Jaquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw nu iets heb kunnen leren ipv andersom.
Ik kan CSI eigenlijk alleen van die dubbele-zonnebril-stripjesquote:
Ik gaf dit even door. Kreeg als commentaar 'je gaat steeds parallel met de feed hier'quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Definitief, 6 mei de return in A'dam![]()
6 mei valt bij mij op een donderdag, rare dag voor zo'n wedstrijd![]()
KNVB![]()
En de KNVB is een stelletje amateuristische prutsers, niet alleen op dit niveau, maar vooral ook bij de amateurs![]()
Zo, weer genoegsmileys voor vandaag
Ik ga de bekerfinale boycotten. Ik ben de belachelijke uitwassen van de KNVB stilaan kotsbeu.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe lang spelen ze al zonder publiek?
Dus de persconferentie om 14.00 is ook niet meer nodig?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Definitief
Nogmaals mijn vraag/stelling. Aan het eind van de competitie is er een kampioen. Waarom zijn er daarna nog bekerfinales?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Die bekerfinale is inderdaad ook een flinke soap aan het worden. Ik ben zelf van mening dat elke bekerfinale in twee wedstrijden gespeeld moet worden, ongeacht de teams die die finale moeten spelen, maakt het veel spannender nog. Of anders 5 stadions aanwijzen en zodra de finalisten bekend zijn, 1 van die stadions aanwijzen. Heb je altijd neutraal gebied.
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem, of dat nou door Aliens is gemaakt of niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:08 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso kan ik heel vaak hartelijk lachen om hoe ze computers gebruiken in films of series.
Ik wil trouwens ook een internetbankieren-variant waar grote bedragen dollar voor dollar worden overgemaakt.
Daar heb je wel een punt ja!!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk een bekerfinale? Aan het eind van de competitie is er een kampioen. Klaar dus.
Alle extra 'finale's" kunnen dus alleen maar om extra poen gaan.
...wat des te knapper is omdat ieder karakter uit iedere serie een compleet op maat gemaakt besturingssysteem lijkt te hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet niet meer waar ik het vandaan had, maar las laatst een stuk over dat in alle films de hoofdrolspelers in no-time om kunnen gaan met een voor hun compleet onbekend computersysteem
Dat dacht ik ook. Iemand een antwoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja!!
ik was even een kind naar bed brengen...
Poen dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
@Cobra
Omdat een bekertoernooi geheel losstaat van de reguliere competities
En dat teams dus uit lagere klasses mee kunnen doen, die zo goed als nooit de eindronden halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
@Cobra
Omdat een bekertoernooi geheel losstaat van de reguliere competities
Hoezo, je had het zelf toch al beantwoord?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Iemand een antwoord?
En je heb altijd inlogsystemen die 'acces granted' of 'authorized' aangeven. Ook als het inloggen gelukt is, en dat is onzinnig, want de normale gebruiker weet dat wel en hoeft die melding niet te zien.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
...wat des te knapper is omdat ieder karakter uit iedere serie een compleet op maat gemaakt besturingssysteem lijkt te hebben.
Gibbs rules. Hij is 100 x beter dan McGyver.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik wel mooi vond was dat zoiets ook eens gebeurde, en Gibbs toen de stekker uit de pc trok
Inderdaad. Ik ben dan ook erg trots op dit moment.quote:
En om in te loggen moet dat wachtwoord teken voor teken geanalyseerd worden. Gelukkig is het systeem vaak behulpzaam genoeg om te zeggen hoeveel karakters je nodig hebt, en soms zeggen ze er nog bij welke goed waren en welke niet ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je heb altijd inlogsystemen die 'acces granted' of 'authorized' aangeven. Ook als het inloggen gelukt is, en dat is onzinnig, want de normale gebruiker weet dat wel en hoeft die melding niet te zien.
Echt welquote:Op donderdag 15 april 2010 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs rules. Hij is 100 x beter dan McGyver.
Dat zou epic zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En om in te loggen moet dat wachtwoord teken voor teken geanalyseerd worden. Gelukkig is het systeem vaak behulpzaam genoeg om te zeggen hoeveel karakters je nodig hebt, en soms zeggen ze er nog bij welke goed waren en welke niet ook.
Ik wacht op de eerste film waar het gaat van 'oh shit, we hebben een wachtwoord nodig.' *kijkt op onderkant toetsenbord* 'ah, gevonden.'
Die kunnen toch aan het eind van een seizoen promoveren? En het jaar daarna dus kans maken op het kampioenschap?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat teams dus uit lagere klasses mee kunnen doen, die zo goed als nooit de eindronden halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |