Samstagquote:Op donderdag 15 april 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wanneer vangt die Urlaub aan?
Ian al in het land?
Oeh! En?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
En een goede morgen ook!
Ik heb net mijn koekcriminaliteit opgebiecht.
Wat was de reactie?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
En een goede morgen ook!
Ik heb net mijn koekcriminaliteit opgebiecht.
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.quote:
Moet ze de kat maar niet op het spek binden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.
Baas boven baas!
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.
Baas boven baas!
Zoals bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen, 't is wederom een stralende dag, de koffie smaakt dan ook uitstekend![]()
Hebben we nog een centraal onderwerp vandaag?![]()
Dramaqueen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Snel opruimen hier want mijn ouders komen morgen langs
Is het?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is weer feest-met-de-NS-dag
Utrecht, A'dam, Gouda, Leiden, allemaal problemen vanmorgen. Maar dat is niet in 't Noorden, en vast alweer opgelostquote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het?
Ik lig nog op schema in m'n Grote Tocht Naar Het Noorden.
Is het zó'n slagveld?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is weer feest-met-de-NS-dag
Ik denk ook steeds dat het vrijdag is vandaag!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Nog even een uurtje geslapen net, want ik wist niet eens wat voor dag het was en zo.
Scheelt wel hoor, deze huisvrouw is weer een
[ afbeelding ]
Bang voor je ouders?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Behalve dat het dan écht vrijdag is, da's wel weer leuk. Of je moet dit volhouden, en dan denk je over een paar dagen: gadverdammequote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds dat het vrijdag is vandaag!![]()
Gaat nog vies tegenvallen morgen
Nee valt wel mee, maar voor mijn ouders moet het echt heel netjes he?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het zó'n slagveld?![]()
[..]
Wat is dat?
En Rheinland-Pfalz!
Nomaad?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Nog even een uurtje geslapen net, want ik wist niet eens wat voor dag het was en zo.
Scheelt wel hoor, deze huisvrouw is weer een
[ afbeelding ]
quote:
Niemand?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef D. het volgende:
Wat is de definitie van 'eerste grote liefde'?
Over een paar dagen denk ik op maandag: Huuuuu maandag, collega's aan het werk en ik lig nog lekker lang met mijn ventje in bed te stinkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dat het dan écht vrijdag is, da's wel weer leuk. Of je moet dit volhouden, en dan denk je over een paar dagen: gadverdammemaan
dag
en dan is het nog maar zondag!
Laat het gras maar tot je komen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed! Het is lente en dat heeft grote invloed op mijn humeur.
Verder erg druk met ja, je raad het al, huiswerk.
Oh en ik heb nieuw gras gezaaid, dat doe ik elke dag bemoedigend toespreken.
En met jou?
De eerste persoon die pijn bij je veroorzaakte door zijn/haar afwezigheid.quote:
Okquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De eerste persoon die pijn bij je veroorzaakte door zijn/haar afwezigheid.
Het was het lijstje van Teunquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
zo heb mijn lijstje ingevult Leandra
Dat is pijnlijk zeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste liefde was Robert-Jan. Zo'n knul uit een vrijgevochten gezin, half Indonesisch, heel mooi en artistiekerig. Ik was dertien en hij veertien en na een paar weken verkering vertrok ie met de Noorderzon, richting Den Haag. Hij heeft me nooit vaarwel gezegd. Opeens was ie er niet meer.
Beter dan AIDS moet je maar denken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn eerste liefde was Esther. Van haar kreeg ik de ziekte van Pfeiffer.
Oeh... heb je hem al gegoogled??quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste liefde was Robert-Jan. Zo'n knul uit een vrijgevochten gezin, half Indonesisch, heel mooi en artistiekerig. Ik was dertien en hij veertien en na een paar weken verkering vertrok ie met de Noorderzon, richting Den Haag. Hij heeft me nooit vaarwel gezegd. Opeens was ie er niet meer.
Ik heb nog een half hartje met haar naam eropquote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mooie naam.
Wat romantischquote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn eerste liefde was Esther. Van haar kreeg ik de ziekte van Pfeiffer.
Het is gesleten. Ik ben hem een paar jaar later nog eens tegengekomen en heb hem toen gevraagd waarom ie zo plots weg was zonder iets te melden. "Ja, ik was toen op zoek naar mezelf." Een veertienjarig joch. Toen moest ik heel hard uitlachen, nog net niet met zo'n whehehe vingertje.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is pijnlijk zeg.Doet me ook denken aan dit clipje.
In april is het tweede jaar begonnen (van de twee jaar) in mei moeten we alle opdrachten van het eerste jaar ook daadwerkelijk af hebben, en daar wringt het een beetjequote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat het gras maar tot je komen!![]()
Hoelang duurt die studie eigenlijk nog?
Ik wil dood maar verder gaat het goed hoojj!![]()
Nee, het gaat ekt ekt goed. Heb alleen ontzettende spierpijn van gisteren nu moet ik voor morgen 10.00u nog 3 uur lesgeven en dan weekend! Dat wel. Mijn ouders komen gelukkig niet en dat is ook fijn.
Teringquote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Mijne begint morgenavond pas, als ik klaar ben met het eten en glowinthedark midgetgolf met collega's
Ja ooit, volgens mij had ie een of andere oosterse vechtsportschool, samen met zijn broer. De vaaghals.quote:
Jezus! Kun je wel fijn een collega een stick in de nek leggen. "Ja, je nek lichtte niet op! "quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Mijne begint morgenavond pas, als ik klaar ben met het eten en glowinthedark midgetgolf met collega's
Oeh... dat vrijgevochten heeft wel z'n vruchten afgeworpen hèquote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ooit, volgens mij had ie een of andere oosterse vechtsportschool, samen met zijn broer. De vaaghals.
Hoe artistiek!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ooit, volgens mij had ie een of andere oosterse vechtsportschool, samen met zijn broer. De vaaghals.
Ach, het was de tijd moet je maar denken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gesleten. Ik ben hem een paar jaar later nog eens tegengekomen en heb hem toen gevraagd waarom ie zo plots weg was zonder iets te melden. "Ja, ik was toen op zoek naar mezelf." Een veertienjarig joch. Toen moest ik heel hard uitlachen, nog net niet met zo'n whehehe vingertje.
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering![]()
En dan vandaag opruimen en morgen eerst nog je ouders. Da's nog even stevig aanpoten zo aan het eind van de week!
Heel zen en wierook.quote:
Dat zijn de ergsten. Het is maar goed dat die zomaar is verdwenen. Het Universum had het goed met je voor.quote:
Nou ik ben zo prikkelarm als een dode kamerplant in een seresta voetenbadje , maar alleen van de gedachte aan zo'n "uitje" met collega's ga ik al hyperventileren hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Laat mij gewoon even mopperen man! Dat soort etentjes enzo kan ik altijd vreselijk tegen opzien, prikkelgevoelig als ik ben
WTF?? Heeft Liesje verkering met God??quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
Hebben ze Erwin al eens gezien trouwens! Of ligt dat gevoelig, qua God?
M'n huidige Lief... en ik hoop dat het ook de laatste blijft.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Kunnen we niet gelijk de vraag doen ,,wie was je.. laatste ...grote liefde...
Nee, da's te pijnlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Dat was S. Van haar kreeg ik hoofdpijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Wij allemaal Leandra!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Heeft Liesje verkering met God??
Nog een held!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
Sinds vandaag gestopt met roken, wish me luck(Heb 14 jaar gerookt dus het zal een zware dobber worden maar probeer toch Cold Turkey te stoppen)
Bij mij was het ook een S. En wat een koppijn heb ik daarvan gehad. Om over hartzeer maar te zwijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was S. Van haar kreeg ik hoofdpijn.
quote:
Je komt een dag te laat!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
Sinds vandaag gestopt met roken, wish me luck(Heb 14 jaar gerookt dus het zal een zware dobber worden maar probeer toch Cold Turkey te stoppen)
peanuts,,,ik rook al bijna 50 jaar....quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
Luck!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Sinds vandaag gestopt met roken, wish me luck
succesquote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
Mooi, dab blijkt mijn grote liefde toch echt te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens de definitie van Mera moet ze je pijn hebben gedaan door afwezigheid, dus dat gaat bij mijn huidige relatie niet op, want ze is nooit langer dan een werkdag afwezig![]()
Mijn vorige serieuze relatie daarentegen...
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik ben zo prikkelarm als een dode kamerplant in een seresta voetenbadje , maar alleen van de gedachte aan zo'n "uitje" met collega's ga ik al hyperventileren hoor.![]()
Komen je ouders "gewoon" op bezoek?
Hebben ze Erwin al eens gezien trouwens! Of ligt dat gevoelig, qua God?
Heel veel succes Bong, doorzetten en volhoudenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Je komt een dag te laat!
Of heb je teruggelezen?
I wish you luck Bongetje!
Dankjequote:
50 jaar, dat is giga lang zegquote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
peanuts,,,ik rook al bijna 50 jaar....
maar wel sterkte, het gaat je lukken,
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij was het ook een S. En wat een koppijn heb ik daarvan gehad. Om over hartzeer maar te zwijgen.
Merciquote:
Was dat toen verplichte mode? T-shirts met een bh?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel veel succes Bong, doorzetten en volhouden![]()
Mijn eerste kalverliefde was vrijgevochten Vincent, helemaal uit Den Haag bij ons op het lyceum geplempt en voor de duvel en de rector niet bang. Zijn zus werd van school gestuurd omdat ze een T-shirt zonder bh droeg.
Ik heb dat ook altijd gehad als ik wist dat mijn moeder langs kwam, dan deed ik snel nog even de ramen zemen en de boel opruimen. Ik voelde bij wijze van spreken haar keurende blik al als ze binnen stapte.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ok, gelukkig zijn er meer mensen zoals ik dus. Ik ga zelden mee, maar dit is een etentje voor mijn directe collega.
Ze moeten in Haarlem zijn en willen graag kijkduin boeken voor september en willen dat combineren met een lunch bij mij. Erwin hebben ze nog niet gezien, ze weten wel van zijn bestaan af trouwens. En dat ligt idd nog gevoelig, maar niet zozeer vanwege het geloof, maar mijn ouders hebben er nog steeds wat moeite mee. Mijn moeder stuurt ex ( en zijn familie) ook nog steeds kerstkaarten enzo.
En dat ik denk dat ze zich nog steeds zorgen om mij maken, hun kleine meisje, helemaal alleen in de grote stad. Dat ik al 100.000 keer gezegd heb dat ik dat juist heerlijk vind en er nog elke dag van geniet vergeten we even voor het gemak
Vandaar ook dat ik het echt heel netjes wil hebben, ik heb nog een soort bewijsdrang naar hun toe geloof ik
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ok, gelukkig zijn er meer mensen zoals ik dus. Ik ga zelden mee, maar dit is een etentje voor mijn directe collega.
Ze moeten in Haarlem zijn en willen graag kijkduin boeken voor september en willen dat combineren met een lunch bij mij. Erwin hebben ze nog niet gezien, ze weten wel van zijn bestaan af trouwens. En dat ligt idd nog gevoelig, maar niet zozeer vanwege het geloof, maar mijn ouders hebben er nog steeds wat moeite mee. Mijn moeder stuurt ex ( en zijn familie) ook nog steeds kerstkaarten enzo.
En dat ik denk dat ze zich nog steeds zorgen om mij maken, hun kleine meisje, helemaal alleen in de grote stad. Dat ik al 100.000 keer gezegd heb dat ik dat juist heerlijk vind en er nog elke dag van geniet vergeten we even voor het gemak
Vandaar ook dat ik het echt heel netjes wil hebben, ik heb nog een soort bewijsdrang naar hun toe geloof ik
Ik werd door Noek of Cc, 1 van die 2 gewezen op het stoppen met roken topic op FOK ga er eens lezen staan nuttige tips tussen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Merci![]()
Ik probeer trouwens mijn normale rituelen gewoon voort te zetten, dus gewoon koffie drinken, in het weekend een biertje etc. dat is toch het beste, die peuk probeer ik te zien als in "The Matrix" There is no spoon en dat maar te blijven herhalen in mijn hoofd zodat ik de verslaving de baas kan blijven
Haha, knap dat je zo'n plaatje vond.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Was dat toen verplichte mode? T-shirts met een bh?
[ afbeelding ]
Of misschien wil je gewoon hun zorgen wegnemen. Kijk: ik red me hier, ook alleen. Ik verslons niet en heb m'n zaakjes op orde.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag in MyAT's Bong al posten in dat topic. Hoe gaat het eigenlijk met jou en het niet roken?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik werd door Noek of Cc, 1 van die 2 gewezen op het stoppen met roken topic op FOK ga er eens lezen staan nuttige tips tussen.
Fok!kers stoppen met roken #70 Thnx, maar had het topic al gevonden en ook gepostquote:Op donderdag 15 april 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik werd door Noek of Cc, 1 van die 2 gewezen op het stoppen met roken topic op FOK ga er eens lezen staan nuttige tips tussen.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een shaggie rolde en 'm achter m'n oor stopte. (hoewel ik de laatste jaren filtersigs rookte maar goed). En toen was het tijd om hem op te steken maar toen herinnerde ik me ineens dat dit niet kon. Nou hee, als je in je dromen ook gestopt bent dan is het serieus denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
die peuk probeer ik te zien als in "The Matrix" There is no spoon en dat maar te blijven herhalen in mijn hoofd zodat ik de verslaving de baas kan blijven
ja gaat wel goed maar ppfffttt vind het nog steeds een hel, en was van weekend ergens slapen en ja vriendin steekt met de 1 de ander aan, dus heb sàvonds peukje gerookt (kon me niet meer inhouden na een hele dag en avond)en lekker dat ik het vond oh wat erg, maar thuis helemaal geen erg in heb ook geen champix meer he.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag in MyAT's Bong al posten in dat topic. Hoe gaat het eigenlijk met jou en het niet roken?
Hoe lang ben je nu al gestopt? Ben je niet te vroeg gestopt met de Champix? Ik heb begrepen dat je er best lang mee door moet gaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gaat wel goed maar ppfffttt vind het nog steeds een hel, en was van weekend ergens slapen en ja vriendin steekt met de 1 de ander aan, dus heb sàvonds peukje gerookt (kon me niet meer inhouden na een hele dag en avond)en lekker dat ik het vond oh wat erg, maar thuis helemaal geen erg in heb ook geen champix meer he.
nee hou het wel vol en elke week gaat het beter. ben een Bikkel (hou ik me steeds voor)
Haha, betrapte je net voor je nija editquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Gert het volgende:
Eens kijken wat het vannacht gaat worden.. een glow-in-the-darkroom of zo. En dat iemand z'n stick ergens tegenaan drukt waar het licht niet schijnt.
En vanavond een rode zonsondergang vanwege de asdeeltjes in de lucht boven ons land.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef Gert het volgende:
Aswolk legt luchtverkeer stil
LONDEN - De aswolk die is vrijgekomen bij de vulkaanuitbarsting in IJsland legt het luchtverkeer in het noorden en westen van Europa lam. Het Britse luchtverkeer wordt vanaf 13.00 uur (Nederlandse tijd) bijna volledig stilgelegd en als de aswolk in het Nederlandse luchtruim komt, is er een kans dat alle vluchten van en naar Schiphol worden geannuleerd.
De aswolk zakt vanuit Noord-Europa langzaam naar het zuiden. As van vulkanen kan ertoe leiden dat vliegtuigmotoren plotseling stilvallen.
Rond elf uur meldde Schiphol te verwachten dat het vliegverkeer vanaf twee uur donderdagmiddag „steeds meer hinder” van de aswolk zou hebben en dat daardoor vluchten geannuleerd zullen worden. Het KNMI gaf donderdag voor het eerst in de geschiedenis een waarschuwing voor asdeeltjes in de atmosfeer.
Kijk eens hier dan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Noek het volgende:
Ik heb een iPhone met een Italiaanse gebruiksaanwijzing. Tot volgend jaar!
Oh?? Ik ook??quote:
week of 7 a 8 als het niet langer is weet het niet eens meer heb het wel ergens opgeschreven, en ja misschien te vroeg gestop had 2 maanden champix genomen maar ja kost ook een pak geld steeds en heb nog pleisters hier liggen dus als ik echt denk nu gaat het weer verkeerd dan plak ik pleister op mijn mond.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al gestopt? Ben je niet te vroeg gestopt met de Champix? Ik heb begrepen dat je er best lang mee door moet gaan.
Succes Bongquote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
Da's wel weer gaaf!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En vanavond een rode zonsondergang vanwege de asdeeltjes in de lucht boven ons land.
Thnx Noekquote:
Oh, dan moet je misschien toch nog maar even doorslikken? Je bespaart dat geld door niet te roken, immers. Het zou zo jammer zijn als je door net dat ene sigaretje toch ineens weer begint.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
week of 7 a 8 als het niet langer is weet het niet eens meer heb het wel ergens opgeschreven, en ja misschien te vroeg gestop had 2 maanden champix genomen maar ja kost ook een pak geld steeds en heb nog pleisters hier liggen dus als ik echt denk nu gaat het weer verkeerd dan plak ik pleister op mijn mond.
mijn andere vriendin verderop rookt wel en ik ging stiekum een peukje bij haar roken soms doe ik ook niet meer want anders hou ik mezelf voor de gek.
zolang ik thuis ben en gewoon doe nergens last van.
Zoon van 23 deed gezellig met zijn ma mee ook champix 4 weken geslikt en heeft totaal nergens last van heerlijk lijkt me dat hahha, wat wel echt waar is, het ruikt in huis weer heerlijk fris enzo.
Nee deze keer niet, ik heb er speciaal in DE naar gevraagdquote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel weer gaaf!
Maar de dino's gingen ook kapot door wat deeltjes in de lucht hè!
oh was al op nieuws van amsterdam er blijven al vliegtuigen aan de grond staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:43 schreef Gert het volgende:
Aswolk legt luchtverkeer stil
LONDEN - De aswolk die is vrijgekomen bij de vulkaanuitbarsting in IJsland legt het luchtverkeer in het noorden en westen van Europa lam. Het Britse luchtverkeer wordt vanaf 13.00 uur (Nederlandse tijd) bijna volledig stilgelegd en als de aswolk in het Nederlandse luchtruim komt, is er een kans dat alle vluchten van en naar Schiphol worden geannuleerd.
De aswolk zakt vanuit Noord-Europa langzaam naar het zuiden. As van vulkanen kan ertoe leiden dat vliegtuigmotoren plotseling stilvallen.
Rond elf uur meldde Schiphol te verwachten dat het vliegverkeer vanaf twee uur donderdagmiddag „steeds meer hinder” van de aswolk zou hebben en dat daardoor vluchten geannuleerd zullen worden. Het KNMI gaf donderdag voor het eerst in de geschiedenis een waarschuwing voor asdeeltjes in de atmosfeer.[..]
bron
http://manuals.info.apple(...)ikershandleiding.pdfquote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Noek het volgende:
Een nicotinepleister mag toch ook gewoon op je arm?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[...] dus als ik echt denk nu gaat het weer verkeerd dan plak ik pleister op mijn mond.
nee ik begin niet opnieuw aan die champix, ben er behoorlijk ziek van geweest zo misselijk en dat 24 uur per dag, nee het gaat goed zo maar lief van je Disanaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan moet je misschien toch nog maar even doorslikken? Je bespaart dat geld door niet te roken, immers. Het zou zo jammer zijn als je door net dat ene sigaretje toch ineens weer begint.
Ja, het is best lastig. Gert zei toen: No one said it would be easy. Wijs man dat het is.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx Noek
Het zal mega moeilijk worden maar zonder hulpmiddelen + acuut stoppen is toch het beste, al zal ik zeker eventjes door een hel gaan en chagerijnig worden/zijn maar dat hoort erbij.
nee ik plak hem op mijn mondquote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een nicotinepleister mag toch ook gewoon op je arm?
Oei..... succes met de cursus Italiaans, als ik jou was dan ging ik een tijdje naar Milaan, al doende leert men immers het snelstquote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef Noek het volgende:
Wehe, ik heb al mijn werk al af voor deze weekquote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef Gert het volgende:
O Mera was me al voor, met d'r drukke werk.
Okee, ik vertrouw je. Niet meer roken hoor!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik begin niet opnieuw aan die champix, ben er behoorlijk ziek van geweest zo misselijk en dat 24 uur per dag, nee het gaat goed zo maar lief van je Disana
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik plak hem op mijn mondis ook wel lekker rustig dan thuis zullen de kids zeggen haha
En de Google adds bij de berichtgeving hierover bieden natuurlijk allerlei last minutes aan.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh was al op nieuws van amsterdam er blijven al vliegtuigen aan de grond staan.
Huh?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Haha, betrapte je net voor je nija edit![]()
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd, maar hopelijk houd ik vol, mocht het niet zo zijn dan zij het zo maar dan meldt ik het hier wel eerlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het is best lastig. Gert zei toen: No one said it would be easy. Wijs man dat het is.
En dat is het ook maar het is echt wel te doen. Ga lekker gamen of zoek iets wat je wel leuk vindt.
Het komt goed!
Wat een leven hier hè, als iPhone bezittende niet-rookster.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Als je weet hoe je 'm aan en uit moet zetten, heb je het moeilijkste gehad. De simpelheid van een iPhone is verfrissend.
En als er dan niks gebeurt dan is dat best weinig verfrissends.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
Als je weet hoe je 'm aan en uit moet zetten, heb je het moeilijkste gehad. De simpelheid van een iPhone is verfrissend.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik vertrouw je. Niet meer roken hoor!!!
Zal dat niet aan je providert leggen?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteren dat 'men' 3 maanden voor het verstrijken van een abo al een nieuw toestel uit mag zoeken. klopt dit?
Ja... je hebt een opzegtermen van een aantal maanden (hoewel dat tegenwoordig volgens mij beperkt is tot een maand, maar daar ben ik niet zeker van) maar je kunt 3 maanden vantevoren al een vers abo en verse telefoon gaan zoeken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteren dat 'men' 3 maanden voor het verstrijken van een abo al een nieuw toestel uit mag zoeken. klopt dit?
Met alle waarheden en wijsheden ook nog eens in pacht. Wie heeft Frankrijk nodig als je mij hier hebt?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef Gert het volgende:
Wat een leven hier hè, als iPhone bezittende niet-rookster.
Er stond toch eerst:quote:
Ik begreep dat ze dat allemaal zo doenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal dat niet aan je providert leggen?
En met Duitsland om de hoek!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met alle waarheden en wijsheden ook nog eens in pacht. Wie heeft Frankrijk nodig als je mij hier hebt?
Je hebt 'm wel aan een oplader liggen voor het geval van een lege batterij? Simkaart erin? Pincode?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
En als er dan niks gebeurt dan is dat best weinig verfrissends.
Maar ik lig nog op schema. Hoop ik. Oooh, ik kan vloeken!
Tijd dat de nieuwe iPhone uitkomt dan, die van mij is ongeveer wel versletenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... je hebt een opzegtermen van een aantal maanden (hoewel dat tegenwoordig volgens mij beperkt is tot een maand, maar daar ben ik niet zeker van) maar je kunt 3 maanden vantevoren al een vers abo en verse telefoon gaan zoeken.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er stond toch eerst:
een glow-in-the-darkroom of zo. En dat iemand z'n stick ergens tegenaan drukt waar het licht niet schijnt?![]()
Laat ook maar trouwens, het zal wel weer aan mij liggen
![]()
Rumour has it dat dat weer in juni/juli gebeurt. De mijne gaat nog wel een jaartje mee. Hoop ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:58 schreef D. het volgende:
Tijd dat de nieuwe iPhone uitkomt dan, die van mij is ongeveer wel versleten
Wat denk jij dan! Ik ga toch zeker niet tot 12 uur zonder koffie op kantoor zittenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Het is natuurlijk nog 's morgens hè..... en heb je al wel koffie gehad??
Zeker als dan na een week blijkt dat ze al een week lang de verkeerde leverancier met mails bestookt.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
Ergens hè.... het is voor Noek niet te hopen, maar wat zouden wij kunnen smullen van haar mails aan de leverancier van de iPhone als het niet lukt door alleen die Italiaanse gebruiksaanwijzing![]()
![]()
Sorry Noek![]()
Ja inhoudelijk is er niets veranderd dus ik snap dat "betrapt" niet. Als ik er nu ineens een hetero-droom van had gemaakt of zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er stond toch eerst:
een glow-in-the-darkroom of zo. En dat iemand z'n stick ergens tegenaan drukt waar het licht niet schijnt?![]()
Laat ook maar trouwens, het zal wel weer aan mij liggen
![]()
Oh, je bent gewoon hyper van al die caffeïnequote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat denk jij dan! Ik ga toch zeker niet tot 12 uur zonder koffie op kantoor zitten
Ik heb er al 6 op![]()
Ik dacht dat ik je had betrapt op een onbedoeld grappige zin die je achteraf had veranderd omdat er iets stond dat je niet bedoelde. Maw het blije mongooltje snapte het nieuwe grapje nietquote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja inhoudelijk is er niets veranderd dus ik snap dat "betrapt" niet. Als ik er nu ineens een hetero-droom van had gemaakt of zo.
Ze heeft van twee overijverige mede FOK!-ers al een link gehad naar de Nederlandstalige handleiding.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
Ergens hè.... het is voor Noek niet te hopen, maar wat zouden wij kunnen smullen van haar mails aan de leverancier van de iPhone als het niet lukt door alleen die Italiaanse gebruiksaanwijzing![]()
![]()
Sorry Noek![]()
Een jaartje?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rumour has it dat dat weer in juni/juli gebeurt. De mijne gaat nog wel een jaartje mee. Hoop ik.
Ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon hyper van al die caffeïne
Maar je rookt wél!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je had betrapt op een onbedoeld grappige zin die je achteraf had veranderd omdat er iets stond dat je niet bedoelde. Maw het blije mongooltje snapte het nieuwe grapje nietMy bad!
Ja, dan helemaal....... en woest om de reactie van leverancier X dat ze haar überhaupt geen iPhone gestuurd hebben, laat staan een iPhone met alleen een Italiaanse gebruiksaanwijzing.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als dan na een week blijkt dat ze al een week lang de verkeerde leverancier met mails bestookt.
Nee. Tweejarig abonnement ten tijde van de introductie van de 3Gs en dat is pas afgelopen nazomer.ingegaanquote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef D. het volgende:
Een jaartje?
Jouw abo zit er nog niet op in juni/juli?
Ja, ik weet, ik heb teruggelezen, maar dat weerhoudt me uiteraard niet een beetje door te fantaserenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft van twee overijverige mede FOK!-ers al een link gehad naar de Nederlandstalige handleiding.
Ik bedoel dus dat ik de nieuwe zin niet begreep als zijnde een anders verwoorde versie van hetzelfde grapje, maar als... iets anders, iets normaals.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
het wás geen nieuw grapje, het is nog steeds hetzelfde grapje, ik snap echt geen HOL van wat je bedoelt.![]()
Ah, dan ben jij waarschijnlijk net op tijd voor de opvolger van het nu te verschijnen modelquote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Tweejarig abonnement ten tijde van de introductie van de 3Gs en dat is pas afgelopen nazomer.ingegaan
Over Brad Pitt?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Leandra het volgende:
... maar dat weerhoudt me uiteraard niet een beetje door te fantaseren
Ja, de 5GS of zoiets.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:13 schreef D. het volgende:
Ah, dan ben jij waarschijnlijk net op tijd voor de opvolger van het nu te verschijnen model
Volgens mij zag ik dat vanmorgen idd in de krant staan, ik heb het alleen niet gelezenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de 5GS of zoiets.
Alhoewel ... de Europese introductie van de iPad is toch ook uitgesteld?
In de Volkskrant staat eind mei, bij een ervaringsbericht van een iPad-gebruiker. Als je dat leest, wordt het toch wel weer een interessant hebbeding. Maar ik denk toch dat ik pas.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zag ik dat vanmorgen idd in de krant staan, ik heb het alleen niet gelezen
He tis iig een vrouw...... ik vind dat wel wat hebben dat ze in IJsland nog "dottir" of "son" achter de voornaam van de vader plakken en dat dan de achternaam wordtquote:Op donderdag 15 april 2010 12:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eyjafjallajökull, Hjördis Gudmundsdóttir? Je zou maar nieuwslezer zijn
Met je iPhone?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
Test test hier is de brandweer en politie
Heb je nu een iPost??quote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
Test test hier is de brandweer en politie
Angry Birds downloaden en spelen!quote:
Pietje, ik heb nog maar één poging tot een pincode dus je begrijpt dat mijn bad allang vol is!quote:Op donderdag 15 april 2010 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet niet je bad vol te laten lopen, Noek.
Hipquote:Op donderdag 15 april 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
Pietje, ik heb nog maar één poging tot een pincode dus je begrijpt dat mijn bad allang vol is!
Mijn emmer ook! Snap er geen hol van maar als ik in de trein zit kan ik FOK!ken!
En dat willen we allemaal!
Heel solidair antwoord ik via iPhone. Die boze birdies kosten 4 euro, geloof ik. Maar urenlang speelirritatie!quote:
Ow, dus da's alleen onder invloed van drugs?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat was 5 jaar geleden van de Zyban
Oh, maar ik zit nu niet op die iphone. Die P is vast cruciaal hè, die met hoofdletter.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel solidair antwoord ik via iPhone. Die boze birdies kosten 4 euro, geloof ik. Maar urenlang speelirritatie!
Ja en dan mogen jullie nou ja, bijna jullie, allemaal mee. Nou ja, allemaal, bijna allemaal!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een eigen trein![]()
Das handig, dan heb je geen OV-kaart nodig
Ja idd, alleen als ik gedrogeerd ben ben ik samen met Brad...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus da's alleen onder invloed van drugs?
Valt nog mee dan dat het Brad Pitt is
Betalen?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel solidair antwoord ik via iPhone. Die boze birdies kosten 4 euro, geloof ik. Maar urenlang speelirritatie!
Hoe subtielquote:Op donderdag 15 april 2010 13:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dan mogen jullie nou ja, bijna jullie, allemaal mee. Nou ja, allemaal, bijna allemaal!
PM doet het ook niet bij mij, maar mijn smilies - en belangrijker PI's - heb ik wel tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Oh, maar ik zit nu niet op die iphone. Die P is vast cruciaal hè, die met hoofdletter.Al mijn smilies zijn daar weg en geen pm! Zo ongezellig maar dat duurt wéér uren voordat ik heb dus ik zit nu weer lui op de laptop.
Spelletjes!En dan?
Wat een k*twijfquote:Op donderdag 15 april 2010 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, alleen als ik gedrogeerd ben ben ik samen met Brad...
Als het aan Brad lag dan gebeurde het vaker hoor, maar dat mag niet van Angelina
Ja. Vreemd concept hè?quote:
Ik ben zuinig op mijn trein.quote:
Ja idd, volgens mij heeft ze dat gewoon zo afgesproken met mijn Lief, die heeft geen Brad-verbod uitgesproken, maar ergens vermoed ik dat hij het wel met Angelina eens is....quote:
Topquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben zuinig op mijn trein.![]()
Er past makkelijk een kinderwagen in! Gaan we naar Zandvoort!
Vind ik niet. Degenen die die apps maken en steeds weer updaten mogen van mij naast eer van, ook geld voor hun werk krijgen. Meestal gaat het ook om een luttele bijdrage van 79 cent.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef D. het volgende:
Dat ligt eraan
In het geval van de App Store wel
Thanks! Het komt vast goed en over een week ben ik een enorme fangirl.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
PM doet het ook niet bij mij, maar mijn smilies - en belangrijker PI's - heb ik wel tot mijn beschikking.
Ga er gewoon een beetje mee kloten. App store plunderen, zolang je maar in het gratis deel blijft. Muziek erop zetten. Het laatste journaal kijken of iets anders publieks, via Uitzending Gemisten wat gebeurde er eigenlijk op deze datum in de geschiedenis? On this day ... vertelt het je.
Appie is handig voor boodschappen en recepten en bonus. En gratis.
Shazam is leuk als je wil weten welke muziek je nu weer hoort.
Luisterpaal om de nieuwste albums te kunnen luisteren.
Oe! En een Nespresso app! Wel uitkijken, want toen ik dit weekend zo wilde bestellen, werd mijn factuur op het eind verdubbeld.
Dat klopt wel, maar het meeste blijft bij Apple aan de strijkstok hangenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet. Degenen die die apps maken en steeds weer updaten mogen van mij naast eer van, ook geld voor hun werk krijgen. Meestal gaat het ook om een luttele bijdrage van 79 cent.
Ik heb amper principes, maar dit is een sterke die ook geldt voor films en muziek.
Het is ook net een goed doel, kortom ik vind dat zo'n drogredenering. Bottom line is dat je nog steeds geen geld gunt aan de creators voor diensten die je wel gebruikt.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:29 schreef D. het volgende:
Dat klopt wel, maar het meeste blijft bij Apple aan de strijkstok hangen
Dat is echt handigquote:
Nee, ik gun het de creators juist wel, maar het machtige Apple niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook net een goed doel, kortom ik vind dat zo'n drogredenering. Bottom line is dat je nog steeds geen geld gunt aan de creators voor diensten die je wel gebruikt.
Maar doordat je het Apple niet gunt, gun je het de creators in de praktijk toch ook niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:36 schreef D. het volgende:
Nee, ik gun het de creators juist wel, maar het machtige Apple niet.
Daar kan ik niets aan doen, ik moest nou eenmaal een iPhone hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar doordat je het Apple niet gunt, gun je het de creators in de praktijk toch ook niet?
Als je het machtige Apple je geld niet gunt, moet je geen Apple producten kopen, denk ik dan simpel.
Ik mag toch aannemen dat je die gejat hebt? Want ook van het apparaat zelf gaat een groot gedeelte naar Apple.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen, ik moest nou eenmaal een iPhone hebben
Ik heb 'm voor mijn verjaardag gekregenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je die gejat hebt? Want ook van het apparaat zelf gaat een groot gedeelte naar Apple.
Dan heeft het machtige Apple verdiend aan jouw verjaardag. Wat een schoften!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor mijn verjaardag gekregen
Schandaligquote:Op donderdag 15 april 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft het machtige Apple verdiend aan jouw verjaardag. Wat een schoften!
Daarom leert D(avid) het grote Goliath een pijnlijk lesje door niet voor apps te betalen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan heeft het machtige Apple verdiend aan jouw verjaardag. Wat een schoften!
I'll show them who's bossquote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom leert D(avid) het grote Goliath een pijnlijk lesje door niet voor apps te betalen.
En zo heeft de arme ontwikkelaar geen geld voor een ziektekostenverzekering en zal hij of zij een zekere dood sterven aan een volstrekt geneesbare aandoeningquote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom leert D(avid) het grote Goliath een pijnlijk lesje door niet voor apps te betalen.
Allemaal omdat er van de 79 cent die D. moest betalen voor de app een paar duppies naar Apple schijnen te gaan.quote:[b]Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:[/b
En zo heeft de arme ontwikkelaar geen geld voor een ziektekostenverzekering en zal hij of zij een zekere dood sterven aan een volstrekt geneesbare aandoening
Ik las het vanochtend ja. Maar een paar jaar terug was het (ook) een hoax.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Peter Steele is misschien wel dood.
Volgens z'n wiki was het vanmorgen al bevestigd....quote:Op donderdag 15 april 2010 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Peter Steele is misschien wel dood.
hm. Nou ja, vorige keer ook, en toen volgde er een album, Dead Again.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens z'n wiki was het vanmorgen al bevestigd....
Als je zo vaak doodgaat is er op een gegeven moment natuurlijk geen hond meer die nog gelooft dat het deze keer wel echt is...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hm. Nou ja, vorige keer ook, en toen volgde er een album, Dead Again.Nou ja, ik heb m ooit in twee nummers drie flessen wijn naar binnen zien gieten.
als dat nog steeds zijn hobby is snap ik dat zijn hart faalde.
Een zin eindigt met een punt, Lea.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Leandra het volgende:
Okay, bij deze verzoek ik bij voorbaat al eventuele typos van mij over het hoofd te zien, want inmiddels begint het dramatische vormen aan te nemen, laten we het maar op zwangerschapsdementie houden
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal omdat er van de 79 cent die D. moest betalen voor de app een paar duppies naar Apple schijnen te gaan.
Djohnson Moordenaar!
Dat doet ie bij mij nooit als er een smiley achter staatquote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een zin eindigt met een punt, Lea.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ken heel die Peter niet maar mijn god, wat een exemplaar.![]()
Doodzonde.
Ik vind het een enorme creep. Maar dat betekent niet dat hij het verdient op redelijk jonge leeftijd te sterven.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ken heel die Peter niet maar mijn god, wat een exemplaar.![]()
Doodzonde.
from the head down is ie echt lekker hoor. Of was. Lang en breed.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme creep. Maar dat betekent niet dat hij het verdient op redelijk jonge leeftijd te sterven.
Aan de andere kant, als je in 2 liedjes 3 flessen wijn wegwerkt kun je het natuurlijk wel verwachten, ik ga er tenminste niet vanuit dat het liedjes van 2 uur per stuk zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme creep. Maar dat betekent niet dat hij het verdient op redelijk jonge leeftijd te sterven.
Lang wel ... breed?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
from the head down is ie echt lekker hoor. Of was. Lang en breed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat Tinypic (hihi) hem zo verwijdert.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je in 2 liedjes 3 flessen wijn wegwerkt kun je het natuurlijk wel verwachten, ik ga er tenminste niet vanuit dat het liedjes van 2 uur per stuk zijn
En dan ga ik er in mijn onschuld nog vanuit dat de buurvrouw liedjes bedoelt als ze "nummers" neerzet.....
Ah, dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
En dat is altijd zo geweest, kijk mijn posthistory maar na, dus dat valt niet onder de zwangerschapsdementie, dat is onderdeel van Leandraeigenwijsheid
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lang wel ... breed?Ja, en well hungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat Tinypic (hihi) hem zo verwijdert.Getverdemme, die zijige blik erbij ook.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lang wel ... breed?Dat had niet gehoevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat Tinypic (hihi) hem zo verwijdert.![]()
zak erover, klaar. al zou dat nu wel een beetje gek zijn denk ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
Dat hoofd is echt te creepy voor mijn smaak. Om over dat haar maar te zwijgen.
Op de een of andere manier vind ik een hoofd met mond een essentieel onderdeel.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
zak erover, klaar. al zou dat nu wel een beetje gek zijn denk ik.Dat ie zijn apparaat uberhaupt nog aan de praat kreeg eigenlijk.
Op die foto istie creepy jaquote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
Dat hoofd is echt te creepy voor mijn smaak. Om over dat haar maar te zwijgen.
Hier ligt Peter, eindelijk stijf.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik een hoofd met mond een essentieel onderdeel.
Jullie mogen hem hebben. Als je nu nog wil ...
Nou, mijn smaak is het ook nietquote:Op donderdag 15 april 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op die foto istie creepy ja![]()
Hier vind ik 'm nice.![]()
[ afbeelding ]
Ja, er zijn wel mooie foto's. Ik heb van Ian voor mijn verjaardag al eens een collage gehad.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice ... zoals Damien uit The Omen een schattig joch was. Satan in bad need of a haircut. En met een Casioklokje.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat ben ik toch een leuke usert.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel mooie foto's. Ik heb van Ian voor mijn verjaardag al eens een collage gehad.
Hier rest ik op zeker mijn case dat dit niet mijn type is. Mannen in een leren broekquote:
je mag wel buuf zeggen hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik toch een leuke usert.
normaal niemand (de ingewaaide kont van de zanger van Megadeth droom ik nog wel eens eng van als ik zwaar getafeld heb) maar hij kon het hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier rest ik op zeker mij case dat dit niet mijn type is. Mannen in een leren broek.
En je bent óók zo lekker breed!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel klote dat Steele deaudt isquote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je mag wel buuf zeggen hoor.en ja.
ja.quote:
Klinkt als een term uit het snowboarden!quote:
Die had ik net zitten kijkenquote:
Ja dat dan wel weerquote:Op donderdag 15 april 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op de een of andere manier moet ik nu aan squirting denken.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
Het staat vast geweldig, KV op de muur![]()
Zie daar was ik al bang voor....... ik bedoel alleen het Paarsche beertjequote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de een of andere manier moet ik nu aan squirting denken.
Volgens mij niet schadelijker dan ademen. Zuurstof is giftig voor mensen!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is dat eigenlijk schadelijk, die as? Heb er nog niets over gehoord... Of zou het wellicht alleen heel hoog hangen?
Men zegt van niet, vanwege die hoogte:quote:Op donderdag 15 april 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is dat eigenlijk schadelijk, die as? Heb er nog niets over gehoord... Of zou het wellicht alleen heel hoog hangen?
quote:De gigantische aswolk die momenteel naar Europa waait zal rond negen uur vanavond heel Nederland bedekken. De stofdeeltjes zijn echter niet schadelijk voor de volksgezondheid, omdat de wolk op vele kilometers hoogte – waar de vliegtuigen vliegen - door de lucht zweeft.
quote:Wat merken mensen ervan?
Een vulkanische aswolk kan soms maanden in de lucht blijven hangen en duizenden kilometers afleggen. Mensen zullen er zelf echter weinig van merken, omdat de wolk is uitgewaaid zodra de as de grond bereikt.
Meteorologen van het KNMI verwachten wel dat Nederland donderdagavond te maken krijgt met een opvallende rode zonsondergang. De asdeeltjes zullen voor het oog de kleur van de zonsondergang veranderen.
Zijn er gezondheidsrisico's?
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) weet dat nog niet. Volgens een woordvoerder wordt daar op dit moment onderzoek naar gedaan. Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) geeft aan dat het eerst contact wil hebben met het RIVM voordat het later donderdagmiddag ingaat op de vraag of de vulkaanas schadelijk kan zijn voor de volksgezondheid.
Sowieso, mensen die gaan vliegen met kleine kinderenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:03 schreef Toverheks het volgende:
90.000 mensen kunnen vandaag niet vertrekken vanaf Schiphol en Schiphol weet niet hoe lang het gaat duren.
Vind het wel erg rustig vandaag geen herrie geen overvliegende vliegtuigen maar toch 90.000 mensen pppfftttt je zal er maar zitten met je kleine kinderen hoe hou je dat zoet.
Sowieso, kinderen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die gaan vliegen met kleine kinderen
Kinderen laten vliegen? Is dat een sub-discipline van dwergwerpen?quote:
Mensen met kleine kinderen moeten maar gewoon thuis blijven?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Achter 't fornuisquote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen met kleine kinderen moeten maar gewoon thuis blijven?
Vrouw achter het fornuis, man voor de buis!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouw achter het fornuis, man voor de buis!
nee op de kastquote:Op donderdag 15 april 2010 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
En zij moeten daar dan op zitten? Wat? Wat?
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vanavond een keertje andersom? Zal ik koken dan?quote:
Ik kook dan maar liever zelfquote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanavond een keertje andersom? Zal ik koken dan?![]()
Wat lust je qua magnetronmaaltijden?
De grote boze stad willen ze kindluw maken?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ze maar daar blijven en niet naar de grote boze stad komen vind ik alles best
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanavond een keertje andersom? Zal ik koken dan?![]()
Wat lust je qua magnetronmaaltijden?
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 april 2010 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen met kleine kinderen moeten maar gewoon thuis blijven?
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer
Mocht ik tzt een leuk ontwerp voor de babykamer nodig hebben dan kun jij dat wel maken en het ook op de muur schilderen??
Wonen jullie al samen?quote:
Tegenwoordig kook ik aardappelenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laysa is gek op aardappelpuree uit een zakje, dus zo klaar
Hier, en als die kutkinderen dan onderweg stront vervelend worden kan je ze altijd nog op één of andere trucker parkeerplaats eruit tiefen en gewoon wegrijden.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Dat zeg ik toch ook niet?
![]()
Ik vind het alleen erg zielig voor die kids (en ja, ook voor de medepassagiers), zo'n lange en vermoeiende reis. Waarom niet gewoon met de auto ergens naartoe, dan kun je stoppen en luchten enzo. Maar dat is dikwijls niet goed genoeg voor papa en mama
Op een gegeven moment is het dan gedaan met de grote boze stad hè, als er geen kinderkes meer in mogen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ze maar daar blijven en niet naar de grote boze stad komen vind ik alles best
Drie uurtjes naar Italië met het vliegtuig tegenover 12 uur met de auto ...quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee tuurlijk niet![]()
Dat zeg ik toch ook niet?
![]()
Ik vind het alleen erg zielig voor die kids (en ja, ook voor de medepassagiers), zo'n lange en vermoeiende reis. Waarom niet gewoon met de auto ergens naartoe, dan kun je stoppen en luchten enzo. Maar dat is dikwijls niet goed genoeg voor papa en mama
Dat wil ik niet!quote:
Ik zou het wel weten!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie uurtjes naar Italië met het vliegtuig tegenover 12 uur met de auto ...
Want je hebt nu al begrepen dat als jullie samen gaan wonen jij geen flikker meer te zeggen hebt?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wil ik niet!![]()
Ik wil mijn eigen domeintje houden om dominus te spelen!
Het zal ze goeddoen dat de allergrootste kindervriendin het zielig voor ze vindt.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik vind het alleen erg zielig voor die kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |