Ik mag het nu verklappen (het is al in het nieuws geweest) : Ik heb Jantje Smit daar ontmoet, Hij was van plan mij een, gratis, speciale CD aan te bieden, vanwege zijn bezoek aan A. Ik heb dat kreng niet aangenomen. Ik mag 'm in Nederland al niet, laat staan in A. Gelukkig vloog hij op die dag door naar Kamp Holland.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe was het in A eigenlijk, C4?
Ik ga nog een stapje verder:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan maak ik nu een statement: NCIS Los Angeles SUCKS!!!!!!!!!!!!
Baas boppe baas:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog een stapje verder:
NCIS, LOST, CSI LA, NY en Miami sucken allemaal!!!
Nietquote:Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Baas boppe baas:
De TV in het algemeen suckt!
Dus die hoeven minder (promoveren) hun best te doen om in de (geldelijke) belangstelling te komen?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Waarschijnlijk om er voor te zorgen dat het voor laaggeplaatste clubs ook nog spannend was aan het eind van het seizoen. Ofzo.
NCIS en Lost zijn schitterend. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog een stapje verder:
NCIS, LOST, CSI LA, NY en Miami sucken allemaal!!!
Dat schijnt dan het leuke eraan te zijnquote:
Dat laatste heb je gelijk in. Ik boycot sinds dinsdag ook TV-gidsen, ik word deprimerend van die wannabe-grootheden in de TV-wereld (waarvan de meesten zich omhooggeneukt hebben).quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet
Ugly Bettyvanavond de allerlaatste aflevering helaas
HIMYM
Chuck
Burn Notice
Bones
Life Unexpected
Castle![]()
Nederlandse televisie zuigt gewoon loeihard
Ik accepteer dat mensen voetbal leuk vinden. Binnen het voetbal is er een systeem om naar een hoger niveau te promoveren. De clubs moeten dus hun uiterste best doen om daar te komen. Goedquote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
@C4
dat bekertoernooi is gewoon een leuke toevoeging aan het seizoen, ook omdat er zoveel verschillende competities bij elkaar een groot toernooi spelen.
Waarom ben jij op het moment dat het woord voetbal valt meteen over alles zo negatief?
Soms kan voetbal ook nog wel leuk zijn namelijk
Nog een keer kijken. In alle rust.quote:
Dat had ik ook aan het begin van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat schijnt dan het leuke eraan te zijn
Vrienden van mij volgen het alsof het met hart en ziel en die riepen van de week tijdens het laatste seizoen dat nu bezig is: "Nu snap ik er helemaal geen reet meer van"
Je vergeet:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet
Ugly Bettyvanavond de allerlaatste aflevering helaas
HIMYM
Chuck
Burn Notice
Bones
Life Unexpected
Castle![]()
Nederlandse televisie zuigt gewoon loeihard
Ik weet niet wie ik nog meer haat: voetballers of acteurs. Beide groepen representeren legio wereldvreemde randdebielen...quote:Op donderdag 15 april 2010 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik accepteer dat mensen voetbal leuk vinden. Binnen het voetbal is er een systeem om naar een hoger niveau te promoveren. De clubs moeten dus hun uiterste best doen om daar te komen. Goed![]()
Promoveren zij, dan maken zij kans om het hoogste niveau ( kampioen ere-divisie) te bereiken.
In mijn ogen zijn alle andere bekerwedstrijden uitgevonden om extra geld te verdienen met iets wat in de landelijke competitie (Eerste- en Ere Divisie) geen invloed heeft. Een ploeg die de Michels Cup (of welke naam dan ook) wint schuift geen plek op in de landelijke competitie.
Die wedstrijden zijn dus in het leven geroepen om extra inkomsten voor de clubs te generenen.
Als ik dan ga kijken wat de voetballers presteren voor dat geld. "Oef....twee wedstrijden in een week... dat is wel erg veel...."
Toen ging het om de beker. Een mooi initiatief.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
Toen waren er nog geen profs, er was geen televisie. Er ging geen geld in om. Dus jou argument klopt niet helemaal cobra![]()
Het nationale bekertoernooi vond op 15 januari 1898 tijdens een bondsvergadering in Den Haag zijn oorsprong. Het bestuur van de toenmalige Nederlandsche Voetbalbond (NVB) besloot tot een toernooi voor bondsverenigingen en de heer H.M.C. Holdert stelde een beker beschikbaar. In het seizoen 1898/'99 werd voor de eerste keer de 'Holdert-beker' omhoog getild.
Ja, maar toen kon iedere club, inclusief wat later amateurs zouden worden, nog de beker winnen. Dat zie ik nu echt niet gebeuren. Zie jij nu nog toegevoegde waarde voor een bekertoernooi?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef lubje25 het volgende:
Toen waren er nog geen profs, er was geen televisie. Er ging geen geld in om. Dus jou argument klopt niet helemaal cobra![]()
Ook een goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |