jaaa!!quote:
Ik vind dat toch gewoon weer bijzonder. Zo knap zit alles in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 19-04-2010 16:12:30 (Naam van PR gecensureerd) ]*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Oh ik vond het wel vet, alleen het gaas eruit plukken ging ik bijna onderuit.. Maar ik kon er allemaal viezigheid uitknijpen.. en ik hou van peuteren.quote:Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef DaviniaHR het volgende:
ik moest nog aan je denken idd, maar ze hebben dit gedaan met een smalle naald, dus het is verder nog dicht. geen geklooi met vette gaas en uitspoelen en zo. dat scheelt weer
Oh, toen ik 9 maanden voedde toen vroeg een oude arts of dat nog wel kon.quote:Op maandag 19 april 2010 16:19 schreef oeke het volgende:Davinia, het is niet te geloven. Het zit je echt niet mee, zeg. Pfft. Ik duim dat alles eruit is en dat je geen nasleep ervan zult hebben.
![]()
![]()
In ieder geval hadden ze wel toffe pleisters!![]()
Hiiiii Ticoo, ik ben ook een peuteraar!![]()
En ik ben een schaap.![]()
Ik durfde niet. De dokter deed alsof er helemaal niets gebeurd was.
En ik was nerveus voor dat uitstrijkje, en sowieso al niet erg assertief, dus...![]()
Uitgeprinte handleiding voor zorgverleners over spruw zat in mijn tas.![]()
Ze moest een formulier invullen en daarin stond lactatie, dus zij vraagt, hoeveel weken heb je bv gegeven? (het stond ook in weken op het formulier)
Dus ik antwoordde, nog steeds, dus meer dan 10 maanden. Erg veel verbazing. En of ik wel aan mezelf dacht.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef Jelief het volgende:
hebben jullie de folder van de hema al in huis? Leuke voedingsbh voor de niet-zo-fors bedeelden onder ons.
[ afbeelding ]
tenminste ,ik vind hem leuk, ik doe al jaren (te lang dus) met dezelfde witte bh's die inmiddels meer grauw dan wit zijn. Het lukt mij maar niet om goede, passende, betaalbare nieuwe te vinden. Zelfs de dure anita bh die ik een jaar geledenofzo heb gekocht voldoet niet.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef WupWup het volgende:
DaviniaWat een verhaal weer! Na je prachtige beschrijving van het spul, las ik dat je een kwakkie koffie ging drinken
![]()
Is die harde plek die je voelt niet 'gewoon' het kapsel van het abces?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Jelief het volgende:
Volgens mij is het zonder beugels en wat ik inde folder kn zien zit er onder de cup nog een cup met gatzeg maar. In mijn bh zit dat ook maar dan is alsnog 3/4 van mijn borst ontbloot. Ik ben de schaamte al voorbij nabijna 4,5 jaar
Tot welke cup?quote:Op maandag 19 april 2010 16:55 schreef Jelief het volgende:
hebben jullie de folder van de hema al in huis? Leuke voedingsbh voor de niet-zo-fors bedeelden onder ons.
[ afbeelding ]
tenminste ,ik vind hem leuk, ik doe al jaren (te lang dus) met dezelfde witte bh's die inmiddels meer grauw dan wit zijn. Het lukt mij maar niet om goede, passende, betaalbare nieuwe te vinden. Zelfs de dure anita bh die ik een jaar geledenofzo heb gekocht voldoet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |