Samstagquote:Op donderdag 15 april 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wanneer vangt die Urlaub aan?
Ian al in het land?
Oeh! En?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
En een goede morgen ook!
Ik heb net mijn koekcriminaliteit opgebiecht.
Wat was de reactie?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
En een goede morgen ook!
Ik heb net mijn koekcriminaliteit opgebiecht.
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.quote:
Moet ze de kat maar niet op het spek binden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.
Baas boven baas!
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.
Baas boven baas!
Zoals bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen, 't is wederom een stralende dag, de koffie smaakt dan ook uitstekend![]()
Hebben we nog een centraal onderwerp vandaag?![]()
Dramaqueen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Snel opruimen hier want mijn ouders komen morgen langs
Is het?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is weer feest-met-de-NS-dag
Utrecht, A'dam, Gouda, Leiden, allemaal problemen vanmorgen. Maar dat is niet in 't Noorden, en vast alweer opgelostquote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het?
Ik lig nog op schema in m'n Grote Tocht Naar Het Noorden.
Is het zó'n slagveld?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is weer feest-met-de-NS-dag
Ik denk ook steeds dat het vrijdag is vandaag!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Nog even een uurtje geslapen net, want ik wist niet eens wat voor dag het was en zo.
Scheelt wel hoor, deze huisvrouw is weer een
[ afbeelding ]
Bang voor je ouders?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Behalve dat het dan écht vrijdag is, da's wel weer leuk. Of je moet dit volhouden, en dan denk je over een paar dagen: gadverdammequote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds dat het vrijdag is vandaag!![]()
Gaat nog vies tegenvallen morgen
Nee valt wel mee, maar voor mijn ouders moet het echt heel netjes he?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het zó'n slagveld?![]()
[..]
Wat is dat?
En Rheinland-Pfalz!
Nomaad?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Nog even een uurtje geslapen net, want ik wist niet eens wat voor dag het was en zo.
Scheelt wel hoor, deze huisvrouw is weer een
[ afbeelding ]
quote:
Niemand?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef D. het volgende:
Wat is de definitie van 'eerste grote liefde'?
Over een paar dagen denk ik op maandag: Huuuuu maandag, collega's aan het werk en ik lig nog lekker lang met mijn ventje in bed te stinkenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dat het dan écht vrijdag is, da's wel weer leuk. Of je moet dit volhouden, en dan denk je over een paar dagen: gadverdammemaan
dag
en dan is het nog maar zondag!
Laat het gras maar tot je komen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed! Het is lente en dat heeft grote invloed op mijn humeur.
Verder erg druk met ja, je raad het al, huiswerk.
Oh en ik heb nieuw gras gezaaid, dat doe ik elke dag bemoedigend toespreken.
En met jou?
De eerste persoon die pijn bij je veroorzaakte door zijn/haar afwezigheid.quote:
Okquote:Op donderdag 15 april 2010 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De eerste persoon die pijn bij je veroorzaakte door zijn/haar afwezigheid.
Het was het lijstje van Teunquote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
zo heb mijn lijstje ingevult Leandra
Dat is pijnlijk zeg.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste liefde was Robert-Jan. Zo'n knul uit een vrijgevochten gezin, half Indonesisch, heel mooi en artistiekerig. Ik was dertien en hij veertien en na een paar weken verkering vertrok ie met de Noorderzon, richting Den Haag. Hij heeft me nooit vaarwel gezegd. Opeens was ie er niet meer.
Beter dan AIDS moet je maar denken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn eerste liefde was Esther. Van haar kreeg ik de ziekte van Pfeiffer.
Oeh... heb je hem al gegoogled??quote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste liefde was Robert-Jan. Zo'n knul uit een vrijgevochten gezin, half Indonesisch, heel mooi en artistiekerig. Ik was dertien en hij veertien en na een paar weken verkering vertrok ie met de Noorderzon, richting Den Haag. Hij heeft me nooit vaarwel gezegd. Opeens was ie er niet meer.
Ik heb nog een half hartje met haar naam eropquote:Op donderdag 15 april 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mooie naam.
Wat romantischquote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn eerste liefde was Esther. Van haar kreeg ik de ziekte van Pfeiffer.
Het is gesleten. Ik ben hem een paar jaar later nog eens tegengekomen en heb hem toen gevraagd waarom ie zo plots weg was zonder iets te melden. "Ja, ik was toen op zoek naar mezelf." Een veertienjarig joch. Toen moest ik heel hard uitlachen, nog net niet met zo'n whehehe vingertje.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is pijnlijk zeg.Doet me ook denken aan dit clipje.
In april is het tweede jaar begonnen (van de twee jaar) in mei moeten we alle opdrachten van het eerste jaar ook daadwerkelijk af hebben, en daar wringt het een beetjequote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat het gras maar tot je komen!![]()
Hoelang duurt die studie eigenlijk nog?
Ik wil dood maar verder gaat het goed hoojj!![]()
Nee, het gaat ekt ekt goed. Heb alleen ontzettende spierpijn van gisteren nu moet ik voor morgen 10.00u nog 3 uur lesgeven en dan weekend! Dat wel. Mijn ouders komen gelukkig niet en dat is ook fijn.
Teringquote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Mijne begint morgenavond pas, als ik klaar ben met het eten en glowinthedark midgetgolf met collega's
Ja ooit, volgens mij had ie een of andere oosterse vechtsportschool, samen met zijn broer. De vaaghals.quote:
Jezus! Kun je wel fijn een collega een stick in de nek leggen. "Ja, je nek lichtte niet op! "quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Mijne begint morgenavond pas, als ik klaar ben met het eten en glowinthedark midgetgolf met collega's
Oeh... dat vrijgevochten heeft wel z'n vruchten afgeworpen hèquote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ooit, volgens mij had ie een of andere oosterse vechtsportschool, samen met zijn broer. De vaaghals.
Hoe artistiek!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ooit, volgens mij had ie een of andere oosterse vechtsportschool, samen met zijn broer. De vaaghals.
Ach, het was de tijd moet je maar denken.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is gesleten. Ik ben hem een paar jaar later nog eens tegengekomen en heb hem toen gevraagd waarom ie zo plots weg was zonder iets te melden. "Ja, ik was toen op zoek naar mezelf." Een veertienjarig joch. Toen moest ik heel hard uitlachen, nog net niet met zo'n whehehe vingertje.
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering![]()
En dan vandaag opruimen en morgen eerst nog je ouders. Da's nog even stevig aanpoten zo aan het eind van de week!
Heel zen en wierook.quote:
Dat zijn de ergsten. Het is maar goed dat die zomaar is verdwenen. Het Universum had het goed met je voor.quote:
Nou ik ben zo prikkelarm als een dode kamerplant in een seresta voetenbadje , maar alleen van de gedachte aan zo'n "uitje" met collega's ga ik al hyperventileren hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Laat mij gewoon even mopperen man! Dat soort etentjes enzo kan ik altijd vreselijk tegen opzien, prikkelgevoelig als ik ben
WTF?? Heeft Liesje verkering met God??quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
Hebben ze Erwin al eens gezien trouwens! Of ligt dat gevoelig, qua God?
M'n huidige Lief... en ik hoop dat het ook de laatste blijft.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Kunnen we niet gelijk de vraag doen ,,wie was je.. laatste ...grote liefde...
Nee, da's te pijnlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Dat was S. Van haar kreeg ik hoofdpijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef hondjes het volgende:
Wij allemaal Leandra!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Heeft Liesje verkering met God??
Nog een held!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemorgen
Sinds vandaag gestopt met roken, wish me luck(Heb 14 jaar gerookt dus het zal een zware dobber worden maar probeer toch Cold Turkey te stoppen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |