Samstagquote:Op donderdag 15 april 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
Wanneer vangt die Urlaub aan?
Ian al in het land?
Oeh! En?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
En een goede morgen ook!
Ik heb net mijn koekcriminaliteit opgebiecht.
Wat was de reactie?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
En een goede morgen ook!
Ik heb net mijn koekcriminaliteit opgebiecht.
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.quote:
Moet ze de kat maar niet op het spek binden.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.
Baas boven baas!
Hehequote:Op donderdag 15 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kon niet anders. Ze stond het hele verhaal in het restaurant te doen tegenover een gisteren afwezige collega toen ik koffie kwam halen. En toen vond ik het wel heel suf om net te doen alsof ik van de prins geen kwaad wist. Ze vond het nog steeds 'schandalig', maar dat veranderde ietwat toen ik zei met wie ik van die koeken had gesnoept.
Baas boven baas!
Zoals bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 15 april 2010 09:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen, 't is wederom een stralende dag, de koffie smaakt dan ook uitstekend![]()
Hebben we nog een centraal onderwerp vandaag?![]()
Dramaqueen!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Snel opruimen hier want mijn ouders komen morgen langs
Is het?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is weer feest-met-de-NS-dag
Utrecht, A'dam, Gouda, Leiden, allemaal problemen vanmorgen. Maar dat is niet in 't Noorden, en vast alweer opgelostquote:Op donderdag 15 april 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het?
Ik lig nog op schema in m'n Grote Tocht Naar Het Noorden.
Is het zó'n slagveld?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Snel opruimen hier want mijn ouders komen morgen langs
Wat is dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is weer feest-met-de-NS-dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |