borst ontbloot. Ik ben de schaamte al voorbij nabijna 4,5 jaar

Ik heb twee Anita's en een Carriwell en van beide wordt de hele borst ontbloot, het leek me voor de zomer wel fijn als dat wat minder is omdat ik dan wrsch ook geen hemdje meer aan heb om mijn buik te bedekken.
  maandag 19 april 2010 @ 18:04:54 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80489379
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef Jelief het volgende:
[ afbeelding ]

Tot welke cup?
pi_80489456
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vanaf welke cup?
pi_80489503
Het kolven ging vandaag dus ook kl*te 220 ml in twee beurten.
Helaas niet genoeg voor de twee voedingen morgen op het kdv. Verdorie

en davinia, wat een verhaal joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')